Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Moderátor: Moderátoři
Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Ráda bych se zeptala, zda někdo nemá toto autíčko již předělané na LPG?? Jelikož díky spotřebě o tom dost uvažuji. Pokud ano, tak díky za radu jaký typ je nejvhodnější.
Hyundai ix35 2.0i, 4X4 Style, 2010, LPG Prins VSI
- Reklama
- kubad
- **
- Příspěvky: 221
- Registrován: 05 srp 2010, 08:10
- Bydliště: Jižní Morava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
http://www.neptun-harfa.cz/IX-35/3338.html
nějaké fotky z přestavby, je tam i kalkulačka návratnosti - cca 22t km
osobně sem se v autech s plynem svezl několikrát a nenašel sem jediné pozitivum, podle mě zástavbou přijdeš o záruku na auto,
nějaké fotky z přestavby, je tam i kalkulačka návratnosti - cca 22t km
osobně sem se v autech s plynem svezl několikrát a nenašel sem jediné pozitivum, podle mě zástavbou přijdeš o záruku na auto,
:hyu: IX55 3,0 V6 Premium +/- 10,5ltr/100km, 64tkm na tachometru 06/2010
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
New Yaris 1.33 Style Dual VVT-i Multidrive S mé drahé polovičky 01/2012
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Naposledy upravil(a) peleho dne 16 bře 2011, 22:06, celkem upraveno 2 x.
Hyundai ix35 2.0i, 4X4 Style, 2010, LPG Prins VSI
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
vsetky zbytocne prispevky som zmazal tak sa vyjadrujte len k danej teme a hadat sa mozete inde
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Kdyz si udelam kalkulaci na svoje auto, za 35000km budu na nule, setrit to zacina az potom. Taky bych pripocital revize, emise navic a servis systemu LPG (filtry, membrany...) - to jen pro uplnost kalkulace. Pokud to clovek jeste koupi na uver, nulovej bod se posune jeste k vyssimu poctu ujetych kilometru.kubad píše:http://www.neptun-harfa.cz/IX-35/3338.html
nějaké fotky z přestavby, je tam i kalkulačka návratnosti - cca 22t km
osobně sem se v autech s plynem svezl několikrát a nenašel sem jediné pozitivum, podle mě zástavbou přijdeš o záruku na auto,
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
po prve cena revizie tak cca 10 eur...
po druhe zvlast emisie tam nerobis...
po tretie filtre a membrany menis asi po 50000 km...
po druhe zvlast emisie tam nerobis...
po tretie filtre a membrany menis asi po 50000 km...
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Návratnost 35tis km je docela dost, mě vychází na 27tis km ale podstatný je, za jak dlouho to najedeš...
ale k věci, pokud chceš být rýpal v ceně filtrů, revizí atd... tak si neodpustím oponování. Každý systém na tom bude trošku jinak. Vezmu Prins, který máme ve dvou autech. Každých cca 50tis km potřebuje novou membránu a filtry, s prací 2700kč. Součástí toho je samozřejmě doladění a revize v ceně. Tím výčet minusů končí, výhody který nebývají zmiňovány mě napadají dvě. Vzhledem k malým emisím se šetří motor, potvrzuje to olej, který v toyotě měníme po 50tis km!!! a stále není černý, jen zahnědlý jaký obvykle uvidíš u nafťáku po cca 12tis km a druhá věc je osvobození od eko daně, ta srovná náklady na membránu a spol aneb nula od nuly pojde.
ale k věci, pokud chceš být rýpal v ceně filtrů, revizí atd... tak si neodpustím oponování. Každý systém na tom bude trošku jinak. Vezmu Prins, který máme ve dvou autech. Každých cca 50tis km potřebuje novou membránu a filtry, s prací 2700kč. Součástí toho je samozřejmě doladění a revize v ceně. Tím výčet minusů končí, výhody který nebývají zmiňovány mě napadají dvě. Vzhledem k malým emisím se šetří motor, potvrzuje to olej, který v toyotě měníme po 50tis km!!! a stále není černý, jen zahnědlý jaký obvykle uvidíš u nafťáku po cca 12tis km a druhá věc je osvobození od eko daně, ta srovná náklady na membránu a spol aneb nula od nuly pojde.
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
drzte sa temy nech to nemusim opat mazat
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Ano je to tak.... podle mě kdo nenajede ročně min. 20tkm tak pro něho je LPG zbytečné,jinak revizi po mě chtěli jen na TK (revize +měŕení emisí lpg 250Kč) membrány se tuším mění po 50tkm (cca 2500Kč)
filtry každých 20tkm -na reduktoru a ke vstřikovačům (300Kč)+ gumičky ve vstřikovačích(80Kč)
pro miooo - tématu se držíme tak co tě opravňuje to mazat !!! co jsi nějaký cenzor?
Mirek
filtry každých 20tkm -na reduktoru a ke vstřikovačům (300Kč)+ gumičky ve vstřikovačích(80Kč)
pro miooo - tématu se držíme tak co tě opravňuje to mazat !!! co jsi nějaký cenzor?
Mirek
Hyundai I30 1,4 LPG 2010 černý
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
Honda CRV 2015 2.0 benzín černá
- miooo
- Moderátor
- Příspěvky: 908
- Registrován: 24 zář 2009, 12:27
- Bydliště: Malá Hradná SK-taká malá dedinka pri BN
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
peleho píše:Ráda bych se zeptala, zda někdo nemá toto autíčko již předělané na LPG?? Jelikož díky spotřebě o tom dost uvažuji. Pokud ano, tak díky za radu jaký typ je nejvhodnější.
pokial si vsimnes ona sa pytala aky typ je tam vhodny a kto to ma uz prerobene...
zatial tu kazdy len pise ake je to nevyhodne,zbytocne atd...
pre mireka:ano som cenzor!!!
SANTA FE 2,7 V6 rv.2001+LPG GASTECH 600S
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Jasne, ze navratnost je tych 30tkm... Ja osobne najazdim rocne min. 50tkm cize mne by sa to oplatilo...
Ono, vela odporcov LPG tvrdi ze Ti to moze vybuchnut... ale to je hovadina...
K veci: Kto najazdi aspon. 100tkm po dobu vlastnictva auta (3-4roky?) tak sa to oplati... Inak si myslim ze je to neefektivne a je dlha navratnost. Taktiez si myslim, ze aj predajnost auta je potom lepsia... (nemusi sa to odzrkadlit na vyslednej cene predaja, ale rychlosti predaja- predsalen si niekto rozmysli ci kupi za 10 000€ 4-roc. auto s plynom alebo bez plynu (ked je vsetko "navlas" rovnake)
Ono, vela odporcov LPG tvrdi ze Ti to moze vybuchnut... ale to je hovadina...
K veci: Kto najazdi aspon. 100tkm po dobu vlastnictva auta (3-4roky?) tak sa to oplati... Inak si myslim ze je to neefektivne a je dlha navratnost. Taktiez si myslim, ze aj predajnost auta je potom lepsia... (nemusi sa to odzrkadlit na vyslednej cene predaja, ale rychlosti predaja- predsalen si niekto rozmysli ci kupi za 10 000€ 4-roc. auto s plynom alebo bez plynu (ked je vsetko "navlas" rovnake)
BMW 750d M ( G11) Individual, BMW X5 (F15) Individual, Hyundai ix35 CRDi Premium
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
choď do toho, ak nebudeš mať smolu na vyber montazej firmy alebo na nejake vady lpg zariadenia tak by ti to malo slapat. Nedaj sa odradit a neboj sa ak nema tu nikto skusenosti s prestavbou. Typ zariadnia by mal byt schvaleny na tvoj typ motora na hromadnu prestavbu, neviem ako je to u vas v Cechahch. Ja som si daval ako prvy na Slovensku lpg do Santa Fe a setrim tak 100 € mesacne takze za nieco cez 20 mesiacov mam spet a benzin u nas je 1,4 € a lpg 0,71€ (minuly rok bol vsak benzin 1,25 a lpg 0,45-0,51!). Podla pocitaca a pri pripocitani jeho nepresnosti by som mal spotrebu medzi 11,5-12l benzínu a takto mam 13-14 lpg a to nejdem ako slimák. Pri tvojom stvorvalci by mala byt spotreba nizsia, i ked ako tu tak sledujem, tak maju na tych 2,0 motoroch taku spotrebu ako ja na 2,7 V6.
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Jak jsem již psal peleho v SZ, nejsem sice příznivcem LPG, ale již ho neodsuzuji. Můj poslední test vybaveného LPG systémem MAGIC II, který se mi zatím líbil nejvíc, si může kdokoliv se zájemců o přestavbu na LPG přečíst ZDE
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
2 David: příjemné slyšet zrovna od tebe
V mojí Sonatě mám taky Magic II a znova bych do tohohle systému nešel. Ve zbylých dvou autech máme Prins a ten je co se kvality týče výrazně lepší. Sice je dražší ale pak máš bezstarostný provoz na 50tis km, magic vyžaduje "každou chvíli" (12-20tis) výměnu vstřikovačů a mě značně otravuje každých 5 měsíců je nechat měnit, byť to přijde na cca 800kč pro V6... Český Magic bych prostě dal do levnýho auta, od kterýho člověk nečeká kdoví co. U silnějších motorů jako je třeba ten Grandeur bych si rozhodně připlatil... nicméně pokud je tam teprve pár tisíc km a nejsou zanešený filtry a vstřikovače tak věřím, že šlape jak hodinky se spotřebou stejnou jako benzinu
V mojí Sonatě mám taky Magic II a znova bych do tohohle systému nešel. Ve zbylých dvou autech máme Prins a ten je co se kvality týče výrazně lepší. Sice je dražší ale pak máš bezstarostný provoz na 50tis km, magic vyžaduje "každou chvíli" (12-20tis) výměnu vstřikovačů a mě značně otravuje každých 5 měsíců je nechat měnit, byť to přijde na cca 800kč pro V6... Český Magic bych prostě dal do levnýho auta, od kterýho člověk nečeká kdoví co. U silnějších motorů jako je třeba ten Grandeur bych si rozhodně připlatil... nicméně pokud je tam teprve pár tisíc km a nejsou zanešený filtry a vstřikovače tak věřím, že šlape jak hodinky se spotřebou stejnou jako benzinu
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: Hyundai ix35 2.0i přestavba na LPG
Bohužel Nexůsek má naprostou pravdu ve všem na tomto foru jsme asi jediní my dvá kdo má lpg vsi prins já tedy na svý 1,6 i30 cw na lpg najeto více jak 10000 a celkově přes 30000 km a mimo problémku se škrtící klapkou která chce občas vyčistit nic. AhojNexusek píše:2 David: příjemné slyšet zrovna od tebe
V mojí Sonatě mám taky Magic II a znova bych do tohohle systému nešel. Ve zbylých dvou autech máme Prins a ten je co se kvality týče výrazně lepší. Sice je dražší ale pak máš bezstarostný provoz na 50tis km, magic vyžaduje "každou chvíli" (12-20tis) výměnu vstřikovačů a mě značně otravuje každých 5 měsíců je nechat měnit, byť to přijde na cca 800kč pro V6... Český Magic bych prostě dal do levnýho auta, od kterýho člověk nečeká kdoví co. U silnějších motorů jako je třeba ten Grandeur bych si rozhodně připlatil... nicméně pokud je tam teprve pár tisíc km a nejsou zanešený filtry a vstřikovače tak věřím, že šlape jak hodinky se spotřebou stejnou jako benzinu