řidici jednotka

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

zlo.obr
*
Příspěvky: 33
Registrován: 09 lis 2008, 15:04

Re: řidici jednotka

Příspěvek od zlo.obr »

Schaním řídící jednotku s tímto označením (viz foto).Mam dojem že je montovaly i do jinech typu něž je Scoupe.
Přílohy
P1010034.jpg
P1010034.jpg (42.54 KiB) Zobrazeno 2137 x
Reklama
 

Uživatelský avatar
Kull
**
Příspěvky: 245
Registrován: 09 lis 2007, 20:37

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Kull »

zlo.obr píše:Chlapy nevíte kam vede ten druhej kabel ze zap.cívky.Jeden jde ze spinačky na cívku ale co ten druhej kablík na cívce????
Druhej kablík jde na otáčkoměr, ne? :wink:

každopádně jsme si ještě jednou přečetl závadu, co máš a jaké máš auto... Měl jsem na Scoupe LS 1.gen to samé. Občas makal motor v pohodě, otáčky byly OK, pak se třeba přidaly na 3000, pak padly na 200 až to chcíplo... prostě pakárna... Byla to jednotka.
Škoda, že jsi jí nezačal shánět dřív. Loni na konci léta jsem jí prodával....

Koukni an tenhle inzerát, prodává Scoupe s Mitsumotorem na ND.... http://auta.yauto.cz/hyundai-scoupe-1-5-689980.html
zlo.obr
*
Příspěvky: 33
Registrován: 09 lis 2008, 15:04

Re: řidici jednotka

Příspěvek od zlo.obr »

To Scoupečko z izeratu ma uplně stejný problem jako ja takže pakarna.
zlo.obr
*
Příspěvky: 33
Registrován: 09 lis 2008, 15:04

Re: řidici jednotka

Příspěvek od zlo.obr »

Tak už zase jezdím jupííííííííííííííííííííííííííí
Byla to opět řidici jednotka (natekla mi do ni voda a odešly 2diody a nejakej kondik.) Jeden ,maník mi ji za 1000kč dal do kupy.Dnes jsem to zkoušel a auto chytlo hned na první zatočení .
Uživatelský avatar
Piskotkiller
Moderátor
Příspěvky: 679
Registrován: 25 črc 2009, 21:26
Bydliště: Fidži

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Piskotkiller »

Tak to je bezva =D> =D> :D/ 8)
Hyundai Scoupe GT
sedlik18
*
Příspěvky: 34
Registrován: 15 lis 2010, 16:53

Re: řidici jednotka

Příspěvek od sedlik18 »

zdarec... pořídil sem si skupéčko GT... původní majitel ho nechal stát na parkovišti cca 4-5 let bez pohnutí (mech z nárazníků je odstraněn) ale jde o to že po jízdě (řekněme 20 kilometrů) najednou chcípne a odmítá cokoliv... spínačka svítí, rádio hraje a startér se točí ale motor nenaskočí... jinak kdykoliv k němu příjdu tak studený starty v pohodě a jezdí si jak ďábel... mám zato že by to mohla bejt právě jednotka tak se chci zeptat kde ji najdu... studoval sem elektrotechniku tak snad bych si nějakej odpůrek, kondík čico dokázal opravit sám jak tu jeden klučina psal že po tom co mu tam natekla voda tohle odešlo... jinak je v perfektním stavu najeto 60000 mil je to dotažený z ameriky jestli v tom neni nějakej rozdíl (vzhledově promě jen jinačí předek a zadek...) případě nějakej další nápad co by s tim mohlo bejt?
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Yurii »

Viděl bych to na teplotní čidlo motoru. Když pojedeš od chladiče horní trubkou k motoru tak tam jsou za takovým kolenem u vstupu do motoru (levá část motoru nahoře lehce pod úrovní víka ventilů) dvě čidla.
Je to čidlo s plastovým konektorem a dvěma dráty. druhé má jenom jeden, to je pro budík v palubce.

Když auto dlouho stojí a má v chladící soustavě starej Fridex nebo se Dridex dlouho nemění, tak to "žere" některý čidla a pak se to projevuje tak, že při teplym motoru nejde nakopnout nebo nespíná sahara (větrák na chladiči). Určitě bych zkontroloval jestli spíná druhá sahara když se motor začně trochu zahřejvat při stání na místě. A důležitý je vyměnit chladící kaplinu za novou.

Jinak to teplotní čidlo je záležitost pár stovek v Autokelly, stejný používaj i některý Alfy a ještě pár evropskejch začek co maj zapalování Bosch jako Scoupe ;)
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Tomson-tr
***
Příspěvky: 536
Registrován: 11 bře 2008, 18:30
Bydliště: Slovensko-TR

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Tomson-tr »

[quote="Yurii"]Viděl bych to na teplotní čidlo motoru. Když pojedeš od chladiče horní trubkou k motoru tak tam jsou za takovým kolenem u vstupu do motoru (levá část motoru nahoře lehce pod úrovní víka ventilů) dvě čidla.
Je to čidlo s plastovým konektorem a dvěma dráty. druhé má jenom jeden, to je pro budík v palubce.

myslite ze toto teplotne cidlo mi moze sposobovat ten skrat co som tu uz preberal na fore alebo nie?trosku pripomeniem-vopcham kluc do spinacky,potocim s nim a niekedy sa kontrolky rozsvietia a niekedy nic...raz ma napadlo odpojit toto cidlo a hned sa kontrolky rozsvietili,neviem ci to bola iba zhoda nahod alebo nie...

a dalsia vec-niekedy sa stane ze idem nastartovat,potocim klucom a akokeby niekedy malo take "spoždení" ,az potom nastartuje

no a z tych otacok som uplne mimo-uz mi neskacu z nicoho nic z 900 na 3500 ako dakedy davnejsie ale vsimol som si ze nastartujem,drzi ich chvilu na 1400,po chvili padnu na 900 ale akonahle zacnem na nom beham tak ich stale drzi na 1200-1400,potom zastavim na parkovisku z 1400 otackami,pockam chvilu a zase padnu na 900....
BLACK HYUNDAI SCOUPE TURBO - pink wheels ,znížený ,blow-off ,podložky pod kolami ,white introš ,celkom dobra muzika......

V najbližšej dobe IC ,lepšia music a kopu dalších vecí ak budu peniažky
Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Yurii »

To si nemyslím to čidlo sice může mít cosi společného s vyššími otáčkami ale se spínačkou respektive její funkcí těžko. Startér je napojenej přímo na spínací okruh, neni řízenej řídící jednotkou. Zkusil bych povyměňovat nějáký relátka (nevim teď přesně jaký) a nebo přímo vořech spínačky, ten ve spínačce drží na jednom šroubku.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
Hujer
*****
Příspěvky: 1812
Registrován: 09 říj 2006, 21:39
Bydliště: Praha

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Hujer »

sedlik18 píše:zdarec... pořídil sem si skupéčko GT... původní majitel ho nechal stát na parkovišti cca 4-5 let bez pohnutí (mech z nárazníků je odstraněn) ale jde o to že po jízdě (řekněme 20 kilometrů) najednou chcípne a odmítá cokoliv... spínačka svítí, rádio hraje a startér se točí ale motor nenaskočí... jinak kdykoliv k němu příjdu tak studený starty v pohodě a jezdí si jak ďábel... mám zato že by to mohla bejt právě jednotka tak se chci zeptat kde ji najdu... studoval sem elektrotechniku tak snad bych si nějakej odpůrek, kondík čico dokázal opravit sám jak tu jeden klučina psal že po tom co mu tam natekla voda tohle odešlo... jinak je v perfektním stavu najeto 60000 mil je to dotažený z ameriky jestli v tom neni nějakej rozdíl (vzhledově promě jen jinačí předek a zadek...) případě nějakej další nápad co by s tim mohlo bejt?
Jestlize jedes a auto po cca 20 km chcipne a nechytne pri opetovnem startovani tak bych to videl spise na tlak v palivove soustave(cerpadlo) na scoupatkach docela odchazeli.Namontuj nad filtr paliva budik na tlak a jed projet.Jak ti auto prestane jet a tlak zacne padat tak je v hajicerpadlo!Kdyz se to cerpadlo totiz zahreje tak prestane tlacit i kdyz na poslech bezi!
Accent 1.5 GT
Lantra 1.8 GT 94 , Lantra 1,6 GLS na dily
Trajet 2.0 CVVT 2005 momentálně na JIPce po manželčině zásahu. :-(
Trajet 2.0 CVVT 2006 plyn
Sonata 2.0 2002
H-100 Vodácký šmajchlkabinet s lůžkovou úpravou! :-)
sedlik18
*
Příspěvky: 34
Registrován: 15 lis 2010, 16:53

Re: řidici jednotka

Příspěvek od sedlik18 »

no tak sem to byl prubnout a nic sem nezjistil... jen to že předtim než vysadí motor něco cvrká pod volantem, motor zhasíná mi příjde jako když při studenym startu vyjedete se sytičem ale pak už se nevypne... stě mi to příjde přechlastaný
Uživatelský avatar
Piskotkiller
Moderátor
Příspěvky: 679
Registrován: 25 črc 2009, 21:26
Bydliště: Fidži

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Piskotkiller »

Tak už jsi to vyřešil? 8)
Hyundai Scoupe GT
zlo.obr
*
Příspěvky: 33
Registrován: 09 lis 2008, 15:04

Re: řidici jednotka

Příspěvek od zlo.obr »

Zdar. Bude to řídící jednotka si myslím.Mě už odešli 2 řj a když mi odchazela ta první mel jsem uplne stejny přiznaky jako ty za studena chytnul jak nic a jak se zahřal tak chcípnul a už jsem ho nenatočil,Nebo naskočil a pod volantem neco zacvakalo a chcípnul.A jednoho dne už prostě nechytnul vubec.Měnil jsem snad všechno co šlo jelikož to nechtelo hodit jiskru na svíčce (rozdelovač,kabely,cívku,atd.) jen tu řídící jednotku ne protože mi pořad nekdo tvrdil že by to nejelo ani za studena kdyby byla vadna. Zkus si nekde pujčit řj na zkoušku a hned uvidíš.

Jinak řidicí jednotka je pod volantem z leva v urovni kolen
8832
*
Příspěvky: 51
Registrován: 18 črc 2010, 15:40
Bydliště: Bratislava

Re: řidici jednotka

Příspěvek od 8832 »

Keby niekto chcel mozem mu tu RJ pozret okom skuseneho elektronika :) Nebude prva ani posledna v mojich rukach...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Uživatelský avatar
Piskotkiller
Moderátor
Příspěvky: 679
Registrován: 25 črc 2009, 21:26
Bydliště: Fidži

Re: řidici jednotka

Příspěvek od Piskotkiller »

A kolik si učtuješ? :mrgreen:
Hyundai Scoupe GT
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“