Problémy se startováním
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Problémy se startováním
Zdravim všechny,
mám tady jedno čtyřočko 1.6 a má problémy se startováním a s kolísáník otáček na volnoběh.
1, Startování
- auto nechce na první pokus o startování vůbec chytit. Otočím klíček do druhé polohy a motor točí, ale auto nechytne. Pro úspěšný start musim otočit dvakrát klíček do druhé polohy ( 0-2-0-2 ) a to co nejrychleji, pokud to udělám pomalu v rozpětí nad 5s auto opět nechytne ???
- napadá mě akorát, že imobilizer nevidí klíček
- nebo nějaký bezp. systém, který nepustí palivo
2, Volnoběh
- když už ho konečně nastartuju, tak po ujetí asi 0,5km začnou kolísat volnoběžné otáčky ( 700-900 )
prosím o nápady, kde by mohl být problém
pokud se to tady už řešílo, prosím hoďte sem link na téma
díky
mám tady jedno čtyřočko 1.6 a má problémy se startováním a s kolísáník otáček na volnoběh.
1, Startování
- auto nechce na první pokus o startování vůbec chytit. Otočím klíček do druhé polohy a motor točí, ale auto nechytne. Pro úspěšný start musim otočit dvakrát klíček do druhé polohy ( 0-2-0-2 ) a to co nejrychleji, pokud to udělám pomalu v rozpětí nad 5s auto opět nechytne ???
- napadá mě akorát, že imobilizer nevidí klíček
- nebo nějaký bezp. systém, který nepustí palivo
2, Volnoběh
- když už ho konečně nastartuju, tak po ujetí asi 0,5km začnou kolísat volnoběžné otáčky ( 700-900 )
prosím o nápady, kde by mohl být problém
pokud se to tady už řešílo, prosím hoďte sem link na téma
díky
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Problémy se startováním
ad 2.) otáčky pak kolísaj ale auto už nechcípne?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Problémy se startováním
přesně tak, jakmile se podaří auto nastartovat, tak po lehkém zahřátí motoru začnou kolísat otáčky, ale auto nechcípne..
nevim jestli ty dvě věci spolu můžou souviset
nevim jestli ty dvě věci spolu můžou souviset
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Problémy se startováním
spíš jde o to, že máš teda problém čístě se startem.. tak si říkám že to má možná původ v palivovém systému, protože při otočení klíčku 0-2 se právě to čerpadlo natlakuje ke startu...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Problémy se startováním
Čerpadlo se na první pootočení zapne a natlakuje, ale auto nenastartuje..
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Problémy se startováním
to by mohlo bejt skutečně něco s imobilizérem, a to kolísání s tím teoreticky nemusí ani souviset...
co svíčky, kabely..?
není rozdíl v tom jestli je motor ohřátý nebo studený?
co svíčky, kabely..?
není rozdíl v tom jestli je motor ohřátý nebo studený?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Problémy se startováním
to kolísání otáček bude nejspíš způsobeno svíčkama, nebo kabelama, ale větší problém je v tom startování
- hawranko
- **
- Příspěvky: 107
- Registrován: 20 črc 2010, 12:40
- Bydliště: Bernolákovo, Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se startováním
na to kolisanie poviem opat len jedno a to iste.... cidlo klapky
Coupe 1G 1.6 16V 85kW 1998
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Problémy se startováním
myslíš TPS? to jsem měl špatný ale projevovalo se to pocukáváním, volnoběžné otáčky byli OK
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Problémy se startováním
Kazdy ma to svoje co omiela ako pokazeny magnetofon.
Podla prejavov chyby tipujem ze blbne spinacia skrinka v start polohe - teda niektory jej kontakt ktory spina v 2. polohe RJ a aj v tretej pri startovaní...
Potom mozno malý tlak paliva, ktorý ale nemusí byt len palivovým cerpadlom ale aj pretlakovým ventilom ktory moze byt stale mierne prepusta a tak stale vraca spat benzin do nadrze, ked uz cerpadlo nejde a nie je dostatocna rezerva benzinu natlakovana.
Pokial viem tak cerpadlo sa nezapina ked je maly tlak ale bezí chvilku po otocení 2. polohy a trvale pocas startovania a behu motora. To ale zas moze ukazovat na spin. skrinku , lebo pri startovani uz v hurhaji cerpadlo vzdy ist nemusí.
-co tak zmerat lambda sondu? Presne to zapada ze to robi az po miernom zohriati, pretoze lambda nepracuje ihned ale az asi po 2-4minutach od nastartovania stud. motoru.
Je to preto ze sa na to aby pracovala potrebuje urcitu teplotu ktoru studene plyny zo stud. motoru nezabezpecia a tak ma el. vyhrievanie ktore urychli zohriatie v priebehu tych 2-4minut.
-ak by to bolo kolisanie napatia pal. pumpy / vstrekovacích ventilov a celkovo Rj tak potom tieto 2 zavady suvisia
Ak by to bola sviecka kabel- tak by motor vynechaval a to nie je kolisanie volnobehu...
Podla prejavov chyby tipujem ze blbne spinacia skrinka v start polohe - teda niektory jej kontakt ktory spina v 2. polohe RJ a aj v tretej pri startovaní...
Potom mozno malý tlak paliva, ktorý ale nemusí byt len palivovým cerpadlom ale aj pretlakovým ventilom ktory moze byt stale mierne prepusta a tak stale vraca spat benzin do nadrze, ked uz cerpadlo nejde a nie je dostatocna rezerva benzinu natlakovana.
Pokial viem tak cerpadlo sa nezapina ked je maly tlak ale bezí chvilku po otocení 2. polohy a trvale pocas startovania a behu motora. To ale zas moze ukazovat na spin. skrinku , lebo pri startovani uz v hurhaji cerpadlo vzdy ist nemusí.
-co tak zmerat lambda sondu? Presne to zapada ze to robi az po miernom zohriati, pretoze lambda nepracuje ihned ale az asi po 2-4minutach od nastartovania stud. motoru.
Je to preto ze sa na to aby pracovala potrebuje urcitu teplotu ktoru studene plyny zo stud. motoru nezabezpecia a tak ma el. vyhrievanie ktore urychli zohriatie v priebehu tych 2-4minut.
-ak by to bolo kolisanie napatia pal. pumpy / vstrekovacích ventilov a celkovo Rj tak potom tieto 2 zavady suvisia
Ak by to bola sviecka kabel- tak by motor vynechaval a to nie je kolisanie volnobehu...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Re: Problémy se startováním
trosku neprehladne co som pisal. Ten druhy odsek plati pre kolisanie volnobehu.
Mam otazku - ma tento motor v klapke krokovy motorcek volnobehu?
Mam otazku - ma tento motor v klapke krokovy motorcek volnobehu?
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Problémy se startováním
má to obtokový ventil pro řízení volnoběhu.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Problémy se startováním
Ak je to len ventil a nie regul motorcek tak to asi s kolisanim nesuvisi...
Hyundai Sonata r.v. 2006 2,4 G4KC.
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
Spomínam na:
Peugeot 406 r.v. 1996 2,0i 16V
Citroen Xantia r.v. 1994 2,0i
Škoda Felicia r.v. 1998 1,3 MPi
Škoda Favorit 135L r.v. 1991 1,3B
Citroen BX r.v. 1985 1,4B
Chrysler 180GC r.v. 1976 1,8B
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Problémy se startováním
ale může...
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Lhoty
- Moderátor
- Příspěvky: 1197
- Registrován: 02 říj 2007, 10:32
- Bydliště: Strakonice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problémy se startováním
přesně to jsem chtěl napsat, na audinách to dělá většinou spínací skřínka8832 píše:Kazdy ma to svoje co omiela ako pokazeny magnetofon.
Podla prejavov chyby tipujem ze blbne spinacia skrinka v start polohe - teda niektory jej kontakt ktory spina v 2. polohe RJ a aj v tretej pri startovaní...
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
4 x Trabant 601 1970 - 1991