lambda? pomooooc :-)
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
lambda? pomooooc :-)
cau cau, urcite uz se toho o lambde napsalo vic nez dost, ale nejsem si jistej jestli to dela zrovna lambda...
byl jsem uz x-krat na diagnostice nic nenasli a mam stale ten problem se skubanim v nizkejch otackach..
takze shrnu: palivovej system vcetne vstriku by mel bejt ok, pokud nemuze u nejaky soucastky dochazet k obcasnymu zblbnuti. Zapalovani vyjma civky a hallova snimace komplet novy.. v elektrice na VAGu nic nenalezeno, MAF ukazuje dobre. mechanicky v poradku, tlaky okay, akorat gufera na ventilech pred vymenou..
auto tahne hezky, ale odspoda ma vetsinou problemy jako by s prechlastavanim, skube obcas jakoby vypadne tah a pak to najednou zabere. taky pri pridani plynu 2x skubne a pri pusteni taky, sice jemne ale skube..
cim to teda muze bejt? odpojil jsem lambdu a ono zaskubavani pri pridani plynu a vynechavani tahu zmizelo, ale samozrejme to obcas skytne ale trosku jinak.. je mozny ze to je tim? shanim multimetr abych ji promeril. Mate s tim nekdo zkusenosti? nebo napada vas neco jinyho? je to tragedie s tim, uz to dela sakra dlouho a jsem z toho uz hodne nasranej pac potrebuju jeste usetrit na udelani kastle, motorku ostrikovace, pretesneni motoru a dalsich blbin.. diky moc za prip. rady!!
byl jsem uz x-krat na diagnostice nic nenasli a mam stale ten problem se skubanim v nizkejch otackach..
takze shrnu: palivovej system vcetne vstriku by mel bejt ok, pokud nemuze u nejaky soucastky dochazet k obcasnymu zblbnuti. Zapalovani vyjma civky a hallova snimace komplet novy.. v elektrice na VAGu nic nenalezeno, MAF ukazuje dobre. mechanicky v poradku, tlaky okay, akorat gufera na ventilech pred vymenou..
auto tahne hezky, ale odspoda ma vetsinou problemy jako by s prechlastavanim, skube obcas jakoby vypadne tah a pak to najednou zabere. taky pri pridani plynu 2x skubne a pri pusteni taky, sice jemne ale skube..
cim to teda muze bejt? odpojil jsem lambdu a ono zaskubavani pri pridani plynu a vynechavani tahu zmizelo, ale samozrejme to obcas skytne ale trosku jinak.. je mozny ze to je tim? shanim multimetr abych ji promeril. Mate s tim nekdo zkusenosti? nebo napada vas neco jinyho? je to tragedie s tim, uz to dela sakra dlouho a jsem z toho uz hodne nasranej pac potrebuju jeste usetrit na udelani kastle, motorku ostrikovace, pretesneni motoru a dalsich blbin.. diky moc za prip. rady!!
- Reklama
...
blacku nevim co resis lambda je chcena na konektorech ktery staci rozpojit takze az zahrejes motor tak ju prostre zkus odpojit a uvidis kdyz je zahratej motor tak lambda je porad odpojena
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
vysnene auto hyundai xg 350
Lambdasonda
Může to být klidně lambdou,bač řídí poměr vzduchu a poměr paliva směsi,tudiž jinak řečeno moc bohatá nebo chudá směs paliva se vzduchem!!
Když se to dusí a pak vyrazí je to typický příznak přelívání!!! Jde do válců moc benzínu než vzduchu!!! Samotná lambda sonda právě reguluje ten správný poměr ,to je její právě funkce!!! Pokud nefunguje ,tak to škube a nebo se zvedne spotřeba paliva!!!
Shodou okolností jsem dneska byl na diagnostice motoru (ne se svým),ale zákazníkovo autem,a ten kluk měl špičkovej přístroj ,viděl jsem na vlastní bulvy co to umí a lambdasondu jsem viděl hned jako první její funkci,teplotu motoru atd.!!! Kurňa ty řídící jednotky jsou,ale inteligentí!!! Vag s Boschem phe!!!
Vím co si už pořídím na autodiagnostiku a už mám favorita,ale musím počkat,bač takováto hračka stojí průměrně 60-táců což si musím rozmyslet aby se mi to taky vrátilo,že jo!!
P.s nejvíc Mě do káže rozčílit,když má někdo takový vybavení a nakonec s tím ani neumí zacházet a já idiot to všechno dělám jenom svým odhadem!!!
Bosch není špatnej,ale přehnaně zbytečně drahej špás a jejich dceřiná společnost Vetronix!!!
Už asi dva týdny se zabývám co si koupit,ale samotný přístroj s pár kabelama stojí 35 000(lite version)plus další nákup nějakého kitu(příslušenství) mají to ještě rozdělené asijské,evropské a americké vozy!! A plus dotoho upgrade softweru !! a vyjde to na 150 000 jen to hvízdne!!! Dělají se moc pěkný a šikovný věci,ale pro Mě osobně docela dost nedosažitelný!!!
Promiňte,že jsem se tak rozpovídal!!! Muselo to ze Mě ven!!
Když se to dusí a pak vyrazí je to typický příznak přelívání!!! Jde do válců moc benzínu než vzduchu!!! Samotná lambda sonda právě reguluje ten správný poměr ,to je její právě funkce!!! Pokud nefunguje ,tak to škube a nebo se zvedne spotřeba paliva!!!
Shodou okolností jsem dneska byl na diagnostice motoru (ne se svým),ale zákazníkovo autem,a ten kluk měl špičkovej přístroj ,viděl jsem na vlastní bulvy co to umí a lambdasondu jsem viděl hned jako první její funkci,teplotu motoru atd.!!! Kurňa ty řídící jednotky jsou,ale inteligentí!!! Vag s Boschem phe!!!
Vím co si už pořídím na autodiagnostiku a už mám favorita,ale musím počkat,bač takováto hračka stojí průměrně 60-táců což si musím rozmyslet aby se mi to taky vrátilo,že jo!!
P.s nejvíc Mě do káže rozčílit,když má někdo takový vybavení a nakonec s tím ani neumí zacházet a já idiot to všechno dělám jenom svým odhadem!!!
Bosch není špatnej,ale přehnaně zbytečně drahej špás a jejich dceřiná společnost Vetronix!!!
Už asi dva týdny se zabývám co si koupit,ale samotný přístroj s pár kabelama stojí 35 000(lite version)plus další nákup nějakého kitu(příslušenství) mají to ještě rozdělené asijské,evropské a americké vozy!! A plus dotoho upgrade softweru !! a vyjde to na 150 000 jen to hvízdne!!! Dělají se moc pěkný a šikovný věci,ale pro Mě osobně docela dost nedosažitelný!!!
Promiňte,že jsem se tak rozpovídal!!! Muselo to ze Mě ven!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
jj funkce lambdy je mi jasna a rekl bych ze to prechlastava nooo.. prave pisu ze jsem ji dneska zkusebne vodpojit uz na studenym motoru a chyta uplne no problem, jezdi jak drak! sice si to taky skubne samozrejme ale skube to jinak a nevypada vykon, proste to bez ni jede lip bych rekl.. hlavne otacky se chovaj dost normalne, rekl bych ze lambda ukazuje, ale ukazuje totalni blbosti takze jednotka je z toho cela blba a proto se ten motor chova tak divne.. jdu popremejslet co s tim abych za ni nevyhodil hafo a bylo to zbytecny..
Re: ...
Makám na tom,ta diagnostika bude,ale pěkně pomaloučku polehoučku,si to platím se svýho!!!lubin1281 píše:no ivane to kdyby jsi mel tak si udelam klidne vyjizdku i na domazlicko
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
Tohle ted taky resim protoze mi to dela moc bohatou smes a lambda obcas blbne, podle me je docela dobre reseni tohle:
http://www.fuelsystem.co.uk/pbv.htm
tam si pak nastavis spravne regulaci tlaku paliva podle usazenin na svickach aby ti to sedelo.
http://www.fuelsystem.co.uk/pbv.htm
tam si pak nastavis spravne regulaci tlaku paliva podle usazenin na svickach aby ti to sedelo.
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele:
...
tak to verim ale s tim nema lammbda nic spolecnyho smes ti ridi to je jasny
ale kdyz si namontujes primy sani tak je to spis tim filtrem sportovnim pac to dava vic vzduchu a ne paliva s timhle jezdily na diagnostiku na upravu smesi
ale kdyz si namontujes primy sani tak je to spis tim filtrem sportovnim pac to dava vic vzduchu a ne paliva s timhle jezdily na diagnostiku na upravu smesi
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
vysnene auto hyundai xg 350
Jako špatná věc to není,ale podle Mě je to vhodné ke karburátoru!!pener_jack píše:Tohle ted taky resim protoze mi to dela moc bohatou smes a lambda obcas blbne, podle me je docela dobre reseni tohle:
http://www.fuelsystem.co.uk/pbv.htm
tam si pak nastavis spravne regulaci tlaku paliva podle usazenin na svickach aby ti to sedelo.
Jako když výkon ,tak jedině s karburátorem s tím jdou dělat kouzla,
křivka výkonu rapidně stoupá to je daný,vstřikování má zpožděnnou reakci a nikdy karbec nepřekoná a další věc je,že vstřikování je moc složitý a ke své správné funkci potřebuje moc věcí!!
Karbec potřebuje jen nějakou pumpičku a podtlak!!!
Ale to tam vlastně tato věc ani být nemusí!!!
Další věc,že výkon střikování jde zvýšit,ale ne seriovou výrobou,mám na mysli výfuk,svody a sání!! Tam se to pohybuje v cenách ve statisíců !!!
Ale to nejsou jen ůpravy výfuku atd,ale i celého motoru,na závoďáku nenajdete ani jednu seriovou součástku,je to samostatná kapitola a ještě k tomu spojená s výzkumem!!!
Daj se dělat různé věci,ale musíte taky něco o těch motorech taky vědět a co si s nima můžete dovolit,já osobně bych se do toho nepouštěl,bač nevíte kdy a kde vám může něco ulítnout!!!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
-
- **
- Příspěvky: 281
- Registrován: 24 črc 2006, 16:45
- Bydliště: Praga
- Kontaktovat uživatele: