tu su ale vsetko tie starsie CRDi ... tie v i10, i20, i30, Accente, getzovi a matrixe dvojhmotak nemaju. na ten dvojliter som zabodl. Ale neviem kto by ho kupoval, ked 1,6 ma len o 9kW menej. Je vobec dvojliter CRDi este v ponuke pre i30? (sa mi zda dost zbytocny)Hardcam píše:Nemas tak uplne pravdu, Mexicane. V i30 dvouhmotak je a to konkretne v 2.0 CRDi. Jinak je take v Elantre 2.0 CRDi, stare Sante CRDi VGT, nove Sante, Terracanu a dalsich CRDi.
1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Mam dojem, ze uz v nabidce neni. Tady na foru je jeden clen. Nicmene nejde jen o 9kW navic, i objem a kroutak udela svoje. Matysekul v nem jel, rikal, ze je hlucny. Mozna slo o spatny kus, protoze v Sonate, Tucsonu atp. je ten samy motor a projev ma pekny. Bohuzel byl za prehnanou cenu a jako ojetina je prakticky nesehnatelny. V nabidce ojetin jednoznacne vede 1.4 a 1.6CRDi 66kW.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Hlučný a vibrující oproti mé 1,6. Ale abych jen nekritizoval,líbilo se mi,že na pětku plynule zrychluješ už od nějakých 40km.h-1. Kdežto já se na pětku pod 70 moc nechytám.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Dvoulitry (benzín ani nafta) už v i30U oficiálně nejsou
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Ahoj, nemáte někdo graf s diagnostikou výkonu 1.6 CVVT 93 KW nebo odkaz na nějakou www.stránku ?
Bývalo to kdysi na www.hyundai.cz, ale už to tam nemají.
Mám na mysli toto: http://www.autochip.eu/cz/mereni-vykonu ... ek-mereni/
Bývalo to kdysi na www.hyundai.cz, ale už to tam nemají.
Mám na mysli toto: http://www.autochip.eu/cz/mereni-vykonu ... ek-mereni/
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Nazdar Hardcame, jseš si jistý, že v elantře je dvouhmoťák? Pokud vím, problém s tímto zařízením u tohoto auta není /tedy pokud tam vůbec je, mám pochybnost). Dík za odpověď!Hardcam píše:Nemas tak uplne pravdu, Mexicane. V i30 dvouhmotak je a to konkretne v 2.0 CRDi. Jinak je take v Elantre 2.0 CRDi, stare Sante CRDi VGT, nove Sante, Terracanu a dalsich CRDi.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
spíš pro zajímavost - tu je 1.6ka na etanol: http://www.rri.se/popup/performancegrap ... artsID=903Tommy.Koppy píše:Ahoj, nemáte někdo graf s diagnostikou výkonu 1.6 CVVT 93 KW nebo odkaz na nějakou http://www.stránku ?
Bývalo to kdysi na http://www.hyundai.cz, ale už to tam nemají.
Mám na mysli toto: http://www.autochip.eu/cz/mereni-vykonu ... ek-mereni/
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Někdo tu kdysi řešil dilema, jestli i30 v dieselu, nebo benzinu. Podle mě to je stále věčné téma, která se nedá dořešit, páč každý má jiné priority, možnosti a upřednostňuje něco jiného. Stejně jako ženy, blondýny nebo brunety? Tak se pokusím sdělit své poznatky, jak a proč jsem se rozhodl. Mám 7 měsíců i30 - 1.6CRDi 85kW. Před tím jsem jezdil jen v benzinových autech a diesel mě vůbec nelákal. U prodejce jsem si dost dlouho vybíral a dostal jsem od nich na víkend půjčenou "i třicítku" v benzinu 1.6CVVT a následně diesel 1,6CRDi 85kW. Prostě jsem si s tím chtěl pojezdit a nejen udělat kolečko kolem autosalon a pak doma brečet, že jsem si špatně vybral. Benzin není špatný, má hezký zvuk, i to jede docela svižně, ale .... ? Aby to trochu jelo, musí se hnát do otáček. A čím vyšší otáčky motoru, tím větší je hluk v interiéru. A pokud někdo uvažuje o benzinové verzy 1.4CVVT, tak to je motor s nižším obsahem a výkonnostní křivka je posazena samozřejmě ve vyšších otáčkách a aby to nějak rozumně jelo, tak se musí víc točit a při vyšší rychlosti to pro mě bylo dost nepříjemné. A konkrétně při rychlosti 100km/h a vyšší, byl pro mě vnitřní hluk u benzinu dost odrazující. Na druhou stranu, benzinový motor je levnější, konstrukčně jednodušší, servisní prohlídky jsou levnější, je tam menší riziko že se něco pokazí a není tak háklivý na kvalitu tankovaného benzinu. S tím dieselem jsem byl hned kamarád. Sice mi vadil ten typický chrochtavý zvuk dieselu při volnoběhu a ještě do dnes jsem si na to pořádně nezvykl, ale jinak jízdní vlastnosti a pružnost motoru je skvělá. A hlavně, je to 6-ti kvalt. 6-tý rychlostní stupeň se tam dá v pohodě loupnout už při 85km/h a v interiéru je nádherné ticho. Je slyšet jen šustění pneu a muzika. Na dálnici to honim v rozmezí 120 - 160km/h a i při vyšší rychlosti je uvnitř auta skutečně ticho. Nebo obráceně, hluk motoru je velmi minimální. Krouťák dieselu je nádhernej a i při obsazení vozu 4 osobama ( z toho jeden anorektik - 130kg ), má motor stále silný zátah a umí zrychlovat, když je nutnost předjíždět. Zatím mám najeto jen 16500km, tak že motor šlape skutečně jako novej. Uvidíme za pár let a po ujetí dejme tomu 80 - 100000km, ale celkově jsou diesely asi v pohodě, i po ujetí daleko většího počtu km. Akorát se diesel pomaleji zahřeje na provozní teplotu, než benzin. Když se jezdí v mrazech jen tak po městě, nebo kratší vzdálenosti kolem +- nějakých 10km tam a zase zpět, tak se ten motor nemá šanci pořádně dostat do kondice. Cena nafty už dnes asi není to hlavní při rozhodování, jestli koupit benzin nebo diesel, páč ten cenový rozdíl už není co býval, ještě před takovými 5-ti lety. Já osobně tankuji jen Benzina Verva Diesel a nepřidávám již žádná aditiva. Dieselový motor je dražší při pořízení, má dražší servis, páč je to konstrukčně složitější motor. Na druhou stranu při následném prodeji se lépe prodá dieselová verze a taky za jiné peníze, než bentin. Dieselový motor je náchylnější na kvalitu tankované nafty a pokud se párkrát natankuje nějaký shit, tak to hrkne, škytne a pokud to někdo v servisu neuzná jako záruku na vozidlo, tak oprava bratru od 35.000,- kč výše. Ale jinak, sám za sebe jasně doporučuji diesel 1,6CRDi - 85kW. Je to vážně příjemné jezdění. Ale každý ať zvolí dle vlastního uvážení a hlavně, každý ať zvolí správně a je spokojen, páč v "íčku" se jezdí vážně nádherně. Já jsem nikdá o Korejci ani omylem neuvažoval, ale když jsem i30 viděl prvně, tak mne okamžitě chytla za srdce a začal jsem zjišťovat, co že tohle auto všechno umí.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
lada 71 píše:Někdo tu kdysi řešil dilema, jestli i30 v dieselu, nebo benzinu. Podle mě to je stále věčné téma, která se nedá dořešit, páč každý má jiné priority, možnosti a upřednostňuje něco jiného. Stejně jako ženy, blondýny nebo brunety? Tak se pokusím sdělit své poznatky, jak a proč jsem se rozhodl............................................
Hezky napsaný
jsem na tom podobně: přesedlal jsem ze SUBARU Forester a následně benzínové Octavie (1,8 20V) do 1,6 CRDI (66 kW) a jednoznačně dobrá volba.. U mě hrála velkou roli nízká spotřeba (hodně najezdíme), proto DIESEL (před tím jsem si vyzkoušel ve firmě dlouhodobě Octavii 1,9 TDI a tam mě disesely přesvědčily o tom, že se není třeba ničeho bát).. Prostě nový, kvalitní motor něco vydrží - není to o tom kupovat auto v bazaru s 250.000 km a třást se, co mě všechny ty opravy budou stát..
A 2. důvod byl 6-tý stupeň.. Při 130 km*hod-1 točí motor jen 2.500 otáček, což benzínová Octavie měla již za 3100 ot, při 160 km dokonce 4.500 ot. O hluku a spotřebě není dál nutno nic psát.
I30, 1.6 CRDI (66kW), BLACK DEVIL, paket tRiKoLoR, 6°
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Co mě baví a živí: KRIZOVÝ MANAGEMENT, POMOC PŘI NAVYŠOVÁNÍ OBRATU
VZDĚLÁVACÍ KURZY pro prodejce "JAK LÉPE A VÍCE PRODÁVAT", vytvoření argumentací při prodeji
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Vážení majitelé 1.6 CRDi (nejlépe 66 i 85 kW).
Mohli byste mi sem nebo do SZ napsat, jaké rychlosti dosahujete na každý rychlostní stupeň? Stačí mi to od dvojky nahoru, jednička není zas až tak podstatná. Pro každý kvalt postačuje jedna informace (jaké otáčky a jaká rychlost), když se vám bude chtít, tak pro kontrolu dvě. Na benzínu jsem to většinou měřil při 2000 a 3000 ot. pro každý kvalt.
PŘEDEM DÍKY!
Mohli byste mi sem nebo do SZ napsat, jaké rychlosti dosahujete na každý rychlostní stupeň? Stačí mi to od dvojky nahoru, jednička není zas až tak podstatná. Pro každý kvalt postačuje jedna informace (jaké otáčky a jaká rychlost), když se vám bude chtít, tak pro kontrolu dvě. Na benzínu jsem to většinou měřil při 2000 a 3000 ot. pro každý kvalt.
PŘEDEM DÍKY!
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Než začnu blbnout na silnici,na co to potřebuješ,popřípadě je to pro tebe důležité?
Jinak jediné co si pamatuji, 160 km.h-1 při 3500 ot.min-1 na pětku
Jinak jediné co si pamatuji, 160 km.h-1 při 3500 ot.min-1 na pětku
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
blbnout nemusíš, já si půlku kvaltů pamatoval jen tak, podle toho, jak jezdím a párkrát jsem si udělal po jízdě poznámku. Měl jsem to hotové za dva dny. Samozřejmě, že na vyšší kvalt lze použít nižších otáček, aby se nejezdilo příliš rychle
Připravuju takové srovnání a ty diesely by tam podle mě neměly chybět. K tomu potřebuju znát funkci (= přímku) rychosti pro každý kvalt. Stačí mi tacho rychlosti, nepotřebuju úplně přesná čísla. Půjde spíš o orientační srovnání než laboratorně přesná čísla...
Anebo přijedu do Ústí a na půlhoďky si to od tebe půjčím Z Žitenic jsem tam cobydup
Připravuju takové srovnání a ty diesely by tam podle mě neměly chybět. K tomu potřebuju znát funkci (= přímku) rychosti pro každý kvalt. Stačí mi tacho rychlosti, nepotřebuju úplně přesná čísla. Půjde spíš o orientační srovnání než laboratorně přesná čísla...
Anebo přijedu do Ústí a na půlhoďky si to od tebe půjčím Z Žitenic jsem tam cobydup
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Já jsem spíš blíž ku Praze(Štětí).Ale jesti chceš,dneska odpoledne budu v Odolce,tak není problém.Něco ti naměřím
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Aha, tak já jsem to jen nablind tipoval podle konce tvého nicku... Jinak do Štětí vozím k zubaři přítelku. Kdysi dělala v papírnách a registraci u zubáka si tam nechala, prý je dobrej.
Nemusíš dělat žádný harakiri, ono je jedno, jestli se ta rychlost naměří při 1500 ot. nebo 3000 ot. funkce rychlosti je lineární, takže já si tu přímku doplním z jakéhokoli bodu...
Nemusíš dělat žádný harakiri, ono je jedno, jestli se ta rychlost naměří při 1500 ot. nebo 3000 ot. funkce rychlosti je lineární, takže já si tu přímku doplním z jakéhokoli bodu...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Něco mám změřeno.Není to ale moc přesné,protože byla mlha,tak jsem na to nečuměl moc dlouho.Mám 5°převodovku a 85kW.Sviňa,nějak se mi to scuclo.Je to holt bez mezer,snad se vyznáš.
2000ot.min-1 3000ot.min-1
TACHO GPS TACHO GPS
2. 33 29 49 44
3. 53 48 80 74
4. 73 68 112 105
5. 94 89 140 133
2000ot.min-1 3000ot.min-1
TACHO GPS TACHO GPS
2. 33 29 49 44
3. 53 48 80 74
4. 73 68 112 105
5. 94 89 140 133
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021