Dvojka netáhne

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
petrf
Příspěvky: 5
Registrován: 08 lis 2010, 20:37

Dvojka netáhne

Příspěvek od petrf »

Ahoj mám takový problém.Ať je motor studený nebo teplý tak druhý rychlostní stupeň je bez síly.Auto třeba do kopce nelze vůbec rozjet.Když se nakonec umoudří a nějak to rozjedeme pak už není nikde problém auto jde krásně za plynem. Poraďte co s tím .Jo a mám Santíka o obsahu 2.0 CRDI 4x4 r.v. 2001
Reklama
 

Uživatelský avatar
vitak
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 lis 2008, 23:12

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od vitak »

Tak to je záhada. Jednička Ti jede normálně?
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
petrf
Příspěvky: 5
Registrován: 08 lis 2010, 20:37

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od petrf »

Jo jo jednička jde krásně ale jak přeřadím na dvojku tak je to auto bez tahu
gulo
*
Příspěvky: 56
Registrován: 25 čer 2010, 09:43

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od gulo »

Niečo bude s druhym stupnom v prevodovke niečo sa pridiera si myslim.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od Richard555 »

Každopádně Santa má krátkou jedničku, protože nemá přídavnou redukční převodovku a aby se tím lehkým terénem dalo jet pomalu a motor táhl. Pak je tam dost velký skok mezi jedničkou a dvojkou a pokud na jedničku jen cukneš a dáváš dvojku, jde to jak chcíplá ryba :-( probere se to tak kolem 1800 otáček, když zabere turbo. Tak jestli máš na mysli tohle, musíš trochu jedničku vytočit a řadit dvojku tak, aby ses po přeřazení dostal na těch 1800 otáček ....... Další stupně už jsou odstupňovány s menším rozdílem a tam už není problém řadit tak aby ses na těch 1800 otáček dostal. Není to žádná chyba, tohle v podstatě dělají všechny moderní turbodiesly...... pokud nemaká turbo auto nejede- motor nemá sílu..... Mám možnost srovnání dvou dvoulitrů jeden benzín a druhý nafta, a s naftou se musí daleko víc řadit než s benzínem, u benzínu potřebuju jen 4 a 5, tedy pokud nejedu městem, ale s naftou je to neustále "kvrdlání" z vesnice se pomalu na 4 nerozjedeš pokud dodržíš "50"
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Fidži
*
Příspěvky: 47
Registrován: 22 říj 2008, 21:42

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od Fidži »

nene, řezením to neni, už jsem se tady dovolával rady, mám stejný rok, model a obsah a mám stejně příznaky už od minulé zimy, jediný, co mi poradili, že mám špatně odstupňovanou převodovku, ale problém je, že to zezačátku nedělalo. koupil jsem ho, když mělo najeto 118000 a začalo to tak ve 150000. klesly ti taky trochu volnoběžný otáčky?
Fidži
*
Příspěvky: 47
Registrován: 22 říj 2008, 21:42

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od Fidži »

jinak i když teplou jedničku vytočim přes 3500 otáček do kopce a dám dvojku, tak mi to stejně chcípá, tak musim trapně skoro zastavit a vyjet na jedničku. až někdo tento problém vyřeší, budu rád, když se podělí o to, co s tím
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od Bolo »

Místo dvojky ti tam padne 4ka a auto nejede. :mrgreen: Blbý nápad taky nápad :mrgreen:
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
petrf
Příspěvky: 5
Registrován: 08 lis 2010, 20:37

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od petrf »

Tak děkuji za odpovědi , :D no hlavně že ho nemusím ještě do kopce tlačit ,a s těma volnoběžnýma otáčkama tak s těma problém nemám ty jsou v pohodě.Ale i tak díky.
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od Richard555 »

No to by mělo "nejet" na všechny kvalty, samo na 1 vyjedeš skoro všechno.... a u mě to chce vytočit 1 na cca 3000 a dát za 2 a je tam tak těch 2000 otáček, ale jestli to nedělalo a teď to dělá asi bude něco rozbitý :roll: může ti málo tlačit turbo (špatná regulace obtoku), váha vzduchu, můžou bejt přicpaný vstřiky, může čerpadlo dávat menší tlak, blbě maká EGR..... vše zjistíš jen diagnostikou, asi bych to nehledal v převodovce... ta je snad pořád stejná....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
gulo
*
Příspěvky: 56
Registrován: 25 čer 2010, 09:43

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od gulo »

Zase keby bola vdna vaha alebo egr spravilo by to na každu rýchlosť chovalo by sa to závysle od otáčok motora.
Uživatelský avatar
vitak
**
Příspěvky: 148
Registrován: 03 lis 2008, 23:12

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od vitak »

Mě dvojka zabírá dobře, i když s motorem v nízkých otáčkách spokojený nejsem. Zajímavé je, že mě motor táhne celkem slušně do 1300 ot/min, ale pak do 1700ot/min je hlučný a netáhne vůbec, cítit je to ale hlavě až od 4-ky po 5-ku.. Myslíte, že by pomohlo přečipování? Syn si koupil Captivu a ta táhne rovnoměrně hned od spodu. Co se týká EGRu, od té doby, co jsem ho vyřadil, se mě zdá, že si motor v nízkých otáčkách na 2-ku nechá víc líbit - necuká. Používám ji při jízdě lesem, tak to můžu dobře posoudit.
Santa Fe 2.0 CRDi, 4x4, r.2004
Fidži
*
Příspěvky: 47
Registrován: 22 říj 2008, 21:42

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od Fidži »

tak jak, už to někdo vyřešil v čem je háček?
Fidži
*
Příspěvky: 47
Registrován: 22 říj 2008, 21:42

Re: Dvojka netáhne

Příspěvek od Fidži »

stále nikdo???
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Podvozek a řízení“