-najazdenych cca 400km a zatial da sa povedat dobre.
-1. maly problem pri "prvom" prepnuti na LPG kazdy den rano...napr. auto stoji celu noc vonku, nasledne zahrejem motor na cca.70-80C na volnobeh, potom jemne tuknem na plyn tak, len aby otacky vybehli na cca.2500...jednotka riadenia LPG prepne z benzinu na LPG....okamzite idu otacky dole az na 0rpm a motor zhasne
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-2. to iste sa mi stalo na krizovatke len s tym, ze som mal zaradeny 1.prevodovy stupen a prave som sa rozbiehal a tak som ostal stat v strede krizovatky
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-3. auto trocha poskoci ak pride k prepnutiu na LPG na 2. alebo 3. prevodovom stupni (4. a 5. prevodovi stupen musim este otestovat) ak bol motor studeny a auto dlho stalo (cca.12 hodin).....mozno,ze sa este toto musi doladit, ak pojdem na kontrolu po 2000km.
Inak vsetko ostane je v OK. Skusal som ist na 1. a aj 2. prevodovom stupni na LPG bez stlacenia plynoveho pedalu a auto pekne taha....ale to uz bola teplota motora 88C a nejakych 15 min. som uz jazdil na LPG.
Cena= 950(prerabka) + 41.41(LPG v nadrzi) (to som nechal u fi.Beron - pozor: beru len hotovost) + 50 (kolok OUD) + 6 (kolok pre novy technicak) + (asi nejaky kolok na policii)
Inak na OUD v Malackach mi uradnik dal prepisat ziadost, co mi pripravili u fi.Beron na ich specialne tlacivo na to urcene
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
![Shhh :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
JEDNA DOLEZITA VEC: Ako mi mechanik (inak celkom prijemny a ustretovy chlapik) povedal, ze mam sviecky v katastrofalnom stave a naviac mi kvoli tomu prebijal zapalovaci kabel a auto mi chodilo na 3 valce sem-tam (za 5E mi ho vymenil - super).
pre miooo:
....a to musim ist este na EK????....to je dalsich 130E
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)