Problém s baterkou
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Problém s baterkou
Nevím kolik mi to bere v klidu, a tak budu reagovat jen na to zapnuté rádio. Tím to podle mě nebude. Před pár dny jsem měl totiž přes dvě hodiny zapnuté parkovačky a zároveň celou tu dobu hrála hudba z flashky a nastartoval jsem potom v pohodě.
i30 Start+A/C, 1,4i (80kW), Continental Silver, 7/2009
i30 cw Trikolor (paket Style), 1,6i, 8/2012
bylo: Lada 2112 (1.5, 16V, 67 kW) (2002-2009)
předtím: Š Favorit 135 LS
i30 cw Trikolor (paket Style), 1,6i, 8/2012
bylo: Lada 2112 (1.5, 16V, 67 kW) (2002-2009)
předtím: Š Favorit 135 LS
- Reklama
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Problém s baterkou
Odstraněno uživatelem Ruska.ruleta
Naposledy upravil(a) Ruska.ruleta dne 03 zář 2011, 23:11, celkem upraveno 1 x.
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Problém s baterkou
JJ,to moc dobře znám Bacha hlavně na kufrRuska.ruleta píše:Nejčastější příčina je nezavření dveří. Zůstane svítit vnitřní osvětlení kabiny. Proto je třeba vždy po zamknutí kouknout na směrovky zda bliknou. Mám v plánu přes zimu udělat akustickou kontrolu zamčení, odemčení.
RR
Hyundai i30U clasic 1,4i 80 kw,06 2010 blue vivid
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
Nissan sunny 1,6 r.v.1992
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
Dnes som sadol od auta, otocim klucom, idem nastartovat a pocut len cvakanie. Kontrolky stiahlo ze ich skoro ani vidiet nebolo. Auto stalo od stredy vecera, nemam pocit ze by som zabudol zavriet dvere alebo kufor, a keby aj tak vnutorne osvetlenie mam vypnute. Bojim sa ci mi neodisla baterka. Hodil som ju na nabijacku a uvidim ci sa mi podari ju ozivit.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Problém s baterkou
Ak máš pôvodnú tak asi ano. Kontroluj nabíjačku... mne ju pokazilo tak, že vybíjalo poistky v nabíjačke
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
no tak je nabita, startuje na prvy sup, som zvedavy do kedy. Uz som pozeral po nete co by som tam dal. Pokukujem po Varta dynamic blue. Ale chcel by som silnejsiu ako 45Ah co tam je povodne. Urcite nieco nad 50, alebo mozno aj 60-tku. Nevadila by ta 60-tka ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Problém s baterkou
Nevadila.Hlavně si pohlídej rozměry,abys ji tam vůbec dostal.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Problém s baterkou
No myslím,že když je o více větší kapacita,tak ji stejně nedobiješ na plnou kapacitu,protože je to nastavené na nějaký dobíjecí proud a potom už máš asi smůlu. A polovičně dobitá baterka nemá zase až takovou životnost.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s baterkou
velkost dobijacieho prudu by sa dala nejako zmerat ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Problém s baterkou
Není to tak. Ať je kapacita jakákoliv, napětí je stále ze 6 článků, t.j. 12V. Jednoduchá představa: Mám dva lavóry, stejně vysoké 12cm (to jsou jako ty volty), ale různých průměrů (to je ta kapacita). Ten větší lavór má tedy větší kapacitu. No a s nabíjením? Do každého lavóru přitéká voda hadičkami stejných průměrů (to je ten nabíjecí proud). Takže ten větší lavór se s toutéž nabíječkou (hadičkou) nabije za delší dobutatchwud píše:No myslím,že když je o více větší kapacita,tak ji stejně nedobiješ na plnou kapacitu,protože je to nastavené na nějaký dobíjecí proud a potom už máš asi smůlu. A polovičně dobitá baterka nemá zase až takovou životnost.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Problém s baterkou
Ale problém je asi v tom,že pokud nabiješ baterku mimo auto,tak ano,ale v autě je nastaven asi určitý nabíjecí proud,který je výrobcem určen k nabití baterie učené jím do auta.Takže při současné spotřebě - světla apod. nikdy nedobiješ v autě baterii na kapacitu větší baterie. A baterie,která je nedobitá brzy půjde dopryč.To bys musel často nabíjet mimo auto. viz třeba: http://www.e-cat.cz/c-1382_148241_20107 ... nator.html
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Problém s baterkou
Ja, richtik. Akorát není nastaven nabíjecí proud, ale napětí 14,4V, což je KOMPROMIS mezi trvale provozovaným autem, které tam pere "nějaký" proud, proměnlivý dle stavu nabití mezi plně nabitou baterkou, kdy je to 15,9 - 16,6V. Kdyby bylo na alternátoru nastaveno 15,9 - 16,6V, tak by totiž baterka při dlouhé jízdě vařila. To by musela být nabíjecí souprava auta vybavena zdrojem konstantního proudu s omezovačem na 15,9 - 16,6V, a žárovky by pak chodily do kelu ještě rychleji. Prostě kompromis, vysledovaný za léta používání Pb baterek, t.j cca 120let?...tatchwud píše:Ale problém je asi v tom,že pokud nabiješ baterku mimo auto,tak ano,ale v autě je nastaven asi určitý nabíjecí proud,který je výrobcem určen k nabití baterie učené jím do auta.Takže při současné spotřebě - světla apod. nikdy nedobiješ v autě baterii na kapacitu větší baterie. A baterie,která je nedobitá brzy půjde dopryč.To bys musel často nabíjet mimo auto. viz třeba: http://www.e-cat.cz/c-1382_148241_20107 ... nator.html
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Problém s baterkou
Asi tak nějak.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Problém s baterkou
Jen nebude mít dobitou baterku v autě na 100% a tím pádem dříve odejde.89majlo96 píše:takze problem nebude
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000