ivan píše:Á že,by další do klubu???
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tak pěkně vítám Tazmane!!
Jako pro mladého kluka jako auto přímo ideální!!! Ale hele já jsem mladej pořád!!!
Tak k autu!
Scoupé o kterém budu hlavně mluvit,tak je to druhá generace 1992 a výš!! Dělali je s dvěma motory a to o obsahu 1468 a 1495,tu máme většinou všichni z nás krom lubina a ještě jednoho člena co mají verzi GT!!
Jízdní vlastnosti to má hodně dobrý,pokud jsou dobré tlumiče a podvozek,myslím silentbloky ramen!!Jako s tím autem se dá jezdit po našich silnicích v pohodě,že je takový tužší i s elektronama!!
Motor co mám já 1495 typ G4EK je spolehlivý ale nad 120 km-ů/h už je hlučnější,jako to auto není zrovna dobrý na dálnici,ale spíž na takový popojížďky,ale dá se to strpět s dobrou muzikou v autě!!!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Brzdy nejsou špatný,ale brzo uvadají,což doporučuji koupit potom kvalitnější kotouče i s destičkami!! Pokud pojedeš někdy na sraz klubu do Mimoně,tak poznáš proč!!
Dále řazení je docela přesné a bez problémové krom,tedy zpáteční rychlosti,ta se tam dává špatně,ale to se musíš naučit jako my ostatní!!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Elektrika a s tím vše spojené,tak je to velmi spolehlivé a není s tím nic třeba dělat(Já mám vše původní a pořád to drží)
Spotřeba je kolem 6/7 litrů na 100km-ů tudíž to docela jde a dálky to jede i za 5.5 litru,pokud je motor zdraví a vstřikování!!
No a neduhy ,tak většinou trpí na zadní lemy na blatníkách a občas na střeše kolem okna a zadního víka pod křídlem,kde je třetí brzdové světlo se obejeví rez,ale to se dá vše spravit,jinak nic závažného tam nenajdeš!!
Krom u BlackSheepa,ten je naše černá ovečka a má auto z jiný planety!!!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ale pokouší se to postupně dát dohromady!!
Díly se dají na to sehnat docela za slušný peníze anebo přímo tady u nás na klubu!!
P.s pokud budeš potřebovat pomoc či radu můžes se na kohokoliv z nás obrátit!!!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
super, udelal jsi to za me ivanku, diky.. moje auticko uz je okay, jen pretesnit gufera na ventilech, ale zatim je spotreba oleje v pohode (investice bude v do 3-4tis) a najit si na nej chvili cas vyladit kraviny, coz ted mozna bohuzel bude........
horsi je ze tak za rok by se mohlo nechat strikat znova, kvuli lemum, strese a podvozku, pac to je jen kitovany....
taky mam auto z prvni serie, takze dost veci mam jiny nez ostatni scoupe
a k autu obecne?
razeni, je to jak rekl ivanek, presny a jde jak po masle, dokonce i zpatecka v idealnim pripade, ale dost kousku uz ji ma ponicenou, ovsem to je jen o zvyku se ji naucit zaradit aby nesla pres zuby a ani posadka nic nezpona, jen musis umet ten chmat a to auto takhle vydrzi dalsich 100tis km, ostatni kvalty dvema prsticky..
k brzdam.. mam je po GO a daval jsem kvalitni oblozeni a kotouce takze nevim jak to je v serii ale jsou dostatecny, rekl bych i dost dobry, ale musi se na ne vic slapat nez trebas v novy octavii, holt starsi auto, ale takova fabina v zakladu na tom je stejne..
vse ostatni souhlasim, jen mozna doplnim ze scoupe mk I, vyvijeli z modelu mitsubishi colt a byl predstaven v roce 89 pro sezonu 90.. Vyvijeli ho 6 let a ten s obsahem 1468ccm je jeste mitzinka motor. Od roku 1992 vyrabeli facelift, podvozek vyladila firma lotus, motor je jejich prvni vlastni motor, pouzivaj ho s upravama doted a jeho oznaceni je G4EK neboli aplha engine (recke pismeno alfa byl pocatek nazvoslovi hyundai motoru, pak byla beta, gama...) Prestal se prodavat 1996 kdyz byl nahrazenej coupe, udelanym z lantry. Bohata vejbava, spolehlivost to vsecko patri ke znacce hyundai a jejim sportovnim modelum. Ke spotrebe, tech 6,7 mam taky dlouhodobej prumer a to jezdim dost svizne, naprosto zavodni sklony stojej kolem 7,8litru na sto. Na dalku jsem uz jel za 4,7 ale myslel jsem ze usnu, ostatne v TP je 4,5....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
spis ale pocitej se 6,5litrama.. Na dalnici se s tim da jet, moje auto se projevuje podivne tim, ze nad 120 se rozerve jako vsem, ale pri 140ti to zase ustane, takze kdyz jedu tech 150 je to naprosto idealni rychlost a nemusim davat ani moc plynu a drzi si to rychlost...