ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Moderátor: Moderátoři
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
já bych to flame na benzín vs. nafta nerozjížděl
Já volil benzín a to najedu cca 20kkm / rok :
- ticho a hezký zvouček v otáčkách, žádné vibrace
- jezdím krátké vzdálenosti do/z práce, diesel bych trápil
- benzín nemá kurvítko jménem filtr pevných částic
- v zimě nemám strach v horách
- ráno si v garáži nesmrdím sazemi (předtím sem měl turbo diesel auta)
- teoreticky (nezjišťováno) nižší servisní náklady
takže asi tak...
Ale každý nechť si zvolí podle svých priorit, snad tabulka pomůže v rozhodování
Já volil benzín a to najedu cca 20kkm / rok :
- ticho a hezký zvouček v otáčkách, žádné vibrace
- jezdím krátké vzdálenosti do/z práce, diesel bych trápil
- benzín nemá kurvítko jménem filtr pevných částic
- v zimě nemám strach v horách
- ráno si v garáži nesmrdím sazemi (předtím sem měl turbo diesel auta)
- teoreticky (nezjišťováno) nižší servisní náklady
takže asi tak...
Ale každý nechť si zvolí podle svých priorit, snad tabulka pomůže v rozhodování
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Reklama
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Diskuse je myslím korektní a jasná, řada zkušeností a propočtů cenná. Každý má jiné priority. Pro mě byl diesel kdysi z nouze cnost, dnes už nic jiného nechci. Hlučnost stejná, start rychlý, výkon vyšší a krouťák nesrovnatelný, nahrazuje tak trochu automat. No, a nemusím tak často tankovat, že. Ovšem, mam výhodu, že jsem cenu nemusel až tak řešit, tak jsem volil nejlepší co bylo, i když automat jako starej konzerva jsem odmítl ... moc žere a tak. A hlavně, audi nebo Volvo to fakt není. Je to dost dobrej vůz za dobrý peníze a začínám ho mít dost rád. A cítím se v něm bezpečně a dobře. A to je přece to hlavní, ne?
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
to Véna: Konečně někdo kdo si pořídil nejsilnější disel v manuálu Myslím si že se spotřebou na tom budeš hodně dobře, dokonce lépe než 100kw disel. 135kw disel je lépe spřevodovaný a netočí tolik otáček. Já si myslím kdyby se čipl 100kw disel kak by se dostala minimálně o 0,3l/ menší spotřeba a hlavně by se upravily vibrace u 3ky při 2800ot.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
tim chipnutím chceš říct že jsou v hyundaii trotlové že mohli naladit motor ještě lépe? a taky to že nějakej maník v garáži to naladí líp? zamysli se nad tím - dohadovat se o tom nehodlám.
jinak mě překvapuje že se tady řeší benzín x nafta hezky poklidu bez zbytečných napadání musím říct že obě strany mají pravdu... kdyby se to samé řešilo do tiburona tak se všici poperou
jinak mě překvapuje že se tady řeší benzín x nafta hezky poklidu bez zbytečných napadání musím říct že obě strany mají pravdu... kdyby se to samé řešilo do tiburona tak se všici poperou
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Tím chipnutím nemyslím, že by v byli trotlové, ale pořád se mluví o ekologii a tak nechaj kroutit disel při 130km/h na 2800ot což z ekologií a usporností nemá nic společnýho. Jiné disly s podobnými parametry točí při stejné rýchlosti max 2500ot. Chipnutí nemusí být jen u nějakého týpka v garáži. Jsou firmi který na to maj glejd, zalohují ti původní data a pojistí ti třeba motor na 5000eur. A našel jsem odkaz na moje auto http://moje.auto.cz/h-a-d-/kia-sportage.html Radši si o věcech polemizuji než bych se hádal
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
kdyz to tak čtu co píšeš, tak pokud myslíš chipnutím výměnu převodovky, za nějakou na zakázku dělanou s delšími převody, tak pak ok
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Hlavsone, zpřevodovaný je bohužel úplně stejně. No, byl bych rád za delší šestku, ale i tak to jde. Spotřeba zatím po každém tankování 7,5, pak 7,4 a naposled 6,9. To by mohlo být kolem mojich představ.
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Ja myslel, že je to stejně spřevodovaný, jako automat? Kolik točiš při 130km/h?
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
2 800, bohužel.
Už opravdu iX 35 2,0D HP 135 kw Style
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Suzuki Intruder C 1800 LC (motorka)
Volvo S 70 TDI, S 60 D5
Ford Mondeo CRDI
Citroen Xantia 1,9 TDI a 2,0 HDI
Daewoo Espero,Nexia
a spousta favoritů a jiných škodovek počínaje Š 110 L
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
no....volbu typu motora necham na kazdeho nech si vybere....
chcel som len napisat svoje sklamanie:
doteraz som mal len diesel, teraz mam ix35 benzin, 120kW, a je to slabota.....motoru chyba zivot......to na mojej predchadzajucej Dacii Logan MCV isiel dieslovy Dci 1500cm3 omnoho zivsie ako tento lenivec.
Na benzine treba fakt len radit a radit....2,3,4,5....4..3.2...2..3..4...5.....akonahle nema otacky je ko.......co uz..musim si zvyknut na sporotvu jazdu
inak spotreba 10,5 l .....cca 3000 km najazdenych
chcel som len napisat svoje sklamanie:
doteraz som mal len diesel, teraz mam ix35 benzin, 120kW, a je to slabota.....motoru chyba zivot......to na mojej predchadzajucej Dacii Logan MCV isiel dieslovy Dci 1500cm3 omnoho zivsie ako tento lenivec.
Na benzine treba fakt len radit a radit....2,3,4,5....4..3.2...2..3..4...5.....akonahle nema otacky je ko.......co uz..musim si zvyknut na sporotvu jazdu
inak spotreba 10,5 l .....cca 3000 km najazdenych
Hyundai IX35 Premium 4x4 2.0i 5M/T Biela , od 20.12.2011
Dacia Logan MCV 1,4 dci strieborná
Fiat Tipo 1,7D - out
Škoda 100D - out
Dacia Logan MCV 1,4 dci strieborná
Fiat Tipo 1,7D - out
Škoda 100D - out
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Za to ale nemuze auto, nybrz clanek mezi sedackou a volantem. Taky jsem presl s dieselu na benzin a nemuzu cekat vykon, ze ve 2000 otackach se auto probudi k zivotu. ix35 2.0 zcela jiste bude zivejsi, nez maloobjemova nafta v kombiku, ale nesmis s ni jezdit jak s naftakem.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Suhlasim....sak pisem ze si musim zvyknut podradzovat a vobec celkovo na sportovejsiu jazdu....
Hyundai IX35 Premium 4x4 2.0i 5M/T Biela , od 20.12.2011
Dacia Logan MCV 1,4 dci strieborná
Fiat Tipo 1,7D - out
Škoda 100D - out
Dacia Logan MCV 1,4 dci strieborná
Fiat Tipo 1,7D - out
Škoda 100D - out
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Pánové,
porovnáváte totiž "přeplňovaný vznětový motor" a "atmosférický zážehový motor". To je jak hrušky a jabka
Když někdo chce točivý moment v nizkých otáčkách, tak musí jít po "přeplňovaném mototu" a je jedno jestli je to vznětový, nebo zážehový motor!
BTW: škoda, že nenabízí pro EU to co se dává do KIA Sportage v Kanadě : 2.0T
porovnáváte totiž "přeplňovaný vznětový motor" a "atmosférický zážehový motor". To je jak hrušky a jabka
Když někdo chce točivý moment v nizkých otáčkách, tak musí jít po "přeplňovaném mototu" a je jedno jestli je to vznětový, nebo zážehový motor!
BTW: škoda, že nenabízí pro EU to co se dává do KIA Sportage v Kanadě : 2.0T
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
pero1205 píše: Ročně najezdíme cca 25000 km
Denně se autem vozí děti do školy 10km tam a 10km zpátky.
2 x ročně dovolená do 1000 km
2-3x do měsíce víkendová jízda na hory 150 tam 150km zpátky.
Nejak mi ty vypocty nevychazeji, to co pises dela kolem 13-15tKm per annum. Na to bych asi volil benzin. Nicmene, pokud koupis naftaka novyho se zarukou a pred najetim 130-150tKm ho prodas, pak to bude asi dobry.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: ix35 4x4 2.0 CVVT motor a nebo 2.0 CRDI
Nemluvě o faktu pravidelných krátkých jízd, kdy se diesel nestačí prohřát (teda pokud nechystáš nezávislé topení)...ryba píše:pero1205 píše: Ročně najezdíme cca 25000 km
Denně se autem vozí děti do školy 10km tam a 10km zpátky.
2 x ročně dovolená do 1000 km
2-3x do měsíce víkendová jízda na hory 150 tam 150km zpátky.
Nejak mi ty vypocty nevychazeji, to co pises dela kolem 13-15tKm per annum. Na to bych asi volil benzin. Nicmene, pokud koupis naftaka novyho se zarukou a pred najetim 130-150tKm ho prodas, pak to bude asi dobry.
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out