Aký motor máte v i30 ?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Zakoupení i30
Jestli ono to zrychleni 0-100 neni dano spis tim, ze u nafty tam holt uz musim v 75km/h dat trojku a u benzinu tam vystaci dvojka..k tomu podrazeni-zkus v 90 zacit predjizdet na 5 s benzinem... nafta i benzin ma kazdy svoje pro a proti..ja se svyma 40tis km rocne bych zbytecne platil za benal..ps:ceed s 85kw mel zrychleni dle tab loni tusim 10,4 s..resil jsem to kdyz jeste oficialne nebyla 6-stupnova prevodovka k dostani a ja ji mel uz ve svym sportu..ceed uz to v tab mel..po zmene tabulek hodnoty zustaly stejne.
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
- Reklama
Re: Zakoupení i30
ale proc bych mel zkouset predjizdet na 5 v 90? Copak jsem takovy poleno hluchy a neschopny, ze si nemuzu podradit? Vzdyt to je radost si podradit a valit Aspon pro me. Mozna az budu starej a linej, tak budu mit rad diesel, kdy staci slapnout a ono si to nejak prebere.. Ale to bych si stejne koupil benzin s automatem
edit: pojdme pokracovat sem: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 9&start=45 nebo sem: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=30 At to tu nezaflakame off topicem
edit: pojdme pokracovat sem: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 9&start=45 nebo sem: https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... 0&start=30 At to tu nezaflakame off topicem
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Zakoupení i30
Pořád 1,4 je strašně lenivá a co jste čekali? Výkon je posazen výš a prázdné auto má cca 1280kg tak žádný zázrak nelze čekat, teda zrychlení ve své třídě dost dobré a pružnost logicky horší. Já má 1,4 ale jako druhé auto pro ženu do práce, kdyby to mělo být první tak jednině 1,6 CRDI min 85kw. Jezdit daleko nebo po dálnici s 1,4 bych taky nesnesl není na to holt ideální, zvlášť když po dálnicích lítá tolik aut s pružnými diesly, tak je člověk tak trochu hendikepován. Pro mne je to taky o najetých kilometrech pokud najedu min. 20tis. km ročně tak diesel. No a na dovolenou stejně lítám.
Fakt nelze porovnávat benzí a turbo benzin a benzin a turbodiesel.
Fakt nelze porovnávat benzí a turbo benzin a benzin a turbodiesel.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Neviem na akych 1,4 ste sa doteraz vozili. Asi nejake oturbene, inak si to neviem vysvetlit Kazdy koho som viezol tak sa cudoval a neveril ze to je 1,4 benzin. Na 1,4 to ma dobry tah a vykon najlepsi v objemovej kategorii. Neviem co by ste chceli cakat od 1,4 aby tahala ako 2 liter ? Ludia sa spamatajte, ked ste chceli zatah ako svina tak ste si mali kupit 3,0 l. V kategorii 1,4i nema tento motor konkurenciu. (tento isty motor sa pouziva aj do Ceeda)
Laufas : skus sa naucit rychlejsie radit a bude aj kopat
Laufas : skus sa naucit rychlejsie radit a bude aj kopat
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Aký motor máte v i30 ?
Táhne dle názoru,ale jen díky krátkým převodům,kterýmy byl obdařen.Plně obsazen toho má nad hlavu naloženo.
Hyundai i30 made in cz
Re: Aký motor máte v i30 ?
Já určitě nekritizuji, 1,4 zdá se mi v pohodě a dostatečně výkonná a určitě nejsem ten kdo by kvůli tomuto motoru brečel, po cca prvních kilometrech se začíná probouzet (cca 800lm zatím). Pokud bych toužil po zátahu a pužnosti koupím si něco jiného, stejně tak hlavní auto by to u nás nebylo, u mne by vyhrála větší a silnější ojetina (ideál Subaru Legacy) ale bylo to auto pro ženu a ta chtěla nové a toto se mi zdálo fajn a za dobré peníze.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Aký motor máte v i30 ?
na 1.4 jsem přešel ze 130KW TDI, no opravdu to netáhne tak vodspoda jak se říká ale věděl jsem co chci a jsem spokojený, jak už bylo řečeno tak ve svojí kategorii je to povedený motor. Jako syrový je dole mrtvý, ale zatím (najeto 3500km) se pořád zlepšuje a když mu člověk trochu prožene ručičku po otáčkoměru tak snení problém
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: Aký motor máte v i30 ?
To se zase nekam zvrtlo Nerikam, ze je to na 1,4 lenoch. Na svuj objem se s nim da jet moc pekne, jen staci ho tocit, coz muze byt nekdy na ukor komfortu.
Druha vec: verim, ze ten dizl 1.6 85kw muze jet pocitove lip, ale ve vysledku zas tak tu 1,4 za sebou nenecha.
dalsi vec: Majlo: proc to pises? Proc nam rikas, at koupime neco s vykonem, uznej sam, ze ty nase 1.4 proste jsou fajn, jede to, ale zatahy a kopance z toho nedostanes
A posledni vec: je jasny, ze pokud vim, ze auto budu vozit nalozeny, nekoupim 1.4 proboha
Druha vec: verim, ze ten dizl 1.6 85kw muze jet pocitove lip, ale ve vysledku zas tak tu 1,4 za sebou nenecha.
dalsi vec: Majlo: proc to pises? Proc nam rikas, at koupime neco s vykonem, uznej sam, ze ty nase 1.4 proste jsou fajn, jede to, ale zatahy a kopance z toho nedostanes
A posledni vec: je jasny, ze pokud vim, ze auto budu vozit nalozeny, nekoupim 1.4 proboha
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
ja to myslim tak ze z tohto motora dostanes urcite lepsi kopanec ako s hociktorej inej 1,4. Nemyslim ze to kope ako 2 liter pre boha A to s tym 3 litrom som napisal preto lebo tu vsetci vypisuju ako je 1,4 leniva. Co cakali ked kupovali 109 konovu 1,4 ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Aký motor máte v i30 ?
nechte toho
já si asi příště zvolim zas nějaký Tbenzin...ať je změna, už jsem turbo pozitivní, to se nedá se nic dělat.
já si asi příště zvolim zas nějaký Tbenzin...ať je změna, už jsem turbo pozitivní, to se nedá se nic dělat.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Aký motor máte v i30 ?
jojo, tak uz si rozumime89majlo96 píše:ja to myslim tak ze z tohto motora dostanes urcite lepsi kopanec ako s hociktorej inej 1,4. Nemyslim ze to kope ako 2 liter pre boha A to s tym 3 litrom som napisal preto lebo tu vsetci vypisuju ako je 1,4 leniva. Co cakali ked kupovali 109 konovu 1,4 ?
+1saldy píše:nechte toho
já si asi příště zvolim zas nějaký Tbenzin...
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Aký motor máte v i30 ?
Prečítal som si zopár reakcií spätne a mám pocit, že sa to tu zvrháva na nikdy neriešiteľnú debatu benzín kontra diesel. Rukami mi už prešlo viac áut (nielen čo mám v podpise ), benzíny, hladké dízle, turbodízle (iba TSI som zatiaľ nemal tú česť), rôznych značiek a môj názor aj tak nie je jednoznačný. O jednom som však presvedčený, ak niekto tvrdošijne obhajuje jeden, tak to znamená len to, že nemá dostatok skúsenosti s tým druhým. Všetko má svoje pre a proti.
Mám teraz 1.4-ku benzín a musím povedať, že je to jeden z najlepších (nie turbo) benzínových motorov vo svojej triede, aký som kedy jazdil. Prešiel som naň z feldy 1.6 a mal som teda vážne obavy, že budem sklamaný. Kto mal 1.6 feldu, tak vie o čom píšem, s 1.3-kou sa nedá porovnať ani z diaľky . Ten motor (:hyu:) je úplne dostačujúci, vôbec neľutujem, že som nezobral 1.6-tku. Jazdím prevažne sám, nezaťažený a často po diaľniciach a napriek tomu tvrdím, že to v pohode stačí. Viem, že keby som chcel, tak by som mohol jazdiť o hodne, hodne viac úspornejšie (7,4 l/100 km), ale na to absolútne kašlem. Vnímam to ako skoro hriech, nevyužívať potenciál toho motora, len kvôli spotrebe a neužívať si to zároveň Tú 1.4-ku teda vrelo odporúčam a to musím pripomenúť, že som bol doteraz vždy zástancom vyššej kubatúry. Ak sa však preveziete plne naložený max. tak raz, dvakrát za mesiac, je vyššia kubatúra pri i30 zbytočná - ešte sa mi nestalo, aby som mal kdekoľvek v SR/ČR problém predbehnúť nejakú "prekážku" len preto, že mám 1.4. Kto nespraví ročne aspoň 30k km, je mu nanič aj diesel, iba ak by ho kúpil v akcii diesel za cenu benzínového.
Mám teraz 1.4-ku benzín a musím povedať, že je to jeden z najlepších (nie turbo) benzínových motorov vo svojej triede, aký som kedy jazdil. Prešiel som naň z feldy 1.6 a mal som teda vážne obavy, že budem sklamaný. Kto mal 1.6 feldu, tak vie o čom píšem, s 1.3-kou sa nedá porovnať ani z diaľky . Ten motor (:hyu:) je úplne dostačujúci, vôbec neľutujem, že som nezobral 1.6-tku. Jazdím prevažne sám, nezaťažený a často po diaľniciach a napriek tomu tvrdím, že to v pohode stačí. Viem, že keby som chcel, tak by som mohol jazdiť o hodne, hodne viac úspornejšie (7,4 l/100 km), ale na to absolútne kašlem. Vnímam to ako skoro hriech, nevyužívať potenciál toho motora, len kvôli spotrebe a neužívať si to zároveň Tú 1.4-ku teda vrelo odporúčam a to musím pripomenúť, že som bol doteraz vždy zástancom vyššej kubatúry. Ak sa však preveziete plne naložený max. tak raz, dvakrát za mesiac, je vyššia kubatúra pri i30 zbytočná - ešte sa mi nestalo, aby som mal kdekoľvek v SR/ČR problém predbehnúť nejakú "prekážku" len preto, že mám 1.4. Kto nespraví ročne aspoň 30k km, je mu nanič aj diesel, iba ak by ho kúpil v akcii diesel za cenu benzínového.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Pokial ide o debatu o tom aky motor ? Ja osobne nie som zastancom jedneho vyhradneho druhu motorov. V i30 som si vybral benzin z toho dovodu ze bol seriovo montovany a na iny by som nemal. Ale aj keby som mal na diesel tak by som ho do i30 nekupil, za prve z toho dovodu ze nenajazdim dostatocny pocet kilometrov aby sa mi to oplatilo a za druhe do auta takychto rozmerov by bolo mne osobne divne davat diesel. Samozrejme chapem vsetkych co maju vysoky najazd kilometrov a spravili tak z financneho hladiska. Diesel by som si vedel predstavit vo vyssej strednej triede, v nejakom rodinnom kombiku, alebo vo velkom SUV. Tam by som diesel uz chcel urcite mat, paci sa mi ked velke auta potichu klepocu (typicky dieslovsky zvuk). Samozrejme pokial by som hladal adrenalin a zrychlenie tak by zase vyhral benzin.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
100 lidí a 100 názorů Chce to jen zkusit a nebát se toho
Já kupoval prvního diesela a to z tím, že se nedoplatím a opak je pravdou. A jinak je pravdou, že na co kápneš a jestli jezdíš jen 10km nebo 50km
Jinak si už udělej názor dle sebe a nedej nikdy nikomu co poprvní napíše
Já kupoval prvního diesela a to z tím, že se nedoplatím a opak je pravdou. A jinak je pravdou, že na co kápneš a jestli jezdíš jen 10km nebo 50km
Jinak si už udělej názor dle sebe a nedej nikdy nikomu co poprvní napíše
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
1,4 je celkem dostacujici motor, myslim ze 1,6 byla zbytecna dokud byla s 5kvaltem..... 1,6 CRDi bych bral, pokud by cena byla jen o neco vyssi nez benzin.... i kdyz ja v den nakupu na nic jineho nez na 1,4 nemel..... i30 s timhle motorem ma jednu slabinu.. strasne kratkou prevpodovku, konkretne petku.
1,4 je vhodna do mesta a kratke vylety mimo, na dalnici ani omylem....
1,4 je vhodna do mesta a kratke vylety mimo, na dalnici ani omylem....
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010