Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Dextrone
**
Příspěvky: 227
Registrován: 27 dub 2010, 21:46
Bydliště: Praha

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od Dextrone »

to vím teď taky
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Reklama
 

Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Vilda píše:A je to tady zase [-o< další téma " Benzin kontra diesel " ....... úplně zbytečně založený, stačí si nalejt tady opěvovanou slivovici, večer zasednout k PC a číst :idea: tuny stránek ... popsaných.
A to je ten rozdíl, ty to budeš jen číst, já to zažil Obrázek.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od pepan »

Dextrone píše:. A to nepočítám to martírium loni v zimě, když několikrát zamrzla nafta i přes použitá aditiva (zimní VIF) a nikdo nevěděl co s tím, čištění palivové soustavy opět 12 tis Kč a to jsem bral Shell diesel Extra nebo Benzina Top Q.:roll:
:mrgreen: :mrgreen:
tohle tady píšu bezmála 2 roky a je tady x duplicitních témat,jak je vif a ostatní sračky boží a že to nezmrzne :lol:

chuja nezmrzne...
s naftou dělám pomalu vod narození..nafta čeká špatná není..jen jí musíš brát hend od velkododavatele :wink:
jako my..ale stejně v -25 zmrzne..páč když tady je přez den -12 a v noci -30 tak se to nemá kdy vodrosolovatět a v noci znova zamrzá
na pumpě beru málo kdy...zaplaťpánbu
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Dextrone
**
Příspěvky: 227
Registrován: 27 dub 2010, 21:46
Bydliště: Praha

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT

Příspěvek od Dextrone »

To jsou jen keci. Tady na Ústecku zaváží pouze litvínovský Petrotranz a je jedno kde naftu vezmeš jestli u Tesca, Globusu, Benziny nebo Shellu. Všem tady zaváží jen Petrotranz. Buď si každá čerpačka přidá aditiva a nebo na to kašlou, nestarají se ani o nádrže. Když jsem viděl co mi vytáhli tenkrát z nádrže v rámci opravy po zamrznutí, to bys koukal. Byla to žlutá gelovitá hmota místo nafty. A nebyl jsem jediný v servise se zamrzlou naftou. A to jsem tenkrát bral plnou nádrž, myslím že to bylo 12.prosínce a všechna nafta musela jít do háje. Když jsem pak vzal plnou nádrž v Německu, tak nejen že mi klesla o litr spotřeba, ale motor byl i tišší a nic už nezamrzlo. Tu nádrž z Německa jsem vyjezdil během ledna bez problémů, ale pak jsem zase tankoval u Benziny Top Q a zamrzlo to znova. Takže není chyba v autě, ale v naftě, která je v česku bohužel šizená a pumpaři se nestarají o čistotu nádrží, atd.

Já se tady s nikým přeci hádat nechci. Jen tu říkám své poznatky s dieselem ikdyž od Forda, ale byl to také common rail, v podstatě nové auto (2005) v plné výbavě, ale muselo kvůli neustálým problémům s motorem z domu. Zkrátka nechutnala mu česká nafta.
Naposledy upravil(a) Dextrone dne 01 úno 2011, 21:20, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od S0T0 »

jen dotaz, nezkoušel jste někdo dát to odhlučnění kapoty z crdi na cvvt? by mě zajímalo jestli to bude mít nějaký efekt... jinak já přesedlal z TDI PD na CVVT a zatím sem spokojen, ale je fakt že projev PD dieselu je otřesný...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
pepan
*******
Příspěvky: 8540
Registrován: 07 úno 2009, 19:13
Bydliště: LIHOF
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od pepan »

dextrone :mrgreen: keci to sou-teda ty co říkaj ,že s aditivem to je vše ok....mastnost naftu už jaky tutam..si pamatuju,když mě praskal ta 1000nádrř..mastnej flek do teď
teďkon?
to utřeš hadrem a je to pryč
zrovna mě tohle psát nemusíš..já nebazíruju na tom,že beru top ixtra verva q naftu a tím je to vyřešený...to sou tady jiní specialisti
jen vím za těch 11 let co berem jen u nás 2000l naftu a v bruntále 8000l za měsíc,že berem od slovnaftu...ten to tahá hned z venku...
nádrže něčistěj..to je moc práce
problém je u pumpařů a co hlavně-jsou už přepíčený top kvalitní naftový vymodlený motory,který každou chvíli dostanou rýmečku a sou nemocinkaný ](*,)
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY

uplně bez hju
Uživatelský avatar
Dextrone
**
Příspěvky: 227
Registrován: 27 dub 2010, 21:46
Bydliště: Praha

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od Dextrone »

To pepan: Souhlas, toto mi bylo potvrzeno i v servisu Ford, že motor TDCi je o proti jiným CR náchylnější na kvalitu nafty a proto ta neustálá rýmička jak píšeš. A věř že tohle z nich dostat mi dalo sakra práci. Tak to šlo z domu neboť nervy a peníze na neustálé servisy jsem neměl. Ještě zvednou procenta přidávaných biosložek a motory půjdou do kelu. Už takhle ta nafta stojí za ho___.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od saldy »

@Dextrone
nech toho už, pojď radši na pivo :)
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
Dextrone
**
Příspěvky: 227
Registrován: 27 dub 2010, 21:46
Bydliště: Praha

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od Dextrone »

To Saldy: Já jim tady líčím mé zážitky s českou naftou :D Však víš sám jak jsem si loňskou mrazivou zimu užil :roll:
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od saldy »

sněhulák už má na zimu kožich.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
Dextrone
**
Příspěvky: 227
Registrován: 27 dub 2010, 21:46
Bydliště: Praha

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od Dextrone »

To Saldy, to jsem si vloni myslel taky že mám kožich. Na podzim jsem vyměnil palivovej filtr, přidal do nafty aditivum pro snížení parafinování a bodu tuhnutí a víš sám no. 12.12. jsem bral na Shellce plnou nádrž a 18.12. jsem zamrznul. Oprava 12 tisíc a když mi ukázali co jsem měl v nádrži tak jsem šel do kolen, žlutou zrosovatělou srajdu, která neprolezla palivovým filtrem. Pak jsem nabral plnou nádrž v Rajchu hned před Pirnou a na tu jsem celej leden jezdil bez problémů i motor byl tišší a nižší spotřeba, ale pak jsem natankoval v česku Top Q a asi za 5 dní jsem zase zamrznul. Už jsem na opravu nešel a jezdil do práce busem. Však jsem ti to vyprávěl. Pak jsem přemýšlel že pořídím jiný palivový filtr s větší propustností, ale zase mi to nebylo doporučeno kvůli ochraně vstřikovačů. Bylo opravdu zajímavé pozorovat ten rozdíl při natankování německé nafty a nafty v čechách. Každému doporučuji to vyzkoušet.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Uživatelský avatar
Piskotkiller
Moderátor
Příspěvky: 679
Registrován: 25 črc 2009, 21:26
Bydliště: Fidži

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od Piskotkiller »

Opět a zase:
S naftou do kotle :!: :mrgreen: :mrgreen:
Hyundai Scoupe GT
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od saldy »

@RR
=D> taky trochu znám to empéíčko, má ho přítel z NDR a projel jsem i rychlostní úsek. Jen bych nepoužil zlé slovo vibrace,mírné chvění na volnoběh v crdi sedí lépe, popis sedí dobře. Ideální řešení motoru vidím takto: jízdní projev a vlastnosti dýzlu ve spojení s náklady a menšími riziky benzínu :mrgreen: .
Přílohy
i30.jpg
i30.jpg (164.88 KiB) Zobrazeno 1690 x
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
vena.m
**
Příspěvky: 215
Registrován: 16 črc 2010, 14:55
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od vena.m »

Taky by se my líbilo mít spotřebu kolem 5ti litrů ale po přečtení různých diskuzí a článků sem si to s naftou rozmyslel. navíc kdo najede měsíčně cca 600km jako já a trasy cca do 15ti minut tak by se to asi novím Díízlákům CR nemuselo líbit časem....si tedy myslím :-k jinak můj po městě cca podle PP 7,4L to jde
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA

Příspěvek od saldy »

Bohužel a to se netýká jen i30 s příchodem normy euro5 se začne dávat DPF i do malých dýzlů, takže se začne nově potýkat s podmínkami regenerace a i při ideálním provozu se tahle fičura začne s..t jako první, navíc už teď je palivo prakticky neskladovatelné a bude hůř, mnohé dnešní dýzly jsou již připravené na euro6, maj v sobě labyrinty potrubí , chemickou laboratoř, nádrže s močovinou a další příjemnosti :(
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“