Poškrábané sklo - led vs. pískování
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
CEBIA je slušná firma... Sám sem s nimi 100% spokojený Dej vědět, jak to dopadlo
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Reklama
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Já dnes taky pískoval a je to v pohodě.Trvalo to asi 3/4 hod,žádné škrábance,vše ok.Taky cebia.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Taky mám přední sklo po zimě poškrábané a to jsem nikdy neměl sklo namrzlé tak že bych musel na škrabku tlačit. Taky uvažuji o reklamaci, tak by mě zajímalo jestli je šance uspět.
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Také zde musím vložit příspěvek. Škrábance jsem objevil i na své Sonátě Škrábance jsou to čerstvé, od škrábání dnešní ranní námrazy z čelního skla. Zpozoroval jsem je prakticky hned při sednutí za volant. Tak jsem několikrát stírnul pro kontrolu stěračem jestli to nění nějaké čmouha a jsou to bohužel škrábance. Jeden je svislý v délce asi 10cm a druhý je vodorovný asi 15cm. když po nich přejedu nehtem, tak jsou to opravdu slabé vrypy. Škrabku mám plastovou a asi byla na skle nějaká nečistota nebo zrnko hrubého prachu a při tom škrábání se to holt poškodilo. Od stěračů to určitě není. Doma mám brusnou pastu na odstraňování škrábanců z displejů elektroniky a mobilů - DISPLEX. Tak to pak zkusím nějaký den přeleštit. Nevím, zdali to pomůže. Na displejích škrábance zmizely, ale na čelním skle nevím abych neudělal víc škody než užitku. Nemá s tím někdo zkušenost?
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Ono celkově na je vše jaksi měkké a slabé Třeba plechy a lak hlavně je měkký a tenký
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
to říkám furt, že použivaj místo materiálu bláto a bambus ikdyž ten bambus má možná až prehnanou tuhost takže spíš rákosíSaimon píše:Ono celkově na je vše jaksi měkké a slabé Třeba plechy a lak hlavně je měkký a tenký
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
I lakýrník mi říkal, když mi chtěl přeleštit škrábanec, že ten lak má slabý jen
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Dextrone: No skusit to můžeš, ale pokud vím tak Displex je přesně na mobily, elektroniku atd. A tam je obvykle plexi a ne sklo. Takže to asi fungovat nebude. Neboť aspoň co vim, že to zkoušeli tak na tom nechali ruce a výsledek skoro žádnej.
Ve firmách, kde měněj autoskla to ale uměj rozleštit diamantovym práškem. Akorát se jim to absolutně nechce dělat. Vydávaj to za extra drahou službu, ale není to pravda, jen se snažej balamutit nesmyslama, protože prodej a výměna celýho skla přinese víc kaček
Ve firmách, kde měněj autoskla to ale uměj rozleštit diamantovym práškem. Akorát se jim to absolutně nechce dělat. Vydávaj to za extra drahou službu, ale není to pravda, jen se snažej balamutit nesmyslama, protože prodej a výměna celýho skla přinese víc kaček
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
- Jura
- **
- Příspěvky: 267
- Registrován: 14 zář 2007, 17:40
- Bydliště: Moravská Třebová
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Dextrone: už jseme to zde sice někde řešily, chtěl jsem vyzkoušet Glass-scratch. Taky mám škrábnuté čelní sklo od stěrače po celém obvodu, ale už jsem si na to zvyknul. Ale pořád si říkám, že to zkusím odleštit. Narazil jsem na to na těchto stránkách: N.E.T. Praha nebo Obchod 3000.
Kia cee´d SW, 1,6 GDI, 99 kW, Comfort+packet plus+ r.v: 2013
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
Bylo:
Kia cee´d 1,4 CVVT 80kW /2008/
Hyundai Accent 5dv. 63kW 12V 1.3 /2000/
Škoda Rapid 130 5-speed /1985/
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Tak jsem včera odpoledne postavil auto proti slunci a ohledával škrábance na čelním skle. Před řidičem je jeden svislý 10cm, pak vodorovný 15cm, před polujezdcem dva svislé po 15cm a jeden menší 5cm. Dohromady asi 60cm. Nejvíc mi vadí ten před řidičem, protože ho mám přímo v zorném poli a při změně úhlu světla je vidět. Vypadá jak pavoučí nitka, prostě nejde přehlédnout. Buď si na to zvyknu a nebo to nějak pořeším. Zkusím ten Displex, měl by tu rýhu vyplnit a alespoň snížit velikost té rýhy.Je pravda, že je Displex na plasty a dobře funguje na odstranění škrábanců z displejů a světlometů,ale na skle bude asi nepoužitelný. Zkusím udělat pokus na nějakém jiném skle, abych neudělal víc škody než užitku. V každém případě si dávejte všichni pozor při škrábání námrazy ze skel všelijakýma škrabkama. Já mám plastovou a také špatný. Jde o to že v námraze bývají částečky prachu a různého bordelu a jakmile se to dostane mezi škrabku a sklo, tak to může udělat rýhu. Takže buďte opatrní.
Ale ten diamantový prášek dle předchozího příspěvku od Jury vypadá zajímavě, má s tím někdo zkušenosti? Mám obavu aby se broušená část skla nějak nezmatnila nebo nezmléčnila
Ale ten diamantový prášek dle předchozího příspěvku od Jury vypadá zajímavě, má s tím někdo zkušenosti? Mám obavu aby se broušená část skla nějak nezmatnila nebo nezmléčnila
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Takže popis průběhu reklamace poškrábaného čelního skla u Hyundai Šrámek Plzeň:
Dne 3.3.2011 jsem zajel do výšeuvedeného servisu a předal reklamační dopis tohoto znění:
Předmět: Hyundai i30cw 1,4 CVVT Comfort (VIN: ...) - Reklamace nekvalitního čelního skla
Dobrý den,
Dne 2.2.2011 jsem u vás zakoupil vůz Hyundai i30cw 1,4 CVVT Comfort (VIN: ...). Bohužel musím reklamovat nekvalitní čelní sklo. Při běžném odstraňování námrazy z čelního skla k tomuto účelu určenou škrabkou došlo k poškrábání skla. Tato závada je velmi nepříjemná a nebezpečná, neboť škrábance zhoršují výhled z vozu (zvláště při jízdě proti slunci) a rozptylují pozornost řidiče. Protože se domnívám, že k poškrábání skla při běžném odstraňování námrazy nemůže dojít, považuji čelní sklo mého vozidla za vadné a žádám tedy jeho výměnu za tvrdší sklo, u kterého k takové situaci nemůže dojít. Na výměně trvám i pokud bude sklo vyhodnoceno jako nezávadné a poškrabání skla u vozidla Hyundai při odstraňování námrazy za běžné riziko, protože jsem o tomto riziku nebyl informován ani prodejcem, ani uživatelským manuálem.
Děkuji a s pozdravem,
Razítkem a podpisem oprávněného zástupce servisu mi bylo potvrzeno převzetí tohoto dopisu. Zároveň si sklo tento pracovník nafotografoval.
Pak se dlouho nic nedělo, až mi konečně 4.4.2011 přišel tento email:
Dobrý den,
na základě posouzení vaší reklamace a konzultace s výrobcem vozidla Hyundai uvádíme,že vámi reklamované čelní sklo musí splňovat bezpečnostní normy dané výrobcem a žádné druhy tvrdosti čelních skel neexistují.Pokud jste si poškrábal čelní sklo při odstraňování námrazy, pak se jedná o mechanické poškození a není to výrobní vada.
K uvedenému riziku odstraňování námrazy je v návodu k obsluze samostaná kapitola odmlžení a odmrazení čelního skla,kde je podrobně rozepsám přesný postup
při těchto úkonech.Poslední věta z vaší reklamace je tímto zodpovězena,neboť při převzetí záruční knihy jste podepsal seznámení s vozidlem a návodem a se záručnimi
podmínkami.
Pokud by jste chtěl přesto čelní sklo vyměnit ,není to žádný problém ,pokud jej máte připojištěné , stačí telefonicky ohlásit do pojišťovny a mi již dál vše zařídíme ,včetně výměny a úhrady na účet servisu.
na vědomí a s pozdravem
Tudíž mi byla reklamace zamítnuta v rozporu se zákonem (více než 30 dní na vyřízení reklamace, navíc nikolv písemně, ale pouze e-mailem, což se ze zákona nepovažuje za písemnou formu jak vyžaduje zákon).
Tedy jsem napsal tento email:
Dobrý den,
Děkuji za zprávu. Bohužel musím konstatovat, že jste reklamaci neposoudil do zákonné lhůty tří dnů (§ 19 Zákona o ochraně spotřebitele) a reklamaci odmítl po 32 dnech od jejího uplatnění. Stejný paragraf uvádí, že pokud nedojde k vyřízení reklamace v zákonné lhůtě, na vadu se pohlíží jako na vadu neodstranitelnou. Tento fakt mi dle § 622 Občanského zákoníku dává právo odstoupit od smlouvy, požadovat výměnu za věc bez vadnou nebo právo na přiměřenou slevu z ceny.
Vzhledem k výše napsanému Vás žádám o bezplatnou výměnu čelního skla v nejbližším možném termínu oběma stranám vyhovujícímu.
Děkuji a s pozdravem,
Odpověď servisu:
Dobrý den,
znovu se odvolávám na váš dopis,ve kterém uvádíte,že došlo k poškrábání čelního skla při odstraňování námrazy-mechanicky a tudíž jste si závadu způsobil vy sám a nejedná se o žádnou závadu popsanou v servisní knize,na kterou by se vztahovala záruka Hyundai ani nějaké další záruky. Za pozdní zaslání o den se omlouvám,byl jsem mimo ČR.
děkuji
Moje odpověď:
Dobrý den,
Vy tvrdíte, že jsem si závadu způsobil sám mechanicky, já tvrdím, že jsem si tuto vadu způsobil mechanicky vinou nekvalitního čelního skla, které jsem tedy reklamoval. Ovšem toto již není předmětem diskuze. Postupuji dle legislativy platné v ČR a tudíž trvám na svém požadavku na bezplatnou výměnu skla. Zároveň ještě jednou upozorňuji na fakt, že legislativa na obranu spotřebitele mi dává možnost odstoupit od kupní smlouvy vozu.
Děkuji,
Zároveň jsem poslal požadavek na výměnu skla poštou doporučeným dopisem s doručenkou, který ale servis nepřevzal.
Vypadá to, že není jiná možnost než soudní spor. Každopádně svým přístupem přišli o zákazníka, který by k nim minimálně po dobu pětileté záruky jezdil servisovat svůj vůz.
Dne 3.3.2011 jsem zajel do výšeuvedeného servisu a předal reklamační dopis tohoto znění:
Předmět: Hyundai i30cw 1,4 CVVT Comfort (VIN: ...) - Reklamace nekvalitního čelního skla
Dobrý den,
Dne 2.2.2011 jsem u vás zakoupil vůz Hyundai i30cw 1,4 CVVT Comfort (VIN: ...). Bohužel musím reklamovat nekvalitní čelní sklo. Při běžném odstraňování námrazy z čelního skla k tomuto účelu určenou škrabkou došlo k poškrábání skla. Tato závada je velmi nepříjemná a nebezpečná, neboť škrábance zhoršují výhled z vozu (zvláště při jízdě proti slunci) a rozptylují pozornost řidiče. Protože se domnívám, že k poškrábání skla při běžném odstraňování námrazy nemůže dojít, považuji čelní sklo mého vozidla za vadné a žádám tedy jeho výměnu za tvrdší sklo, u kterého k takové situaci nemůže dojít. Na výměně trvám i pokud bude sklo vyhodnoceno jako nezávadné a poškrabání skla u vozidla Hyundai při odstraňování námrazy za běžné riziko, protože jsem o tomto riziku nebyl informován ani prodejcem, ani uživatelským manuálem.
Děkuji a s pozdravem,
Razítkem a podpisem oprávněného zástupce servisu mi bylo potvrzeno převzetí tohoto dopisu. Zároveň si sklo tento pracovník nafotografoval.
Pak se dlouho nic nedělo, až mi konečně 4.4.2011 přišel tento email:
Dobrý den,
na základě posouzení vaší reklamace a konzultace s výrobcem vozidla Hyundai uvádíme,že vámi reklamované čelní sklo musí splňovat bezpečnostní normy dané výrobcem a žádné druhy tvrdosti čelních skel neexistují.Pokud jste si poškrábal čelní sklo při odstraňování námrazy, pak se jedná o mechanické poškození a není to výrobní vada.
K uvedenému riziku odstraňování námrazy je v návodu k obsluze samostaná kapitola odmlžení a odmrazení čelního skla,kde je podrobně rozepsám přesný postup
při těchto úkonech.Poslední věta z vaší reklamace je tímto zodpovězena,neboť při převzetí záruční knihy jste podepsal seznámení s vozidlem a návodem a se záručnimi
podmínkami.
Pokud by jste chtěl přesto čelní sklo vyměnit ,není to žádný problém ,pokud jej máte připojištěné , stačí telefonicky ohlásit do pojišťovny a mi již dál vše zařídíme ,včetně výměny a úhrady na účet servisu.
na vědomí a s pozdravem
Tudíž mi byla reklamace zamítnuta v rozporu se zákonem (více než 30 dní na vyřízení reklamace, navíc nikolv písemně, ale pouze e-mailem, což se ze zákona nepovažuje za písemnou formu jak vyžaduje zákon).
Tedy jsem napsal tento email:
Dobrý den,
Děkuji za zprávu. Bohužel musím konstatovat, že jste reklamaci neposoudil do zákonné lhůty tří dnů (§ 19 Zákona o ochraně spotřebitele) a reklamaci odmítl po 32 dnech od jejího uplatnění. Stejný paragraf uvádí, že pokud nedojde k vyřízení reklamace v zákonné lhůtě, na vadu se pohlíží jako na vadu neodstranitelnou. Tento fakt mi dle § 622 Občanského zákoníku dává právo odstoupit od smlouvy, požadovat výměnu za věc bez vadnou nebo právo na přiměřenou slevu z ceny.
Vzhledem k výše napsanému Vás žádám o bezplatnou výměnu čelního skla v nejbližším možném termínu oběma stranám vyhovujícímu.
Děkuji a s pozdravem,
Odpověď servisu:
Dobrý den,
znovu se odvolávám na váš dopis,ve kterém uvádíte,že došlo k poškrábání čelního skla při odstraňování námrazy-mechanicky a tudíž jste si závadu způsobil vy sám a nejedná se o žádnou závadu popsanou v servisní knize,na kterou by se vztahovala záruka Hyundai ani nějaké další záruky. Za pozdní zaslání o den se omlouvám,byl jsem mimo ČR.
děkuji
Moje odpověď:
Dobrý den,
Vy tvrdíte, že jsem si závadu způsobil sám mechanicky, já tvrdím, že jsem si tuto vadu způsobil mechanicky vinou nekvalitního čelního skla, které jsem tedy reklamoval. Ovšem toto již není předmětem diskuze. Postupuji dle legislativy platné v ČR a tudíž trvám na svém požadavku na bezplatnou výměnu skla. Zároveň ještě jednou upozorňuji na fakt, že legislativa na obranu spotřebitele mi dává možnost odstoupit od kupní smlouvy vozu.
Děkuji,
Zároveň jsem poslal požadavek na výměnu skla poštou doporučeným dopisem s doručenkou, který ale servis nepřevzal.
Vypadá to, že není jiná možnost než soudní spor. Každopádně svým přístupem přišli o zákazníka, který by k nim minimálně po dobu pětileté záruky jezdil servisovat svůj vůz.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Luboshak: Jo, jen tak na ně. Myslím si, že to máš zformulované dobře. Tato tvá záležitost ale bude zcela jistě tak trochu běh na dlouhou trať a jsem vážně docela zvědavej, jak nakonec dopadneš a co se ti povede prosadit. Tak že nás klidně informuj, co a jak se dál bude dít. Ale v každém případě ti držím palce, ať na 100% dosáhneš svého
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Luboshak len poriadne do nic, lenivych zmr*ov
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Ja to vidim takto:
Ale kazdopadne Luboshak drzim Ti palce !
Ale kazdopadne Luboshak drzim Ti palce !
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Poškrábané sklo - led vs. pískování
Je to nyní jen o rozhodnutí, jestli to dát k soudu (případ by měl být jasný) nebo se na to vykašlat. Reklamu si svým přístupem dělají sami a mě už jako zákazníka ztratili. Čekal jsem, že mi nabídnou alespoň vyleštění toho skla. Já bych ocenil jejich přístup, tady bych to zmínil a všichni by byli spokojení. Peníze za přeleštění by se jim vrátily při první garančce, na kterou bych jel k nim.
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno