Accent 1,3 spotreba
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Accent 1,3 spotreba
Vazeni panove,
koupila jsem si Accent r.v.2001 a obsah 1,3. Jezdim s nim 3 mesice a spotreba se pohybuje kolem 8 l. Jezdim denne cca 20km po dalnici pri cca 3000 otackach, rychlosti kolem 120km/hod. Samozrejme si na zpusob jizdy zvykam - drive jsem jezdila s fabii naftakem a po zarazeni 5.rychlosti jsem projela v pohode vsechny useky vcetne kopcu. Ted pri predjizdeni musim podrazovat a mam pocit, jako by auto malo "tahlo".
Cekala jsem spotrebu mensi - muj znamy jezdi s Accentem z roku 96 za 5l. Je to tedy ve zpusobu jizdy? Dekuji za odpoved.
Agnes
koupila jsem si Accent r.v.2001 a obsah 1,3. Jezdim s nim 3 mesice a spotreba se pohybuje kolem 8 l. Jezdim denne cca 20km po dalnici pri cca 3000 otackach, rychlosti kolem 120km/hod. Samozrejme si na zpusob jizdy zvykam - drive jsem jezdila s fabii naftakem a po zarazeni 5.rychlosti jsem projela v pohode vsechny useky vcetne kopcu. Ted pri predjizdeni musim podrazovat a mam pocit, jako by auto malo "tahlo".
Cekala jsem spotrebu mensi - muj znamy jezdi s Accentem z roku 96 za 5l. Je to tedy ve zpusobu jizdy? Dekuji za odpoved.
Agnes
- Reklama
Skus znizit rychlost. Mne sa dari pri 100-110 dosahovat spotrebu cca 5,5 - 6 litrov (je to vsak len moj vlastny prepocet, nakolko nemam palubny pocitac). Zvycajne auta s nizkym objemom motora viacej papaju pri vyssich rychlostiach. 120-130 je na 1,3 uz skor neekonomicka rychlost.
Opel Zafira 1,8i (7 miest) 2001
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
Before:
Accent 1,3i, r.v. 10/2002 odisiel k Adamovi221
Peugeot 309 1,9 XLD
drž si otáčky pod 3 000 ! je to zhruba rychlost kolem 105 km/h.
Jinak bude papat jak píšeš. Já jezdím do 6 l.
S tou Fábií se divím, při rychlosti kolem 130 už má kolem 5 000 otáček a musí žrát nekřesťansky.
Jinak bude papat jak píšeš. Já jezdím do 6 l.
S tou Fábií se divím, při rychlosti kolem 130 už má kolem 5 000 otáček a musí žrát nekřesťansky.
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
Neco je spatne, zkontroluj svicky, vzduchovy filtr..... Me i mym znamym to bere kolem 6ti litru. V zime pri -20 stupnich o litr vice. Pokud nejezdim na dalnici, mivam ted v techto parnych dnech spotrebu kolem 5,5l. Na dalnici jsem mel pri rychlosti 130-140 spotrebu 6,4l. Pokud natankuju nekvalini benzim, spotreba vzroste cca o 1 litr (nekdy i vice). Motor je velmi vybiravy na kvalitni benzin.
Z me zkusenosti tankuji bud u Slovnaftu, u obchodnich stredisek (makro,hypernova,globus) nebo u CSAD. Tyhle mam odzkousene, napr. benzina mu moc nejede
Z me zkusenosti tankuji bud u Slovnaftu, u obchodnich stredisek (makro,hypernova,globus) nebo u CSAD. Tyhle mam odzkousene, napr. benzina mu moc nejede
Že to ve 130 už netáhne mě moc nepřekvapuje. Také jsem chtěl jít do Accenta, ale po zkušební jízdě jsem ho zavrhl. Měl jsem v uvedené rychlosti take pocit že už auto nechce zrychlova, motor dost točil a byl slyšet. Nakonec jsem šel do Elantry. Průměrnou spotřebu mám 8.1, ale jezdím dost po městě a na dálnici s klimatizací.
Mám 1,5 spotřebu mám po dálnici cca 6,5-7 při rychlosti 130-160km/h
spíš mě trápí město, to mám 8-9l/100km.
Nevím jestli je zrovna nejlepší rada jezdit po dálnici 100km/h jak tu radíte, asi bych se docela bál, že se mi někdo podívá do kufru. Spíš je lepší jet plynule.
For Luky: Fabie TDI ve 130 km/h kdyby točila na pětku 5000tis/ot. tak je to její max, to ses asi překoukl
Zkus vyměnit vzduchovej filtr a zkontrolovat svíčky.
A nebo přijeď na sraz Hyundaiclubu na Moravu, a můžeš to porovnat s jiným stejným autem
spíš mě trápí město, to mám 8-9l/100km.
Nevím jestli je zrovna nejlepší rada jezdit po dálnici 100km/h jak tu radíte, asi bych se docela bál, že se mi někdo podívá do kufru. Spíš je lepší jet plynule.
For Luky: Fabie TDI ve 130 km/h kdyby točila na pětku 5000tis/ot. tak je to její max, to ses asi překoukl
Zkus vyměnit vzduchovej filtr a zkontrolovat svíčky.
A nebo přijeď na sraz Hyundaiclubu na Moravu, a můžeš to porovnat s jiným stejným autem
Naposledy upravil(a) Jirka dne 26 črc 2006, 13:25, celkem upraveno 2 x.
Hyundai Accent GLS, 1,5i, 12/1999, 5dv.,
PRODÁNO 05/2012
PRODÁNO 05/2012
Nyní mám průměrnou spotřebu 6,4l/100km a motor točím mezi 2 - 3000 otáček. Využívám dojezdu a brzdim motorem, ale to neznamená, že bych brzdil provoz. Na dálnici jedu kolem 100 - 110 km/h, ale jak sleduju, po 1.7. nejsem sám a při těchhle cenám benálu nás bude přibývat.
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Jeste poznamka: zjistil jsem ze pokud nebrzdim motorem (vyrazuji rychlost z kopce), tak klesne spotreba az pod 5,5l. Procital jsem spoustu diskusi na toto tema a nazory se hodne ruzni. Prevazuje nazor ze pri brzdeni motorem se uzavira vstrik benzinu, takze by to pri brzdeni motorem nemelo brat nic. Ale jsou i nazory ze se tak nedeje a hlavne ve vyssich otackach je vstrikovano urcite mnozstvi paliva kvuli chlazeni valce (nebo mazani..nejsem si ted jist). Jelikoz otacky pri brzdeni jsou v prumeru 2,5 - 3 nasobne nez volnobezne, tak umerne tomu vzroste spotreba pri brzdeni motorem. Zda se mi to jako rozumne vysvetleni meho snizeni spotreby pri vyrazovani rychlosti z kopce.
Mate nekdo s timto zkusenosti? Hlavne by me zajimalo jestli se opravdu uzavira vstrikovani paliva do motoru...
U zavodnich aut je to jasne, tam se palivo vali i pri brzdeni motoru, jsou krasne slyset rany z vyfukoveho potrubi... Dokonce u Turba je to potreba aby zabiralo od nizkych otacek - nejak se tomu dokonce rika,ale ted si na to nevzpomenu.
Mate nekdo s timto zkusenosti? Hlavne by me zajimalo jestli se opravdu uzavira vstrikovani paliva do motoru...
U zavodnich aut je to jasne, tam se palivo vali i pri brzdeni motoru, jsou krasne slyset rany z vyfukoveho potrubi... Dokonce u Turba je to potreba aby zabiralo od nizkych otacek - nejak se tomu dokonce rika,ale ted si na to nevzpomenu.
No, myslím, že tvůj příspěvek je trochu "pomotaný". Pokud není vstřik paliva řízen elektronicky, jde i při brždění motorem do válce množství paliva dané nastavením karburátoru na volnoběh. U vstřiků je palivo při brždění motorem odpojeno do určitých otáček (u mýho autika registruju zásah elektroniky od asi 1700ot, kdy motor místo brždění začíná opět zabírat), které jsou dány nastavením elektroniky a udržením motoru v chodu, takže u většiny aut je nad 2000ot palivo odpojeno. Jinak chlazení motoru, jeho mazání jsou další, dvě na sobě a brždění motorem nezávislé věci.Burža píše:Jeste poznamka: zjistil jsem ze pokud nebrzdim motorem (vyrazuji rychlost z kopce), tak klesne spotreba az pod 5,5l. Procital jsem spoustu diskusi na toto tema a nazory se hodne ruzni. Prevazuje nazor ze pri brzdeni motorem se uzavira vstrik benzinu, takze by to pri brzdeni motorem nemelo brat nic. Ale jsou i nazory ze se tak nedeje a hlavne ve vyssich otackach je vstrikovano urcite mnozstvi paliva kvuli chlazeni valce (nebo mazani..nejsem si ted jist). Jelikoz otacky pri brzdeni jsou v prumeru 2,5 - 3 nasobne nez volnobezne, tak umerne tomu vzroste spotreba pri brzdeni motorem. Zda se mi to jako rozumne vysvetleni meho snizeni spotreby pri vyrazovani rychlosti z kopce.
Mate nekdo s timto zkusenosti? Hlavne by me zajimalo jestli se opravdu uzavira vstrikovani paliva do motoru...
U zavodnich aut je to jasne, tam se palivo vali i pri brzdeni motoru, jsou krasne slyset rany z vyfukoveho potrubi... Dokonce u Turba je to potreba aby zabiralo od nizkych otacek - nejak se tomu dokonce rika,ale ted si na to nevzpomenu.
Zkus se na rovině rozjet na dvojku na 3000 ot., sundej nohu z plynu a nech auto jet a plynu se nedotýkej. Poznáš, sám, jak to je
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Mas pravdu, uz jsem to nasel:
Jsou tři základní věci, které mají vliv na přerušení dodávky paliva:
1) poloha škrtící klapky, udaná potenciometrem nebo koncovým spínačem
2) stupeň zahřátí motoru, udaný snímačem teploty chladící kapaliny motoru (když je snímač vadný, motor udržuje vyšší volnoběřné otáčky, než je hranice pro aktivaci režimu "brždění motorem", např. 1600 ot/min)
3) výše otáček motoru (nutno motorem brzdit 1500 ot/min a více)
Skoda ze nemam ve svem voze otackomer
Jsou tři základní věci, které mají vliv na přerušení dodávky paliva:
1) poloha škrtící klapky, udaná potenciometrem nebo koncovým spínačem
2) stupeň zahřátí motoru, udaný snímačem teploty chladící kapaliny motoru (když je snímač vadný, motor udržuje vyšší volnoběřné otáčky, než je hranice pro aktivaci režimu "brždění motorem", např. 1600 ot/min)
3) výše otáček motoru (nutno motorem brzdit 1500 ot/min a více)
Skoda ze nemam ve svem voze otackomer
Re: Accent 1,3 spotreba
Ja mam spotrebu kolem 6.6 i s klimou... Tvoje spotreba je vysoka a zpusobem jizdy to asi nebudeAgnes píše:Vazeni panove,
koupila jsem si Accent r.v.2001 a obsah 1,3. Jezdim s nim 3 mesice a spotreba se pohybuje kolem 8 l. Jezdim denne cca 20km po dalnici pri cca 3000 otackach, rychlosti kolem 120km/hod. Samozrejme si na zpusob jizdy zvykam - drive jsem jezdila s fabii naftakem a po zarazeni 5.rychlosti jsem projela v pohode vsechny useky vcetne kopcu. Ted pri predjizdeni musim podrazovat a mam pocit, jako by auto malo "tahlo".
Cekala jsem spotrebu mensi - muj znamy jezdi s Accentem z roku 96 za 5l. Je to tedy ve zpusobu jizdy? Dekuji za odpoved.
Agnes
kolem 8 - 9 jsem mel pri zavade vahy vzduchu - nesviti ti nahodou kotrolka "Check engine"?
spotřeba Accent
Dekuji za vase nazory. Kontrolka mi nesviti zadna...v servisu mi rekli, ze je vse OK...a stale zere 8 litru 95 od OMV
Re: Accent 1,3 spotreba
Já mám půl roku Accenta 1,5CRDi (najeto 12tis.) a stále mi žere 7 l/100km. Což je u diesela obdobný extrém jako 8 l/100km u benzínu. Každý mi tvrdí, že se to časem sníží, ale čerta starého tomu věřím. Uvidíme na garančce.Agnes píše:Vazeni panove,
koupila jsem si Accent r.v.2001 a obsah 1,3. Jezdim s nim 3 mesice a spotreba se pohybuje kolem 8 l. Jezdim denne cca 20km po dalnici pri cca 3000 otackach, rychlosti kolem 120km/hod. Samozrejme si na zpusob jizdy zvykam - drive jsem jezdila s fabii naftakem a po zarazeni 5.rychlosti jsem projela v pohode vsechny useky vcetne kopcu. Ted pri predjizdeni musim podrazovat a mam pocit, jako by auto malo "tahlo".
Cekala jsem spotrebu mensi - muj znamy jezdi s Accentem z roku 96 za 5l. Je to tedy ve zpusobu jizdy? Dekuji za odpoved.
Agnes
SC
SC