Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
Zdravím kluci.
Poslední týden mi kupeso začlo dělat jednu zajímavou věc, kterou předtím nedělalo a nejsem z toho nijak nadšen. Mezi 4-mi až 5-ti tisíci otáček jde zrychlení úplně do hajzlu a po překročení hranice 5-ti tisíc to sebou škubne, jako kdyby to mělo turbo. Nejvíce je to poznat na dvojku. Ale i na jedničku nebo trojku je to dost markantní. V pondělí se půjdu objednat do servisu, ale zajímalo mě, zda někdo neměl podobný problém a nemá páru, čím by to tak mohlo být.
Poslední týden mi kupeso začlo dělat jednu zajímavou věc, kterou předtím nedělalo a nejsem z toho nijak nadšen. Mezi 4-mi až 5-ti tisíci otáček jde zrychlení úplně do hajzlu a po překročení hranice 5-ti tisíc to sebou škubne, jako kdyby to mělo turbo. Nejvíce je to poznat na dvojku. Ale i na jedničku nebo trojku je to dost markantní. V pondělí se půjdu objednat do servisu, ale zajímalo mě, zda někdo neměl podobný problém a nemá páru, čím by to tak mohlo být.
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
- Reklama
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
ja len tak pomimo ja som v živote moje nevytočil nad 4500 otáčok a tobôž nie na 2-jke
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
no budem zvedavý čo s tým budeš mať, ja zvyknem vytočiť niekdy až k obmedzovči ...
Hyundai Tiburon 2.0 2002 silver
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
pane jo to jde aby nekdo takhle jezdil? vzdyt ani nevis co tve auto dokaze.. a co predjizdeni jak to delas? nekde jsem cetl ze ty nase motory se snadno zakarbonuji kdyz se cas od casu neprotahnou...kaliber píše:ja len tak pomimo ja som v živote moje nevytočil nad 4500 otáčok a tobôž nie na 2-jke
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Accentdevil
- *****
- Příspěvky: 1724
- Registrován: 03 úno 2009, 11:48
- Bydliště: Sokolov
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
Skubne jako ze to pak kopne a zrychli?
Volkswagen Passat 2.8 V6 30V 142KW r.v.1999 LPG (ČERNÁ-METALÍZA)
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Fiat Tipo 1,6 57KW r.v. 1991 LPG (ZELENÁ-METALÍZA)
Mazda Xedos6 1.6 16V DOHC 79KW r.v.1996(ZELENÁ-METALÍZA)
Bylo:
Škoda Favorit
Hyundai Accent 1.3 12V 62KW 3-dv, r.v.1997(ŠEDÁ-METALÍZA)
V.a.l.i.5@seznam.cz
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
Ahooj. Tak něco podobneho mi to dělalo když byla spojka v haj... Ale jen ze začátku, pak už začala prokluzovat.Markus Huhtimo píše:Zdravím kluci.
Poslední týden mi kupeso začlo dělat jednu zajímavou věc, kterou předtím nedělalo a nejsem z toho nijak nadšen. Mezi 4-mi až 5-ti tisíci otáček jde zrychlení úplně do hajzlu a po překročení hranice 5-ti tisíc to sebou škubne, jako kdyby to mělo turbo. Nejvíce je to poznat na dvojku. Ale i na jedničku nebo trojku je to dost markantní. V pondělí se půjdu objednat do servisu, ale zajímalo mě, zda někdo neměl podobný problém a nemá páru, čím by to tak mohlo být.
Matrix 1.6
Before?Opel Zafira 2.0l DTI 74kw
before:Hyundai Tiburon GK. 2,0l 2G
Before?Opel Zafira 2.0l DTI 74kw
before:Hyundai Tiburon GK. 2,0l 2G
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
2 kaliber : Neber si to špatně, ale absolutně nechápu, jak si někdo může koupit sportovně vyhlížející auto a nikdy v životě nevyzkoušet jeho potenciál xD
2 Accentdevil : Přesně tak, pak to škubne a začne zrychlovat daleko rychleji. Což by nebylo tak divné, ve vyšších otáčkách to zrychluje s větší intenzitou, to je logické. Ale je divné, že ve třech tisících to zrychluje intenzivněji, než od čtyř do pěti a pak to vystřelí jak raketa. Napadlo mě hafo věcí jako počítač, zanesení motoru, atd, ale postupně jsem ty věci začal vylučovat.
2 Naahk : Já mám momentálně najeto 71 tisíc a spojka má prej vydržet 100. Ale už při minulé návštěvě servisu jsem kluky zaúkoloval, ať mi začnou hledat nějakou sportovní, nebo keramickou a stavitelný podvozek, který tam dáme. Moc ale nechápu, proč by to dělala spojka, to s tím moc nemá co dělat při plynulém zrychlování z nízkých otáček, když neřadím...
2 Accentdevil : Přesně tak, pak to škubne a začne zrychlovat daleko rychleji. Což by nebylo tak divné, ve vyšších otáčkách to zrychluje s větší intenzitou, to je logické. Ale je divné, že ve třech tisících to zrychluje intenzivněji, než od čtyř do pěti a pak to vystřelí jak raketa. Napadlo mě hafo věcí jako počítač, zanesení motoru, atd, ale postupně jsem ty věci začal vylučovat.
2 Naahk : Já mám momentálně najeto 71 tisíc a spojka má prej vydržet 100. Ale už při minulé návštěvě servisu jsem kluky zaúkoloval, ať mi začnou hledat nějakou sportovní, nebo keramickou a stavitelný podvozek, který tam dáme. Moc ale nechápu, proč by to dělala spojka, to s tím moc nemá co dělat při plynulém zrychlování z nízkých otáček, když neřadím...
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
nie v poho ja som to tam tiež blbo napísal len si myslím, že tych 4500 isto vytočím na 3 - 4 - 5 (niekedy), ale na 2-jke som to v živote netočil. Neviem, ale myslím si, že aj pre motor to nie je to najlepšie aby som to ujebal na 2-jke 4500 prípadne vyššie. Ci ty tak radis rýchlosti?
a síce karoséria pekná, ale podvozok a motor z elantry tak medzi nami to ma od športového auta veľmi ďaleko skôr si myslím, že je to priemerne rýchle coupe
a síce karoséria pekná, ale podvozok a motor z elantry tak medzi nami to ma od športového auta veľmi ďaleko skôr si myslím, že je to priemerne rýchle coupe
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
tomu motoru je uplne jedno jestli ty 4500 otacek tam mas na 1, 2, 3 a nebo volnobeh maximalni kroutak bude ale nekde v tehle otackach, vykon nekde u 6.000 tipuju... takze jaky "jebani", ba naopak!
pro zajimavost, cos mel kdy predtim za auta?
pro zajimavost, cos mel kdy predtim za auta?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
keby to bola spojka, tak to citit najma na pociatocnom zrychleni.
odpadnem z tejto vety Vacsiu haluz som uz dlho nevidel...ja len tak pomimo ja som v živote moje nevytočil nad 4500 otáčok a tobôž nie na 2-jke
..a tobôž nie na 2-jke
Hyundai I30 2013 1.6 GDI 135hp style
Hyundai I30 2013 CW 1.6 CRDI 110hp comfort
v minulosti:
Hyundai Coupe 1.6 FX 2002
Hyundai I30 2013 CW 1.6 CRDI 110hp comfort
v minulosti:
Hyundai Coupe 1.6 FX 2002
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
ja to nejako nedocetl, jeste musim reagovat na tu druhou cast.. takze ty hodnotis motor a podvozek coupe ale nikdy jsi ho nevytocil pres 4500?? pane boze..kaliber píše:nie v poho ja som to tam tiež blbo napísal len si myslím, že tych 4500 isto vytočím na 3 - 4 - 5 (niekedy), ale na 2-jke som to v živote netočil. Neviem, ale myslím si, že aj pre motor to nie je to najlepšie aby som to ujebal na 2-jke 4500 prípadne vyššie. Ci ty tak radis rýchlosti?
a síce karoséria pekná, ale podvozok a motor z elantry tak medzi nami to ma od športového auta veľmi ďaleko skôr si myslím, že je to priemerne rýchle coupe
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
tak prepáč ja som napísal len svoj názor nie každý je tak "odborník" ako ty. Ty si ten tvoj vytáčaj kľudne aj na 5500. Ja jednoducho nie som typ, ktorý naštartuje auto a jeb 1-ka 4500, 2-jka 4500, 3-jka 4500 atď. Samozrejme keď chcem predbehnúť atď tak s tým nemám problém. A všetkým tím, ktorím môj príspevok prišiel náramne smiešny pardóón....
ja hodnotím motor a podvozok? precital si si čo som napísal?
nežijem v tom, že mam doma auto, ktoré vyzerá ako športové tak s ním tak aj jazdím. Nejazdím na hranici len aby som si niečo dokázal! A smejem sa z tých, ktorí si kúpia patnásť ročný hyundai a jazdia s ním jak s 350 Z
A na záver ty si kľudne na tom tvojom rob čo chceš, rad rýchlosti aj pri 5500 len som zvedavý koľko to auto ešte vydrží ...
ja hodnotím motor a podvozok? precital si si čo som napísal?
nežijem v tom, že mam doma auto, ktoré vyzerá ako športové tak s ním tak aj jazdím. Nejazdím na hranici len aby som si niečo dokázal! A smejem sa z tých, ktorí si kúpia patnásť ročný hyundai a jazdia s ním jak s 350 Z
A na záver ty si kľudne na tom tvojom rob čo chceš, rad rýchlosti aj pri 5500 len som zvedavý koľko to auto ešte vydrží ...
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
Markus já mám najeto 72tis a musel jsem jí měnit.Dělalo to přesně tohle" autí jelo, pak jako by nic a pak se to rozjelo" No a pak to začlo prokluzovat uplně. Ale ber to tak že házím jen vlastní zkušenost a rozhodně to nemusí být tvuj problém.Uvažoval jsem o keramice, ale každý kdo jí má mi jí nedoporučil.Prý nesedá tak dobře a auto celkem škube.Tak jsem tam dal Valeo za 3300 Kč.Markus Huhtimo píše:2 kaliber : Neber si to špatně, ale absolutně nechápu, jak si někdo může koupit sportovně vyhlížející auto a nikdy v životě nevyzkoušet jeho potenciál xD
2 Accentdevil : Přesně tak, pak to škubne a začne zrychlovat daleko rychleji. Což by nebylo tak divné, ve vyšších otáčkách to zrychluje s větší intenzitou, to je logické. Ale je divné, že ve třech tisících to zrychluje intenzivněji, než od čtyř do pěti a pak to vystřelí jak raketa. Napadlo mě hafo věcí jako počítač, zanesení motoru, atd, ale postupně jsem ty věci začal vylučovat.
2 Naahk : Já mám momentálně najeto 71 tisíc a spojka má prej vydržet 100. Ale už při minulé návštěvě servisu jsem kluky zaúkoloval, ať mi začnou hledat nějakou sportovní, nebo keramickou a stavitelný podvozek, který tam dáme. Moc ale nechápu, proč by to dělala spojka, to s tím moc nemá co dělat při plynulém zrychlování z nízkých otáček, když neřadím...
Matrix 1.6
Before?Opel Zafira 2.0l DTI 74kw
before:Hyundai Tiburon GK. 2,0l 2G
Before?Opel Zafira 2.0l DTI 74kw
before:Hyundai Tiburon GK. 2,0l 2G
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
Převodovka je z Lantry a má dlouhé dráhy, což pro sportovní káru není dobře, ale ten podvozek je solidní. Na tom si dali záležet už na první generaci, kde jim s tím pomáhali inženýři z Porsche, že. Druhou generaci si už dělali sami a je slušná, za ty peníze je ten podvozek více než dobrý.
Nikdo přece z kluků tady netvrdil, že nastartuje a točí to do 5500, nebo kam. Já si osobně myslím, že snad nikdo na celém klubu tady není takové hovado, že by točil auto do otáček, dokud nemá teplotu těch 90 stupňů, dokud prostě auto není zahřáté na ideální provozní teplotu. A soudím tak dle toho, že se tady o svoje auta všichni staráme a máme je rádi, koneckonců proto se tady většina lidí přihlásila přeci, ne?
Co se toho točení týče, tak tyhle motory potřebují kvalitní olej a často hlídat, ptz jej dost papají a časté vytáčení, ptz motory se dost zanáší. Pravda je taková, že motor by nejraději jel 50 km/h po městě na dvojku. Ale kdo by pak platil tu spotřebu, že. Takže to jezdím na trojku. Když auto OBČAS pořádně nevytočíš, tak mu spíše ublížíš, to myslím, že potvrdí snad každý servisák.
2 Naahk : Díky za radu, velmi zajímavé! Já právě počítal s tím, že potřebuju novou spojku, proto jsem taky klukům říkal, ať už mi hledají. Nechci tam nic obyčejného, spíše nějakou sportovní spojku. Třeba s brzdama jsem to měl tak, že jsem taky nechtěl žádné obyč. Na první generaci dělal přímo na kupé brzdy jak Zimmerman, tak Brembo, na druhou generaci nic. Tak jsem je taky nechal chvilku hledat a nakonec tam mám Brembíčka a brzdí skvěle. Každopádně díky moc za koment, budu na tu spojku ještě více spěchat.
Nikdo přece z kluků tady netvrdil, že nastartuje a točí to do 5500, nebo kam. Já si osobně myslím, že snad nikdo na celém klubu tady není takové hovado, že by točil auto do otáček, dokud nemá teplotu těch 90 stupňů, dokud prostě auto není zahřáté na ideální provozní teplotu. A soudím tak dle toho, že se tady o svoje auta všichni staráme a máme je rádi, koneckonců proto se tady většina lidí přihlásila přeci, ne?
Co se toho točení týče, tak tyhle motory potřebují kvalitní olej a často hlídat, ptz jej dost papají a časté vytáčení, ptz motory se dost zanáší. Pravda je taková, že motor by nejraději jel 50 km/h po městě na dvojku. Ale kdo by pak platil tu spotřebu, že. Takže to jezdím na trojku. Když auto OBČAS pořádně nevytočíš, tak mu spíše ublížíš, to myslím, že potvrdí snad každý servisák.
2 Naahk : Díky za radu, velmi zajímavé! Já právě počítal s tím, že potřebuju novou spojku, proto jsem taky klukům říkal, ať už mi hledají. Nechci tam nic obyčejného, spíše nějakou sportovní spojku. Třeba s brzdama jsem to měl tak, že jsem taky nechtěl žádné obyč. Na první generaci dělal přímo na kupé brzdy jak Zimmerman, tak Brembo, na druhou generaci nic. Tak jsem je taky nechal chvilku hledat a nakonec tam mám Brembíčka a brzdí skvěle. Každopádně díky moc za koment, budu na tu spojku ještě více spěchat.
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Ztráta výkonu mezi 4000 - 5000 otáček
ty jsi fakt magor, promin ale zajed si do hyundaie co ti tam na to povi, protoze jsi uplne mimo obraz. Zaprvy tady nikdo nerika ze skocim do auta a radim hned 6000, nejsem kreten abych to tocil za studena. po ohrati je to naprosto bez problemu!kaliber píše:tak prepáč ja som napísal len svoj názor nie každý je tak "odborník" ako ty. Ty si ten tvoj vytáčaj kľudne aj na 5500. Ja jednoducho nie som typ, ktorý naštartuje auto a jeb 1-ka 4500, 2-jka 4500, 3-jka 4500 atď. Samozrejme keď chcem predbehnúť atď tak s tým nemám problém. A všetkým tím, ktorím môj príspevok prišiel náramne smiešny pardóón....
ja hodnotím motor a podvozok? precital si si čo som napísal?
nežijem v tom, že mam doma auto, ktoré vyzerá ako športové tak s ním tak aj jazdím. Nejazdím na hranici len aby som si niečo dokázal! A smejem sa z tých, ktorí si kúpia patnásť ročný hyundai a jazdia s ním jak s 350 Z
A na záver ty si kľudne na tom tvojom rob čo chceš, rad rýchlosti aj pri 5500 len som zvedavý koľko to auto ešte vydrží ...
jestli jsi ten typ, jako ze to tak vypada, kterej auto "setri" tim, ze ma maximalne tri tisice otacek ale plyn ze 2/3 nebo celej na podlaze tak to potes prdel a povime si komu auto dyl vydrzi, protoze ho tim akorat zlikvidujes.
kdyz ti pisu, ze ma auto nejakou vykonostni krivku, a nejlip tahne mezi 4-6tis otacek, tak kua tim, ze pojedu v pasmu kdy ten motor dava nejvetsi vykon ho prece nemuzu kurvit! kuafix logicky uvazuju nee..
kurveni je tocit to do cervenyho, ale sam se dobre podivej na otackomer, jak pro idioty to tam mas vybarveny kam se muze bez problemu tocit a zda se, ze pro takovy jako ty to je malo vymluvny a k nepochopeni
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS