Mám ropáka, takže můj předpoklad je ten, že u benzínu je to podobné.xxenak píše:Vieš vôbec o akom kryte hovorím? Možno si to vyčítal z nejakej múdrej WWW ale v tomto prípade ten kryt je tam nahovno.
Vibrace při určitých otáčkách...
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
- Reklama
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Predpokladam, ze se bavime o krytu, na kterem je oznaceni motoru nebo tak neco, je pridelan dvema srouby a opira se o motor gumovymi podlozkami.
Kryt jsem sundal a nepomohlo to. Ono se tam hybe vic veci, ktery by mohly rezonovat jako treba vzduchovy filtr, ten tam dost poletuje se vsema trubkama, co z nej vedou.
Tak budu patrat dal.
Kryt jsem sundal a nepomohlo to. Ono se tam hybe vic veci, ktery by mohly rezonovat jako treba vzduchovy filtr, ten tam dost poletuje se vsema trubkama, co z nej vedou.
Tak budu patrat dal.
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
to vas tak trasne trapia te rezonacie ? To je citit, alebo to je len pocut ? Mne rezonuju rifle ked pocuvam hudbu a nevidim v tom problem
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Já to drnčení (přesněji zvýšený hluk) neberu jako vadu, ale jako vlastnost. Jejím nepříjemným důsledkem je to, že držím-li rychlost podle ucha, tak hluk nad těch 120 km/h neroste, ale možná i slábne. A už se mi stalo, že najednou nejedu 120 ale 140 i víc. A to by mohl být na našich cestách problém... Takže proto (alespoň já) tuhle debatu dost sleduji.
Naposledy upravil(a) oKo dne 25 říj 2010, 15:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Ahoj majlo, je to hlavne slyset. Jde o duneni a je to pomerne neprijemny, takze se rychlosti tesne kolem 120 vyhybam. Budto jedu malinko pomaleji nebo rychleji.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
karel2 píše:Predpokladam, ze se bavime o krytu, na kterem je oznaceni motoru nebo tak neco, je pridelan dvema srouby a opira se o motor gumovymi podlozkami.
Kryt jsem sundal a nepomohlo to. Ono se tam hybe vic veci, ktery by mohly rezonovat jako treba vzduchovy filtr, ten tam dost poletuje se vsema trubkama, co z nej vedou.
Tak budu patrat dal.
Jedno nechápem. Predpkladám, že tento problém je u viacerých a bude to dôsledkom toho istého. Keď u mňa je to kryt čo som skúšal 6 hodín na diálnici tak som si istý že je to krytom aj u teba. A nie je to vlasntnosť auta ale je to nedostatok.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
No jo, taky bych byl radsi, kdyby to byvalo pomohlo. Ten kryt, pravda, moc pevne nedrzi. Asi s nekym auto proturuju kolem tech 4000, treba bude neco videt.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
obavam se ze pri turovani na neutral se to neprojevi, aspon ne u me...chce to aby motor neco tahlkarel2 píše:No jo, taky bych byl radsi, kdyby to byvalo pomohlo. Ten kryt, pravda, moc pevne nedrzi. Asi s nekym auto proturuju kolem tech 4000, treba bude neco videt.
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
a co ak je to sposobene naporom vzduchu ktory sa dostane do motoroveho priestoru, alebo do airboxu, v ktorom vznikne urcita frekvencia kmitania a tym padom to duni. Ta frekvencia sa moze prejavovat dunenim len pri tej rychlosti 120. Lebo ako vsetci vieme tak i30 ma urcity druh naporoveho sania.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Ještě jednou opakuji, nejedná se o problém rychlosti vozidla, ta je libovolná, ale u rozsah otáček motoru, první nepříjemná špička přichází kolem 3000 ot/min a ta hlavní, bombastická, od 3800 do 4100 ot/min, je to k nevíře, že dosud jsme nenalezli jednoznačné řešení.
i30CW Weekend 2015 1,6Mpi/88kW
old hyundai i30 1,4/80kw Made In CZ
old hyundai i30 1,4/80kw Made In CZ
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Tiež som sa pozeral na ten kryt, ale len tak, že ako to drží.A držal parádne, až kým som sa ho nechytil .Tie pružné uloženia boli za tri roky už zvulkanizované .
Pokial niečo v aute rezonuje, treba zobrať gumené kladivko a preklepať to (s citom).Ale nie len v motorovom priestore, aj ŠPZ, čelnú mriežku, pozrieť, či tam nechýba nejaké tesnenie alebo molitan v priestore, kadial fúka dnu vzduch (nie sú to tie vypadnuté molitanové pasiky, čo v servise vyhadzujú ako nepotrebné.... Pri určitom nápore vetra sa to môže prejaviť ako hučanie, dunenie.....
Pokial niečo v aute rezonuje, treba zobrať gumené kladivko a preklepať to (s citom).Ale nie len v motorovom priestore, aj ŠPZ, čelnú mriežku, pozrieť, či tam nechýba nejaké tesnenie alebo molitan v priestore, kadial fúka dnu vzduch (nie sú to tie vypadnuté molitanové pasiky, čo v servise vyhadzujú ako nepotrebné.... Pri určitom nápore vetra sa to môže prejaviť ako hučanie, dunenie.....
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Trochu ozivuju tema, protoze mi prijde aktualni vzhledem k tomu, ze zacala zima a zase slysim, ze motor umi jet i uplne potichu. Jedna se o 1.4-ku.
Je to trochu komplikovany, ale nevymyslim si. Vcera jsem jel asi hodku po dalnici a motor bezel potichoucku od zacatku jizdy. Pak prisla kolona a asi pulhodinove popojizdeni. Pote jsem stravil dve hodiny jizdou budto pod nebo nad 120 protoze zase nehorazne hucel okolo tech otacek, co odpovidaji 120 km/h. Moc by me zajimalo, co to muze byt. Kryt motoru to u me na 100% neni, jezdil jsem i bez nej a hucelo to taky. Myslel jsem, ze jde o nejakou vec, ktera podleha vlivu teplot. Ale vcerejsi zkusenost to tak uplne nepotvrzuje - hodinovou jizdou by se uz vse prohralo dostatecne. Zvyknul jsem si na to huceni v lete, kdy hucel skoro porad a pripisoval jsem to vyssi zatezi motoru, teply vzduch, klimatizace atd..
Asi jste nikdo s timto problemem nepokrocil, ze?
Je to trochu komplikovany, ale nevymyslim si. Vcera jsem jel asi hodku po dalnici a motor bezel potichoucku od zacatku jizdy. Pak prisla kolona a asi pulhodinove popojizdeni. Pote jsem stravil dve hodiny jizdou budto pod nebo nad 120 protoze zase nehorazne hucel okolo tech otacek, co odpovidaji 120 km/h. Moc by me zajimalo, co to muze byt. Kryt motoru to u me na 100% neni, jezdil jsem i bez nej a hucelo to taky. Myslel jsem, ze jde o nejakou vec, ktera podleha vlivu teplot. Ale vcerejsi zkusenost to tak uplne nepotvrzuje - hodinovou jizdou by se uz vse prohralo dostatecne. Zvyknul jsem si na to huceni v lete, kdy hucel skoro porad a pripisoval jsem to vyssi zatezi motoru, teply vzduch, klimatizace atd..
Asi jste nikdo s timto problemem nepokrocil, ze?
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
U nás to taky není krytem,..známí říkal, že by mohl být motor nevyvážený,.. z výroby, při odlívání z forem, montování,.. vibrace se vyskytují jen v některých vozech což by sedělo,.. konstrukční chyba by se projevila u všech
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Nechtěl jsem zakládat nové téma a toto se mi zdá nejvhodnější na můj dotaz. Během posledního týdne provozu svého (motor 1,6CRDi - 85kW), pozoruji při akceleraci takové jemné, ale citelné vybrace (rezonance) plynového pedálu. Auto jede stále stejně, nic jiného nepozoruji, že by se někde dělo, ale prostě při sešlápnutí plynového pedálu, cítím na noze vybrace. Pokud jedu ustálenou rychlostí a rychlost vozu dle provozu se pohybuje v rozmezí +-20km/h a s plynovým pedálem jen lehce reguluji rychlost, tak je vše v poho, ale jakmile postupně řadím z nižšího na vyšší rychlostní stupeň a otáčky motoru se pohybují v rozmezí 1.800-2.200 ot/min, tak se vybrace projeví. Stejně tak, pokud mám dejme tomu zařazený 5, nebo 6 rychlostní stupeň a díky předjíždění tomu trochu více přišlápnu, tak se vybrace opět projeví. Žádná zásadní změna v něčem jiném u mě nenastala, palivo tankuji stále stejné - Vervu u Benziny a na stejné čerpačce, jako vždy. Tušíte někdo, co by tyto vybrace mohli znamenat? Jestli se na autě něco nepodělalo, nebo jestli to není zatím jen taková předzvěst něčeho, co by mohlo dříve či později odejít?
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
2010ka ma elektronickej plyn. To nemuze vibrovat od lanka z motoru, ptze tam zadny neni. Tipoval bych, ze se to prenese z neceho, ceho se ten pedal dotyka na podlaze.
i30 Trikolor Plus Exclusive, 2011; 1,6i MPI DOHC CVVT; 92,7kW