Žhavící svíčky, kde jsou?
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Blbost! Značka Beru, která je tam i od výroby, stojí okolo 1.100 bez slevy.
Dříve: ..... a Santa Fe 2,4, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
nyní khaki Santa 2,2 Dynamic, manuál
- Reklama
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Myslím si, že bude v háji žhavič. Protože něco podobného jsem měl i na Peugeotovi a tam jsem za 10 let měnil jen 3 žhaviče a vždy v ziměbob&bobek píše:Přesně tohle mi dělá už rok,od doby,kdy jsem ho koupil.Saimon píše:Na jaře si je taky proměřím, protože mám dojem, že jeden je asi v háji.
Když ráno nastartuji, tak to má chvilinku takový nepravidelný chod motoru, no uvidím?
Santíku a jaký to má označení neboli kod žhaviče? Mělo by to pasovat i na mého mazla, né?
Včera jsem byl v servisu na 120 Tis.,tak jsme jim to tam vysvětloval, a prej "žhavičky nikdy ještě neměnili..., bude to ukapavajíci vstřik".
Oponoval sem,že na vstřik to nevypada ale navrhli,že je zkontroluji a preventivně vyčístí, no a nakonec zjistili,že jedna žhavička je v háji.
Moc se jim do toho nechtělo,protože se občas stane,že při demontáži praskne závit nebo to je zaoxidované a musí se sundat hlava.
Nakonec jí stejně neměnili,neměli jí skladem, jo a stojí 1500,-Kč
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
,,ZZ'' skvělá práce Já se na to chystám o víkendu nebo už v pátek večer. Ještě že v tomhle mrazu auto moc dlouho nestojí, abych nemusel jít někdy domů pěšky Já mám v háji zrovna ty uprostřed, ty nejhůř přístupný Tak doufám že už to potom vydrží celou životnost auta najeto už 317 000km a auto chytá, ale když je pod -8 tak teda válce jeden po druhém, hold nefunkční žhavení se podepíše . To řešení s tou zdvižkou je originální, skvělá práce
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Tak o víkendu vyměněny žhaviče, vše v pořádku, autíčko šlape. Trvalo mi to 3hodiny, přístup jak do pr.....
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Čau všichni. Tak dneska jsem byl v servisu-pod minus 10 Santa nestartoval. 3 svíčky totalně v pr...i a1 ok. Výměna všech 4+práce 3100kč. Jo a najeto mám 95000.Zdar
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Ahoj, menil jste nekdo zhavice nekde v prazskem servisu? Jake tam dali a kolik to stalo?
Nebo je nekdo ochoten to vymenit? Diky Honza
Nebo je nekdo ochoten to vymenit? Diky Honza
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Kluci tak k těm žhavičkám a jejich výměně... každy z vás již jistě vite že je tam přístup jako k penězům ,, Já to vyřešil velmi jednoduše.. po zaslepení EGR jsem zjistil že tohle autíčko nepostrádá spaliny které jsou do sání příváděny přes výměník .Tak jsem celý vyměník odstranil a vodu která šla přes něj do topení jsem propojil na přímo. Ted už v cestě k rychlé výměně žhavičů stojí pouze odvětrávání motoru.. to jsou ale dva bezvýznamné M-6 a celková doba vyměny bez ležení na motoru činí 20 minut..Ale pozor musí se pořad klečet
Sono sempre moderato critico!!
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
to Giovany1971
ty jsi ze Vs. nechtěl bys ještě jednou zakleknout minimálně 2 mám taky v pr....
jaké jsi použil Nipparts?
ty jsi ze Vs. nechtěl bys ještě jednou zakleknout minimálně 2 mám taky v pr....
jaké jsi použil Nipparts?
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Ahoj použil jsem BERU... klečení mi nědělá problémhloubas píše:to Giovany1971
ty jsi ze Vs. nechtěl bys ještě jednou zakleknout minimálně 2 mám taky v pr....
jaké jsi použil Nipparts?
Sono sempre moderato critico!!
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
tak nakonec vše zdárně proběhlo díky Giovany1971, mám v SF nové žhaviče BERU GN035 za bratru 700Kč za kus.
ze 4 žhavičů byly 3 v pr... z výroby byly NGK Y-749J 11V,
Na zamyšlení: BERU má při připojení na SS zdroj 11V odběr cca 20A asi po 10s klesne na cca 8A a je -+ konstantní
STARLINE cca stejný odběr při připojení 18A po 10s cca 8A
NGK má ihned po připojení jen cca 12A a po zhruba stejném čase se usadí kolem 5A
koupil jsem i 4 ks nové NGK a chovají se naprosto stejně jako vymontovaná .
připouštím, že měření není žádné hi-fi ale rámcově o polovinu větší proud to je.
ptám se: - nepřetěžuju nějaký obvod v instalaci, současně vím, že tady zz píše že jako OEM měl BERU?
- akumulátor to asi snese, ale nebude mu chybět šťáva při starech v zimě?
- právě Giovany1971, když jsem poprvé přijel se Starline a s nimi mne slušně vyhnal, že je tam dal
a po pár tisících je jednak natavil do motoru a taky odešly. Nepřipeču tam ty žhavičky BERU, když "berou"
o cca 50% více energie
co vy na to?
ze 4 žhavičů byly 3 v pr... z výroby byly NGK Y-749J 11V,
Na zamyšlení: BERU má při připojení na SS zdroj 11V odběr cca 20A asi po 10s klesne na cca 8A a je -+ konstantní
STARLINE cca stejný odběr při připojení 18A po 10s cca 8A
NGK má ihned po připojení jen cca 12A a po zhruba stejném čase se usadí kolem 5A
koupil jsem i 4 ks nové NGK a chovají se naprosto stejně jako vymontovaná .
připouštím, že měření není žádné hi-fi ale rámcově o polovinu větší proud to je.
ptám se: - nepřetěžuju nějaký obvod v instalaci, současně vím, že tady zz píše že jako OEM měl BERU?
- akumulátor to asi snese, ale nebude mu chybět šťáva při starech v zimě?
- právě Giovany1971, když jsem poprvé přijel se Starline a s nimi mne slušně vyhnal, že je tam dal
a po pár tisících je jednak natavil do motoru a taky odešly. Nepřipeču tam ty žhavičky BERU, když "berou"
o cca 50% více energie
co vy na to?
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Měl bych dotaz.Lze změřit svíčky na autě nebo se musí vymontovat?
Mám problém při ranním startu.Santa se trochu hádá,vypadá to,že běží chvilku na 3 válce a jde bílý kouř.V průběhu dne se to již neopakuje.Ranní teplota v garáži cca 15 st. ,takže žádné mrazy.
Díky.Josef
Mám problém při ranním startu.Santa se trochu hádá,vypadá to,že běží chvilku na 3 válce a jde bílý kouř.V průběhu dne se to již neopakuje.Ranní teplota v garáži cca 15 st. ,takže žádné mrazy.
Díky.Josef
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
No nevím jestli to budou dělat svíčky. Já měl 3 v prdeli a autí startovalo do-5 normálně. Nebudeš mít v prdeli vstřiky? Tom
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Chtěl jsem právě poradit,jestli jde nějak bez vymontování zjistit funkčnost žhavících svíček.Pokud budou OK,hledal bych závadu jinde.V servisu mi řekli čerpadlo.Což mi v jiném servisu vyvrátili jako blbost.Všichni se chtějí napakovat a nakonec až všechno vymění a závada bude pokračovat se zjistí,že to byly třeba právě ty svíčky nebo špatná nafta.Tak jsem chtěl začít ověřením funkčnosti svíček.
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
Ahojjosfiala píše:Chtěl jsem právě poradit,jestli jde nějak bez vymontování zjistit funkčnost žhavících svíček.Pokud budou OK,hledal bych závadu jinde.V servisu mi řekli čerpadlo.Což mi v jiném servisu vyvrátili jako blbost.Všichni se chtějí napakovat a nakonec až všechno vymění a závada bude pokračovat se zjistí,že to byly třeba právě ty svíčky nebo špatná nafta.Tak jsem chtěl začít ověřením funkčnosti svíček.
Jak jsi dopadl s těma žhavičkama? mám podobný problém a nevím kde začít.
Děkuji
Re: Žhavící svíčky, kde jsou?
změřit žhavičky by mělo jít bez problému DC klešťovám ampérmetrem, přesnost i 10% není na závadu,
já jsem na žhaviči BERU naměřil při 11V cca 16A na jednom, 4 paralelně znamená cca 65A prvních cca 5 s to tam musí být, pak to jde cca 15 sekund dole až na cca 6A (25A celkem), Já jsem měl originál NGK a ty berou zastudena i za nažhavena méně.
Má někdo o měření klešťákem na přívodním kabelu pochybnosti?
já jsem na žhaviči BERU naměřil při 11V cca 16A na jednom, 4 paralelně znamená cca 65A prvních cca 5 s to tam musí být, pak to jde cca 15 sekund dole až na cca 6A (25A celkem), Já jsem měl originál NGK a ty berou zastudena i za nažhavena méně.
Má někdo o měření klešťákem na přívodním kabelu pochybnosti?