Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
to vím teď taky
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
- Reklama
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
A to je ten rozdíl, ty to budeš jen číst, já to zažil .Vilda píše:A je to tady zase další téma " Benzin kontra diesel " ....... úplně zbytečně založený, stačí si nalejt tady opěvovanou slivovici, večer zasednout k PC a číst tuny stránek ... popsaných.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Dextrone píše:. A to nepočítám to martírium loni v zimě, když několikrát zamrzla nafta i přes použitá aditiva (zimní VIF) a nikdo nevěděl co s tím, čištění palivové soustavy opět 12 tis Kč a to jsem bral Shell diesel Extra nebo Benzina Top Q.
tohle tady píšu bezmála 2 roky a je tady x duplicitních témat,jak je vif a ostatní sračky boží a že to nezmrzne
chuja nezmrzne...
s naftou dělám pomalu vod narození..nafta čeká špatná není..jen jí musíš brát hend od velkododavatele
jako my..ale stejně v -25 zmrzne..páč když tady je přez den -12 a v noci -30 tak se to nemá kdy vodrosolovatět a v noci znova zamrzá
na pumpě beru málo kdy...zaplaťpánbu
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
To jsou jen keci. Tady na Ústecku zaváží pouze litvínovský Petrotranz a je jedno kde naftu vezmeš jestli u Tesca, Globusu, Benziny nebo Shellu. Všem tady zaváží jen Petrotranz. Buď si každá čerpačka přidá aditiva a nebo na to kašlou, nestarají se ani o nádrže. Když jsem viděl co mi vytáhli tenkrát z nádrže v rámci opravy po zamrznutí, to bys koukal. Byla to žlutá gelovitá hmota místo nafty. A nebyl jsem jediný v servise se zamrzlou naftou. A to jsem tenkrát bral plnou nádrž, myslím že to bylo 12.prosínce a všechna nafta musela jít do háje. Když jsem pak vzal plnou nádrž v Německu, tak nejen že mi klesla o litr spotřeba, ale motor byl i tišší a nic už nezamrzlo. Tu nádrž z Německa jsem vyjezdil během ledna bez problémů, ale pak jsem zase tankoval u Benziny Top Q a zamrzlo to znova. Takže není chyba v autě, ale v naftě, která je v česku bohužel šizená a pumpaři se nestarají o čistotu nádrží, atd.
Já se tady s nikým přeci hádat nechci. Jen tu říkám své poznatky s dieselem ikdyž od Forda, ale byl to také common rail, v podstatě nové auto (2005) v plné výbavě, ale muselo kvůli neustálým problémům s motorem z domu. Zkrátka nechutnala mu česká nafta.
Já se tady s nikým přeci hádat nechci. Jen tu říkám své poznatky s dieselem ikdyž od Forda, ale byl to také common rail, v podstatě nové auto (2005) v plné výbavě, ale muselo kvůli neustálým problémům s motorem z domu. Zkrátka nechutnala mu česká nafta.
Naposledy upravil(a) Dextrone dne 01 úno 2011, 21:20, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
jen dotaz, nezkoušel jste někdo dát to odhlučnění kapoty z crdi na cvvt? by mě zajímalo jestli to bude mít nějaký efekt... jinak já přesedlal z TDI PD na CVVT a zatím sem spokojen, ale je fakt že projev PD dieselu je otřesný...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
dextrone keci to sou-teda ty co říkaj ,že s aditivem to je vše ok....mastnost naftu už jaky tutam..si pamatuju,když mě praskal ta 1000nádrř..mastnej flek do teď
teďkon?
to utřeš hadrem a je to pryč
zrovna mě tohle psát nemusíš..já nebazíruju na tom,že beru top ixtra verva q naftu a tím je to vyřešený...to sou tady jiní specialisti
jen vím za těch 11 let co berem jen u nás 2000l naftu a v bruntále 8000l za měsíc,že berem od slovnaftu...ten to tahá hned z venku...
nádrže něčistěj..to je moc práce
problém je u pumpařů a co hlavně-jsou už přepíčený top kvalitní naftový vymodlený motory,který každou chvíli dostanou rýmečku a sou nemocinkaný
teďkon?
to utřeš hadrem a je to pryč
zrovna mě tohle psát nemusíš..já nebazíruju na tom,že beru top ixtra verva q naftu a tím je to vyřešený...to sou tady jiní specialisti
jen vím za těch 11 let co berem jen u nás 2000l naftu a v bruntále 8000l za měsíc,že berem od slovnaftu...ten to tahá hned z venku...
nádrže něčistěj..to je moc práce
problém je u pumpařů a co hlavně-jsou už přepíčený top kvalitní naftový vymodlený motory,který každou chvíli dostanou rýmečku a sou nemocinkaný
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
To pepan: Souhlas, toto mi bylo potvrzeno i v servisu Ford, že motor TDCi je o proti jiným CR náchylnější na kvalitu nafty a proto ta neustálá rýmička jak píšeš. A věř že tohle z nich dostat mi dalo sakra práci. Tak to šlo z domu neboť nervy a peníze na neustálé servisy jsem neměl. Ještě zvednou procenta přidávaných biosložek a motory půjdou do kelu. Už takhle ta nafta stojí za ho___.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
@Dextrone
nech toho už, pojď radši na pivo
nech toho už, pojď radši na pivo
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
To Saldy: Já jim tady líčím mé zážitky s českou naftou Však víš sám jak jsem si loňskou mrazivou zimu užil
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
sněhulák už má na zimu kožich.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
To Saldy, to jsem si vloni myslel taky že mám kožich. Na podzim jsem vyměnil palivovej filtr, přidal do nafty aditivum pro snížení parafinování a bodu tuhnutí a víš sám no. 12.12. jsem bral na Shellce plnou nádrž a 18.12. jsem zamrznul. Oprava 12 tisíc a když mi ukázali co jsem měl v nádrži tak jsem šel do kolen, žlutou zrosovatělou srajdu, která neprolezla palivovým filtrem. Pak jsem nabral plnou nádrž v Rajchu hned před Pirnou a na tu jsem celej leden jezdil bez problémů i motor byl tišší a nižší spotřeba, ale pak jsem natankoval v česku Top Q a asi za 5 dní jsem zase zamrznul. Už jsem na opravu nešel a jezdil do práce busem. Však jsem ti to vyprávěl. Pak jsem přemýšlel že pořídím jiný palivový filtr s větší propustností, ale zase mi to nebylo doporučeno kvůli ochraně vstřikovačů. Bylo opravdu zajímavé pozorovat ten rozdíl při natankování německé nafty a nafty v čechách. Každému doporučuji to vyzkoušet.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Opět a zase:
S naftou do kotle
S naftou do kotle
Hyundai Scoupe GT
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
@RR
taky trochu znám to empéíčko, má ho přítel z NDR a projel jsem i rychlostní úsek. Jen bych nepoužil zlé slovo vibrace,mírné chvění na volnoběh v crdi sedí lépe, popis sedí dobře. Ideální řešení motoru vidím takto: jízdní projev a vlastnosti dýzlu ve spojení s náklady a menšími riziky benzínu .
taky trochu znám to empéíčko, má ho přítel z NDR a projel jsem i rychlostní úsek. Jen bych nepoužil zlé slovo vibrace,mírné chvění na volnoběh v crdi sedí lépe, popis sedí dobře. Ideální řešení motoru vidím takto: jízdní projev a vlastnosti dýzlu ve spojení s náklady a menšími riziky benzínu .
- Přílohy
-
- i30.jpg (164.88 KiB) Zobrazeno 1725 x
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Taky by se my líbilo mít spotřebu kolem 5ti litrů ale po přečtení různých diskuzí a článků sem si to s naftou rozmyslel. navíc kdo najede měsíčně cca 600km jako já a trasy cca do 15ti minut tak by se to asi novím Díízlákům CR nemuselo líbit časem....si tedy myslím jinak můj po městě cca podle PP 7,4L to jde
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Bohužel a to se netýká jen i30 s příchodem normy euro5 se začne dávat DPF i do malých dýzlů, takže se začne nově potýkat s podmínkami regenerace a i při ideálním provozu se tahle fičura začne s..t jako první, navíc už teď je palivo prakticky neskladovatelné a bude hůř, mnohé dnešní dýzly jsou již připravené na euro6, maj v sobě labyrinty potrubí , chemickou laboratoř, nádrže s močovinou a další příjemnosti
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák