ale má ,1,6 cvvt se dělají už jenom šestikvalty ,proč je v nabídce 5-tikvalt je záhada ,to ví jen páni od a taky máš v nabídce modrou vivid blue a tu už taky nedostaneš.Mají v tom trochu bor...tatchwud píše:Asi mě šálí zrak,ale v ceníku a tech.datech u Hyundaye je psáno u motoru 1,6i MPI DOHC CVVT počet stupňů řazení 5. To je chyba,výprodej, nebo 1,6i MPI DOHC CVVT 6tikvalt nemá?
http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/n ... -data.html
Aký motor máte v i30 ?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Aký motor máte v i30 ?
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
- Reklama
Re: Aký motor máte v i30 ?
Co třeba proto, že jsou na skladech ještě barvy Vivid Blue, Ember Red, Shine Red, Moonlight Blue i Mocca Brown?
Stejně tak jsou na skladech pětikvalty 1,6i.
Zároveň jsou skladem už barvy Ice Blue, Cashmere Brown a Glowing Red, a začínají objevovat na skladech i motory 1,6i 6M/T. Nic divného na tom není
Stejně tak jsou na skladech pětikvalty 1,6i.
Zároveň jsou skladem už barvy Ice Blue, Cashmere Brown a Glowing Red, a začínají objevovat na skladech i motory 1,6i 6M/T. Nic divného na tom není
Re: Aký motor máte v i30 ?
K té výkonové rezervě:Skyline píše:K tem otackam, pred Ï30 jsem chtel ojetou Corolu 1,4 a ta na 5 tocila pri 90 jeste vice rekl bych 3100 coz mne docela prekvapilo, I30 je na tom z tohoto pohledu jeste dobre s cca 2900.
Pridat jen 6 k puvodni prevodovce je opravdu nesmysl.
Taky by mne zajimalo kde ma i30CW s 1,6 vykonovou rezervu oproti 1,4 jak tu nekdo poznamenal, beru tak u 1,8 nebo spise u 2,0 benzin.
Výkon je jedna věc (80/93kW), zajímavější je krout. moment a jeho průběh v závislosti na otáčkách:
1.4 137N.m/5000ot
1.6 157N.m/4200ot.
1.6 má maximum vyšší o 14.5% a je posunuté o 16% do nižších otáček. I nárůst výkonu obou motorů v závislosti na otáčkách se trošku liší.
Najdi si na netu grafy obou motorů, tam je to lépe viditelné.
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Ošem golf TSI (základní 90kW) má při těch otáčkách více jak o 50% vyšší krouťák => výkon.pilotzz píše:hlobilp píše:z meho pohledu by sestka v pohode dala bezne cestovani od 90km.... ted petka toci skoro 3000 coz mi prijde dost... gofl tsi tohle toci az skoro pri 130.... takze ja bych byl pro sestku a nebo , kdyz uz jen petku, tak o 10% delsi
Prostě neplatí jednoduše, že otáčky=spotřeba. Je tam sice přímá úměra, ne však lineární závislost. [/quote
myslim zakladni 1,2tsi..... a tam je maximum 160Nm pri 1500 az 3500, to moc velky rozdil neni...
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
turbo benzin ma najvyssi krutak od 1500 ? To sa mi nejak nezda
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Aký motor máte v i30 ?
TO že bude mít 1.4 šestku neznamená, že by ta šestka byla línější, spíš by se zkrátily ostatní převody a šestka by byla jenom o něco delší pětka kvůli provozu na dálnici. Ikdyž stejně bych řek teda, že u 1.4 je 6-ka vpodstatě zbytečná. ALe u 1.6 mám dokonce vyzkoušeno na renaultu mégane III v 1.6 pro porovnání má 81kW benzín. No a má šestku a je to paráda, protože třeba když jedeš z kopce a chceš brzdit motorem s nulovou spotřebou okamžitou tak šestka skoro nebrzdí a je tím ideální. Plus na dálnici zmírnění hluku no, to je fakt. A je to celý takový živější to auto, protože jsou rychlosti kratší. Pro mě za mě ať dají na 1.4 i osmičku, pokud by to bylo dobře vymyšlené, proč ne Samozřejmě osmičku bych si uměl představit jedině na automatu.
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: Aký motor máte v i30 ?
Ja bych to chtel tak, ze by vse zustalo jak je, jen by proste pridali tu sestku. Uz to tady nekdo rikal.
A ne resit co kde kratit a jak by to jelo a nejelo.
A ne resit co kde kratit a jak by to jelo a nejelo.
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Aký motor máte v i30 ?
1,6i je urcite silnejsi nez 1,4i a taky ma asi lepsi pubeh, ale ve sluzebni OII mam 1,9 TDI 77kw a 250 kroutak a tady bych si dovoli hovorit o vykonove rezerve, ale pro bezne silnice na dalnici uz je to v urcitych okamzicich slabe. Takze za mne vykonova rezerva u atmosfericke 1,6 se nekona. To je spis skoro zakladni motor byt ma 92kw. V aurisu mi 1,6 taky neprisla jako buhvi co to nemluve o 1,33.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Aký motor máte v i30 ?
Jestli 1.4 nebo 1.6,ani jedno stejně nejede,I30 je prostě moc těžká...Chtělo by to nějaký motor podobný 1.8 TSI 118kw
Hyundai I30 1.6 CVVT Komfort
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
Re: Aký motor máte v i30 ?
1,4 i 1,6 jede ale musi se tocit a to se mi libi, když otáčky nepadají po 4000 tak je to fajn. Já osobně turbomotory nemám rád táhnou pořád stejně a nějak chybí ten pocit, že to z toho dostanu. Prostě benzím se musí točit a je to fajn, jenže ne na cestu na dovolenou, ne ježdění do práce.
TSI do práce a na dovču ano. Pro radost jen benzín bez turba.
TSI do práce a na dovču ano. Pro radost jen benzín bez turba.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Ked to tu tak citam tak len krutim hlavou Naco vymyslate ? Boli ste sa previezt na skusobnej jazde ? Ak ano tak ste si to mohli vsimnut uz vtedy. Toto je podla mna zbytocna debata o tom aky motor by si kto predstavoval v i30. Niekto by chcel 1,2 TSI a niekto 3,0 biturbo. Budte spokojny s tym co ste si kupili, lebo vy ste si vybrali a nikto vas do toho nenutil. A ked sa vam nepaci tak to predajte a kupte si ine. Lebo toto tu citat je za trest Mne 1,4 uplne vyhovuje a postacuje mi na akekolvek ceste situacie. Dialnice jazdim asi tak 2 krat do roka takze mi to nevadi ze to nema dlhu 5 alebo 6. Co sa tyka toho ze je auto tazke, vacsinou chodim sam, popripade spolujazdec, ale obcas sa stane ze idem plne auto a plny kufor, ale ze by to islo ako posrane o tom neviem
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
jake vymysleni? to mam auto, ktery si koupim jen chvalit? proc? celkove jsem s autem velmi spokojen, ale taky vnimam chyby, ktery mi vadi.... v te dobe jsem nic lepsiho za ty penize koupit nemohl, nebylo co..... takze takhle...
ale taky kritizuju to, co mi u auta vadi... a vysoke otacky pri jizde na petku jsou proste nejvetsi minus toho auta.... dalsi "prkotiny" jako chybejici funkce mute u radia, nic moc sterace a ovladani steracu, hlucnejsi podbehy..... to jsou dalsi z minusu.
ale jako celek je to dobre auto a velmi se mi libi jak interier tak exterier auta.
pred nakupem jsem se projel s 1,4 /ale ceed SW 66/ a i30cw 1,6 a rozdil ve vykonu temer nebyl znat.. teda v otackach do 4000..... takze i proto jsem koupil 1,4... cenovy rozdil byl proste moc velky na to, abych kupoval 1,6 s temer stejnou prevodovkou
ale taky kritizuju to, co mi u auta vadi... a vysoke otacky pri jizde na petku jsou proste nejvetsi minus toho auta.... dalsi "prkotiny" jako chybejici funkce mute u radia, nic moc sterace a ovladani steracu, hlucnejsi podbehy..... to jsou dalsi z minusu.
ale jako celek je to dobre auto a velmi se mi libi jak interier tak exterier auta.
pred nakupem jsem se projel s 1,4 /ale ceed SW 66/ a i30cw 1,6 a rozdil ve vykonu temer nebyl znat.. teda v otackach do 4000..... takze i proto jsem koupil 1,4... cenovy rozdil byl proste moc velky na to, abych kupoval 1,6 s temer stejnou prevodovkou
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Aký motor máte v i30 ?
Moudří lidé mluví, protože mají co říci;
hlupáci mluví, aby něco řekli.
Autor: Platón
hlupáci mluví, aby něco řekli.
Autor: Platón
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Aký motor máte v i30 ?
Tak ja som asi pred mesiacom isiel s nejakym VW Touranom 1.6i na sluzobku, neviem presne aky benzinak to bol, ale to bolo utrpenie. To auto bolo fakt tazke a ten motor nan fakt nestacil. U i30 taketo tvrdenie ale urcite neobstoji a to mam dokonca cw verziu.Ondras85 píše:Jestli 1.4 nebo 1.6,ani jedno stejně nejede,I30 je prostě moc těžká...Chtělo by to nějaký motor podobný 1.8 TSI 118kw
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Re: Aký motor máte v i30 ?
Já tenhle - viz podpis a s tímhle motorem maximální spokojenost, což o tvrdosti podvozku a slyšitelnosti hluku od letních pneumatik říci nemohu.
i30 COMFORT, 1.6 CRDi 85 kW, šestikvalt, cashmere brown 12/2010