Problémy se startováním

1996 - 2002

Moderátoři: Tringi, Moderátoři

Krci
*
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2010, 14:06
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Problémy se startováním

Příspěvek od Krci »

Zdravim všechny,

mám tady jedno čtyřočko 1.6 a má problémy se startováním a s kolísáník otáček na volnoběh.

1, Startování
- auto nechce na první pokus o startování vůbec chytit. Otočím klíček do druhé polohy a motor točí, ale auto nechytne. Pro úspěšný start musim otočit dvakrát klíček do druhé polohy ( 0-2-0-2 ) a to co nejrychleji, pokud to udělám pomalu v rozpětí nad 5s auto opět nechytne ???
- napadá mě akorát, že imobilizer nevidí klíček
- nebo nějaký bezp. systém, který nepustí palivo

2, Volnoběh
- když už ho konečně nastartuju, tak po ujetí asi 0,5km začnou kolísat volnoběžné otáčky ( 700-900 )

prosím o nápady, kde by mohl být problém
pokud se to tady už řešílo, prosím hoďte sem link na téma ;-)

díky
Reklama
 

Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od black_sheep »

ad 2.) otáčky pak kolísaj ale auto už nechcípne?
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Krci
*
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2010, 14:06
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od Krci »

přesně tak, jakmile se podaří auto nastartovat, tak po lehkém zahřátí motoru začnou kolísat otáčky, ale auto nechcípne..

nevim jestli ty dvě věci spolu můžou souviset
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od black_sheep »

spíš jde o to, že máš teda problém čístě se startem.. tak si říkám že to má možná původ v palivovém systému, protože při otočení klíčku 0-2 se právě to čerpadlo natlakuje ke startu... #-o
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Krci
*
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2010, 14:06
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od Krci »

Čerpadlo se na první pootočení zapne a natlakuje, ale auto nenastartuje..
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od black_sheep »

to by mohlo bejt skutečně něco s imobilizérem, a to kolísání s tím teoreticky nemusí ani souviset...

co svíčky, kabely..?

není rozdíl v tom jestli je motor ohřátý nebo studený?
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Krci
*
Příspěvky: 19
Registrován: 24 zář 2010, 14:06
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od Krci »

to kolísání otáček bude nejspíš způsobeno svíčkama, nebo kabelama, ale větší problém je v tom startování
Uživatelský avatar
hawranko
**
Příspěvky: 107
Registrován: 20 črc 2010, 12:40
Bydliště: Bernolákovo, Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od hawranko »

na to kolisanie poviem opat len jedno a to iste.... cidlo klapky :D
Obrázek
Coupe 1G 1.6 16V 85kW 1998
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od black_sheep »

myslíš TPS? to jsem měl špatný ale projevovalo se to pocukáváním, volnoběžné otáčky byli OK
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
8832
*
Příspěvky: 51
Registrován: 18 črc 2010, 15:40
Bydliště: Bratislava

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od 8832 »

Kazdy ma to svoje co omiela ako pokazeny magnetofon.

Podla prejavov chyby tipujem ze blbne spinacia skrinka v start polohe - teda niektory jej kontakt ktory spina v 2. polohe RJ a aj v tretej pri startovaní...
Potom mozno malý tlak paliva, ktorý ale nemusí byt len palivovým cerpadlom ale aj pretlakovým ventilom ktory moze byt stale mierne prepusta a tak stale vraca spat benzin do nadrze, ked uz cerpadlo nejde a nie je dostatocna rezerva benzinu natlakovana.
Pokial viem tak cerpadlo sa nezapina ked je maly tlak ale bezí chvilku po otocení 2. polohy a trvale pocas startovania a behu motora. To ale zas moze ukazovat na spin. skrinku , lebo pri startovani uz v hurhaji cerpadlo vzdy ist nemusí.

-co tak zmerat lambda sondu? Presne to zapada ze to robi az po miernom zohriati, pretoze lambda nepracuje ihned ale az asi po 2-4minutach od nastartovania stud. motoru.
Je to preto ze sa na to aby pracovala potrebuje urcitu teplotu ktoru studene plyny zo stud. motoru nezabezpecia a tak ma el. vyhrievanie ktore urychli zohriatie v priebehu tych 2-4minut.
-ak by to bolo kolisanie napatia pal. pumpy / vstrekovacích ventilov a celkovo Rj tak potom tieto 2 zavady suvisia

Ak by to bola sviecka kabel- tak by motor vynechaval a to nie je kolisanie volnobehu...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
8832
*
Příspěvky: 51
Registrován: 18 črc 2010, 15:40
Bydliště: Bratislava

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od 8832 »

trosku neprehladne co som pisal. Ten druhy odsek plati pre kolisanie volnobehu.
Mam otazku - ma tento motor v klapke krokovy motorcek volnobehu?
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od black_sheep »

má to obtokový ventil pro řízení volnoběhu.
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
8832
*
Příspěvky: 51
Registrován: 18 črc 2010, 15:40
Bydliště: Bratislava

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od 8832 »

Ak je to len ventil a nie regul motorcek tak to asi s kolisanim nesuvisi...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Uživatelský avatar
black_sheep
Moderátor
Příspěvky: 6616
Registrován: 17 čer 2007, 18:39

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od black_sheep »

ale může...
I cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problémy se startováním

Příspěvek od Lhoty »

8832 píše:Kazdy ma to svoje co omiela ako pokazeny magnetofon.

Podla prejavov chyby tipujem ze blbne spinacia skrinka v start polohe - teda niektory jej kontakt ktory spina v 2. polohe RJ a aj v tretej pri startovaní...
přesně to jsem chtěl napsat, na audinách to dělá většinou spínací skřínka
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
Odpovědět

Zpět na „COUPE 1G“