Trysky ostrekovačov
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Trysky ostrekovačov
matysek ma pravdu a bohate zkuenosti ano, o dodani se postaram, zjisteni by mohlo probehnout v pondeli, pokud se nikdo neozve.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Trysky ostrekovačov
Hardcam píše:zjisteni by mohlo probehnout v pondeli, pokud se nikdo neozve.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
Re: Trysky ostrekovačov
Druha strana zatim nekomunikuje. Neboj, nezapomnel jsem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Trysky ostrekovačov
Tak sem se dneska na ty trysky díval ale štelovat nejdou. jsou nacvaklí v otvoru na haupně a jinak je to vílisek kde jsou 2 dirky. Zkoušel sem jestli to pujde jinak docvaknout k tomu plechu ale boužel. nevím proč tam neudělali ještě aspon jednu poloho....docela mě to vadí jak to stříká nízko. a to sem je ještě pořádně nepoužíval. až ted přijde ale zima tak se z toho asi po...
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
Re: Trysky ostrekovačov
hlavne ma i30u novy raminka steracu a stiraci listy, prisly me masivnejsi takze mozna to stejne bude stirat lepe nez nase puvodni..,
dneska jsem vedle jedne i30u stal a zjistil jsem ze i ty prahy co davaji jako standart nejsou stejny s mou verzi sport. jediny co je totozny je predni maska..
dneska jsem vedle jedne i30u stal a zjistil jsem ze i ty prahy co davaji jako standart nejsou stejny s mou verzi sport. jediny co je totozny je predni maska..
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Trysky ostrekovačov
Novy ramena steracu uz jsou snad na ceste. Rozhodl jsem se, ze budu pouzivat sterace z novy i30, protoze jsou na klasicke uchyceni. Takhle bych musel pouzivat bud drahy orginaly, nebo o stovku levnejsi Valeo/Bosch. Alca sice stoji nejakych 350Kc, ale nevim, jak stiraji.
Kdo ma zajem mit taky, necht me zkontaktuje.
Kdo ma zajem mit taky, necht me zkontaktuje.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Trysky ostrekovačov
zas prece jen ty nase vypadaji lepe ne?co harde?:))
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Trysky ostrekovačov
Zrovna u steracu se bez krasy obejdu. Ale ty novy sterace jsou taky plochy, jen maj zespod mensi raminkovou konstrukci. Podstatny je, ze jsou praktictejsi a kdo by chtel, muze pouzit jakykoliv 45+60cm sterace, tedy i klasicky raminkovy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Trysky ostrekovačov
Zas jednou za rok tam klidne koupim origo sterace, ty co mam maji uz 32 tis km a pres zimu jeste vydrzi v pohode.zas takova paleta to neni..
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Trysky ostrekovačov
To mne asi takhle dlouho nevydrzi...stiram casto, stiram rad.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Trysky ostrekovačov
nechcem zakladať novú tému, ale hladám rozumy....
Už dlhšie ma štve jedna vec, a to, že keď len tak veľmi slabo mrholí, musím mať buď vypnuté stierače, alebo ich každých 30 s musím zapnúť, aby nejazdili na sucho. Najdlšie nastavitelný čas na cyklovači je okolo 10-12 s.
A tak som rozmýšlal o tom že .
1) vyrobím nejaký obvod, ktorý by mi spustil stierač, ale každý druhý impulz na motorček by "odfiltroval" a tým by som dostal cyklovač s časom okolo20-24 s. Samozrejme, robilo by to vo všetkých polohách a spínané by to bolo osobitným tlačitkom.
2) ak zistím (niekto mi napovie), že napr. v páčke je nejaký odpor, ktorý treba zväčšiť a posunú sa všetky cykly- to by bolo niečo
...alebo má niekto iný nápad....
na prípadné "hardcami" odpovedám dopredu- tu mrholí dosť často...a ani biele okná ráno si nevidel
Už dlhšie ma štve jedna vec, a to, že keď len tak veľmi slabo mrholí, musím mať buď vypnuté stierače, alebo ich každých 30 s musím zapnúť, aby nejazdili na sucho. Najdlšie nastavitelný čas na cyklovači je okolo 10-12 s.
A tak som rozmýšlal o tom že .
1) vyrobím nejaký obvod, ktorý by mi spustil stierač, ale každý druhý impulz na motorček by "odfiltroval" a tým by som dostal cyklovač s časom okolo20-24 s. Samozrejme, robilo by to vo všetkých polohách a spínané by to bolo osobitným tlačitkom.
2) ak zistím (niekto mi napovie), že napr. v páčke je nejaký odpor, ktorý treba zväčšiť a posunú sa všetky cykly- to by bolo niečo
...alebo má niekto iný nápad....
na prípadné "hardcami" odpovedám dopredu- tu mrholí dosť často...a ani biele okná ráno si nevidel
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Trysky ostrekovačov
Já bych spíš uvítal, kdyby se při přitažení páčky (ostřik + 3 kyvy) se ty kyvy o vteřinu zpozdily. Tím by se vpohodě ostříklo sklo a ani první kyv by nešel nasucho. Je nějaká cesta? Věděl by poradna?
Re: Trysky ostrekovačov
laufas:
tu v Blave nie je zima, ale väčšinu toho, keď inde sneží, tu mrholí. Keby pršalo, zapnem to, a nestarám sa. Ale pri mrholení zapnem a vypnem stierače za 20 minut asi 40-50 krát, inak so ide na sucho a vrzga to
Na škodovkách som si urobil cyklovač s plynulou reguláciou od 1 do 60s. a bolo to dobré.
Na favorit som dával cyklovač s pamäťou, takže aj tam to bolo. Najlacnejšie by bolo kúpiť ten cyklovač, ale to je väčší zasah do všetkého možného, ako prerušiť prívod + do motorčeka, a pokúsiť sa odstrániť každý druhý impulz.
tu v Blave nie je zima, ale väčšinu toho, keď inde sneží, tu mrholí. Keby pršalo, zapnem to, a nestarám sa. Ale pri mrholení zapnem a vypnem stierače za 20 minut asi 40-50 krát, inak so ide na sucho a vrzga to
Na škodovkách som si urobil cyklovač s plynulou reguláciou od 1 do 60s. a bolo to dobré.
Na favorit som dával cyklovač s pamäťou, takže aj tam to bolo. Najlacnejšie by bolo kúpiť ten cyklovač, ale to je väčší zasah do všetkého možného, ako prerušiť prívod + do motorčeka, a pokúsiť sa odstrániť každý druhý impulz.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Trysky ostrekovačov
Chlapi já to mám v Tucsonovi origo a je tam tuším 7 poloh toho cyklovače na páčce a v 1 poloze je to tak chytré, že jakmile přesáhnu 60 km/h, tak se přeruší cyklování a stírá stále ale jakmile uberu rychlost, tak to zase cykluje ale jen v té 1 poloze
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW