Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Spotřeba i30
To everyone: tak to buď rád. Já také používal VIF, před zimou pravidelně měnil palivový filtr a stejně mi občas nafta tankovaná Shell diesel extra nebo Top Q od Benziny zamrzla. Z nádrže mi vytáhli žlutou rosolovitou hmotu a nevěřili že jsem tankoval u Shellu a to jsem nebyl ten den jediný komu se to stalo. Dostal jsem pak tip tankovat v Německu, jelikož to mám kousíček, vyzkoušel jsem a nic už nezamrzlo. Celou nádrž tankovanou v Německu jsem v lednu vyjezdil bez problémů. V únoru jsem nabral opět plnou nádrž Top Q od Benziny u nás, přidal opět VIF a za pár dní zase zamrznuto a to byly menší mrazy než v lednu s německou naftou. Každému doporučím vyzkoušet zahraniční naftu a budete překvapeni na co se jezdí za hranicema a na co u nás. Mě česká nafta zničila mé předchozí auto Ford Mondeo TDCi rv.2005 Prostě common rail je hodně náchylný na kvalitu nafty a já to bohužel poznával a zaříval ty rozdíly tankovat v Německu a u nás. Na štěstí už diesela nemám a tak mám po starostech.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
- Reklama
Re: Spotřeba i30
Buď mám paranoidní palubní počítač v i30 nebo na tom fakt něco je.everyone píše:Někteří jste až moc paranoidní, já tankuju u benziny buď vervu nebo top q. Nebo párkrát po cestě jsem nabral i v průhonicích u tank&go, používám aditiva od VIFu a ještě jsem neměl žádný problém.
Hyundai Getz MAX 1.3 12V od 29.12.2004 do 6.3.2010
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010
http://moje.auto.cz/nextright/hyundai-i30.html
Hyundai i30cw Comfort 1.6 CVVT z Ulsanu od 13.3.2010
http://moje.auto.cz/nextright/hyundai-i30.html
Re: Spotřeba i30
Vcera sme sa vratili s prvej jazdy na novom i30cw, 66kW CRDI. Sotreba podla PC bola 5.7l/100km. Celkovo 712km z toho cca 400km dialnica 120 -130km/h, cca 40 km - Bratislava, zbytok okresky/mensie obce/dediny. Medzi Zilinou a Sucanmi(Martin) som chytil 3x kolona, takze pusuvanie ala mesto Bratislava, zdrzanie cca hodina. Na to ze ma auto nabehane od vyroby prave tych 712 km myslim ze je to celkom slusne. Troska som sa obaval tej slabsej CRDI verzie, ale musim skonstatovat ze je o uplne v pohode. S predbiehanim som nemal absolutne ziaden problem a to musim povedat ze pocas tychto sviatkov som predbiehal pomerne dost hlavne v piatok ked kamionova doprava este mohla jazdit. Toska mi vadi to sprevodovanie na mestskych 50km/h. Tam na trojke motor toci cosi nad 2000 otacok a myslim ze tak 1800 by uplne stacilo, tam ma motor uz dostatok sily na akukolvek situaciu. 50ka na 4 je uz pod 1500 a tam uz dost pocut klepot diesla pri akceleracii. Najidealnejsia rychlost je asi 110km/h na 6 stupni - krasne tichucko, akceleracia okamzita, aktualna spotreba pod 5 litrov.super. Dialnicnych 130, tam uz pocut hluk od pneu, motor OK, uvidime po prezuti na GY UG7+, okamzita spotreba co som odpozoroval s palubneho PC medzi 5.5 -7.2, podla stupania/klesania.
Celovo i30 oproti Getzu 1.1 boduje vo vsetkom az na hlucnost motora do 70-80km/h. Tam sa kultivovanost nezaprie.
Celovo i30 oproti Getzu 1.1 boduje vo vsetkom az na hlucnost motora do 70-80km/h. Tam sa kultivovanost nezaprie.
Hyundai Getz, 1.1, 47kW, 2004
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
Hyundai i30CW Style, 1.6 CRDI WGT, 66kW, 10/2010, steel gray
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Spotřeba i30
Musím se přiznat, největší vliv na spotřebu u CRDI jsem měl já jako řidič
Vzhledem k tomu že můj model ještě nemá okamžitou spotřebu, tak vlastně ani není pořádná možnost zjistit co dělám jako řidič špatně. Až s Patriotem, kde už je okamžitá spotřeba.
Jel jsem na otočku do Bratislavy na letiště. Bylo to cca 263 km. Cesta mimo dálnici (na obrázku je blbě přetažená cesta přes Vídeň, to jsem zjistil až po uložení obrázku a už se mi to nechtělo opravovat).
Do Vídně jsem jel v obci 50 km/h, mimo obec 100 km/h. Bohužel do Vídně jsem dorazil na sklonku odpolední špičky. Do Vídně průměrná spotřeba 4,7 l/100km. Ve Vídni jsem se zasekl na cca 1,5 h. Po opuštění Vídně průměr 5,0 l/100km. Pak jsem to už muset tlačit, již jsem na spotřebu až tak nehleděl, tlačil mě čas. Na letišti 5,1 l/100km.
Cesta zpět plně obsazené auto (5 osob) a kufr praskal ve švech.
Musím se přiznat, že už jsem toho měl trochu dost, občas jsem už jel i 1xx km/h. Spotřeba se "upravila" na celkovou hodnotu 5,4 l/100 km za celou cestu.
Kdo někdy četl můj podpis, klidně jsem jezdil i přes 6 l a to jsem se dle mého názoru krotil. Musím se přiznat, že kdybych si nekoupil druhé auto s ukazatelem okamžitého průtoku, tak do ted jezdím blbě
Jinak Patriot zatím stále po cca 1200km na 7,0 l/100km.
RR
Vzhledem k tomu že můj model ještě nemá okamžitou spotřebu, tak vlastně ani není pořádná možnost zjistit co dělám jako řidič špatně. Až s Patriotem, kde už je okamžitá spotřeba.
Jel jsem na otočku do Bratislavy na letiště. Bylo to cca 263 km. Cesta mimo dálnici (na obrázku je blbě přetažená cesta přes Vídeň, to jsem zjistil až po uložení obrázku a už se mi to nechtělo opravovat).
Do Vídně jsem jel v obci 50 km/h, mimo obec 100 km/h. Bohužel do Vídně jsem dorazil na sklonku odpolední špičky. Do Vídně průměrná spotřeba 4,7 l/100km. Ve Vídni jsem se zasekl na cca 1,5 h. Po opuštění Vídně průměr 5,0 l/100km. Pak jsem to už muset tlačit, již jsem na spotřebu až tak nehleděl, tlačil mě čas. Na letišti 5,1 l/100km.
Cesta zpět plně obsazené auto (5 osob) a kufr praskal ve švech.
Musím se přiznat, že už jsem toho měl trochu dost, občas jsem už jel i 1xx km/h. Spotřeba se "upravila" na celkovou hodnotu 5,4 l/100 km za celou cestu.
Kdo někdy četl můj podpis, klidně jsem jezdil i přes 6 l a to jsem se dle mého názoru krotil. Musím se přiznat, že kdybych si nekoupil druhé auto s ukazatelem okamžitého průtoku, tak do ted jezdím blbě
Jinak Patriot zatím stále po cca 1200km na 7,0 l/100km.
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Spotřeba i30
Já na to přišel i bez okamžité spotřeby. Dlouhodobě mám maximálně 5,4 na nádrž.Většinou se pohybuji od 5 - 5,3l.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Spotřeba i30
Tak mi včera volali od dealera Hyundai, že se už dají objednat benzíny s 6-kvaltem, už se nevyrábí 5-kvalt takže jakýkoliv objednaný vůz už bude s 6-tkou, v ceníku to zatím není asi z důvodů aby se zbavili skladových zásob a vyrobených kusů, ale když se objednají tak za stejnou cenu přijde 6-kvalt . Cena zatím zůstává, ale plánuje se navýšení.
08/2011 - Toyota Auris 1,6Valvematic, bílá, výbava LUNA
12/2006 - do teď - Kia Clarus 1,8, 85kW, v provozu od 1997
01/2000 - 07/2006 - Škoda Favorit GLX, v provozu od 1993
12/2006 - do teď - Kia Clarus 1,8, 85kW, v provozu od 1997
01/2000 - 07/2006 - Škoda Favorit GLX, v provozu od 1993
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Spotřeba i30
Platí jen pro motor 1.6 a zdražovat se pak určitě nebude, to je jen marketing.
RR
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
já mám najeto jen 1800km tkaže neni zajetej motor, ale spotřebu mam 9,4 po městě teď v zimě a 8 byla v říjnu s uplně novým autem, doufám upřímně, že si to sedne. Ačkoliv ve městě není divu že?vlado1979 píše:i30 mám necelé 2 mesiace, najazdených 4200 km a zatiaľ samé pozitíva. Nikde nič nevŕzga, nič sa neodlupuje, som spokojný. Prekvapuje ma spotreba, aktuálne 5,5 litrov.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Spotřeba i30
N2DRFT: proboha vyhoď to foto ze svého popisku a to co máš u něj, radši no comment... jinak tu spotřebu máš docela řádnou, já se přes 8 nedostal ani čistě v práglu a to sem tam trčel slušně bo ho neznám
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Spotřeba i30
Jen pro zajímavost: během průjezdu Vídní jsi měl průměrnou spotřebu cca 7,3±0,7 l/100 km, z Vídně do Bratislavy cca 5,4±0,6 l/100 km a cestou zpět (za předpokladu, že ukazatel průměrné spotřeby nebyl při odjezdu vynulován) cca 5,7±0,3 l/100 km.Ruska.ruleta píše:Jel jsem na otočku do Bratislavy na letiště. Bylo to cca 263 km. Cesta mimo dálnici (na obrázku je blbě přetažená cesta přes Vídeň, to jsem zjistil až po uložení obrázku a už se mi to nechtělo opravovat).
Do Vídně jsem jel v obci 50 km/h, mimo obec 100 km/h. Bohužel do Vídně jsem dorazil na sklonku odpolední špičky. Do Vídně průměrná spotřeba 4,7 l/100km. Ve Vídni jsem se zasekl na cca 1,5 h. Po opuštění Vídně průměr 5,0 l/100km. Pak jsem to už muset tlačit, již jsem na spotřebu až tak nehleděl, tlačil mě čas. Na letišti 5,1 l/100km.
Cesta zpět plně obsazené auto (5 osob) a kufr praskal ve švech.
Musím se přiznat, že už jsem toho měl trochu dost, občas jsem už jel i 1xx km/h. Spotřeba se "upravila" na celkovou hodnotu 5,4 l/100 km za celou cestu.
N2DRFT: Ta rádobyvtipná poznámka v podpisu mě uráží taky, nejsme snad už puberťáci
Hyundai i20 1.4i 74kW Style, Ice Blue, od 21.12.2009, najeto 42000 km
Re: Spotřeba i30
Ukazovateľ priemernej spotreby som nenuloval od začiatku a teraz (cca 13.000 km) mi ukazuje priemerku 7,3 l/100 km. Je to o čosi viac ako sa píše v technických údajoch, ale jazdím často po diaľnici a pod 130 idem málokedy, takže si myslím, že aj tak celkom slušná spotreba. Nechápem "expertov", čo si znulujú PP pred povedzme 50 km cestou, idú s očami prilepenými na ukazovateli okamžitej spotreby a potom sa tu chvastajú, že majú priemerku 4,7l benzínu, napríklad...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
Svatá pravda
//edit admin - NECITUJ PRISPEVEK KTERY JEN NAD TIM TVYM, SNAD JE KAZDYMU JASNY NA CO REAGUJES.
//edit admin - NECITUJ PRISPEVEK KTERY JEN NAD TIM TVYM, SNAD JE KAZDYMU JASNY NA CO REAGUJES.
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Re: Spotřeba i30
Stejnej nesmysl jako nulovat to kazdych 50 km je nenulovat to 10 000 kilometrůpietro32i píše:Ukazovateľ priemernej spotreby som nenuloval od začiatku a teraz (cca 13.000 km) mi ukazuje priemerku 7,3 l/100 km. Je to o čosi viac ako sa píše v technických údajoch, ale jazdím často po diaľnici a pod 130 idem málokedy, takže si myslím, že aj tak celkom slušná spotreba. Nechápem "expertov", čo si znulujú PP pred povedzme 50 km cestou, idú s očami prilepenými na ukazovateli okamžitej spotreby a potom sa tu chvastajú, že majú priemerku 4,7l benzínu, napríklad...
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Spotřeba i30
A v čom to akože má byť nezmysel? Práveže naopak, čím viac km najazdených bez nulovania, tým presnejšia priemerná spotreba.laufas píše:Stejnej nesmysl jako nulovat to kazdych 50 km je nenulovat to 10 000 kilometrů
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Spotřeba i30
nesmyl je bez ostatních informací psát výše uvedený příspěvek.laufas píše: Stejnej nesmysl jako nulovat to kazdych 50 km je nenulovat to 10 000 kilometrů
pokud chceš mít celkový přehled za sezónu podle počítače a srovnat ho se všema účtenkama, tak třeba nenuluješ 13tis km.
pokud chceš ze spotřeby poznat nějaký trend (počasí, trasa, náklad), tak si vynuluješ třeba každejch 100 km.
prostě "podle vkusu každého soudruha"
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)