vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Dobrý večer všem. Může někdo s PP novopečenému i30káři (11.000 km) z vlastní zkušenosti poradit, od kolika otáček začne benzinový motor 1.4 se zařazenou rychlostí ("brždění motorem") zase vstřikovat palivo? Možná jsem hledal nedůsledně, ale v ostatních příspěvcích k motoru, spotřebě atd. jsem na toto číslo nikde nenarazil - a výrobce není k zákazníkům zrovna sdílný...
- Reklama
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Těsně nad volnoběhem, cca 1000 otáček.
RR
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
To poznáš sám. Motor přestane brzdit. Trochu to "postrčí" auto.
Kia Xceed GTline 1.5 T-GDI DCT
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
ex Opel Astra 1.4 110kW AT
ex i30 1.6 CVVT Tricolor Exclusive
ex Getz 1.4
ex Opel Vectra B 1.6
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Je to trochu výš, asi 1500-1800ot.
To "popostrčení" jsem teda nezpozoroval.
Někde jsem o tom četl pěkný a rozumný článek ve smyslu volnoběh versus brzdění motorem, ale bohužel si nevzpomenu kde.
To "popostrčení" jsem teda nezpozoroval.
Někde jsem o tom četl pěkný a rozumný článek ve smyslu volnoběh versus brzdění motorem, ale bohužel si nevzpomenu kde.
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Když koukám na PP, tak je stále nula, až těsně nad volnoběhem naskočí čísla a následně to začne popostrkovat auto.
1,4 Patriot
RR
1,4 Patriot
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Aha tak jo, já nemám PP s okamžitom spotřebou.
Někde jsem to četl, asi to má každý motor jináč.
Někde jsem to četl, asi to má každý motor jináč.
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
No I30 jsem ještě nezkoušel ale u každého auta s elektronickým vstřikováním kde jsem to zkoušel to bylo poznat, přesně jak píšou kluci nahoře... je to v moměntě kdy motor přestane brzdit motorem a trochu se jakoby zase rozjede většinou to bývá kousek nad volnoběhem nejhrubší projev sem asi zpozoroval u Felicie 1.9D tam to skoro poposkočí Jinak Scoupe i Subaru Forrester to mají trochu nevýrazné ale když to zkoušíš poznat to je taky
Jinak k čemu je dobrý vědět kdy motor při brždění zase začne dávkovat palivo?
Jinak k čemu je dobrý vědět kdy motor při brždění zase začne dávkovat palivo?
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Hmm, tak proto jsem si toho škubnutí nevšim, nikdy při brzdění motorem nenechávám otáčky klesnout tak nízko.
No a xee chce asi ušetřit?!?
No a xee chce asi ušetřit?!?
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
Díky všem za zkušenosti a názory. Zkrátka mi jen šlo o to, jestli to je 2000 nebo 1000 otáček, což je při jízdě docela rozdíl (hlavně pak ten zbytečný kravál při nějaké čtyřce nebo trojce). Pocitově to na prvních 10tkm bylo přesně jak popisujete - tj. někde kousek nad volnoběhem, jen mě udivovalo (po fáčkách, feldách aj.), jak dlouho ten "setrvačník" roluje - i bez vyřazení. Plně chápu logiku názoru, co tu někdo linkoval na spotřebu (5 vs. neutrál ) - teda místo čučení po fórech se spotřebou vyházet krámy z auta, dofouknout pneu atd. Když ono to ale jednomu nedá si občas nezaplachtit... Ovšem opravdová pohoda stejně začíná někde nad 3000 ot.
I30 1.4CVVT, 2010, BV
Fáčko karbec je pořád favorit!
Fáčko karbec je pořád favorit!
Re: vstřikování paliva při brždění motorem - otáčky?
poznáš podle palubního počítače, osobně mam odzkoušeno tak 1800 otáček u 1.4 CVVT 80kW. Na pětku to je o něco níž možná 1500 nicméně štvě mě že i30 nemá zrovna nejlepší elektroniku a i PP je trochu šnek.Xee píše:Dobrý večer všem. Může někdo s PP novopečenému i30káři (11.000 km) z vlastní zkušenosti poradit, od kolika otáček začne benzinový motor 1.4 se zařazenou rychlostí ("brždění motorem") zase vstřikovat palivo? Možná jsem hledal nedůsledně, ale v ostatních příspěvcích k motoru, spotřebě atd. jsem na toto číslo nikde nenarazil - a výrobce není k zákazníkům zrovna sdílný...
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW