řidici jednotka
Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři
Re: řidici jednotka
Schaním řídící jednotku s tímto označením (viz foto).Mam dojem že je montovaly i do jinech typu něž je Scoupe.
- Přílohy
-
- P1010034.jpg (42.54 KiB) Zobrazeno 2137 x
- Reklama
Re: řidici jednotka
Druhej kablík jde na otáčkoměr, ne?zlo.obr píše:Chlapy nevíte kam vede ten druhej kabel ze zap.cívky.Jeden jde ze spinačky na cívku ale co ten druhej kablík na cívce????
každopádně jsme si ještě jednou přečetl závadu, co máš a jaké máš auto... Měl jsem na Scoupe LS 1.gen to samé. Občas makal motor v pohodě, otáčky byly OK, pak se třeba přidaly na 3000, pak padly na 200 až to chcíplo... prostě pakárna... Byla to jednotka.
Škoda, že jsi jí nezačal shánět dřív. Loni na konci léta jsem jí prodával....
Koukni an tenhle inzerát, prodává Scoupe s Mitsumotorem na ND.... http://auta.yauto.cz/hyundai-scoupe-1-5-689980.html
Re: řidici jednotka
To Scoupečko z izeratu ma uplně stejný problem jako ja takže pakarna.
Re: řidici jednotka
Tak už zase jezdím jupííííííííííííííííííííííííííí
Byla to opět řidici jednotka (natekla mi do ni voda a odešly 2diody a nejakej kondik.) Jeden ,maník mi ji za 1000kč dal do kupy.Dnes jsem to zkoušel a auto chytlo hned na první zatočení .
Byla to opět řidici jednotka (natekla mi do ni voda a odešly 2diody a nejakej kondik.) Jeden ,maník mi ji za 1000kč dal do kupy.Dnes jsem to zkoušel a auto chytlo hned na první zatočení .
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: řidici jednotka
zdarec... pořídil sem si skupéčko GT... původní majitel ho nechal stát na parkovišti cca 4-5 let bez pohnutí (mech z nárazníků je odstraněn) ale jde o to že po jízdě (řekněme 20 kilometrů) najednou chcípne a odmítá cokoliv... spínačka svítí, rádio hraje a startér se točí ale motor nenaskočí... jinak kdykoliv k němu příjdu tak studený starty v pohodě a jezdí si jak ďábel... mám zato že by to mohla bejt právě jednotka tak se chci zeptat kde ji najdu... studoval sem elektrotechniku tak snad bych si nějakej odpůrek, kondík čico dokázal opravit sám jak tu jeden klučina psal že po tom co mu tam natekla voda tohle odešlo... jinak je v perfektním stavu najeto 60000 mil je to dotažený z ameriky jestli v tom neni nějakej rozdíl (vzhledově promě jen jinačí předek a zadek...) případě nějakej další nápad co by s tim mohlo bejt?
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: řidici jednotka
Viděl bych to na teplotní čidlo motoru. Když pojedeš od chladiče horní trubkou k motoru tak tam jsou za takovým kolenem u vstupu do motoru (levá část motoru nahoře lehce pod úrovní víka ventilů) dvě čidla.
Je to čidlo s plastovým konektorem a dvěma dráty. druhé má jenom jeden, to je pro budík v palubce.
Když auto dlouho stojí a má v chladící soustavě starej Fridex nebo se Dridex dlouho nemění, tak to "žere" některý čidla a pak se to projevuje tak, že při teplym motoru nejde nakopnout nebo nespíná sahara (větrák na chladiči). Určitě bych zkontroloval jestli spíná druhá sahara když se motor začně trochu zahřejvat při stání na místě. A důležitý je vyměnit chladící kaplinu za novou.
Jinak to teplotní čidlo je záležitost pár stovek v Autokelly, stejný používaj i některý Alfy a ještě pár evropskejch začek co maj zapalování Bosch jako Scoupe
Je to čidlo s plastovým konektorem a dvěma dráty. druhé má jenom jeden, to je pro budík v palubce.
Když auto dlouho stojí a má v chladící soustavě starej Fridex nebo se Dridex dlouho nemění, tak to "žere" některý čidla a pak se to projevuje tak, že při teplym motoru nejde nakopnout nebo nespíná sahara (větrák na chladiči). Určitě bych zkontroloval jestli spíná druhá sahara když se motor začně trochu zahřejvat při stání na místě. A důležitý je vyměnit chladící kaplinu za novou.
Jinak to teplotní čidlo je záležitost pár stovek v Autokelly, stejný používaj i některý Alfy a ještě pár evropskejch začek co maj zapalování Bosch jako Scoupe
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: řidici jednotka
[quote="Yurii"]Viděl bych to na teplotní čidlo motoru. Když pojedeš od chladiče horní trubkou k motoru tak tam jsou za takovým kolenem u vstupu do motoru (levá část motoru nahoře lehce pod úrovní víka ventilů) dvě čidla.
Je to čidlo s plastovým konektorem a dvěma dráty. druhé má jenom jeden, to je pro budík v palubce.
myslite ze toto teplotne cidlo mi moze sposobovat ten skrat co som tu uz preberal na fore alebo nie?trosku pripomeniem-vopcham kluc do spinacky,potocim s nim a niekedy sa kontrolky rozsvietia a niekedy nic...raz ma napadlo odpojit toto cidlo a hned sa kontrolky rozsvietili,neviem ci to bola iba zhoda nahod alebo nie...
a dalsia vec-niekedy sa stane ze idem nastartovat,potocim klucom a akokeby niekedy malo take "spoždení" ,az potom nastartuje
no a z tych otacok som uplne mimo-uz mi neskacu z nicoho nic z 900 na 3500 ako dakedy davnejsie ale vsimol som si ze nastartujem,drzi ich chvilu na 1400,po chvili padnu na 900 ale akonahle zacnem na nom beham tak ich stale drzi na 1200-1400,potom zastavim na parkovisku z 1400 otackami,pockam chvilu a zase padnu na 900....
Je to čidlo s plastovým konektorem a dvěma dráty. druhé má jenom jeden, to je pro budík v palubce.
myslite ze toto teplotne cidlo mi moze sposobovat ten skrat co som tu uz preberal na fore alebo nie?trosku pripomeniem-vopcham kluc do spinacky,potocim s nim a niekedy sa kontrolky rozsvietia a niekedy nic...raz ma napadlo odpojit toto cidlo a hned sa kontrolky rozsvietili,neviem ci to bola iba zhoda nahod alebo nie...
a dalsia vec-niekedy sa stane ze idem nastartovat,potocim klucom a akokeby niekedy malo take "spoždení" ,az potom nastartuje
no a z tych otacok som uplne mimo-uz mi neskacu z nicoho nic z 900 na 3500 ako dakedy davnejsie ale vsimol som si ze nastartujem,drzi ich chvilu na 1400,po chvili padnu na 900 ale akonahle zacnem na nom beham tak ich stale drzi na 1200-1400,potom zastavim na parkovisku z 1400 otackami,pockam chvilu a zase padnu na 900....
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......
V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: řidici jednotka
To si nemyslím to čidlo sice může mít cosi společného s vyššími otáčkami ale se spínačkou respektive její funkcí těžko. Startér je napojenej přímo na spínací okruh, neni řízenej řídící jednotkou. Zkusil bych povyměňovat nějáký relátka (nevim teď přesně jaký) a nebo přímo vořech spínačky, ten ve spínačce drží na jednom šroubku.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: řidici jednotka
Jestlize jedes a auto po cca 20 km chcipne a nechytne pri opetovnem startovani tak bych to videl spise na tlak v palivove soustave(cerpadlo) na scoupatkach docela odchazeli.Namontuj nad filtr paliva budik na tlak a jed projet.Jak ti auto prestane jet a tlak zacne padat tak je v hajicerpadlo!Kdyz se to cerpadlo totiz zahreje tak prestane tlacit i kdyz na poslech bezi!sedlik18 píše:zdarec... pořídil sem si skupéčko GT... původní majitel ho nechal stát na parkovišti cca 4-5 let bez pohnutí (mech z nárazníků je odstraněn) ale jde o to že po jízdě (řekněme 20 kilometrů) najednou chcípne a odmítá cokoliv... spínačka svítí, rádio hraje a startér se točí ale motor nenaskočí... jinak kdykoliv k němu příjdu tak studený starty v pohodě a jezdí si jak ďábel... mám zato že by to mohla bejt právě jednotka tak se chci zeptat kde ji najdu... studoval sem elektrotechniku tak snad bych si nějakej odpůrek, kondík čico dokázal opravit sám jak tu jeden klučina psal že po tom co mu tam natekla voda tohle odešlo... jinak je v perfektním stavu najeto 60000 mil je to dotažený z ameriky jestli v tom neni nějakej rozdíl (vzhledově promě jen jinačí předek a zadek...) případě nějakej další nápad co by s tim mohlo bejt?
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
Re: řidici jednotka
no tak sem to byl prubnout a nic sem nezjistil... jen to že předtim než vysadí motor něco cvrká pod volantem, motor zhasíná mi příjde jako když při studenym startu vyjedete se sytičem ale pak už se nevypne... stě mi to příjde přechlastaný
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: řidici jednotka
Zdar. Bude to řídící jednotka si myslím.Mě už odešli 2 řj a když mi odchazela ta první mel jsem uplne stejny přiznaky jako ty za studena chytnul jak nic a jak se zahřal tak chcípnul a už jsem ho nenatočil,Nebo naskočil a pod volantem neco zacvakalo a chcípnul.A jednoho dne už prostě nechytnul vubec.Měnil jsem snad všechno co šlo jelikož to nechtelo hodit jiskru na svíčce (rozdelovač,kabely,cívku,atd.) jen tu řídící jednotku ne protože mi pořad nekdo tvrdil že by to nejelo ani za studena kdyby byla vadna. Zkus si nekde pujčit řj na zkoušku a hned uvidíš.
Jinak řidicí jednotka je pod volantem z leva v urovni kolen
Jinak řidicí jednotka je pod volantem z leva v urovni kolen
Re: řidici jednotka
Keby niekto chcel mozem mu tu RJ pozret okom skuseneho elektronika Nebude prva ani posledna v mojich rukach...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži