Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)

Tlumiče, odpružení, brzdy, ložiska...

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Martin Korpel
**
Příspěvky: 213
Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
Bydliště: Slovakia / Zvolen

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martin Korpel »

Martun píše::shock: Ješkovi voči! :shock: Jste blázni, že o tom vůbec přemejšlíte... :lol: :mrgreen: #-o
Martun vies ako to ta nuda :D a kriza nekriza vozit sa musi :D
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
Reklama
 

Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od adam221 »

Akonahle das vecsie kotuce, musis menit aj brzdice...
Jedine co mozes urobit pre svojho accenta v ramci brzd su "sportove kotuce" alebo ako ich nazvat, ale bohuzial ich zatial ziadna znama firma v eu nevyraba... Daju sa kupit dake vrtane - chladene, vrubkovane kotuce na ebay a to je asi tak vsetko..
Co sa tyka podvozku tak na 101% firma nepojde dole z cenami, a brzd to iste.. To je pre ine vrstvy ludi... Platnicky na D2 vychadzaju tolko co nase kotuce origo cez hyundai + platnicky :mrgreen:

Ale ak si das nastavitelny podvozok a D2 brakes, tak pridem za tebou na testovaciu jazdu :D/

ale tento setik by som prijal na predok :)
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Hyundai- ... ccessories
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8135
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Mexican »

adam221 pripocitaj si k tomu este asi 60 USD postovneho ( z ameru moc do europy posielat nechcu). Chcel tam kupovat platnicky a vyslo to skutocne vela
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od adam221 »

Aktualne som nepozeral kolko by bolo postovne... Ale davnejsie som to intenzivne riesil a postovne bolo okolo 600dolarov..
Neviem preco, ale nizsie som sa nevedel dostat.... 60 nieje tak vela...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Martin Korpel
**
Příspěvky: 213
Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
Bydliště: Slovakia / Zvolen

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martin Korpel »

adam221
vraviim aj si mi pokazil naladu :D ale aj som to mohol cakat
Ale tie sporty s ebay su pekne :) sa mi lubia. Asi najblizsie ked pojde daky kamarat do USA tak mu to dam kupit :) a nak to uz dako dotrepe domov.
Mno vykon viem na isto ze pojde hore..ostatok uvidime (dovtedy sa budem krotit) :twisted: :evil: :evil:
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
Martin Korpel
**
Příspěvky: 213
Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
Bydliště: Slovakia / Zvolen

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martin Korpel »

Ludia ale na slovensku mame aj jednu znacku ATE zevraj kvalita je dobra ovela lepsia ako nase povodne hlavne teploty zevraj znesu vacsie a neprehreju sa. Plus chalan mi radil aby som nemusel kupovat vsetko tak poradil vymenit kotuc + platnicky vsetko rozmer ten isty ale platnicka keramicka od neviem koho uz to zistim este...a kotuc vrtany dopredu ze cela sranda aj predok aj zadok do 300 -max 400€. A ze zarucuje ovela ucinnejsiu brzdnu silu ako je teraz a ze isto postaci pokial tam nenatlacim cez 200koni co nehrozi. Ze na 140koni bude stacit...toto :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k :-k #-o
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od tombas »

Já bych souhlasil s názorem použít stávající rozměry kotoučů z kvalitnějšího materiálu, lépe chlazené, vrtané apod. Totéž platí o destičkách, otázkou zůstává, zda stávající brzdiče budou dostatečně odolné a účinné, jestli by neexistovala vícepístková náhrada.
Pokud ale mluvíme o navýšení výkonu o nějakých 30 koní, asi bych to moc neřešil.
Předpokládám, že větší výkon bude plnit hlavní funkci dodatečné výkonové rezervy na předjíždění, rychlejší rozjezdy apod. a auto bude fungovat v běžném provozu.
Potom i běžné cestovní rychlosti se moc nebudou lišit od rychlostí auta se standardním výkonem.
Tovární brzdy by měly stačit.
Velikost kotoučů odpovídá především hmotnosti auta, které musí ubrzdit, samotný výkon v běžném rozsahu nehraje příliš velkou roli.

Při používání auta na okruhu nebo na závody je to ovšem jiné, tam se předpokládá prudké, intenzívní a dlouhé bržední z vysokých rychlostí, časté opakování a dost brutální zacházení, tam jsou větší a odolnější brzdy opodstatněné.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Martin Korpel
**
Příspěvky: 213
Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
Bydliště: Slovakia / Zvolen

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martin Korpel »

tombas

Suhlasim :wink:
Ale ja som to bral aj stoho pohladu ze ked ideme cela rodina na dovolenku plne nalozeny a chodime po dialniciach nemeckych vela razi som pocitil ze uz nemaju silu ubrzdit tieto kotuce prehriate normalne som musel tlacit na brzdovy pedal ako som len vedel... (mozno to nebol dobry napad ale rozbil by som auto keby som tak nebrzdil) preto kotuce s ineho materialu odolnesieho voci prehriatiu.

A ten vykon len pre radost nic ine (+ to ze nalozeny na dovolenky aby to malo trosku lepsi tah, aj ked nieje ani teraz najhorsi :) )
Ale inac suhasim.
na tejto stranke som objavil kotuce a vsetko na nase accenty:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
su tam , ATE , BREMBO, a este tieto co nepoznam ROADHOUSE , NIP, BOSCH ROBERT,
Poradte: nevyznam sa do toho a plus poradte ake brzdove oblozenie:
http://www.elitecat.cz/ArticleSelection.aspx?B=0
Budem rad aj ked to riesim asi rok dopredu vsetko ale chcem byt informovany. Dakujem ludkovia
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Engineer »

ATE NIP Brembo a BOSCH sú ok... tie ostatné je mizeraná kvalita.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od adam221 »

Jedny NIPky pasuju / sila brzdoveho kotouce v mm:22 mm / minimalni tloustka (v mm):20 mm / tieto su ok...
17mm /19mm su na GETZ..

Tie zadne ATE neviem a predne nemaju.
Ked budes pozerat http://www.otto-zimmermann.de/ tak ten ich nevyraba... Tomu som aj minuly rok pisal mail do nemecka.
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Souhlasím s Martinem, že pokud se u accenta brzdy zahřejou, tak to "skoro" nebrzdí...už kolikrát mě to nemile překvapilo, ale zatím vždy jsem to ubrzdil :D
Na to, že má accent 4 kotouče nic moc...už jsem brzdil lépe a s horším autem (bubeníkem vzadu)
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
69pavel
*****
Příspěvky: 1711
Registrován: 30 srp 2009, 20:29

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od 69pavel »

nevim jak vam ale moje brzdy na acovi brzdi dobre, spis musim davat pozor naty co jedou zamnou aby do mne nenarazili,,mel jsem moznost nekolikrat plne nalozeny pri navratu z dovolene 2010 brzdit z nejakych 180 na predpisovych 130 a nijak jsem nepocitoval ze by brzdy slably pri te divoke jizde, pokazde splnily to co meli.
mozna pokud mate pocit ze to slabe brzdi, muze byt zapricineno pridrhavanim desek v trmenech. u noveho je mensi pravdepodobnost ale po roce provozu zvlast v zime je problem na svete. mozna by stalo zato si zkontrolovat jak chodi desticky v tech pliskach. at potom nejste prekvapeni a taky kontrola manzet na pistkach a pod nimi jestli neni rez. voda je previt a dostane se vsude.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Vilda »

Souhlasím s Pavlem ... na brzdy si vůbec nemůžu stěžovat a to ani v nejmenším [-X ano, Renault brzdil o něco líp, ale nestalo se mi s Accentem, že bych měl pocit, že by brzdy vadly a už vůbec ne, že bych něco nedobrzdil .... jak píše pavel 69, je potřeba aspoň jednou do roka brzdy komplet rozhodit a pořádně vyčistit. Taky rozmontovat plovoucí brzdové třmeny a po jejich vyčištění dát novou vazelínu .... tady když to zarezne, tak je úbytek brzdné síly dost znát. Je to hlavně o údržbě brzd ..... pak Áca brzdí na jedničku !!

Jen malou otázku pro majitele CRDíček ..... proč najednou taková ČIP mánie :D až do teď jsem tady slýchal jen samou chválu na Vaše motory a jejich super výkon ..... takže nějak nechápu náhlou potřebu navyšování výkonu a nemalé investice do účinějších brzd. systémů .... :wink:
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
adam221
****
Příspěvky: 1449
Registrován: 12 pro 2007, 23:24
Bydliště: Bratislava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od adam221 »

Mno Martin uvazuje nad cipom a nad pruzenim pripadne brzdamy... Ja som to riesil, ked som to chcel znizit a presiel som si vsetky moznosti, pisal do firiem atd.... Mno na accenta toho moc nieje :(
Co sa tyka brzd, tak oni su dobre, kym im clovek pri jednej ceste nie naschval neurobi zle a potom to ide dole vodou..
3x po sebe sa mi na dialnici predomna slahol kamion, brzdy zo 160 na 80 a pri poslednom brzdeni to bolo znatelne slabe...
To nehovorim o tych kotucoch ako nasledne zacali triast.. /25tis km/ Iba, ze problem bol v tom, ze na accenta sa v tej dobe nedali kupit ine ako originaly. Tak som s tym pockal, normalne jazdil a kotuce prestali triast :D/ /40tis km/
Aktualne mam 68tis km a vsetko ok :mrgreen:
Ja by som skor ako chip riesil brzdy, nakolko viem ako dokazu zvednut, a vykon motora na zvednutie brzd pri nafte bohate staci...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Martin Korpel
**
Příspěvky: 213
Registrován: 19 kvě 2009, 13:58
Bydliště: Slovakia / Zvolen

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Martin Korpel »

69pavel a Vilda
Nase brzdy su dobre to nevravim ze nie.. ale bohuzial pri plnom nalozeni auta a doslova ze plnom 4dost objemne osoby + plny kufor na nemeckej dialnci ako ty vravis zo 180 na 130 nieje problem dobrzdit idu dobre...ale ked s poza zakruty vyletis...a vidis pred sebou kolonu...stojacich auta... tak musis drzat ten pedal az na nulovu rychlost...a zo cca 180 na 120 drzia ako pes ježa a zrazu... booom...a ako keby som o polovicu menej tlacil na ten pedal a pritom som tlacil uz dvojnasobne... Cize o beznom rutijnom brzdeni nevravim tam su dostacujuce..ale na extremne pripady si myslim ze by sa zislo ich posilit.Ako to len vysvetlit... dajme tomu ze na nemeckej dialnici zo 180 na 80 ak som musel brzdit 3a viac krat tak tie VIAC KRAT uz boli vednuce brzdenia s polovicnym ucinkom. Asi sa kotuc a oblozenie prehrialo a zmenilo vlastnosti na chvilku. ALe to len moj nazor... neviem mozno ze vase acka maju daco ine jak nase... :( ](*,) :-k

Vilda: Chip len pre potesenie kedze (vysvetlim situaciu) Otec si ide davat o rok aj nieco Accko prec s firmy a preda ho mne. Ja si uz mozem robit snim co uznam za vhodne on si ide kupit asi ix35. Cize preto s nudy a pre potesenie uvazujem nasledovnych upravach ako je chip, brzdy, mozno podvozok. Inac podla mna to auto je dobre vozitko :) mne sa to paci akurat mam krepy pocit ze sme skoncili s ACCENTAMI kuknite si stranky vsade ticho o niecom novom... stare uz len 1.4 :( :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Hyundai Elantra 2017 - 2020 Black Phantom - Premium
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Podvozek a řízení“