Nevíte někdo zda-li při výměně brzdové kapaliny na Matrixu 1.6 s ABS (třeba je to podobné i na jiných "H") se musí nechat otočený klíček při odvzdušňování aby byl napájený ABS ? (četl jsem to někde na Renckové-scenic foru a trochu mě to zvyklalo,že jsem to takhle nedělal , že se má prý napájet ABS , otočený klíček zapalování , ale je to rencek ) Po výměně brzdovky se mi zdá, že pedál chodí lehčeji-měkčeji a s delší dráhou než předtím, ale to víte, teď po výměně to sleduju a mám ten pocit.... před výměnou jsem to tak nesledoval. Výměnu jsme prováděli se švárou doma. Jinak auto brzdí , šlápnu na to až do ABS a brdí. A taky jsem si všiml, že první přibrždění delší dráha pedálu... pedál brzdy pustím a vzápětí brzdím znova a pedál se mi zastaví dřív a brzdím . Že by to nebylo na 100% odzdušněné ? Nebo je to normální. Teď už nevím. Šváru bych asi nepotěšil kdybychom na to museli znova
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí..., Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Dík za info. Ještě něco. Neleží doma někomu zbytečné víčko na nádržku brzdové kapaliny na Hyundai matrix i starší?
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí..., Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu
Tak jsme to se švárou ještě jednou odvzdušnění projeli a už je to OK. Byla tam bublinka. Safra.
Nyní: Hyundai Matrix 1.6/103HP , r.v. 2004...jezdí..., Bylo:
Opel Astra F 1.6/75HP 3dv, r.v. 1998, stále jezdí :-)
Fiat UNO 1.5/75HP, r.v. 1986, asi ve šrotu