Nový I30 Patriot
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Nový I30 Patriot
Dobrý den,
chystám se v nejbližších dnech využít akční ceny za I30 Patriot a chtěl bych se zde se zkušnými I30káři poradit zda je něco, na co bych si měl dát při koupi pozor. Cena je nyní dost příznivá - 269000 Kč a tak si mi I30 zdá jako dobrá volba, i když jsem původně chtěl koupit Ceed. Pokud správně chápu nabídku, jde o vůz z Nošovic. Někde jsem četl, že nošovické I30 jsou méně kvalitní než korejské. Může to ale být dost stará informace a tak jsem se chtěl zeptat na Vaše zkušenosti.
Díky za rady i odpovědi.
Jose
chystám se v nejbližších dnech využít akční ceny za I30 Patriot a chtěl bych se zde se zkušnými I30káři poradit zda je něco, na co bych si měl dát při koupi pozor. Cena je nyní dost příznivá - 269000 Kč a tak si mi I30 zdá jako dobrá volba, i když jsem původně chtěl koupit Ceed. Pokud správně chápu nabídku, jde o vůz z Nošovic. Někde jsem četl, že nošovické I30 jsou méně kvalitní než korejské. Může to ale být dost stará informace a tak jsem se chtěl zeptat na Vaše zkušenosti.
Díky za rady i odpovědi.
Jose
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
- Reklama
Re: Nový I30 Patriot
Také uvažuji nad touto nabídkou.Ovsem uvažují také o výbavě Comfort za cenu o 20tis. vyšší,která má oproti Patriotu automatickou klimatizaci,plnohodnotnou rezervu a takové drobnosti jako volant a řadici páku v kůži,hliníkový dekor palubky a o neco širší pneu.Jen jsem trochu na vážkách kvuli motoru.
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
taky bych radeji comfort..... zvlast ted po sleve cenove vyjde dobre... jen bych doplnil ESP a mozna ISG..... a motor 1,6 .. i kdyz 1,4 je taky dobra.. zalezi kolik do toho das penez
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
Comfort se mi taky líbí víc, ale cena je pro mne bohužel hodně limitující. Navíc jezdím hodně málo - tak 5000 km/rok - a tak si těch vymožeností navíc ani moc neužiji. Spíš by mne zajímala kvalita zpracování a zkušenosti majitelů. Hlavně těch, kteří na nošovickou I30 přišli jako já z Felície.
Jose
Jose
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
tak to potom jo.... v tom pripade by Ti to mohlo stacit.. ja na i30 presel ze sonaty 99 a vicemene vse je lepsi az na motor a prevodovku, coz je jasne, pac jsem mel 2,5V6 a ted mam 1,4.. a ta prevodovka je hodne kratka, takze v 90 toci 3000.. ale v Tvem pripade bych nic z toho neresil a bral Patriota
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
Díky, to jsem asi potřeboval slyšet.
J.
J.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
Snad ještě jedna věc, při předváděcí jízdě jsem si nějak nemohl zvyknout na spojku. Jakoby zabírala hned z kraje a tak mi vždy zahučel motor naprázdno. Přitom jsem zvyklý na velorexa, feldu, oktávku a partnera a nikde jsem nic takového nezažil. Připadal jsem si jako nějaké řidičské ucho. Dá se na tu spojku zvaknout?
J.
J.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
zvyknes si bez problemu... aspon ja s tim nemam zadny problem... az na maly vykon v nizkych otackach. uz mi auto asi trikrat na krizovatce chciplo
staci najet trosku vic km a myslim, ze se tomuhle kazdy ridic prizbusobi
staci najet trosku vic km a myslim, ze se tomuhle kazdy ridic prizbusobi
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: Nový I30 Patriot
tak se spojkou taky trochu bojuji. Pendluji mezi Santou a I30. Santa má tužší spojku a pomaleji zabírající brzdu. I30 to má přesně opačně. Vždy s leknutím prošlápnu spojku a když si chci lehce přibrzdit, tak si málem rozbiju hlavu o okno...
Teď: Stříbrný a Elegantní Santa Fe 2008 2,2 CRDi řízený manuálně pořízený před prázdninami 2009
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Re: Nový I30 Patriot
spojka bol aj môj problém, pri prvých rozjazdoch sme kývali hlavami ako ten pes na zadnom platé
1,4 má dobrý motor, a to som tiež zvažoval 1,6, ale pri počítaní a porovnávaní mi výkon 1,4-ky prišiel dostačujúci, čo sa mi potvrdilo, jazdil som pred tým na Accente 60 kW, a toto je voči tomu gula.Navyše väčšie nadobúdajúce náklady ,vyššie poistky.....
1,4 má dobrý motor, a to som tiež zvažoval 1,6, ale pri počítaní a porovnávaní mi výkon 1,4-ky prišiel dostačujúci, čo sa mi potvrdilo, jazdil som pred tým na Accente 60 kW, a toto je voči tomu gula.Navyše väčšie nadobúdajúce náklady ,vyššie poistky.....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
Tak vidím, že ta spojka nedělá problémy jen mně. To jsem zvědav, jak s ní bude zápasit manželka Předpokládám, že v servisu to asi na nějaký delší chod seřídit nejde. Při té krátké jízdě mi ale kupodivu víc dělalo problémy to, že se mi motor rozběhl do otáček dříve než zabrala spojka, něž skutečnost, že by se mi nedařily rozjezdy v křižovatkách.
Ještě jsem někde četl, že I30 je za jízdy na nerovné cestě dost hlučná, jaké s tím máte zkušenosti? A co jízda po naší exkluzivní dálnici z Brna do Prahy, není už při 130 i motor dost hlučný a ještě v kombinaci s těmi nerovnostmi? Je mi jasné, že se to těžko posuzuje, ale jak vidím, každý už máte za sebou několi aut a tak srovnání jistě máte.
J.
Ještě jsem někde četl, že I30 je za jízdy na nerovné cestě dost hlučná, jaké s tím máte zkušenosti? A co jízda po naší exkluzivní dálnici z Brna do Prahy, není už při 130 i motor dost hlučný a ještě v kombinaci s těmi nerovnostmi? Je mi jasné, že se to těžko posuzuje, ale jak vidím, každý už máte za sebou několi aut a tak srovnání jistě máte.
J.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Re: Nový I30 Patriot
Taky jsem na i30 přecházel z Feldy (1.6) a zpočátku mi to občas chcíplo když jsem podcenil otáčky, nebo naopak zasmrděla spojka, když jsem to přehnal. Ale zvykl jsem si celkem rychle a teď je to v pohodě.jose3 píše:Snad ještě jedna věc, při předváděcí jízdě jsem si nějak nemohl zvyknout na spojku. Jakoby zabírala hned z kraje a tak mi vždy zahučel motor naprázdno. Přitom jsem zvyklý na velorexa, feldu, oktávku a partnera a nikde jsem nic takového nezažil. Připadal jsem si jako nějaké řidičské ucho. Dá se na tu spojku zvaknout?
J.
Co se kvalit Nošovic týče, tak nějaké porodní bolesti byly:
- prvních asi 22000 vozů mohlo mít problém s gumoasfaltovým nástřikem spodku (a já je taky měl)
- zatékalo mi do rezervy přes zadní světlo (respektive otvor pod zadním světlem kterým procházejí dráty)
- problém se spínací skříňkou - nakonec se ukázalo že to bylo špatným seřízením západky zámku volantu (https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=61&t=13908)
Všechno bylo odstraněno v rámci záruky. Motorické problémy jsem neměl nikdy.
A co se výbav týče, automatickou klimu bych neřešil, mně by stačila manuální. Automatická sice líp vypadá ale funkčně mi ne zcela vyhovuje. Stejně si po zapnutí automatiky často ručně přepínám směr proudění případně rychlost větráku, takže z toho mám takovou poloautoamtiku.
Naposledy upravil(a) Chrochnik dne 15 zář 2010, 10:03, celkem upraveno 1 x.
Hyundai i30 , 1.4 CVVT Comfort + ESP , r.2009
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nový I30 Patriot
no ja mam porad jeste problem s brzdou.... je hodne citliva
podle charakteristiky prubehu vykonu a momentu by mela 1,6 byt vhodnejsi na poklidnejsi jizdu diky nize polezenemu vykonu a hlavne momentu..... ale jel jsem za sebou ceedem "CW" FL 1,4 66kw a i30CW 1,6.. vykonove prakticky stejne... muj pocit
1,4 na petku toci pri 50km/h ... kolem 1500otacek a to je minimum co motor zvlada, pak se musi podrazovat
co se tyce hluku, jeste to jde... motor toci lehce pres 4000 pri 130.... trosku problem je odletujici sterk do podbehu... to je hlucne.. plus kaluze.... ale na to jsem byl zvykly ze sonaty
ale v globalu, za ty penize nekoupis nic lepsiho
podle charakteristiky prubehu vykonu a momentu by mela 1,6 byt vhodnejsi na poklidnejsi jizdu diky nize polezenemu vykonu a hlavne momentu..... ale jel jsem za sebou ceedem "CW" FL 1,4 66kw a i30CW 1,6.. vykonove prakticky stejne... muj pocit
1,4 na petku toci pri 50km/h ... kolem 1500otacek a to je minimum co motor zvlada, pak se musi podrazovat
co se tyce hluku, jeste to jde... motor toci lehce pres 4000 pri 130.... trosku problem je odletujici sterk do podbehu... to je hlucne.. plus kaluze.... ale na to jsem byl zvykly ze sonaty
ale v globalu, za ty penize nekoupis nic lepsiho
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: Nový I30 Patriot
Mně teda brzdy vyhovujou. Když jsem z Feldy občas přesedal do tchánova Seatu Cordoba tak jsem si pochvaloval, jaké má fajn ostré brzdy. Teď co jsem si zvykl na i30 tak když sednu do Cordoby tak se mi zdá že nebrzdí
Hyundai i30 , 1.4 CVVT Comfort + ESP , r.2009
Re: Nový I30 Patriot
K té hlučnosti na nerovnostech: když jedu po své "oblíbené" D11, tak si dopravní zprávy na Beatu moc neposlechnu. Ale zase mi to tolik nevadí, protože třicítku máme jako druhé auto, které dálnice stejně moc neuvidí.
Ještě k těm změnám oproti jiným autům: o spojce a brzdě jsem psal. Na druhou stranu mi vyhovuje, že ruční brzdu stačí lehce přitáhnout a auto drží. U Santy musím ručku zatáhnout že skoro trčí vzhůru, což dělá manželce celkem problém.
Dále moc hodnotit nemůžu. Zítra oslaví dva týdny v naší rodině a zatím má 360 km, takže hodně velkej zelenáč.
Ještě k těm změnám oproti jiným autům: o spojce a brzdě jsem psal. Na druhou stranu mi vyhovuje, že ruční brzdu stačí lehce přitáhnout a auto drží. U Santy musím ručku zatáhnout že skoro trčí vzhůru, což dělá manželce celkem problém.
Dále moc hodnotit nemůžu. Zítra oslaví dva týdny v naší rodině a zatím má 360 km, takže hodně velkej zelenáč.
Teď: Stříbrný a Elegantní Santa Fe 2008 2,2 CRDi řízený manuálně pořízený před prázdninami 2009
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor