UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Vše o garančkách a Vašich zkušenostech se servisy.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
dvorlubor
**
Příspěvky: 154
Registrován: 28 říj 2006, 20:53
Bydliště: Brandýs nad labem

UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od dvorlubor »

[-X
V létě se o můj zbrusu nový i30 otřel pneumatikami kamion a pomačkal mi zadní levý blatník. viz foto.
Policajti vyšetřili, že viník je řidič kamionu, oprava tedy hrazena z jeho povinného ručení.

V servise jsem se dozvěděl, že to je ny výměnu celého boku (je to jeden díl v kuse) a že to bude trvat tak 7-10 dní.
Už je to víc jak DVA MĚSÍCE :!: :shock: :shock: :shock: a stále jezdím v pomačkané popelnici. ](*,) ](*,)

Tomu říkám poprodejní péče o zákazníka [-X :evil:
Prý fabrika v Koreji (nebo v Žilině?) nestíhá vyrábět. Díl je objednaný ale bez termínu dodání. Už mi rezivějí plechy a vypadá to dost hnusně na to, že je to nové auto.

Kdo s tím má zkušenosti, kdo umí poradit nebo někde zatlačit???????
vždyť to je hrozná úroveň ](*,) :evil:
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Reklama
 

Uživatelský avatar
dvorlubor
**
Příspěvky: 154
Registrován: 28 říj 2006, 20:53
Bydliště: Brandýs nad labem

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od dvorlubor »

foto
Přílohy
Sony_C905_048.jpg
Sony_C905_048.jpg (19.99 KiB) Zobrazeno 5513 x
Sony_C905_044.jpg
Sony_C905_044.jpg (21.39 KiB) Zobrazeno 5513 x
Sony_C905_042.jpg
Sony_C905_042.jpg (21.88 KiB) Zobrazeno 5513 x
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
dalibordn
**
Příspěvky: 140
Registrován: 02 bře 2009, 18:24

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od dalibordn »

Všichni chtějí hlavně prodat auto,oprava má čas to už nejsi tak zajímavý.Jsi trochu z jiného konce ČR,ale velmi pěkně se k zákazníkovi chovají v :hyu: Prokeš Třinec.Doporučuji.Tak mnoho štěstí a brzskou opravu.
Hyundai i30 made in cz
Uživatelský avatar
M.Z.
*
Příspěvky: 65
Registrován: 06 črc 2010, 15:17

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od M.Z. »

Jestli je problém u výrobce, těžko s tím někdo pomůže, jedině urgence k importérovi, třeba se něco hne a třeba taky ne :roll:
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Musím nesouhlasit, není důležité auto prodat, ale servisovat. Při výši marží je prodej nového auta ztrátová záležitost. Každý dealer doufá, že zákazník bude bourat, to je jediný skutečný zdroj peněz. Takže bych primárně chybu nehledal u servisu, ale u neschopnosti dovozce zajistit díl. Obrátil bych se s patřičně jedovatým dotazem přímo na dovozce, vedoucí oddělení náhradních dílů má mail: kozak.michal@hyundai.cz .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od pepan »

no já bych zmrdal oba dva..mě nezajímá,kde je chyba...já to chci opravit a když mě :hyu: servis řekne..áno unás to udělám a vyserou se na to..tak to sou šupáci
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Já bych mu už rozmontoval ciferník, ale zase na druhou stranu, proč si stěžovat kováříčkovi, když můžeš rovnou zjezdit kováře? A ještě by se to dalo vylepšit tím, že kopii dotyčného tázacího mailu dostane rovnou i nadřízený pana Kozáka na adresu: jedlicka.antonin@hyundai.cz . Ať to má rovnou pořádný grády, ne? :mrgreen:
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od pepan »

když tak už... :mrgreen:
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Pak už je jen otázkou jestli je "dvorlubor" takový příšerný prudič jako třeba já a jak peprný jeho případný mail na import bude :D .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
dvorlubor
**
Příspěvky: 154
Registrován: 28 říj 2006, 20:53
Bydliště: Brandýs nad labem

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od dvorlubor »

Mail na importera sel už pred tydnem :evil: , ale nevypadalo to moc ruzove, tak jsem sepsal i dopis pro GŘ Hyundai Motor Czech (Fořt?). Už jsem to šel doporučeně odeslat na poštu, když mi dnes volali, že už se to rozhybalo!!!
Tak jsem zvedavej [-o< :?:

Každopádně dotyčnému provozovateli autorizovaného servisu prý právě vypověděli smlouvu a bude to přebírat jiný subjekt. Důvod: dlouihodobá nespokojenost se službami.
(Hujer se mi o tom zmiňoval:-)

Dopis si zatím nechám u sebe a pokud mi v nejbližší době auto neopraví, tak ho použiju a zřejmě se o své zkušenosti podělím i s médii, která budou mít zájem :-$ :!:

V každém případě se o tom zmíním i tady...
Tak uvidíme
:?: :wink:
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od pepan »

muhehe
tohle mě připomíná moje trápení před pár lety..mě tady za to kamenovali a nevěřili mě...no jo no..
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11632
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI!!!

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

To dvorlubor:
Fořt byl k 31. 7. 2010 ukončen. Oficiálně proto, že jeho pozice generálního ředitele byla zrušena.
Zde k tomu tiskové zprávy dovozce:
http://www.hyundai.cz/o-spolecnosti/tis ... czech.html
http://www.hyundai.cz/o-spolecnosti/tis ... s-r-o.html
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
dvorlubor
**
Příspěvky: 154
Registrován: 28 říj 2006, 20:53
Bydliště: Brandýs nad labem

Re: UŽ 2 MĚSÍCE ČEKÁM NA OPRAVU aneb KVALITNÍ SERVIS HYUNDAI

Příspěvek od dvorlubor »

Zdravím.
Chtěl bych uzavřít tohle téma, jelikož se uzavřel případ.....

Carecar v Brandýse už Hyundai nedělá. Pro špatné služby (a nesolventnost?) s nim Importer ukoncil spolupraci.
BTW: Hyundai si v Brandýse přibral Auto Kout k Renaultu aj.
Kdybych se nesnažil vyřídit opravu tam, ale kdekoliv jinde, asi by to bylo rychlejší ](*,) , ale kdo to mohl čekat :roll:

Nakonec mnoho mailu a telefonu vedlo ke zdárnému konci =D> =D> =D>
Opravené auto jsem si vyzvedl 29.11. z AP Butovice. Přesně po 100 dnech od nahlášení nehody v servisu #-o #-o :!: :shock:

Na dobu opravy jsem dostal Octavku, :D/
opravili mi řazení, nová táhla :D/ (stará byla zničena fušerskou montáží Medvěda v Carecaru, což mělo za důsledek velmi tuhé řazení!)
a dali mi zimní gumy zdarma jako odškodnění. :D/
Ale o to si člověk musí důrazně říct, jinak se ničeho nedočká [-o< :-&

Vyluxovaný a naleštěný jsem vyjel do sněhové vánice #-o :lol: :lol: :lol:

Oni si taky vydělali a aj ta autopůjčovna pěkně zarobila, všichni jsme spokojený 8) 8)
Jen to nemuselo trvat TAK PROKLATĚ DLOUHO ](*,)
i30 CW 1.4i r.v.2010 (od 2010)
Accent 1.5Crdi r.v.2004 (2006-2010)
Odpovědět

Zpět na „i30 Garanční prohlídky, servis“