Kamionaci versus ostaní
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Kamionaci versus ostaní
Tady můžete nadávat na nás počestné řidiče traků
- Reklama
Re: Kamionaci versus ostaní
Na počestné a slušné řidiče kamionů není důvod nadávat
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Kamionaci versus ostaní
Jelikož jsem taky řidič z povolání a svého času jsem řídil velké náklaďáky, kamion i autobus ..... tak bych napsal pár postřehů. Všude a ve všech vozech najdeme řidiče slušné a jejich opak. Určitě bych se tady neoháněl vysokou školou, protože to, že má někdo vysokou, ještě neznamená, že má patent na rozum. Všichni jsme viděli, co dokázal udělat vysokoškolsky vzdělaný člověk, který na dálnici vytlačil osobák do lesa, protože mu včas neudělal místo. Sám, při výkonu svého povolání ( řidič sanitního vozu ) mám taky občas problémy s řidiči kamionů, ale určitě bych všechny neházel do jednoho pytle ... víc potíži mám s řidiči vozů osobních a hlavně s řidičkami ( dámy prominou ), ale je to tak. Práce řidiče kamionu je hodně těžká a nebudu souhlasit s Esperem, že za pár týdnů zvládne kamion jako nic. To je běh na hodně dlouhou trať a ani po roce a půl, co jsem s ním jezdil, jsem si nedokázal představit, že bych s touhle obludou třeba přejel Ural .... Na co bych nadával, jsou špatné zákony a vyhlášky .... aby za stav soupravy odpovídal majitel, aby jezdili dva řidiči, kteří by se mohli během cesty střídat, aby byla důslednější kontrola proti přetěžování ... atd. atd. Kdyby za každý malér s kamionem dostal pořádnou finanční ránu majitel nebo společnost, která kamion vlastní, tak by se děli věci. Tady je špatný systém a ne řidič, který se bojí o práci, protože v řadě za ním stojí dalších deset šoférů, kteří pojedou kdykoliv, kamkoliv a je jim to jedno ..... A nehádejte se mezi sebou, blíží se Vánoce ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Kamionaci versus ostaní
Vilda: Díky za zklidňující příspěvek, snad i ostatní dostanou rozum a když debata, tak bez zbytečných osobních útoků
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Kamionaci versus ostaní
dotaz na pocestneho svalovce z Brna: Tejden meldujou sdelovaci prostredky, ze prijde kalamita, varujou, aby radsi lidi nevyjizdeli. Vy kamionaci vite, co s vama snih dela, vite, ze na silnici budou mraky idiotu, co se tam motaj jak bagr v maku a vy kvuli nim budete muset zastavit a zablokovat dopravu. Kalamita prijde presne na hodinu. A PRESTO vyjedete a zablokujete dopravu. Proc?
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Re: Kamionaci versus ostaní
Ty jsi snad kvůli sněhu nešel do práce? Ach jo, zamysli se nad tím než vypustíš takovou větu z úst.
Jíst chcete, naftu, benzín u benzinky chcete. Do práce jdete, proč bych já neměl jet tam kam potřebuju. Tedy mě posíla spedice??????
Jíst chcete, naftu, benzín u benzinky chcete. Do práce jdete, proč bych já neměl jet tam kam potřebuju. Tedy mě posíla spedice??????
Re: Kamionaci versus ostaní
Ale no tak, tohle je otrepany, kalamita nebude tejden, za dva dny se prudky snezeni prezene a cesty budou zase ok, nebo aspon lepsi. To benzinkam a supermarketum zas takovou diru neudela. Chapu, ze je to tvrdej chlebicek, byznys a velka konkurence, ale kdyz to nejde, tak to proste nejde. Ja do prace dojedu, ty ale ne.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Re: Kamionaci versus ostaní
I přesto že nejsem řidič kamionu apod. se smajlochem musim souhlasit. Kvůli blbýmu sněhu se vykašlat na práci, hlavně v týhle blbý době kdy je opravdu příliš lehký přijít o práci, je vážně neskutečná blbost. Každej zaměstnavatel ti řekne "lidí je jak sra*ek co hledá práci".
Spíš je smutný, že taková polovina těchto řidičů si asi myslí, že jsou "kingové" ve velkym autě a neberou v potaz dopravní předpisy a když ti v tomhle zimnim sajratu projedou stopku bez náznaku zpomalení, tak to je potom pěkně o hubu. Bohužel to ale dělají i řidiči osobáků. Když nad tím zrovna tak přemýšlím, ono to vlastně vyjde na stejno, horší je že kamioňák s tebe udělá pašírku. Stav kamionu má na starosti majitel (ne řidič), takže co se týká pneu, tak na řidiče nadávat nemůžem, ten se jenom snaží si udržet svojí práci jako každej jinej.
Spíš je smutný, že taková polovina těchto řidičů si asi myslí, že jsou "kingové" ve velkym autě a neberou v potaz dopravní předpisy a když ti v tomhle zimnim sajratu projedou stopku bez náznaku zpomalení, tak to je potom pěkně o hubu. Bohužel to ale dělají i řidiči osobáků. Když nad tím zrovna tak přemýšlím, ono to vlastně vyjde na stejno, horší je že kamioňák s tebe udělá pašírku. Stav kamionu má na starosti majitel (ne řidič), takže co se týká pneu, tak na řidiče nadávat nemůžem, ten se jenom snaží si udržet svojí práci jako každej jinej.
ROVER 75 2.5 V6 r.v.2000
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Bylo:
Hyundai Lantra kombi 1.6 GL benzín, 84 kW, r.v. 97
Seat Cordoba 1.6 r.v. 97
Renault 19 1.6 r.v. 96
Fiat Uno
Škoda 105
Re: Kamionaci versus ostaní
Chlapi vy to vážně nechápete, vždy je jednodušší aby uhlo a zastavilo menší auto, ty se rozjedeš ale jakmile ztratím rychlost já tak končím. Krajnice se s tebou neutrhne. Je zajímavé že řidiči malejch dodávek to chápou a zastavěj, naopak řidič třeba velké Toyoty LC která je rozměrově stejná jako dodávka to nechápe a cpe se tam kde je místo jen pro jednoho.
Naopak řidiče velkýho auta jedoucího v osobáku poznáš hned, uhne ti totiž v vzdálenosti víc než dostatečné.
K tomu zásobování- ano obchody by to asi nepoznali ale fakt jsou zde továrny kde jsou příjezdy plánovány na minuty a nikoho nezajímá nějaká kalamita.
Nehledě na to že spousta nákladů míří za hranice a tam o nějaký kalamitě v týhle maličký republice nemají ani tucha
Naopak řidiče velkýho auta jedoucího v osobáku poznáš hned, uhne ti totiž v vzdálenosti víc než dostatečné.
K tomu zásobování- ano obchody by to asi nepoznali ale fakt jsou zde továrny kde jsou příjezdy plánovány na minuty a nikoho nezajímá nějaká kalamita.
Nehledě na to že spousta nákladů míří za hranice a tam o nějaký kalamitě v týhle maličký republice nemají ani tucha
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kamionaci versus ostaní
smajloch ma pravdu a plne s nim suhlasim. A nejde len o to ci pojdes do roboty alebo nie, ale ked stojis niekde odstaveny na parkovisku tak si odstaveny aj od rodiny. Aj ja pustam kamiony ked vidim ze sa potrebuje napriklad zaradit do pruhu a dokazu sa aj pekne podakovat prebliknutim smeroviek. Keby bolo na cestach viac ohladuplnych soferov a keby si cestari plnili svoju povinnost tak by to vyzeralo inak. A viac ma seru soferi osobnych automobilov ako kamionisti. Na kamionistoch ma stve napriklad to ked sa na mna lepi zo zadu.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Kamionaci versus ostaní
Jak už bylo psáno mezi kamioňáky jsou jak blbci tak slušný lidi to samé platí na ostatní.
Smekám před nima a nechtěl bych tu práci dělat.
Od té doby co jezdím z dodávkou jsem k těmto řidičům změnil přístup a když můžu tak kamion před sebe v připojovacím pruhu rád pustím.Mě to zbrzdí maximálně o minutu ale pokud je připojovací pruh byť v mírném kopečku tak se kamion v těhle sračkách co jsou venku už nemusí rozjet.To by si měli uvědomit všichni a být k sobě ohleduplnější.
Pokud mi někdo neudělá že mě to strčí bez varování před čumák a nebo předjíždí o 5km/h rychleji než ten druhej tak nemám problema.
Smekám před nima a nechtěl bych tu práci dělat.
Od té doby co jezdím z dodávkou jsem k těmto řidičům změnil přístup a když můžu tak kamion před sebe v připojovacím pruhu rád pustím.Mě to zbrzdí maximálně o minutu ale pokud je připojovací pruh byť v mírném kopečku tak se kamion v těhle sračkách co jsou venku už nemusí rozjet.To by si měli uvědomit všichni a být k sobě ohleduplnější.
Pokud mi někdo neudělá že mě to strčí bez varování před čumák a nebo předjíždí o 5km/h rychleji než ten druhej tak nemám problema.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: Kamionaci versus ostaní
presun z temy: Meteo
..O jeje kamionisti verzus "nie"kamionisti vecna tema vo vychodnej Europe. Myslim pani,ze by ste mali vypustit obidvaja trosku pary. Kazdy mate svoju pravdu,viem to, robil som aj riadiaceho pracovnika a teraz robim aj kamionistu(a este vselico medzi tym,vratane studia na dvoch VS) " velke papiere mam az od svojich 45-tich rokov.Mozno sa spytate preco? Nuz v tom case mi to pripadala ako vhodna moznost rychlo zarobit nejake prostriedky na obzivu a pre buducnost. Tak som si jednoducho odchodil vodicsky kurz,rozsiril vodicak o skupinu D,E a isiel som do Anglicka robit lorry drivera(HGV) Skratka po 8 hodinach jazdenia s LHD a to este s privesovou supravou som sadol za RHD a na navesovu supravu. Nastastie som natrafil na dobreho zamestnavatela(mimochod inzinier elektrotechnik s atestaciou od Microsoftu) ktory mal autodopravu a sam aktivne jazdil.Preco? Lebo ho to bavilo.A mna tiez a bavi stale dalej.Som si sam sebe panom,dolezite je len dopravit tovar bezpecne do ciela. Cestu si volim sam. ALE co diametralne odlisne je pristup anglickej motoristickej verejnosti k vodicom kamionov oproti zbytku Europy. Tu sa prevazna vacsina tovaru prepravuje po cestach,tie su na to usposobene a profesia vodica kamionu,obzvlast HGV poziva vseobecnu uctu a respekt. Ale z vodicov to nikto nezneuziva,opakom idu prikladom pre ostatnu verejnost,ak sa tu najde nejaky zlotrilec,vacsinou je to cudzi vodic(obzvlast z East EU) Tu je uplne normalne,ze sa predbieha v subeznych pruhoch,kamion vedla kamionu aj dlhe kilometre,raz ma predbehoval jeden 18 km ,za nim osobaky,nikto netrubil,nevzrusoval sa. Viete preco? Je tu ucta k praci toho druheho,jednoducho jeden ide rychlejsie,tak predbehuje,druhy nespomali,lebo by ho to spomalilo a to nikto od neho nemoze ziadat.Chapeme sa? Ja ked vyhodim smerovky na presun do dalsieho pruhu,tak kilometer za mnou uz vyhadzuju smerovku,aby som sa mohol zaradit a bliknu,ze je to bezpecne a ja im na oplatku podakujem pri predbehnuti. Jednoducho ucta a respekt. V nemecku ked idem domov a chcem predbiehat,mozem cakat do aleluja,kym ma niekto pusti,tam len na drzovku. A v zime si zila vacsina vodicov osobakov neuvedomuje(u nas) co to je riadit a mat 45 ton za zadkom. Tam potrebujes rozbeh do kopca,akonahle zastanes,uz sa nepohnes,ledaze dolu.A tak musis ist aj za cenu ze uviaznes. Zimne gumy neexistuju v nasich koncinach na kamiony. A ked si nalozeny,tak pritlacna sila na plochu je vacsia ako pri osobaku,vytlaci tu brecku prec,cize rozbehnuty kamion prejde tam,kde osobak zastane(ale nesmie spomalit,alebo zastat) Anglicki vodici kamionov nevedia jazdit na snehu(povacsinou) ale ani na osobnych autach,zimne gumy tu nezozenies,ale zasa prisposobuju jazdu svojich schopnostiam(vlecu sa jak slimaci,az zbytocne opatrne) ALE nikto sa nerozculuje,akurat na mna obcas ked ich beriem po neujazdenom snehu 80tkou a oni idu 40tkou.Pritom ja viem,ze idem bezpecnejsie ako oni na tej poladovice.Ale to je ina. Takze pani sklidnite,ja osobne nemam rad ani prasata kamionistov,ani vychcanych bankarov.(prvi maju komplexy menejcennosti a ti druhi zasa nadutost svetovladcov) Raz sa ma niekto taky prizemny spytal,co si v zivote dosiahol,ked jazdis len na kamione? Preco nie si uspesny? Odpovedal som: uspesnost je pojem relativny,ja chcem byt v prvom rade prospesny svojmu okoliu a svojich blizkym a nie na ukor ostatnych. Chcem zomriet s pocitom dobre preziteho zivota. Peniaze,ci ine znamky tzv. uspesnosti nie su dolezite,dokonca ani vzdelanie nie,sice pomaha cloveku si niektore veci uvedomit aj zo sirsieho pohladu,ale neposudzoval by som uroven dosiahnuteho vzdelania ako meritko uspesnosti. Ja si vazim cloveka,ktory zodpovedne vykonava svoju pracu a je prinosom pre okolie. Hajzlik,co sa zenie len za statkami na ukor svojho okolia u mna nema ziadnu hodnotu.
PS a preto by som nikdy nesiel robit vodica supravy na kontinentalnej Europe,ked skoncim s UK,zavesim to na kliniec a skusim nieco ine.
..O jeje kamionisti verzus "nie"kamionisti vecna tema vo vychodnej Europe. Myslim pani,ze by ste mali vypustit obidvaja trosku pary. Kazdy mate svoju pravdu,viem to, robil som aj riadiaceho pracovnika a teraz robim aj kamionistu(a este vselico medzi tym,vratane studia na dvoch VS) " velke papiere mam az od svojich 45-tich rokov.Mozno sa spytate preco? Nuz v tom case mi to pripadala ako vhodna moznost rychlo zarobit nejake prostriedky na obzivu a pre buducnost. Tak som si jednoducho odchodil vodicsky kurz,rozsiril vodicak o skupinu D,E a isiel som do Anglicka robit lorry drivera(HGV) Skratka po 8 hodinach jazdenia s LHD a to este s privesovou supravou som sadol za RHD a na navesovu supravu. Nastastie som natrafil na dobreho zamestnavatela(mimochod inzinier elektrotechnik s atestaciou od Microsoftu) ktory mal autodopravu a sam aktivne jazdil.Preco? Lebo ho to bavilo.A mna tiez a bavi stale dalej.Som si sam sebe panom,dolezite je len dopravit tovar bezpecne do ciela. Cestu si volim sam. ALE co diametralne odlisne je pristup anglickej motoristickej verejnosti k vodicom kamionov oproti zbytku Europy. Tu sa prevazna vacsina tovaru prepravuje po cestach,tie su na to usposobene a profesia vodica kamionu,obzvlast HGV poziva vseobecnu uctu a respekt. Ale z vodicov to nikto nezneuziva,opakom idu prikladom pre ostatnu verejnost,ak sa tu najde nejaky zlotrilec,vacsinou je to cudzi vodic(obzvlast z East EU) Tu je uplne normalne,ze sa predbieha v subeznych pruhoch,kamion vedla kamionu aj dlhe kilometre,raz ma predbehoval jeden 18 km ,za nim osobaky,nikto netrubil,nevzrusoval sa. Viete preco? Je tu ucta k praci toho druheho,jednoducho jeden ide rychlejsie,tak predbehuje,druhy nespomali,lebo by ho to spomalilo a to nikto od neho nemoze ziadat.Chapeme sa? Ja ked vyhodim smerovky na presun do dalsieho pruhu,tak kilometer za mnou uz vyhadzuju smerovku,aby som sa mohol zaradit a bliknu,ze je to bezpecne a ja im na oplatku podakujem pri predbehnuti. Jednoducho ucta a respekt. V nemecku ked idem domov a chcem predbiehat,mozem cakat do aleluja,kym ma niekto pusti,tam len na drzovku. A v zime si zila vacsina vodicov osobakov neuvedomuje(u nas) co to je riadit a mat 45 ton za zadkom. Tam potrebujes rozbeh do kopca,akonahle zastanes,uz sa nepohnes,ledaze dolu.A tak musis ist aj za cenu ze uviaznes. Zimne gumy neexistuju v nasich koncinach na kamiony. A ked si nalozeny,tak pritlacna sila na plochu je vacsia ako pri osobaku,vytlaci tu brecku prec,cize rozbehnuty kamion prejde tam,kde osobak zastane(ale nesmie spomalit,alebo zastat) Anglicki vodici kamionov nevedia jazdit na snehu(povacsinou) ale ani na osobnych autach,zimne gumy tu nezozenies,ale zasa prisposobuju jazdu svojich schopnostiam(vlecu sa jak slimaci,az zbytocne opatrne) ALE nikto sa nerozculuje,akurat na mna obcas ked ich beriem po neujazdenom snehu 80tkou a oni idu 40tkou.Pritom ja viem,ze idem bezpecnejsie ako oni na tej poladovice.Ale to je ina. Takze pani sklidnite,ja osobne nemam rad ani prasata kamionistov,ani vychcanych bankarov.(prvi maju komplexy menejcennosti a ti druhi zasa nadutost svetovladcov) Raz sa ma niekto taky prizemny spytal,co si v zivote dosiahol,ked jazdis len na kamione? Preco nie si uspesny? Odpovedal som: uspesnost je pojem relativny,ja chcem byt v prvom rade prospesny svojmu okoliu a svojich blizkym a nie na ukor ostatnych. Chcem zomriet s pocitom dobre preziteho zivota. Peniaze,ci ine znamky tzv. uspesnosti nie su dolezite,dokonca ani vzdelanie nie,sice pomaha cloveku si niektore veci uvedomit aj zo sirsieho pohladu,ale neposudzoval by som uroven dosiahnuteho vzdelania ako meritko uspesnosti. Ja si vazim cloveka,ktory zodpovedne vykonava svoju pracu a je prinosom pre okolie. Hajzlik,co sa zenie len za statkami na ukor svojho okolia u mna nema ziadnu hodnotu.
PS a preto by som nikdy nesiel robit vodica supravy na kontinentalnej Europe,ked skoncim s UK,zavesim to na kliniec a skusim nieco ine.
Re: Kamionaci versus ostaní
Je jich proste moc, ziju v obci, nasesti ne u silnice, kde projede za den opravdu mraky kamionu, protoze si to tam zkracujou do Pardubic. Problem je v tom, ze je to rovna a dlouha silnice a obec ma 6km, takze se s tim neserou jezdej standartne 80, obec neobec. Kdyz ti nahodou uskoci dite z chodniku, nebo pes, je to sichr, pac to ten kokot ani nezaregistruje. Nemam ty obludy proste rad, je to averze uz dloholeta. Proti lidem nic nemam, uz jsem taky par ridicu poznal, jsou to svetobeznici jako ja, mame si o cem povidat, ale ty kramy nesnasim. Stejne tak, kdyz si neprojdou plachtu navesu a neodstrani led, takhle me jeden malem v protismeru zabil, kus ledu jak cihla do celniho okna, nastesti se odrazil od ramu strechy. Bej to o 5 cisel niz mam z xichtu kasi a kamionak vubec nevi ze se neco stalo.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
Re: Kamionaci versus ostaní
Jenže oni řidiči kamionů nechodí každý den do práce , ale jezdí většinou na dva, až tři týdny a víkend doma (dle dohody). Tak potom řeči, že vyjedou, když je kalamita, je o ničem. Někteří zapomínají na dobu, kdy bylo na cestách prázdno a v obchodu velké H….. Celé národ nosil prestyžky v zimě konkordy, nocovalo se před obchodem na Teslu a kempovalo u prodejny na Simsona, nebo Favorita. Po celé EU se převáží 80% veškerého zboží po silnici, tak v cz to nemůže být přeci jinak. Doporučuji si udělat výlet do CH, NL, nebo GB a na vlastní kůži vyzkoušet co je to pohoda a tolerance za volantem .
NEW ACCENT 1,4 16V ELEGANCE CELADON BLUE 10/08
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Hyundai Getz 1,1 2006
Hyundai i20 1,2 2012
Re: Kamionaci versus ostaní
přesně jak píše ouzo1, je to tak a to Holandsko bych doporučil všem, jezdím tam nakládat už 5let a ještě jsem nepotkal neslušného řidiče, jak na dálnici, tak na okresce, opravdu ukázkový způsob tolerance řidičů
a s kalamitou? to nemá cenu psát....já vyjedu do NL na nakládku - je tu normální počasí - vracím se zpět, NL+D v pohodě, na hranicích do CZ začíná problém se sněhem, tak stojím a čekám až se to uklidí, pak razím dál, třeba směr Brno po D1, cestou klasika na vysočině, náledí a sníh - zase zdržení a to mám časovou vykládku, kdy musím do 8h ráno být v Brně, což znamená, že když je kalamita, tak musím jet (týká se to i peněz, když dojedu na čas, dostanu peníze, když ne tak jen to co si odjedu - bez odměny a vykládky)
a s kalamitou? to nemá cenu psát....já vyjedu do NL na nakládku - je tu normální počasí - vracím se zpět, NL+D v pohodě, na hranicích do CZ začíná problém se sněhem, tak stojím a čekám až se to uklidí, pak razím dál, třeba směr Brno po D1, cestou klasika na vysočině, náledí a sníh - zase zdržení a to mám časovou vykládku, kdy musím do 8h ráno být v Brně, což znamená, že když je kalamita, tak musím jet (týká se to i peněz, když dojedu na čas, dostanu peníze, když ne tak jen to co si odjedu - bez odměny a vykládky)
HYUNDAI ACCENT 2000 LC 1.3 12V 63kW
SKODA OCTAVIA 2003 1.9 TDI 8V 66kW
SKODA OCTAVIA 2003 1.9 TDI 8V 66kW