Zda-li kompresor nebo turbo, to je věčná otázka. Kompresor je levnější, má jednodušší instalaci a údržbu, ale když se vysere, tak je to průser jako svině. Turbo je dražší, má horší instalaci, hůře se udržuje, ale když se pokazí, tak ho repasuješ, nebo vyměníš, atd.
Co mě se týče, já už do toho pomalu spadl. Teď čekám na podvozek dělaný na zakázku - štelovatelné tlumiče na výšku, tuhost i kompresi, stabilizátory už jiné mám, sportovní pružiny od Eibachu. Brzdy mám momentálně od Bremba, ale pokud bych to turbil, tak bych potřeboval ten big brake kit z KDMstuffu.
Co ale chci říct, já jsem pro turbo, je to jiný pocit, když tě auto kopne, když zabere turbo a dělá rachot ve vyšších otáčkách, než když máš kompresor, který sice zabírá odspodu, ale v těch výškách už to tak markantní není. A zvuk turba a blow-off ventilu je pro mě jako orgáč, takže...
Nevím, co jsi chtěl za výkon, ale Turbo Stage 2 z KDMstuffu vyjde na naše i s věcma, co je třeba dokoupit do motoru k samotnému turbu a shippingem na 100T. A to tam posílají v balíčku i spojku, novou řídící jednotku, atd. Když k tomu připočteme ten podvozek, brzdy apod, tak jsme na 80T + montáž turba a všeho, jsme okolo 200T (Nemám tam započítaná kola). Výkon 293 koní...