Elantra sedan a kočárek
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: Elantra sedan a kočárek
když rok počkáš, pustím ti mojí elu se servisní knížkou ale abych přispěl do diskuze tak za sebe můžu říct že kufr liftbeku je dost velký, vezl jsem tam jak kočárek tak třeba starou hlubokou televizi s úhlopříčkou 75cm a ještě bylo místo. k motoru 1,6 můžu říct ze s ním problémy nemám a výkoný je dost ale je třeba si pro ten výkon jít za 3000 ot/min do té doby na 4. a 5. kvalt silou nepřekypuje ale zato je nízká spotřeba. za velkou výhodu tohoto motoru považuju kulturu chodu (bez vibraci) a sametově tichý projev. na to jsem si zvyk, takže pro mě je nafta pasé, i vzhledem k tomu že nesporné výhody které nafta dříve měla se dnes už smazaly úplně- cena nafty, nástup turbobenzínů s vysokým kroťákem z nízkých otáček, nebo se jejich význam snížil- moderní nafty žerou víc než stará TDI a moderní benzíny zase míň než předchůdci. a pak už zbývá jen hromada nesporných nevýhod nafty a o tom už bylo popsáno mnoho.
VW Golf VII 1,4 TSI
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
motozačátky: Hyu Elantra 1,6
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Elantra sedan a kočárek
to snad pozná
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS