Mám motor 1,1, otáčky na studeno něco nad 1000, za tepla okolo cca 800. Žádné problémy s kolísáním otáček nemám, za mě tedy úplná spokojenost.
2000 ot na volnoběh neznám při jakékoli mínusové teplotě.
HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Moderátoři: vipe, Moderátoři
- Reklama
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
no ono je to na par sekund, potom to klesa tak na okolo 1000, tam to zotrva dlhsie
i30 1.6 benzin
ex Getz Dynamic 1.4i 16V
ex Getz Dynamic 1.4i 16V
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Ahoj! Mám docela ten samý problém: když je motor studený, otáčky po nastartování letí na 2000, pak padají dolů. Vůbec se mi takové chování či takové naprogramování nelíbí. Obzvláště když je venku -20 st. Prý je to kvůli dosažení emisí v rámci platných norem.
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Mat tak tvoje problemy Ja budem mat radsej 2000 aby som sa vobec pohol z miesta nez 500, ked uz mi vtedy na plynovy pedal ani auto nereaguje.miam píše:Ahoj! Mám docela ten samý problém: když je motor studený, otáčky po nastartování letí na 2000, pak padají dolů. Vůbec se mi takové chování či takové naprogramování nelíbí. Obzvláště když je venku -20 st. Prý je to kvůli dosažení emisí v rámci platných norem.
Hyundai Getz Dynamic 1.4 16V, rv. 2008
Re: HYUNDAI GETZ 1.4 I DYNAMIC Kolísanie voľnobežných otáčok
Asi ani jedno nebude dobře..............