Problem s motorom!!!
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Problem s motorom!!!
Ahoj všetci, mám dosť vážny problém s motorom na i30 1,6 CRDi 85kW. Po zohriatí motora, keď potrebujem výkon, motor zdochne. Musím ho znova naštartovať. Niekedy je to až také, že nemôžem ani preradiť do 2-ky, alebo sa pohnúť do mierneho kopca. Už som išiel do servisu na 1-ke, na voľnobeh po krajnici so zapnutými výstražnými smerovkami asi 10 km. v servise si tiež nevedia poradiť: vymenená rampa, regulátor tlaku paliva, riadiaca jednotka motora. Nemá niekto skúsenosť? Auto kúpené nové 6/2010 naj. 31.000 km.
Hyundai i30 1,6 CRDi 85kW, Style
- Reklama
Re: Problem s motorom!!!
No technicky ti neporadím, spíše zákaznicky - je třeba zvýšit tlak na servis resp. prodejce, máš auto v záruce, tak nechť je naplněn smysl záruky. Při jakémkoliv náznaku neochoty kontaktovat zástupce značky. Je třeba bez emocí (někdy to jde těžko) prodejce upozornit, že v případě opakování též vady hodláš využít svého práva odstoupení od smlouvy - to aby věděl, že zrovna ty nejseš na hraní a že problémy s věcí v záruce nechceš a nebudeš řešit ty s ním, nýbrž on se značkou..
Potenciálních zdrojů poruch je na autě kýbl, já třeba musel se služebním 2.0 d4d od toytoy doploužit na 3jku do servisu, kde zjistili nesprávnou funkci EGR ventilu. Resetli ŘJ a týden jsem jezdil s očekáváním, kde/kdy to zase kixne, poté následovalo ultrazvukové čištění ventilu a výměna nějakého těsnění.. to vše na motoru s 80tkm u auta v ceně >0,5M Při 60tkm nebyli servismani toyoty 3týdny schopni zjistit proč auto při chladném ránu nestartuje - furt resetovali, fleshovali a posílali data někam dopryč...
holt dneska je doba vyměňovačů a resetovačů (kteří v lepším případě postupně vymění všechny čidla a ŘJ, ale příčinu mnohdy ani neřeší), než opravářů a fachmanů..
Držím palce!
Potenciálních zdrojů poruch je na autě kýbl, já třeba musel se služebním 2.0 d4d od toytoy doploužit na 3jku do servisu, kde zjistili nesprávnou funkci EGR ventilu. Resetli ŘJ a týden jsem jezdil s očekáváním, kde/kdy to zase kixne, poté následovalo ultrazvukové čištění ventilu a výměna nějakého těsnění.. to vše na motoru s 80tkm u auta v ceně >0,5M Při 60tkm nebyli servismani toyoty 3týdny schopni zjistit proč auto při chladném ránu nestartuje - furt resetovali, fleshovali a posílali data někam dopryč...
holt dneska je doba vyměňovačů a resetovačů (kteří v lepším případě postupně vymění všechny čidla a ŘJ, ale příčinu mnohdy ani neřeší), než opravářů a fachmanů..
Držím palce!
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: Problem s motorom!!!
Zákaznicky už som to začal riešiť dnes, už som kontaktoval môjho právnika. A zajtra sa mám stretnúť s riaditeľom predajcu. Ešte že majú v servise také isté auto, lebo prehadzujú z neho súčiastky do môjho a skúšajú, že kde môže byť vada. len neviem, čo by robili, keby také auto nemali. Keby nebolo v záruke, tak už ho mám určite opravené v neznačkovom servise u fakt dobrého fachmana - kamaráta.pilotzz píše:No technicky ti neporadím, spíše zákaznicky - je třeba zvýšit tlak na servis resp. prodejce, máš auto v záruce, tak nechť je naplněn smysl záruky. Při jakémkoliv náznaku neochoty kontaktovat zástupce značky. Je třeba bez emocí (někdy to jde těžko) prodejce upozornit, že v případě opakování též vady hodláš využít svého práva odstoupení od smlouvy - to aby věděl, že zrovna ty nejseš na hraní a že problémy s věcí v záruce nechceš a nebudeš řešit ty s ním, nýbrž on se značkou..
Potenciálních zdrojů poruch je na autě kýbl, já třeba musel se služebním 2.0 d4d od toytoy doploužit na 3jku do servisu, kde zjistili nesprávnou funkci EGR ventilu. Resetli ŘJ a týden jsem jezdil s očekáváním, kde/kdy to zase kixne, poté následovalo ultrazvukové čištění ventilu a výměna nějakého těsnění.. to vše na motoru s 80tkm u auta v ceně >0,5M Při 60tkm nebyli servismani toyoty 3týdny schopni zjistit proč auto při chladném ránu nestartuje - furt resetovali, fleshovali a posílali data někam dopryč...
holt dneska je doba vyměňovačů a resetovačů (kteří v lepším případě postupně vymění všechny čidla a ŘJ, ale příčinu mnohdy ani neřeší), než opravářů a fachmanů..
Držím palce!
Hyundai i30 1,6 CRDi 85kW, Style
Re: Problem s motorom!!!
Problém s motorom!!!, Problém s motorem? To jsou teda názvy témat jak víno. Nic výstižnějšího se nedalo vymyslet? Vždyť tohle pasuje na všechna témata v této větvi. Pak se nedivím, že mnozí vzdávají hledání a ptají se na věci, co tu jsou dávno zodpovězené. K velké radosti těch, kteří obětavě odpovídají.
Re: Problem s motorom!!!
Tak od toho bývajú hádam na fórach moderátori, aby to strážili premenovávali názvy tém, zoradzovali ich, premiestňovali a upozorňovali ľudí na chyby.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problem s motorom!!!
Ja mám páni problem s autom, a nie s názvom témy. Vďaka za rady.
Hyundai i30 1,6 CRDi 85kW, Style
Re: Problem s motorom!!!
To je přesně to. Jeden má problém s motorem - nebo vlastně s autem (něco konkrétního nefunguje nebo funguje jinak) a všichni ostatní pak mají problém s tím, co se pod nicneříkajícím názvem tématu skrývá. Do administrátorů se strefovat nebudu, svou práci tady dělají. Proč bychom jim to ale měli ulehčovat, že...
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Problem s motorom!!!
Taky se maličko přidám, název tématu je opravdu nic neříkající. Motor je ta větší půlka auta.
RR
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8173
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s motorom!!!
EGR ventil. dam na to krk
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem s motorom!!!
Že v servisu nic nevědí, tak to se ani nedivím, protože toto podobné se stalo kámošovi na Fábii. V autorizovaném servisu vyměnili vše možné i z celou řídící jednotkou a až nějaký kolemjdoucí jim řekl ať zkusí vyměnit EGR ventil a auto šlape, jak hodinky
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Problem s motorom!!!
mohol by si napisat do akeho servisu davas auto. mne ked nechceli {nevedeli} pomoct s autom v bratislave {autopalace}, tak som ho zobral do dunajskej stredy, kde chlapci auto dali dokopy...
takze odporucam vymenit servis za nejaky, co ma lepsie referencie a hlavne chut a ochotu riesit problemy. ak to nepomoze, tak kontaktovat importera, alebo prijamo automobilku...
takze odporucam vymenit servis za nejaky, co ma lepsie referencie a hlavne chut a ochotu riesit problemy. ak to nepomoze, tak kontaktovat importera, alebo prijamo automobilku...
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane