Hmm,to je na prd radit takto z postele
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Logicky: robi ti to aj na rucnej,cize hydraulika to nebude,uvazujem dalej,po mechanickej stranke,moznosti:
a)pakne skrivene(prudky nabehovy uhol voci disku=pri vacsom pritlaku to ide do zakusnutia:riesenie =vymenit
b) ostry nabeh oblozenia voci bubnu: detto,riesenie: pilnikom ubrat z nabehovej hrany oblozenia/alebo vymenit
c)opotrebovane capy na pakniach,nasledne krizenie,riesenie=vymenit
d)e)f)... atd.
Ak mas moznost daj to na brzdne valce a skus to nasimulovat(pomocou rucnej) na merakoch by to malo presne ukazat,ktore koleso brzdi viac..
Ale moj nazor,nakoniec vyriesis figu,jednoducho niekedy si nesadnu materialy k sebe a bez dokladnej analyzy nezistis. Daj tam nove pakne a bubny a mas klud. Podbny problem som mal na inom aute pri 40OOOkm nabehanych a dokial som komplet nevymenil bubny aj s paknami,tak som mal furt problem s nebrzdenim jedneho kolesa
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
A co sa tyka toho obmedzovaca brzdneho tlaku,tiez sa lubi priseknut,ale potom skor nebrzdi zadok ako brzdi moc
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ono totiz pri prudkom zabrzdeni,kedy dochadza k naslednemu odlahceniu zadnej napravy uvolni trosku tlak iduci do zadnych brzd,aby tak moc nebrzdili a nesli do smyku. Mozno je zavzdusneny jeden valcek(ale to by potom nerobilo pri pouziti rucnej brzdy.....hovorim,je toho viac,co to moze sposobovat.