Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Motorové součásti, spojka, provozní kapaliny

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět

Ste spokojny s vykonom?

Ano
46
52%
Tak akurat
33
37%
Nie
10
11%
 
Celkem hlasů: 89

Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Stanley »

Tak MTM je jiná kategorie no :) Každému autu to nemusí sednout a pak dělá divy. Osobně nemám nic proti chiptuningu, jenom si člověk musí hlídat kde a kdo mu to vůbec upravuje.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Vilda »

Šmarjá pano [-o< ještě před pár lety měl ten samej obsah okolo 50 kW a dneska má 1.5 CRDíčko 81 kW !! Tak jakýma limitama se tady pořád oháníte a kde vidíte ty rezervy ... ty motory jsou na svým maximu ](*,) Ale co, dělejte jak uznáte sami za vhodný .... jsou to vaše auta .. :-# :-#
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Stanley
***
Příspěvky: 780
Registrován: 10 lis 2009, 19:58

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Stanley »

To, že jsou silnější je jenom z důvodu, že technologie jde nahoru :)
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od jarous020 »

StanleyV6 píše:To, že jsou silnější je jenom z důvodu, že technologie jde nahoru :)


přesně tak :)
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od tombas »

Problém těch propálených pístů, zničených turbodmychadel a spálených filtrů pevných částit vidím hlavně v tom, že s nárustem výkonu se některým řidičům přímo úměrně zmenšil mozek a jezdí s tím jak prasata, bez ohledu na základní pravidla. Tůrují to na hranici omezovače dlouhou dobu, ždímají to jak bezhaví a pak se nemůžou divit, že jim jde motor do kytek.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
cert
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 29 zář 2008, 09:39
Bydliště: Pelhřimov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od cert »

tombas:

písty bývají většinou propálené vlivem zničeného vstřikovače ("ukapávajícího"), který má na svědomí většinou čip....
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od tombas »

Vstřikovače odcházejí u všech nafťáků, stačí se podívat na TDIčka od VW. Za to může spíše nekvalitní nafta.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Vilda »

cert : Certiku vzdej to ...... to je nošení dříví do lesa ... :roll:
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
Vilda
******
Příspěvky: 3715
Registrován: 15 kvě 2008, 21:26
Bydliště: Praha 5

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Vilda »

StanleyV6 píše:To, že jsou silnější je jenom z důvodu, že technologie jde nahoru :)
To je jediný, v čem s Tebou souhlasim ..... technologie sice jde nahoru, ale kvalita jde dolu ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024

Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný

Yamaha Midnight Star 1300 De luxe

New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Uživatelský avatar
ZdeněkSvoboda
*****
Příspěvky: 1879
Registrován: 29 pro 2007, 13:51
Bydliště: Jihlava (Stará Říše)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od ZdeněkSvoboda »

Jestli můžu mluvit za sebe, tak srdce by mi říkalo, jdi do čipu :twisted: , ale rozum (vítězně) říká, abych se na to raději vykašlal :lol:
Asi by mi to nestálo za nervy, jestli se něco pos..re. Nerad bych do budoucna řešil nákladné problémy s motorem. :-k
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8142
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Mexican »

ked som toto vlakno zakladal, tiez ma lakal chip.. kedze vsak mam vsak ine starosti ako sa strachovat ze mi niekde v noci na dialnici v dojclande picne motor, nebudem to nijak pokusat. na 140 km/h tych 110 koni staci. A ak tam je riziko ze po 100 000km mi odide turbo, vstreky a neviem co este povedzme 50% tak to nebudem posuvat na povedze 80%. Pretoze si teraz velke opravy nemozem dovolit. To len ako to vidim ja. Dalsie auto co bude budem znova vyberat podla toho co potrebujem. A ak bude treba 150k tak si kupim take s ktorym budem mat vysoku sancu dojst bezpecne, nacas a v pohode tam kam mam prist

A za tie dva roky som videl a pocul o tolkych poruchah precipovanych dieslov (kedze atmosfericke benziny moc ludi necipuje) ze od takkeho adrenalinu davam ruky prec.. toz tolko mojich 5c do diskuzie
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
tombas
**
Příspěvky: 334
Registrován: 23 pro 2010, 09:14
Bydliště: Ostrava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od tombas »

A to je právě to, co by mě zajímalo - čipování atmosférického benzínového motoru. Jestli s tím má někdo praktické zkušenosti, zda se to vůbec, vzhledem k opravdu jen mírnému nárustu výkonu, vyplatí.
Jaké je riziko následných poruch apod.
Výrobci totiž zpravidla navyšují výkon malých motorů právě přeprogramováním ŘJ, tím se ale posune maximum do vyšších otáček, což při využívání maxima velmi negativně ovlivňuje spotřebu.
Přitom nejvyužívanější v běžném provozu je právě oblast mezi 2000-3500 tis. ot. K čemu tedy max. krouťák při 4700 a max. výkon při 6000tis.?
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Uživatelský avatar
Engineer
Moderátor
Příspěvky: 3306
Registrován: 22 lis 2006, 22:15
Bydliště: Bratislava

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od Engineer »

Je to všeobecne známe že u bežného atmosferického motora sa to nevyplatí. Nie je taký nárast výkonu, spotreba neklesá- nemá prečo a pomer vstupné náklady vs. celkový výsledok je veľmi veľký...
Dosiahneš malilinké zlepšenie ako pri dieseloch.
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od jarous020 »

tombas píše:A to je právě to, co by mě zajímalo - čipování atmosférického benzínového motoru. Jestli s tím má někdo praktické zkušenosti, zda se to vůbec, vzhledem k opravdu jen mírnému nárustu výkonu, vyplatí.
Jaké je riziko následných poruch apod.
Výrobci totiž zpravidla navyšují výkon malých motorů právě přeprogramováním ŘJ, tím se ale posune maximum do vyšších otáček, což při využívání maxima velmi negativně ovlivňuje spotřebu.
Přitom nejvyužívanější v běžném provozu je právě oblast mezi 2000-3500 tis. ot. K čemu tedy max. krouťák při 4700 a max. výkon při 6000tis.?
známej si nechal načipovat 1,2 benzina, chevroleta aveo a říka že to neni o moc velkej rozdíl, za ty prachy je to prý slabota a že se to určo nevyplatí teda aspon u tohodle auta
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
jarous020
**
Příspěvky: 350
Registrován: 06 zář 2010, 11:21

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Příspěvek od jarous020 »

chtěl jsem se zeptat , mam polopráznou pneumatiku, nebude to tím že tam mam ten chip??? ](*,)
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Motor a převodovka“