Skyline píše:Hm zajímavé, já do služební O2 tankuji jen u Shell a Benziny a za 5 let co to dělám jsem neměl problém ani při velmi nízkých teplotách a když jsem kdysi natankoval do Almery levnější benzín tak mi to v mratech startovalo při -10 tak na potřetí a pak to ješstě alespoň jednou chcíplo, tam kde auto jelo dříve na 5 jsem musel dát 4 a spotřeba o cca 1,5 - 2 litry vyšší, takže za mne nee a jen jen prémiové paliva já jsem to poznal.
prémiová nafta se nepozná podle ceny a benzínky
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
poznals prt,když to nerozebereš a podíváš se ve služebním autě na filtry a další naftou se zasírají části
mě ty přepíčený extra nafty pokaždý zamrzly ají s předáfkovaným aditivem tak jak ta moje co mám doma v nádrži a to je prosím na luftě v plastovém barelu 1000litrů
je to tak 3-4zimy sem měl kadák a v tom nějakou echt naftu..ta nešla pomalu ani vylejt a mastnota?
0 :!:sem utřel sem hadrem a nikde nic
je to otázka času a uvidí se..
a ono benzín a nafta jedna a druhá věc
s naftou se dá čachrovat hodně způsoby..bych mohl vyprávět
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)