Časté závady u Coupe 1G
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Časté závady u Coupe 1G
Ahoj.
Byl jsem majitelem S Coupé-čka . Nyní jezdím Forda. Teď se poohlížím po Coupé-čku (má nadčasový design). Je mi někdo schopný vyjmenovat časté závady u tohoto typu auta? Všechny auta mají svoje mouchy a opakovaně se vyskytující závady. Popřípadě orientačně nastřelit cenu opravy (pokud se s tou závadou setkal)? Díky všem.
Byl jsem majitelem S Coupé-čka . Nyní jezdím Forda. Teď se poohlížím po Coupé-čku (má nadčasový design). Je mi někdo schopný vyjmenovat časté závady u tohoto typu auta? Všechny auta mají svoje mouchy a opakovaně se vyskytující závady. Popřípadě orientačně nastřelit cenu opravy (pokud se s tou závadou setkal)? Díky všem.
- Reklama
Re: Časté závady u Coupe 1G
Častá závada u těchto aut je, že bylo snad už každé bourané a reznou zadní lemy a nápravnice.Jinak OK
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Časté závady u Coupe 1G
koroze zadních lemů, koroze nápravnice, prasklé výfukové potrubí, semtam odejde homokloub na poloose, zatuhlý zadní třmeny brzd - s tím i nefunkční ruční brzda. To bych tak viděl jako nejčastější závady. Elektroinstalace v poho, motor v poho, pokud teda předchozí majitel nebyl ignorant a prase.
Kdyžtak moje auto je naprodej, prosté všech těchto neduhů, tedy krom menší koroze lemů, viz odkaz v mém podpisu.
Kdyžtak moje auto je naprodej, prosté všech těchto neduhů, tedy krom menší koroze lemů, viz odkaz v mém podpisu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Časté závady u Coupe 1G
moje néBolo píše:Častá závada u těchto aut je, že bylo snad už každé bourané a reznou zadní lemy a nápravnice.Jinak OK
ale ta koroze se mi nevyhla, schytal jsem to už všecko.. kua! reznou a praskaj svody, rezne zadní nápravnice, zadní lemy, spojení konce prahu a podběhu, zarezává zadní brzda. fuj.
ale ostatní je dost v pohodě...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Časté závady u Coupe 1G
Děkuju vám chlapi za info.
Četl jsem na netu, že díly jsou v normální cenové hladině (nic přemrštěného, ani nic nízkého-takže normál)- můžete mi to někdo potvrdit?
Pak bych měl dotaz. Objevil jsem tento pěkný kousek v Berouně - viz odkaz.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... =1#carMenu
Píšou tam verze Tiburon, Limited Edition no.005 - chci se zeptat, jestli to není nějaký atyp, odskočený z této rodiny, nějaká spec. série pro USA, nebo nějaká podobná volovina, která by to auto řadila do kategorie s drahými náhr. díly a hůře shánitelné ND.
Auto vypadá dobře, nalítané kilometry vypadají taky že celkem sedí. Je do dovoz z Belgie nebo Holandska, takže se přikláním k tomu, že je odtočený tachometr po zkušenostech s našimi dovozci
Nicméně po nastartování (když pominu, že měli vytlučenou baterii a nešlo nastartovat), měl motor tendence chcípat tak 2-3 min, než se zahřál. Pak už držel otáčky dobře. Další věc co mě zaskočila, byl celkem dost kapající olej po té co jsme to chcípli a stáli u toho ještě 10 minut. Před nastartováním tam žádný olej nebyl, protože jsem se na to díval schválně a motor byl čistý, i pod autem bylo čisto. Borec tvrdil, že to bylo v tomhle stavu dovezené a motor nebyl mytý. Na první pohled se tomu dalo věřit. Ovšem po tom, co jsem viděl vyteklý olej, se mě moc věřit nechce, že by nebyl motor mytý. (motor jsme už pak neotevírali - asi to byla chyba, byl jsem tam jen nezávazně se mrknout cestou ze služebky.) Interiér byl velmi zachovalý. Prostě jsem se do tohohle kousku zamiloval
Můžete mě říct, co by to mohlo být za závady? A jak moc by to mohlo být nákladné? - nečekám žádnou analýzu a rozbor auta na dálku, jen nějaký nástřel, co by to mohlo asi být.
A ještě někdo poznáte co je to za generaci? Ten chlap tvrdil že 2G, ale moc se mě tomu nechce věřit...a sám to nepoznám
Díky za odpovědi.
Četl jsem na netu, že díly jsou v normální cenové hladině (nic přemrštěného, ani nic nízkého-takže normál)- můžete mi to někdo potvrdit?
Pak bych měl dotaz. Objevil jsem tento pěkný kousek v Berouně - viz odkaz.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... =1#carMenu
Píšou tam verze Tiburon, Limited Edition no.005 - chci se zeptat, jestli to není nějaký atyp, odskočený z této rodiny, nějaká spec. série pro USA, nebo nějaká podobná volovina, která by to auto řadila do kategorie s drahými náhr. díly a hůře shánitelné ND.
Auto vypadá dobře, nalítané kilometry vypadají taky že celkem sedí. Je do dovoz z Belgie nebo Holandska, takže se přikláním k tomu, že je odtočený tachometr po zkušenostech s našimi dovozci
Nicméně po nastartování (když pominu, že měli vytlučenou baterii a nešlo nastartovat), měl motor tendence chcípat tak 2-3 min, než se zahřál. Pak už držel otáčky dobře. Další věc co mě zaskočila, byl celkem dost kapající olej po té co jsme to chcípli a stáli u toho ještě 10 minut. Před nastartováním tam žádný olej nebyl, protože jsem se na to díval schválně a motor byl čistý, i pod autem bylo čisto. Borec tvrdil, že to bylo v tomhle stavu dovezené a motor nebyl mytý. Na první pohled se tomu dalo věřit. Ovšem po tom, co jsem viděl vyteklý olej, se mě moc věřit nechce, že by nebyl motor mytý. (motor jsme už pak neotevírali - asi to byla chyba, byl jsem tam jen nezávazně se mrknout cestou ze služebky.) Interiér byl velmi zachovalý. Prostě jsem se do tohohle kousku zamiloval
Můžete mě říct, co by to mohlo být za závady? A jak moc by to mohlo být nákladné? - nečekám žádnou analýzu a rozbor auta na dálku, jen nějaký nástřel, co by to mohlo asi být.
A ještě někdo poznáte co je to za generaci? Ten chlap tvrdil že 2G, ale moc se mě tomu nechce věřit...a sám to nepoznám
Díky za odpovědi.
Re: Časté závady u Coupe 1G
Tak jsem tady ještě zašmejdil a zjistil, že Tiburon je USA verze (a mě bylo divný, že jsou anglický kecy na stínítkách ). Víte někdo v čem všem se liší amerika od klasické verze? Docela by mě to pomohlo... (žárovky, patice žárovek,...?? to vím z předchozího Scoupečka co jsem měl-ale to je asi tak vše).
Díky za odpověď.
Díky za odpověď.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Časté závady u Coupe 1G
tohle není americká verze, ale německá. ten štítek je běžně v angličtině v coupatkách.
díly se daji sehnat velice levně, resp. za normální peníze co na evropany, a co ne a je k dispozici jen hodně drahý originál, se da koupit tady na klubu z vraku protože dost dílu pasuje z lanter a těch je tu mraky.
jinak označení Tiburon se skutečně používá v USA, ale u téhle limitované edice ho použili asi proto, aby ten model opravdu nějak obzvláštnili
díly se daji sehnat velice levně, resp. za normální peníze co na evropany, a co ne a je k dispozici jen hodně drahý originál, se da koupit tady na klubu z vraku protože dost dílu pasuje z lanter a těch je tu mraky.
jinak označení Tiburon se skutečně používá v USA, ale u téhle limitované edice ho použili asi proto, aby ten model opravdu nějak obzvláštnili
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Časté závady u Coupe 1G
chcípá tomu motor, co je zasviněněj od oleje, chcou za to 64tis a je tam napsáno TOP STAV? Má pěknej lak, takže asi jo. Začínám pozorovat, že se opravdu prodává obal. Moje tak pěknej lak nemá, ale jinak naprosto ok a nechávám ho o 20tis levněji.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Časté závady u Coupe 1G
mas pravdu, pekny lak udela 85%, zbytek krasne vyluxovanej zachovalej interier
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Časté závady u Coupe 1G
tak to podobně smýšlejícím kupcům přeji hodně štěstí
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Časté závady u Coupe 1G
bohuzel no :/ ale potvrzuje se mi to dost casto :/
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Časté závady u Coupe 1G
Motor byl "čistej". Ovšem po 5 minutách chodu na prázdno z něho někde tekl olej. Už jsem pak neotvíral motor (asi chyba). Borec říkal, že dotáhne hlavu...ale tyhle lidi toho nakecaj a jsou chytrý jak rádia, aby prodali všechno. Motor mytej nevypadal. Jak psí koule se nelesknul. Je otázka jestli nebyl umytej před rokem a od té doby nestál někde po bazarech.mirpie píše:chcípá tomu motor, co je zasviněněj od oleje, chcou za to 64tis a je tam napsáno TOP STAV?
Neboj, po tvým kousku jsem už tady taky koukal a rozmejšlím co dál...
Že to není amerika jsem rád...ovšem ten stav motoru mě nějak nenadchnul. Zbytek vypadal solidně (co píšete-lak a interiér ). Koukal jsem na podvozek a ten byl taky ok. Jediný čeho se bojím, že to je dovoz a má to tak na 85% stočený tachák a o kolik, to nikdo neví. Českým prodejcům nevěřím ani dobrý den...
Re: Časté závady u Coupe 1G
na tachometr nekoukej u žádnýho auta, to nemá smysl. Koukej na celkový stav, na detaily. Dnes se padělá už i servisní knížka (to narážim na hlášky typu "najeté kilometry garantovány dle servisní knížky"). Koukám zatím nezávazně na combi Fiat Marea, takže čtu jejich forum a tam prakticky neexistuje auto, co není stočený. Od roku 1999 to má řídící jednotky, ze kterých nejde vymazat skutečnej stav, ale přepsat tacháč jde. Rekord tam byl tuším 180tis km dolů....
Taky proto, když kupuješ starší ojetinu, což bude i můj případ, určitě benzin bez turba a minimálně dvoulitr objem. I když to bude mít něco najeto, něco to vydrží, mnohem víc než malý motory nebo turbodiesely, kde se ti podělá skoro cokoli a to cokoli většinou znamená stop. Čím větší objem tím líp a keci že to žere i trávu kolem silnice je většinou nesmysl. Ted jsem řídil Sintru 3.0 V6 v automatu (148kW na to auto tak akorát výkon, je to těžká lod)) a mimo obec za 8l v pohodě, přes město pravda to bylo už jinde, ale šlo to přežít a povození famózní)
Taky proto, když kupuješ starší ojetinu, což bude i můj případ, určitě benzin bez turba a minimálně dvoulitr objem. I když to bude mít něco najeto, něco to vydrží, mnohem víc než malý motory nebo turbodiesely, kde se ti podělá skoro cokoli a to cokoli většinou znamená stop. Čím větší objem tím líp a keci že to žere i trávu kolem silnice je většinou nesmysl. Ted jsem řídil Sintru 3.0 V6 v automatu (148kW na to auto tak akorát výkon, je to těžká lod)) a mimo obec za 8l v pohodě, přes město pravda to bylo už jinde, ale šlo to přežít a povození famózní)
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997