u meho predpotopniho stroje jsou jiste rozdily patrne. Nejdrive stanice. Da best jsou Agip, Jet, OMV, snesitelne a v pohode robin oil, shell (drahy), benzina, eurooil, papoil, kupodivu i tank ONO, shitz jsou Makro, Hypernova, Globus a vubec mam tyhle kramovy cerpacky spatne zapsany.
Na 91 mi to jede tak nejak normalne, ovsem na toceni do hor s nakladem, vracecky pod plnym plynem to neni
95 je v pohode, nejlip v okoli jezdi benosh od Agipu, to je radost.
98 je u 1,5 znat, hlavne v kopcich, misto 4 klidne za 5. Ale taky ta cena uz je treba 80-160 na jedny nadrzi...a to radsi propiju.
Dobrej priklad pri prave probehle dovolene...dojel jsem dolu do Novych Hradu na svou milou 95 od agip. Tam jsem jezdil, ale protoze tam jsou silnice v tech horach zcela na sracky tak nelze jezdit moc rychle. Tak jsem vzal 91 a naprosto v pohode...spotreba nekde kolem 5,5
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale taky do 60km/h. Potom ovsem nastal prejezd na Sumavu a to uz byly jiny krpaly kolem Viperka, Kvildy, Srni a tam uz 91 byla problem...mizerna akcelerace...po rovine v pohode, ale na tu dvojku to do vracecky proste moc nejede. Ovsem, po natankovani plny 95 ve Vimperku najednou v tom kopci za mestem pomalu zmena a uz to zase jelo jak po masle. Holt 1,5. Verim, ze u 2,0 uz to neni tak patrny.
Takze rozdil je urcite a u mensich motoru jeste patrnejsi
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i