Spotřeba v závislosti na druhu paliva (podruhé a lépe :)
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Spotřeba v závislosti na druhu paliva (podruhé a lépe :)
Ahoj /-/yundáci,
Zajímá mě co čerpáte a případně proč ?
Jezdím výhradně na NAT95 a mám špatné zkušenosti s čerpací stanicí u Globusu, kdy mi auto při popojíždění na parkovišti chcípá, škytá, ...
Má cenu investovat třeba do V-poweru nebo Blue 99 ? A když tak jenom občas nebo pořád ?
Slyšel jsem, že pohonné hmoty např. z OMV a JET mají lepší kvalitu, protože jsou dovážené ze zahraničí. Je to tak ?
Snad jsem nezapomněl na nějaký hlavní druh paliva, každá benzinka má svoje obchodní názvy.
Zajímá mě co čerpáte a případně proč ?
Jezdím výhradně na NAT95 a mám špatné zkušenosti s čerpací stanicí u Globusu, kdy mi auto při popojíždění na parkovišti chcípá, škytá, ...
Má cenu investovat třeba do V-poweru nebo Blue 99 ? A když tak jenom občas nebo pořád ?
Slyšel jsem, že pohonné hmoty např. z OMV a JET mají lepší kvalitu, protože jsou dovážené ze zahraničí. Je to tak ?
Snad jsem nezapomněl na nějaký hlavní druh paliva, každá benzinka má svoje obchodní názvy.
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
- Reklama
Já většinou tankuji dle pokynů výrobce-Natural 91. Stává se že ho nemají všude a tak v tom případě N 95. Rozdíl na spotřebě, výkonu a td nepociťuji.Je zřejmé že když napíši 91 tak vědí proč.Zřejmě kompresní poměr a hydrostavitelné ventily u 1,6/16V je na N 91 OK. Jednou jsem zkusil do skoro prázdné nádrže nějakou 98 a jak se již několikrát na různých místech-fórech psalo, zaujal mě kultivovanější chod motoru. Jenže cena těchto vysokooktanových není pro každého. Kdo jezdí s Lantrou pro firmu na cesťák tak ví, že je škoda že v TP je napsán Natural 91 (pro určovanou cenu benzínu ministerstvem soc.věcí). Ono jezdit za kombinovanou spotřebu-cca 7,8l/100km je nic moc.
"H" i30HB. 1,4. černá metal, 2009, palivo E85
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
----------------------------------------------------
dříve:"H" Lantra. 1,6, šedá metal. 1996
...
ja jezdim na shell V power porad ale na vykonu ani u turbace to neni poznat
do skodovky jsem ho nalejval 2 roky a byl jsem moc spokojenej mnohem mensi spotreba pri klasicke jizde a o tech 10% vetsi vykon a to jsme daly dlouhodobe testy mezi natural 91 a shell v power a neni to zadnej kec pac to fungovalo aji u skody 100l ale u lepsich motoru to neni poznat
kamos bral shell V power racing 100octanu a to uz bylo znat fakt hodne
jenze ta cena je silena takze doporucuju v power 95 ma cistici schopnosti v palivovem systemu a u skodovky kdyz jsem rozebral karbec tak to bylo 100% poznat pac tam nejsou taky zadny barviva
do skodovky jsem ho nalejval 2 roky a byl jsem moc spokojenej mnohem mensi spotreba pri klasicke jizde a o tech 10% vetsi vykon a to jsme daly dlouhodobe testy mezi natural 91 a shell v power a neni to zadnej kec pac to fungovalo aji u skody 100l ale u lepsich motoru to neni poznat
kamos bral shell V power racing 100octanu a to uz bylo znat fakt hodne
jenze ta cena je silena takze doporucuju v power 95 ma cistici schopnosti v palivovem systemu a u skodovky kdyz jsem rozebral karbec tak to bylo 100% poznat pac tam nejsou taky zadny barviva
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
vysnene auto hyundai xg 350
V-P D
Já jsem párkrát zkoušel V-Power Diesel, ale není to zas takový zázrak. Údajně snižuje kouřivost (je opravdu čirý jako benzín), ale s tím problém nemám ani u normální nafty. Je fakt, že motor je o něco tišší, ale zase se mi zdá, že s ním mám vyšší spotřebu (nemusí to ale být jen palivem).
Jinak ale Shellu věřím a beru u nich obyčejný "Diesel Extra". Na čerpací stanice typu JZD mám reference vesměs dost špatné.
SC
Jinak ale Shellu věřím a beru u nich obyčejný "Diesel Extra". Na čerpací stanice typu JZD mám reference vesměs dost špatné.
SC
SC
Jak už jsem se vyjádřil, beru ze 70% NA91 u ÖMV na Jičínce, zbytek NA95 V-Power tamtéž. Na benál z těchto benzínek to jede dobře. Myslím, že nejde o to, jestli maj na střeše logo Benziny, Shellů nebo jiný, ale základem je, kdo má tu pumpu propachtovanou.... ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
- Karel Blažek
- *
- Příspěvky: 32
- Registrován: 28 led 2006, 15:43
- Bydliště: Prachaticko
Spotřeba v závislosti
Nedávno jsem chtěl vyzkoušet jak se auto bude chovat na Ba-91,ale nevejde se mi pistole do nádrže.A tak přelívat do kanystru a pak zas do auta se mě nechtělo,zůstalo tedy jen u přání.Jak to praktikujete vy???
Accent 1,3LS 62Kw 12V,maximální spokojenost.
Re: Spotřeba v závislosti
Velký pozorKarel Blažek píše:Nedávno jsem chtěl vyzkoušet jak se auto bude chovat na Ba-91,ale nevejde se mi pistole do nádrže.A tak přelívat do kanystru a pak zas do auta se mě nechtělo,zůstalo tedy jen u přání.Jak to praktikujete vy???
Zaplať pánbůh pro TEBE
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Pravděpodobně jsi vzal pistoli BA 91 SPECIAL což je olovnatý benzin určený pro motory bez katalizátoru, To bys tomu dal
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Jak sem psal predtim, jezdil sem na Shell V-Power, natural 95 a ted jezdim na Natural 91 od Jet a mezi tim neni absolutne zadny rozdil mozna na V-Power byl motor tissi, ale to je mozna jen sugesce. Rozdil znacny tak akorad pouze v cene
Hyundai Accent r.v. 98, 1.3i, 12V, socka verze-prodáno, ale sloužil perfektně.
Já jezdím na naturál 95 a tankuju tady u nás ve Vráňově nebo v Merklíně u čerpačky Robin oil a žádný problém,ale vůbec žádný,ještě se mí nestalo abych nenastartoval!!!
P.s Jo Kyrglíku !! Netankuj v Holýšově u Benziny,maj to tam nějak divný,už hodně lidí si na ně stěžovalo,každej se tam z místích to mu místu vyhíbá!!![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
P.s Jo Kyrglíku !! Netankuj v Holýšově u Benziny,maj to tam nějak divný,už hodně lidí si na ně stěžovalo,každej se tam z místích to mu místu vyhíbá!!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Tak tedy nevím? Spotřeba mezi 5,6 dálka až 7 po městě. Najeto celkem 6000 km. Beru 95ku, kdekoliv a kdykoliv. Problémy se startem, škytáním nebo scípáním nepozoruji. Asi proto, že se snažím jet s citem a plynule. Kupuji benzín spíš levnější. Ale rozdíl v rozmezí jedné Kč asi ze mě boháče už stejně neudělá. 91čku zkusím.
Čau hyundai! Accent 1,3 2005
V-Power je prý dobré použít při každém třetím tankování pro vyčištění motoru, anebo pořád pro toho, kdo na to má ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&disk ... 86c47cf56e
Oblibu čerpacích stanic řešili v tomhle fóru:
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&id=4 ... ky=vsechny
Dál jsem si na inetu přečetl, že prý víceoktanový benzín může způsobit přepálení ventilů. Prý déle hoří a když je motor nějak seřízený na běžné benzíny, tak se nemusí stihnout dovřít klapky a hrozí ztenčení a následně přepálení ventilů.
Píšou to teda na nějakým hasičským webu a bůhví jakých motorů se to týká, ale nedá mi to![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viz tady:
http://firesport.cz/diskuze/read.php?f=1&i=7145&t=7145
Doufám, že z toho nebudete mít zamotanou palici jako já![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&disk ... 86c47cf56e
Oblibu čerpacích stanic řešili v tomhle fóru:
http://news.auto.cz/?sekce=diskuse&id=4 ... ky=vsechny
Dál jsem si na inetu přečetl, že prý víceoktanový benzín může způsobit přepálení ventilů. Prý déle hoří a když je motor nějak seřízený na běžné benzíny, tak se nemusí stihnout dovřít klapky a hrozí ztenčení a následně přepálení ventilů.
Píšou to teda na nějakým hasičským webu a bůhví jakých motorů se to týká, ale nedá mi to
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viz tady:
http://firesport.cz/diskuze/read.php?f=1&i=7145&t=7145
Doufám, že z toho nebudete mít zamotanou palici jako já
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Mezi čerpačkami si nevybírám-benzín beru všude a nikdy nebyl žádný problém,ani nepociťuji rozdíl v jízdě.Je jen jedna vyjímka-Slovnaft
-těm se vyhýbám VELKÝM obloukem
Při nabrání benzínu jsem počítal ventily celou cestu(vyzkoušeno i u Rapida)-načerpáno jinde-tichoučko a auto táhlo normálně,ještě jednou načerpáno u Slovnaftu-opět rachot ventilů
.Tenhle shit čerpá ještě stanice HDB-ve východních Čechách-to je druhá čerpačka,kde to nejelo,ale ploužilo se a ventily plakaly-při zpětném dotazu na benzín=dodavatel Slovnaft.
Zkoušel jsem rozdíl na jízdu při 95 x 98 oktanů.Rozdíl v jízdě,akceleraci.....žádný
Na 91 je auto o poznání línější.Proto při nepatrném rozdílu ceny,čerpám 95.
Před posledním srazem do Mimoně jsem čerpal 95 v Milovicích (tuším Tank ONO-nejlacinější benzín cestou)a pokud si všichni vzpomenou-všechny sprinty v Mimoni jsem vyhrál
,takže v benzínu oproti naftě,až tak propastné rozdíly nejsou. ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
Zkoušel jsem rozdíl na jízdu při 95 x 98 oktanů.Rozdíl v jízdě,akceleraci.....žádný
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Před posledním srazem do Mimoně jsem čerpal 95 v Milovicích (tuším Tank ONO-nejlacinější benzín cestou)a pokud si všichni vzpomenou-všechny sprinty v Mimoni jsem vyhrál
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4507
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Jsme ti v sobotu dali náskok-vyjížděli jsme za tebou v neděli a všichni tě předjeli...........počkej,jak se ta dědina jmenovala....u Pi(teď se hlavně nepřeklepnout)cavy-jo u Picavy
,předjeli.
Škoda,že musíš odjíždět už v sobotu odpoledne,abys stihnul v pondělí do práce(ospravedlňuje tě jen ta dálka domů´+- 40km)![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Škoda,že musíš odjíždět už v sobotu odpoledne,abys stihnul v pondělí do práce(ospravedlňuje tě jen ta dálka domů´+- 40km)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži