poruchy zjavne spolu nesúvisia, takže nehladaj spoločný problém.Keby ti nepadol sneh na stierače, tak máš pokazené len ostrekovače.
Nepoznám ,ako je umiestnený motorček u teba, ale dá sa k nemu občas dostať tak, že odštupluješ len zopár tých štuplíkov a plast podbehu sa ohne. Na motorčekoch ostrekovačov zvykne prdúť tesnenie, ktoré je hneď za turbínkou, voda sa dostane až na rotor, ktorý skoroduje a prihrdzavie ku statoru.Voda von nevyteká, takže si to nevšimneš. Ak ti nepôjde po privedení + a - priamo z aku, oprava je dosť problematická .Väčšinou je to rozoberanie násilným spôsobom-vylúpne sa zaliate veko motorčeka, ale asi z 20-tich kusov, ktoré som opravoval, na polovici sa nedal vytiahnuť rotor-oska bola tak zhrdzavená, že nešla pretiahnuť cez spodné naklápacie ložisko . Ak to aj vytiahneš , na polovici z vytiahnutých rotorov boli zhorené drôty rotora, lebo jednosmerný motor nemá "obmedzovač" a berie toľko prúdu, keď je zakúsnutý, až zhorí...tie som previnul, a nakoniec bombónik-ako utesniť vylúpnuté plastové veko, ktoré bolo utesnené za tepla.....
Takže ak ti to nepôjde po privedení + a -, musíš to vymeniť.
Problém s ostřikovači a cyklovačem
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Strašně moc prosím o radu-problém s ostřikovači a cyklovačem
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- Reklama
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: 08 zář 2010, 19:41
Re: Strašně moc prosím o radu-problém s ostřikovači a cyklovačem
Díky mooooc za info, takže mě čeká pakárnaalarm píše:poruchy zjavne spolu nesúvisia, takže nehladaj spoločný problém.Keby ti nepadol sneh na stierače, tak máš pokazené len ostrekovače.
Nepoznám ,ako je umiestnený motorček u teba, ale dá sa k nemu občas dostať tak, že odštupluješ len zopár tých štuplíkov a plast podbehu sa ohne. Na motorčekoch ostrekovačov zvykne prdúť tesnenie, ktoré je hneď za turbínkou, voda sa dostane až na rotor, ktorý skoroduje a prihrdzavie ku statoru.Voda von nevyteká, takže si to nevšimneš. Ak ti nepôjde po privedení + a - priamo z aku, oprava je dosť problematická .Väčšinou je to rozoberanie násilným spôsobom-vylúpne sa zaliate veko motorčeka, ale asi z 20-tich kusov, ktoré som opravoval, na polovici sa nedal vytiahnuť rotor-oska bola tak zhrdzavená, že nešla pretiahnuť cez spodné naklápacie ložisko . Ak to aj vytiahneš , na polovici z vytiahnutých rotorov boli zhorené drôty rotora, lebo jednosmerný motor nemá "obmedzovač" a berie toľko prúdu, keď je zakúsnutý, až zhorí...tie som previnul, a nakoniec bombónik-ako utesniť vylúpnuté plastové veko, ktoré bolo utesnené za tepla.....
Takže ak ti to nepôjde po privedení + a -, musíš to vymeniť.