Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Nerikal jsem to?
Dalo se to cekat. Ale co zajima spravnyho Cecha? Pocet stupnu, kterymi se muze pochlubit sousedovi. Ale ze to je v praxi stejne k nicemu uz je vedlejsi. Ja mam stupnu pet, tocim 3400 a jsem spokojenej... btw, i20 s motorem 1.2 toci s 5MT mene nez i30 1.4.
Dalo se to cekat. Ale co zajima spravnyho Cecha? Pocet stupnu, kterymi se muze pochlubit sousedovi. Ale ze to je v praxi stejne k nicemu uz je vedlejsi. Ja mam stupnu pet, tocim 3400 a jsem spokojenej... btw, i20 s motorem 1.2 toci s 5MT mene nez i30 1.4.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Hardcam: kdyz na 2,0 nebylo.... a 1,6 bylo to samy co se tyce prevodovky .... nicmene na moje jezdeni do prace to je akorat, horsi jsou cesty dal...
toho jsem si taky vsiml u i20.... je to pro me proste nepochopitelny, jak dokazou udelat takovou zasadni chybu
toho jsem si taky vsiml u i20.... je to pro me proste nepochopitelny, jak dokazou udelat takovou zasadni chybu
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Je úsměvné, jak všichni kritizujeme zpřevodování i30. Jsem přesvědčen, že 6kv. převodovka je krok správným směrem a že to zpřevodování má svůj smysl. Pro motor i pro řidiče by bylo ideální těch stupňů ještě víc - jak pěti, tak šestistupňová převodovka je kompromis. Já bydlím na rovině a pro běžné ježdění bych viděl ideální šestku jaksi navíc, jako další převod za stávající pětkou. Dnes jsem měl cestu do hor a tam bych si přál naopak kratší převody než má současný šestikvalt. Konstruktéři zřejmě předpokládali, že i30 s benzínem si nekoupí lidé jezdící převážně po dálnici.hlobilp píše:Hardcam: kdyz na 2,0 nebylo.... a 1,6 bylo to samy co se tyce prevodovky .... nicmene na moje jezdeni do prace to je akorat, horsi jsou cesty dal...
toho jsem si taky vsiml u i20.... je to pro me proste nepochopitelny, jak dokazou udelat takovou zasadni chybu
V každém případě, dnes jsem měl po cestě z Polabí do Jizerek a Krkonoš a zpět na
PP ve své 1.6cw s pětikvaltem ve dvou lidech spotřebu 5,8L a mohu jen smeknout nad prací konstruktérů. Předpokládám, že se šestikvaltem by to bylo ještě o fous lepší. Ukažte mi jiné, srovnatelně velké a drahé auto, které to dokáže.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
na to aby si mal relativne funkcnu 6 stp prevodovku potrebujes aky-taky krutak. Lebo ak je zmrsena a toci primalo, tak to auto proste neudrzi na dialnici na tempomate napr 140km/h. A to je zle. Oni tie motory v i30 nebudu zle. Len tie prevodovky nicia. Vdaka vam maniaci za co najnizsie CO2
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Zdar ogaři .Tož mám za sebů první víkendové jezdění.V pátek jsem měl na tachu 70 km a průměr 8,7.V neděli ve čtyřech dospělých výlet do Přerova a zpět po okreskách(něco přes sto km)+ 4-krát pojížďka přes 20 km ve třech lidech,celkem 270km a průměr slezl na 8,0.Tak u mne dobrý,s naloženým autem přes dědiny to tahala čtverka a někdy i pětka až jsem se divil,mimo vesnice šestka bez problémů od sedmdesáti a tak do stovky,(3 000 ot)někdy i víc,prostě žádné courání.Ve 120 točí 3 500,pak už se zvyšuje trochu hlučnost,ale na to je tady to super stereo .Mojemu mladému se dost líbilo.Jinak dnes cestou do práce mi silně něco drnčelo u pravých předních dveří- po příjezdu do práce jsem závadu odstranil,mladý nechal v kapse dveří cédečka.Tak čau a moc se tady nehádejte .
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
OPRAVA - šestka točí při 100 km nějakých 2 800.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
-
- *
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 bře 2011, 18:33
- Bydliště: Praha
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Asi to sem nepatrí ,ale nevím kam to zaradit.Jsem stastnym majitelem i30cw 1,6 po ujetych 1000km vse ok jen nechapu ten pomocny ukazatel zarazene rychlosti.Za prve se podle toho vubec neda jezdit a za druhe to ukazuje jen kdyz se ma radit nahoru,pritom podle navodu to ma ukazovat i podrazovani a to se mi neukazalo ani kdyz sou otacky tak nizke,ze pomalu chcipne motor.Ma nekdo podobny problem
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
starejmlade: Ten "pomocný ukazatel zařazené rychlosti" , je tzv. ekoindikátor. Což by mělo jakoby sloužit tomu, kdo chce jezdit co nejekonomičtěji a mít co nejnižší spotřebu. Prostě ti to po dosažení určitých otáček napoví, že teď by jsi měl už přeřadit na vyšší rychlost a nevytáčet motor. Ale samozřejmě je to jen tupě nastavené na výši otáček a v žádném případě to nezohledňuje tu skutečnost, jestli jedeš po rovině, nebo jsi v kopci a tím pádem potřebuješ motor trochu víc vytočit. Já mám naftu CRDi a tam to je nastavené na 2000 otáček. Když ale nechám zařazený kvalt a nechám klesat otáčky, tak mě to taky upozorní až po hodně dlouhé době, že bych měl podřadit. Já se tím indikátorem ale vůbec neřídím a jezdím spíš pocitově. Podle mě to je jen taková nesmyslná pomůcka pro ženský, mladý kluky a technicky méně zdatné jedince (prostě všem, komu smrdí benzin), kteří nemají ani páru o tom, co se vlastně během jízdy děje v motoru a převodovce.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
JO Laďo máš recht nahoru to ukazuje celkem spolehlivě ,to pozná každý stačí poslouchat motor.Mám s tím prd najezděno ,ale směrem dolů to neukázalo ani jednou.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
To co tu píšete o "ukazateli přeřazení" mě docela udivuje, kdysi jsem měl Pontiac Le Mans (americký Racer) a na ameriku se zcela netypickou převodovkou 5st. manuál........ no a tam kontrolka řazení na vyšší stupeň byla, ale chovala se úplně jinak než zde píšete, pokud jsem to žudlal, chtěla abych třeba ve městě při 50 měl za 5 , ale pokud třeba při předjíždění člověk vytáčel 3 tak kontrolka začla svítit třeba až ve 100 km, tak už tam nějaká vazba na způsob jízdy byla....... no nejdřív jsem si říkal, že mi do toho nějaký blbý auto nebude kecat, ale tak za 2 - 3 měsíce jsem se přistihl, že pokládám ruku na šaltpáku a kontrolka se rozvěcuje........ no a spotřeba byla na 1,6 benzín tak kolem 6-6,5 většinou mimo město.... o tom se mi pak s Feldou combi jen zdálo
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
-
- *
- Příspěvky: 12
- Registrován: 14 bře 2011, 18:33
- Bydliště: Praha
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
lada 71 píše:starejmlade: Ten "pomocný ukazatel zařazené rychlosti" , je tzv. ekoindikátor. Což by mělo jakoby sloužit tomu, kdo chce jezdit co nejekonomičtěji a mít co nejnižší spotřebu. Prostě ti to po dosažení určitých otáček napoví, že teď by jsi měl už přeřadit na vyšší rychlost a nevytáčet motor. Ale samozřejmě je to jen tupě nastavené na výši otáček a v žádném případě to nezohledňuje tu skutečnost, jestli jedeš po rovině, nebo jsi v kopci a tím pádem potřebuješ motor trochu víc vytočit. Já mám naftu CRDi a tam to je nastavené na 2000 otáček. Když ale nechám zařazený kvalt a nechám klesat otáčky, tak mě to taky upozorní až po hodně dlouhé době, že bych měl podřadit. Já se tím indikátorem ale vůbec neřídím a jezdím spíš pocitově. Podle mě to je jen taková nesmyslná pomůcka pro ženský, mladý kluky a technicky méně zdatné jedince (prostě všem, komu smrdí benzin), kteří nemají ani páru o tom, co se vlastně během jízdy děje v motoru a převodovce.
ja se podle toho neridim jen jde o to ze smerem dolu mi to jeste neukazalo ,tak me zajima jestli se to uz nekomu povedlo
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Už se o tom psalo jinde.Zkus nechat spadnout otáčky hodně nízko a přidej plyn.Mně se to u půjčeného nafťáku povedlo.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Už se to tu psalo, mě se to nepovedlo ani jednou
RR
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Zdravím,
tak mam za sebou prvních 650km a jsem spokojeny.
Sestka je fain, na okreskách se da jet i celkem usporne. Cesta Praha -> Jizerske hory, dalnice cca 30% a pak kopec nekopec. Cestou zpet prselo a snezilo, vitr jako prace , na dalnici koleje plne vody, kola zimni 195/65, dva dospeli a dve deti.
Prumerna spotreba 7,7 L / 100km. Cestou tam (hezke pocasi) jsem to setril a spise si s tim hral. Cesta po dalnici kolem 120km/hod az se manzelka divila, proc se tak vlecu
Na okreskach a v kopcich (kdyz mu trochu nalozim ) je to super tahoun.. Moc me to prekvalilo. Prechazim z VW1,9TDi(66kW). Toto ma mensi kroutak, ale za to plynuly a prijde me, ze zrychluje porad . Proste moc pekne tahne. Predchozi TDi sice zatahlo hlavne s nastupem turba, ale pak uz dochazel dech. Toto jede porad...
Na cestu zpet jsem nahodil na tempomatu 140km/hod (na dalnici samozrejme) a valil do Prahy. Tahlo to dobre a i kopec nekopec si to drzelo rychlost... Nepocitam brzdeni diky nakladakum a jinym pomalejsim "motoristum". Na to jake bylo pocasi to i drzelo stopu. Zkousel jsme i vyssi rychlost a ani hluk se z moc nezvysoval. Od tech 140km/hod je to stejne. Nerikam, ze ticho, ale rozhodne to neni obtezujici.
I pres toto vse a i ke skutecnosti, ze je to jeste nezajete me spotreba pod 8L a vykon prijde fain....
tak mam za sebou prvních 650km a jsem spokojeny.
Sestka je fain, na okreskách se da jet i celkem usporne. Cesta Praha -> Jizerske hory, dalnice cca 30% a pak kopec nekopec. Cestou zpet prselo a snezilo, vitr jako prace , na dalnici koleje plne vody, kola zimni 195/65, dva dospeli a dve deti.
Prumerna spotreba 7,7 L / 100km. Cestou tam (hezke pocasi) jsem to setril a spise si s tim hral. Cesta po dalnici kolem 120km/hod az se manzelka divila, proc se tak vlecu
Na okreskach a v kopcich (kdyz mu trochu nalozim ) je to super tahoun.. Moc me to prekvalilo. Prechazim z VW1,9TDi(66kW). Toto ma mensi kroutak, ale za to plynuly a prijde me, ze zrychluje porad . Proste moc pekne tahne. Predchozi TDi sice zatahlo hlavne s nastupem turba, ale pak uz dochazel dech. Toto jede porad...
Na cestu zpet jsem nahodil na tempomatu 140km/hod (na dalnici samozrejme) a valil do Prahy. Tahlo to dobre a i kopec nekopec si to drzelo rychlost... Nepocitam brzdeni diky nakladakum a jinym pomalejsim "motoristum". Na to jake bylo pocasi to i drzelo stopu. Zkousel jsme i vyssi rychlost a ani hluk se z moc nezvysoval. Od tech 140km/hod je to stejne. Nerikam, ze ticho, ale rozhodne to neni obtezujici.
I pres toto vse a i ke skutecnosti, ze je to jeste nezajete me spotreba pod 8L a vykon prijde fain....
i30cw 1.6 92kW TriColor+
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Jo,jo já mám zatím najeto 460 po okreskách za 7,8 a na takové ježdění přes vesnice po kopečcích taky dobré.V podstatě stačí 4,5 a 6.Čtverka s pětkou v obcích ,záleží jestli jedeš po vodě nebo proti vodě a mimo tahá šestka tak od 70-ti a je skoro jedno jestli jedeš ve dvou nebo čtyřech.Fakt dobrý zátah už někde od 2000 to pěkně zabírá,jsem rád ,že jsem nešel do 1,4 ta se musí v kopcích víc točit aby jela a výsledek na spotřebu bude asi stejný.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011