Měl jsem špatný motor (ventily) a došlo k výměněně za jiný.Provedli jsme vizuální kontrolu ventilů, přehodily se čidla, ustrojil, zapojil a rozeběhl. Od samého začátku svítí kontrolka ENGINE. Motor má hodně velkou spotřebu benzínu. Volnoběžné otáčky kolem 1100. Jiní odborníci mi vyměnili klapku včetně potenciometru, nic to ale nevyřešilo, snad jenom je trochu stabilnější chod motoru ve volnoběžných otáčkách. Měřil jsem Lambdu - zdá se OK, měřil jsem čidla teploty - OK. Z výfuku je stále cítit nespálený benzín
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Rád bych se zeptal jak se nastavují volnoběžné otáčky ? Pootočením poťáku na klapce nebo snímačem otáček na hlavě motoru? Má to nějaký vliv? Mám pocit že není automechanik, který dokončí práci tak aby bylo vše OK, jen stále doměnky, pokusy, omyly a tisícovky od zákazníka.
Díky za každou radu. Pavel