turbo
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
turbo
http://www.youtube.com/watch?v=6ZGJkCPM ... re=related jak je to možné? zatím mi bylo řečeno, že do benzínu hyundai turbo dát nejde, víte o tom něco?
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Reklama
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8174
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
bolo by to velmi zaujimave, kolko z toho dostali. AJ ked je to vlastne jedno, pretoze to v konecnom dosledku rozdrti ta zastarala automaticka prevodovka
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: turbo
no já automat nemám a takový turbíčko by mi navýšilo výkon přesně akorát kolik bych potřeboval no, zkusím ještě zjistit, jak to je Zajímala by mě ale životnost motoru, jinak samozřejmě udělat turbo nový svody a výfukový potrubí by nebyl takovej problém, ale asi to bude složitější.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8174
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
preco si si nekupil ine auto? prestavba s turbom lacnejsia ako 40 000kc nebude.. a vysledok relativne neisty. V novom aute vyrazny dovod to nerobit
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
Musel by si spravit uplne nove zvody, turbo, nove sanie, intercooler, nova riadiaca jednotka, bloow off ventil, chladic oleja turba a kopu drobnosti okolo toho. A to by ti navysilo len vykon. Zivotnost spojky, prevodovky, valcov, ventilov, vaciek, ojnice, loziska to vsetko by sa rapidne znizilo. Turbo by som dal len v pripade ze by som mal 2 motory a bolo by mi jedno keby jeden odpalim. 2. varianta : keby som prestaval cely motor od zakladu, to znamena ze by ostal len blok motora a ostatne vsetko nahradit silnejsimi dielmi. 3. varianta : keby som mal starsie auto ako je rok vyroby 2000, pretoze motory sa robili robustnejsie a viac predimenzovane, cize vydrzia vacsiu zataz na aku boli navrhnute.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: turbo
no proč nová řídící jednotka? stačil oby přece přeprogramovat stávající. JInak ano svody výfukový potrubí intercooler ale BOV taky neni potřeba, popřípadě wastegate, BOV se používá na zvýšení výkonu turba, aby se turbínka tak nehřála a aby se nebrzdila.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: turbo
Jedna vec je mit vykon, druha vec je udrzet auto na silnici. Takze bych zacal podvozkem a brzdama, respektive nezacal, protoze bych se takovy instalace bal kvuli zivotnost motoru a tim by i ztracela smysl investice do novyho auta. Jestli chces neco opravdu zivyho, kup si Daihatsu Charade GTti, s tim se vyblbnes dost a i30 muzes mit jako cestacek. Na blbuti taky jedi druhym autem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: turbo
No já se taky bojím životnosti, no ještě uvidíme každopádně před koncem záruky se do ničeho většího pouštět nebudu
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: turbo
Pred koncem vzdyt mas jeste skoro 5 let zaruku...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: turbo
blow nie je na zvysenie vykonu, vypusti pretlak pri zavretej skrtiacej klapke. A kazdy preplonovany motor ma takyto ventil. Potom su Pop off ventily ktore odstranuju turbodieru. Ak si sa viezol na akomkolvek aute s preplnovanym motorom tak pri preradeni bolo pocut male zasycanie, to je odfukovy ventil. A co sa tyka riadiacky, neviem ci sa da z bezturbovu preprogramovat na turbo.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: turbo
Přestavba se vším všudy by tě vyšla jak tvé nové auto protože nic na tom autě není stavěné na zátěž. BOV není na zlepšení výkonu ale na životnost turba. Nová řídící jednotka je taky potřeba jelikož zase, to tvé auto je na denní ježdění pro obyčejné lidi a né závodníky. Auto nepobere takový nárůst výkonu a výměny řídící jednotky je samozřejmostí. U upravených turbomotorů to je těžko.. Vysere se nějaké čidlo a máš problémy ale u atmosféry se takové prkotiny třeba neřeší, jedeš dál. Je to moc komplikované a určitě to není tak jednoduché jak si myslíš. Představ si situaci, že bys narval do toho auta GT30R na 20psi a nechal jinak základ. Spálíš brzdy, prasknou ti nápravnice, s differákem se můžeš rozloučit zároveň se spojkou a ta převodovka ti řekne bye bye za 10tkm. Je to absolutní nesmysl. Upravovat dejme tomu Coupé 2.0l GK už je méně nákladné jelikož ten motor vydrží nějakou tu zátěž a celkově to auto je stavěné daleko lépe. Tam si to člověk už dovolit může bez nějakých brutálních investic.
Re: turbo
89majlo96 píše:blow nie je na zvysenie vykonu, vypusti pretlak pri zavretej skrtiacej klapke. A kazdy preplonovany motor ma takyto ventil. Potom su Pop off ventily ktore odstranuju turbodieru. Ak si sa viezol na akomkolvek aute s preplnovanym motorom tak pri preradeni bolo pocut male zasycanie, to je odfukovy ventil. A co sa tyka riadiacky, neviem ci sa da z bezturbovu preprogramovat na turbo.
Blow off ventil a Pop off ventil je to samý a to jest ventil kterej odstraňuje přetlak mezi turbem a škrtící klapkou aby se nezpomalovaly a nezahřívaly lopatky a tím nevznikala ta turbodíra jak říkáš. Ale již jsem se poučil, že se to montuje fakt všude no, pokud nechceme mít tu turbodíru, což právě onen přetlak při zavření škrtící klapky při řazení-zpomalení turba. No ale tak to neni zas tak drahá záležitost, horší je ten zbytek no.
Naposledy upravil(a) N2DRFT dne 11 led 2011, 20:48, celkem upraveno 2 x.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW