Turbo
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Turbo
Tak turbo sem měl vyndané asi dvakrát, tam je třeba se podívat zda vrtulka od filtru je dobrá a nema uražený lopatky a zda se z lechka točí hřídelka, hadička co vede z turba do podtlaku je jedna a že by vedla z podtlakového regulátoru hadička někam to je divný. Zkus odpojit hadičku hned z turba do podtlaku a ucpy ji a potom to zkus project zda bude změna pokud nebude tak musíš turbo vyndat a zajéct do servisu na turba to si doma neuděláš
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Turbo
To je blbost olej ti ven nepoteče, turbo se maže olejem z motoru to jo ale když běží pokud ti teče za chodu kolem turba olej tak to je špatně. Tu hadičku ale musíš něčím ucpat jinak to bude ucházet
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
- Valent2004
- **
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 čer 2008, 11:38
- Bydliště: Levoča
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Dnes som si zamontoval do Terracana budík na meranie tlaku turba. Tlačí mi max 1 bar. Malo by to byť v norme.
Hyundai Terracan 2,9 CRDI
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Turbo
Ty se máš, ale tady to asi nikoho nezajímá
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
- Valent2004
- **
- Příspěvky: 118
- Registrován: 17 čer 2008, 11:38
- Bydliště: Levoča
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
Ja som to už tu písal v téme spojka, ale aby to bolo prehľadnejšie som prešiel sem.
Ešte k tomu turbu: doteraz mi turbo tlačilo 0,9 MPa. Odpojil som wastergate a zrazu tlačí 1,3 MPa. A je to dosť cítiť. Auto ide lepšie. Aj keď max hodnota je vraj 1,4 Mpa, mám obavu aby dačo nepovolilo. Už 3 krát mi praskol intercooler.
Dnes som bol prehnať auto na diaľnici. Pri 140 km/hod tlačí turbo 1,4 MPa. Auto je jak vymenené
Odhadujem nárast výkonu o 15 - 20%. Takto ešte nikdy nešlo. Podľa tabuliek max tlak je 1,4 MPa.
Ešte k tomu turbu: doteraz mi turbo tlačilo 0,9 MPa. Odpojil som wastergate a zrazu tlačí 1,3 MPa. A je to dosť cítiť. Auto ide lepšie. Aj keď max hodnota je vraj 1,4 Mpa, mám obavu aby dačo nepovolilo. Už 3 krát mi praskol intercooler.
Dnes som bol prehnať auto na diaľnici. Pri 140 km/hod tlačí turbo 1,4 MPa. Auto je jak vymenené
Odhadujem nárast výkonu o 15 - 20%. Takto ešte nikdy nešlo. Podľa tabuliek max tlak je 1,4 MPa.
Hyundai Terracan 2,9 CRDI
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
VW Sharan 1,9 TDi 4Motion
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo
mě cůler smrdí jak bolavá noha..je v něm narvanýho oleje až hrůza...na měření sem nebyl..sakra ,ale chcel bych to poměřit..kam mám dojet?
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Turbo
Nuz niekde sa to musi prejavit...vyssi tlak=vacsia objemova ucinnost plnenie=vacsi vykon.Az to niekde prdne,najcastejsie hadica,event. medzichladic(ked uz si ho opravoval 3x,hmmValent2004 píše:Ja som to už tu písal v téme spojka, ale aby to bolo prehľadnejšie som prešiel sem.
Ešte k tomu turbu: doteraz mi turbo tlačilo 0,9 MPa. Odpojil som wastergate a zrazu tlačí 1,3 MPa. A je to dosť cítiť. Auto ide lepšie. Aj keď max hodnota je vraj 1,4 Mpa, mám obavu aby dačo nepovolilo. Už 3 krát mi praskol intercooler.
Dnes som bol prehnať auto na diaľnici. Pri 140 km/hod tlačí turbo 1,4 MPa. Auto je jak vymenené
Odhadujem nárast výkonu o 15 - 20%. Takto ešte nikdy nešlo. Podľa tabuliek max tlak je 1,4 MPa.
ja by som sa skor zameral pozornost na to ako na tom wastegate ventile zvysit hranicu kedy prepusta prebytocny tlak do vyfuku a mal by si to bezpecnejsie,pretoze tym ze to mas vyradene,nemas bezpecnostnu poistku,staci pri plnom plyne,ubrat s vyradenim rychlosti a turbo zotrvacnostou tlaci dalej,ale do valcov to nejde,tak to niekde musi ist von,ze jo ? na VGT,ako mam ja by tiez stacilo odstavit podtlak na regulaciu natocenia lopatiek,resp. nechat ich nastavene v polohe nizkych otacok(kedy tlaci viac),ale potom to straca vyhodu zlepsenej reakcie na pridanie plynu(odstranenie diery v akceleracii) a lepsi priebeh vykonu,ale myslim,ze to sa da upravit elegantnejsie cez upravu riadiacej jednotky(keby sme to vedeli,hmmm)
- ivan kuschall
- **
- Příspěvky: 396
- Registrován: 28 pro 2008, 19:22
Re: Turbo
A co na tom vehyklu chceš měřit, buď rád že to vrčí
http.kuschall.webovastranka.cz
www.dvere-drevene.cz
www.dvere-drevene.cz
Re: Turbo
nebud negativisticky Ivane,je sobota predsa
PS za chvilku ideme na oslavu gulatych narodiek mojho hlavneho copilota
Ja si tlak z turba meram cez diagnostiku(sice len taka shitova,ale na orientacne info staci.
PS za chvilku ideme na oslavu gulatych narodiek mojho hlavneho copilota
Ja si tlak z turba meram cez diagnostiku(sice len taka shitova,ale na orientacne info staci.