Klepající vačka - pár otázek

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Klepající vačka - pár otázek

Příspěvek od jaroslav5 »

Hydroštely sa nenastavujú ale vymienajú za nové. K tej vôli ventylov: je tam správny rozvotový remeň? a hlavne k remeňu správna napínacia kladka.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Reklama
 

Uživatelský avatar
vaisman
**
Příspěvky: 121
Registrován: 25 dub 2007, 16:10
Bydliště: Brno-Lišeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepající vačka - pár otázek

Příspěvek od vaisman »

jaroslav5 píše:Hydroštely sa nenastavujú ale vymienajú za nové. K tej vôli ventylov: je tam správny rozvotový remeň? a hlavne k remeňu správna napínacia kladka.
Přesně tak,můj první nazor byl mylný nejde seřizovat.
Mám Hyundai Accent 1,3 pr.ev.2000
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Klepající vačka - pár otázek

Příspěvek od jaroslav5 »

K rozvodnénu remenu: Preskočenie roz. remena o 1 zub do plusu alebo nínusu je problem.Stáva sa to hlavne pri roztláčaní auta,alebo pri opotrebení napínacej kladky. Pri demontovaní krytu rozvodov na bloku motora oproti remenici klukového hriadela je stupnica ,stred velká ryska, označená 0 .Doprava a dolava od 0 menšíé rysky.Na remenici je znak.Znak dáš oproti 0.Na vačkovej remenici je to samé .Vačkovu remenicu potočíš od 0 do plusu ,to je v smere pohybu motora O jednu malu rysku.A nasadiš remen a dašpanuješ kladku.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Jirka RCK
**
Příspěvky: 196
Registrován: 09 led 2010, 18:14
Bydliště: Brno/Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Klepající vačka - pár otázek

Příspěvek od Jirka RCK »

...tak abych nějak uzavřel moje problémy se spotřebou (rozežralo se to ještě víc, psal jsem o tom někdy před vánocema v jiným vlákně) a s klepáním...byl jsem v servise a lambdu mi proměřili osciloskopem. Měřili pak ještě další čidla a prej je všechno okolo přípravy směsi ok a za spotřebu může přímo motor, kterej už to má za sebou. Rozvody přeskočený nejsou a dělal jsem je před 3000 km. Vzhledem k tomu, že mi auto nežere olej (a má, alespoň podle tachometru, najeto 180 tis.) to v servisu přisuzují právě hydroštelům, které mi klepou vážně hodně a doporučují mi je nechat vyměnit.

...takže otázka na vás... Myslíte si, že mi opravdu hodně klepající zdvihátka můžou udělat spotřebu 13l/100km?
Ford Escort 1.6, r.v. 97'
Hyundai Accent 1.3, r.v. 95', TP 97'
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“