Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Ale vzdyt jo, ja to myslim dobre...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Bohužel Accent 1.6 je hlučnější auto než Elantra 1.6, jakmile se motor přiblíží 4000ot, tak je to bída.Hardcam píše:S tim souhlasim. Ale zrovna u Accenta, konkretne 1.4, bych v tom takovy problem nevidel. Mel jem ho sice ujceny jen na par hodin, nez servis udela praci a je v nem ticho jak v kostele. A myslim si, ze jsem se ho i pokousel trosku otestovat...
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Nevim, kde si na tenhle nesmysl přišel v New Accentu 1.6 jezdim bezmála dva roky a již jsem tady několikrát psal, že právě při těchto otáčkách 4 000 - 150 km/h je motor nejtišší !! Kdyby si napsal, že je hlučnej ve 130ti - 3 600 otáček, tak to bych bral, protože při týhle rychlosti je slyšet dost, ale ve 4 000 ani náhodou a zatím si stojim ...markus78 píše: Bohužel Accent 1.6 je hlučnější auto než Elantra 1.6, jakmile se motor přiblíží 4000ot, tak je to bída.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Mají ho moji rodiče a můj známý, jel jsem v tom hodně krát a všichni jsme se shodli, že je ten motor ve vyšších otáčkách hodně hlučný.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Jak jsem sliboval, tak tady je info o Meganu Grandtour 1.4 TCe 96kW ve srovnání s i30 CW 1.6CVVT z pohledu motoru a převodovky:
Ve 130km/h (125km/h real) motor na 6 točí 3500 otáček a v autě je ticho, jsou slyšet gumy, aerodynamický hluk a na pozadí je motor.
Elantra má cca 3800 otáček a je hlučnější. Megan 1.6 je hlučny taky, takže to vypadá na lepší konstrukci motoru.
Ve srovnání s 1.6 jsem nadšen z toho, že na 6 se dá na dálnici zpomalit na 80km/h (při 90km/h má motor na 6tku 2500 otáček) a bez přeřazení lze bez problémů zrychlit zpátky na 130km/h. Rychleji jsem zatím nejel, protože motor měl najeto méně než 1000km. Když srovnám stejnou trasu (75% dálnice při 130km/h), tak Elantra i Megane jedou shodně za 8.0L po dálnici a po sjetí z dálnice průměr klesl na 7.7L na 100km. Megane má nezajetý motor a přesto má lepší dynamiku a stejnou spotřebu.
Takže se mi v praxi potvrdilo to, co je na grafech výkonu při srovnání 1.4TCe a 1.6CVVT, že menší objem s turbem je pro jízdu lepší než vysokootáčková atmosféra se shodným výkonem.
Díky tempomatu to je na dálnici "tlačítkové auto", pomocí "+" a "-" na volantu jde korigovat rychlost o +-2km/h, takže na dálnici stačí sedět jako v křesle, přibrzdit na 90, tlačítkem zapnout tempomat, který zrychlí na poslední zapamatovanou rychlost (napríklad na 130), když je to moc, tak pomocí "-" ubrat třeba na 124, potom zase pomocí "+" přidat na 128.
Takže, jestli někdo uvažujete nad i30 CW, tak Meganovi Grandtour dejte šanci a svezte se v něm, srovnání podle tabulek u těchto dvou aut opravdu nefunguje.
Ve 130km/h (125km/h real) motor na 6 točí 3500 otáček a v autě je ticho, jsou slyšet gumy, aerodynamický hluk a na pozadí je motor.
Elantra má cca 3800 otáček a je hlučnější. Megan 1.6 je hlučny taky, takže to vypadá na lepší konstrukci motoru.
Ve srovnání s 1.6 jsem nadšen z toho, že na 6 se dá na dálnici zpomalit na 80km/h (při 90km/h má motor na 6tku 2500 otáček) a bez přeřazení lze bez problémů zrychlit zpátky na 130km/h. Rychleji jsem zatím nejel, protože motor měl najeto méně než 1000km. Když srovnám stejnou trasu (75% dálnice při 130km/h), tak Elantra i Megane jedou shodně za 8.0L po dálnici a po sjetí z dálnice průměr klesl na 7.7L na 100km. Megane má nezajetý motor a přesto má lepší dynamiku a stejnou spotřebu.
Takže se mi v praxi potvrdilo to, co je na grafech výkonu při srovnání 1.4TCe a 1.6CVVT, že menší objem s turbem je pro jízdu lepší než vysokootáčková atmosféra se shodným výkonem.
Díky tempomatu to je na dálnici "tlačítkové auto", pomocí "+" a "-" na volantu jde korigovat rychlost o +-2km/h, takže na dálnici stačí sedět jako v křesle, přibrzdit na 90, tlačítkem zapnout tempomat, který zrychlí na poslední zapamatovanou rychlost (napríklad na 130), když je to moc, tak pomocí "-" ubrat třeba na 124, potom zase pomocí "+" přidat na 128.
Takže, jestli někdo uvažujete nad i30 CW, tak Meganovi Grandtour dejte šanci a svezte se v něm, srovnání podle tabulek u těchto dvou aut opravdu nefunguje.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Já bych Megan Grandtour tak neopěvoval. Bylo by smutné, kdyby nebyl přeplňovaný motor lepší než atmosférický, to by je přece nikdo nevyráběl.
Nechci rozpitvávat rozdíly v poruchovosti či v ceně, to sem nepatří.
Ale ..... Pedály jsou tak blízko u sebe, že je velký problém šlapat jen na jeden z nich. Zadní sedadla jsou jen pro děti nebo masochisty, nemám ani 180cm a vecpat se na zadní sedadlo pro mě byl fakt problém.
Prostor pro posádku a celkové pohodlí při jízdě mají pro mě mnohem větší váhu než papírové či skutečné rozdíly v parametrech motoru. Mimochodem, CVVT motory patří k vysoce nadprůměrným v kategorii atmosférických agregátů.
Nechci rozpitvávat rozdíly v poruchovosti či v ceně, to sem nepatří.
Ale ..... Pedály jsou tak blízko u sebe, že je velký problém šlapat jen na jeden z nich. Zadní sedadla jsou jen pro děti nebo masochisty, nemám ani 180cm a vecpat se na zadní sedadlo pro mě byl fakt problém.
Prostor pro posádku a celkové pohodlí při jízdě mají pro mě mnohem větší váhu než papírové či skutečné rozdíly v parametrech motoru. Mimochodem, CVVT motory patří k vysoce nadprůměrným v kategorii atmosférických agregátů.
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak to musím jezdit v jiném autě Když si do Megana normálně sednu (ne ten pololeh s rukama jako zombie oblíbený v CZ), tak si za sebe pohodlně sednu a přitom mám cca 185cm. Ano, je v tom o trochu méně místa než v Elantře, ale i tak je komfort cestování vyšší, na D1 se dá jet v pravém pruhu, v Elantře se pomalu nedá domluvit, jak jdou slyšet bouchající gumy. A co se týče pedálů, tak když jezdím střídavě Elantra/Megane, tak jediný rozdíl je v odporu, ale co se týče vzdálenosti, tak mi to přijde stejné, čili bezproblémové.pavkt píše:Já bych Megan Grandtour tak neopěvoval. Bylo by smutné, kdyby nebyl přeplňovaný motor lepší než atmosférický, to by je přece nikdo nevyráběl.
Nechci rozpitvávat rozdíly v poruchovosti či v ceně, to sem nepatří.
Ale ..... Pedály jsou tak blízko u sebe, že je velký problém šlapat jen na jeden z nich. Zadní sedadla jsou jen pro děti nebo masochisty, nemám ani 180cm a vecpat se na zadní sedadlo pro mě byl fakt problém.
Prostor pro posádku a celkové pohodlí při jízdě mají pro mě mnohem větší váhu než papírové či skutečné rozdíly v parametrech motoru. Mimochodem, CVVT motory patří k vysoce nadprůměrným v kategorii atmosférických agregátů.
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Tak do Ceeda sa uz ide montovat 6 rychlostna prevodovka k 1.6 benzinu. Ja uz som chcel is objednat i30CW buduci tyzden a teraz som opat nerozhodnuty. Nema niekto nejake info z Nosovic kedy pojde ta 6tka aj do i30? Ak to nebude behom nasledujucich 2 - 3 mesiacov asi I30 u mna skoncila a tak som sa na nu tesil.....
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Peter2007: kdy by to melo byt u i30 nevim, ale sestirychlostni prevodovku jen doporucim... petka je silene kratka a moc toci uz pri 90km, nicmene pochybuju, ze to bude behem nekolika mesicu, spis byt to ocekaval od noveho modeloveho rocniku, coz je temer za rok
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Stačí zavolat nebo napsat email, sice jim to trvá, ale nakonec odpoví.Peter2007 píše:Tak do Ceeda sa uz ide montovat 6 rychlostna prevodovka k 1.6 benzinu. Ja uz som chcel is objednat i30CW buduci tyzden a teraz som opat nerozhodnuty. Nema niekto nejake info z Nosovic kedy pojde ta 6tka aj do i30? Ak to nebude behom nasledujucich 2 - 3 mesiacov asi I30 u mna skoncila a tak som sa na nu tesil.....
http://www.hyundai.cz/o-spolecnosti/kontakt/
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
no mozna to zni divne, ale napisu to: kup Ceeda je to prece dost podobny I30 a prodelal narozdil od ni regulernejsi facelift...teda aspon myslim...Peter2007 píše:Tak do Ceeda sa uz ide montovat 6 rychlostna prevodovka k 1.6 benzinu. Ja uz som chcel is objednat i30CW buduci tyzden a teraz som opat nerozhodnuty. Nema niekto nejake info z Nosovic kedy pojde ta 6tka aj do i30? Ak to nebude behom nasledujucich 2 - 3 mesiacov asi I30 u mna skoncila a tak som sa na nu tesil.....
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Ano,prodělal facelift.A nemá skoro žádné problémy Většina spokojených majitelů předfaceliftu by si auto po faceliftu už nekoupila
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
bla, bla, bla, kazdy auto ma naky mouchy, u Ceeda pokud vim aspon nejak resili ten mizernej podvozek, coz u "faceliftu" i30 neudelali pokud vim. Nebo maji novy Icka nejake zmeny na podvozku? Jediny co poresili u i30 je to ze na ni ted rvou sportpaket, aby nebyl tolik slyset ten bordel odletujici od kol do prahů. Jinak vicemene nic. No ale jde hlavne ted o tu 6.rychlost, coz vidim jako zasadni. Ale pravda v novym Ceedovi jsem nejel...
matysekul: Ano,prodělal facelift.A nemá skoro žádné problémy Většina spokojených majitelů předfaceliftu by si auto po faceliftu už nekoupila
a neplati to i pro Ickare?
matysekul: Ano,prodělal facelift.A nemá skoro žádné problémy Většina spokojených majitelů předfaceliftu by si auto po faceliftu už nekoupila
a neplati to i pro Ickare?
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Dvakrát měněná palubka není malý problém.A co se týče 6° převodovky,zkus si půjčit předváděčku,schválně,kolik otáček budeš mít při stejné rychlosti. Docela by mně to zajímalo,protože třeba u dieselu to zůstalo skoro stejné,akorát se to rozložilo do víc rychlostí
Nemám čas hledat další...
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=20&t=1890
Nemám čas hledat další...
http://www.kia-club.org/viewtopic.php?f=20&t=1890
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Převodovka u i30 CW 1.6 CVVT
Už jsem to jednou psal do jiného vlákna:
Tak ceed má od modelového roku 2011, pro 1.6 CVVT 6ti rychlostní převodovku!
Převodové poměry:
2011 2010
1. 3,615 3,615
2. 1,955 1,962
3. 1,370 1,370
4. 1,036 1,036
5. 0,839 0,839
6. 0,774
R 3,545 3,545
stálý 4,267 4,267
Tak ceed má od modelového roku 2011, pro 1.6 CVVT 6ti rychlostní převodovku!
Převodové poměry:
2011 2010
1. 3,615 3,615
2. 1,955 1,962
3. 1,370 1,370
4. 1,036 1,036
5. 0,839 0,839
6. 0,774
R 3,545 3,545
stálý 4,267 4,267
Hyundai Elantra 1.6 100k (2006)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)
Renault Megane III Grandtour 1.4 TCe 130k (2010)