Tak tady je na i20 můj názor po cca 1000km:
Hlučnost:
V interiéru mi žádné plasty ani sedadlo spolujezdce nevržou.(Není to neduh vozů vyráběných v Indii?/Oranžové podsvícení/)
Motor se stává hlučnějším okolo 3400ot/min a výše.Pokud držím otáčky do 3500 je jízda na tuto třídu komfortní.
Na rozbitých silicích je občas slyšet jak v kufru poskočí plato na rezervě.
Aerodynamický hluk do 120-130Km/h je minimální (Při zavřených oknech
).
Pneumatiky-dosud jsem jezdil na zimních 175/70 R14 Pirelli (od prodejce) a byl jsem nadšený jak jsou tiché.
Před týdnem jsem přezul na dodávané letní Pirelli a byl jsem v šoku.Hlučnost se výrazně zvýšila-naštěstí jsem po chvíli
zjistil,že jsou hlučné jen na hrubším asfaltu (a to i při rychlosti okolo 50-60 Km/h).
Při prvních 10 rozjezdech mi také motor 2x zhasnul (manželce 3x),od té doby už ne-je to o zvyku.
Jednou mi také po nastartování zůstaly otáčky asi na 1500ot/min. a motor nereagoval na plynový pedál.(1.25/57KW)
Po opětovném nastartování vše OK.
Jediný větší problém:
asi 3x se mi vynuloval na palubním počítači čas a datum a pak zmizely údaje pc úplně.
V servisu mi ho vyměnili asi během 10 minut.
Spotřebu mám za posledních cca 600 Km 5,6l.(Jedna delší cesta 140km tam a zpátky,jinak jízdy do 10 km.)
Jinak srovnání s Fábií 2:
Já se v ní cítím nějak namačkaný (170cm/67kg),asi jako v dvojbobu.I ve starém Puntu jsem si připadal volnější.
Cena:
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW se dnes dá koupit za 229990Kč.(Za hotové-bez splátkových fint)
Když jsem se snažil sestavit podobnou Fabii (motor 61KW) vyšla mi cena na 309000Kč.
Tak to ten trojblik opravdu oželím.