Nojo, máš drobet jiný auto... zase máš beranidlo! To zas nemůžu mít já!
Je prostě fakt, že s lízem se mi to líbí víc.. i když při parkování k obrubníku už jsem spodek parkrát štrejchnul..
Ked mam zapnute svetla su otacky na volnobeh cca.800. Ked vypnem svetla su cca 600. cize uspora je nielen na el.energii, ale aj na motore (trenie, prietok oleja, menej vyrobeneho tepla a tym mensie odvody do okoliteho prostredia, uspora suciastok). Urcite to nie je nic dramaticke ale ked sa nieco menej toci, urite to menej zozerie a najma ked chodim po meste a casto stojim na semaforoch a vela jazdim na dojazdy, tak motor ide ,,naprazdno,,.
zelokvet to je zaujimave.. u mna su tie otacky uplne rovnake. So zapnutymi / bez zapnutych
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Nevím jestli na to má větší vliv odlišná koncepce dieselu nebo zkrátka větší výkon, který je k dispozici, ale mám u "menších" benzínů stejnou zkušenost - při zapínání spotřebičů náročnějších na energii se odpovídajícím způsobem (i když jen mírně) zvyšují volnoběžné otáčky motoru. Zkrátka alternátor klade větší odpor a řídící jednotka pošle do motoru kapku víc paliva
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Na 1,6 změnu otáček se světly nepozoruju, ale asi to bude tím, že mám automatické svícení a tak to svítí hned po startu. Pokles otáček pozoruju třeba při zapnutí vyhřívání zadního okna nebo spuštění klimy.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
zelokvet píše:Ked mam zapnute svetla su otacky na volnobeh cca.800. Ked vypnem svetla su cca 600. cize uspora je nielen na el.energii, ale aj na motore (trenie, prietok oleja, menej vyrobeneho tepla a tym mensie odvody do okoliteho prostredia, uspora suciastok). Urcite to nie je nic dramaticke ale ked sa nieco menej toci, urite to menej zozerie a najma ked chodim po meste a casto stojim na semaforoch a vela jazdim na dojazdy, tak motor ide ,,naprazdno,,.
Samozrejme beriem do úvahy, že palivo, ktoré spotrebujú naše autíčka, musíme platiť zo svojich peňaženiek, ale za znečistenie zaoceánskymi loďami tiež zaplatíme my, ale zdravím.
pre fanusikov diodovych svetiel davam foto pasik je samolepiaci s diodami s bocnym svietenim dlzka 35cm presne pasovala na hmlovky , homologizovane su iba ako pozicne svetla E4 , ale nedaj to tam ked to tak dobre vyzera
Moc pěkná práce, ale pokud to jsou poziční světla, tak ta budou svítit pořád??
Pokud ano, tak to je večer ne zabití, když potkáváš protijedoucí auto a tomu svítí jak světla, tak poziční (většinou u mlhovek)...vůbec to neoslňuje
Jestli se to dá vypnout, tak paráda
napojil som to len tak na parkovacky tak to svieti stale, ale ono to ani zdaleka nie je take silne svetlo aby to vecer oslnovalo som to skusal a v pohode.
Dexter: Kde sa dnes stretneme?
Krásne, páči sa mi to.
Inak keď ich máš na parkovačkách, znaméná to že parkovačky ti svietia súčasne a potom aj hmlovky- pásiky?
PS: Odkiaľ si mal pásiky? A cena?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Q7 z toho tymi pasikmi neurobite a na STK ak je clovek bez znamosti, to pojde tiez dole. So why bother /
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023