Ledové peklo
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Ledové peklo
Chlapi, titulek jsem si vypůjčil z Novy, nicméně chci popsat jeden nepříjemný jev. Ráno jsem odjížděl za mrazu, auto ojíněné. Vzal jsem na to škrabku. Vyjel jsem, ale přední sklo se zvnitřku neustále namražovalo, i když jsem pustil topení na max a ofuk taky. Nejhorší bylo, že jsem jel proti vycházejícímu slunci, takže si dovedete představit, co jsem viděl. Dvakrát jsem musel zastavit a čekat.
Mám dotaz, jestli nemáte nějakou fintu, jak i v takových případech vidět na cestu. Díky za každou dobrou radu!
Mám dotaz, jestli nemáte nějakou fintu, jak i v takových případech vidět na cestu. Díky za každou dobrou radu!
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Ledové peklo
dulezity je auto pomalu vyvetrat než zastavis, kdyz ho pretopis. pak se ti nebude delat namraza zevnitr na sklech. pravidlo cislo jedna
a co pomuze je nastrikat na sklo takovej ten spray s nakym hodne koncentrovanym ostrikovacem, jmenuje se to rozmrazovac skel. to funguje taky dobre
a co pomuze je nastrikat na sklo takovej ten spray s nakym hodne koncentrovanym ostrikovacem, jmenuje se to rozmrazovac skel. to funguje taky dobre
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Ledové peklo
Díky, na to jsem nepomyslel. Jasně, vyvětrat určitě pomůže.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Ledové peklo
a pravdilo tři: jezdit v zimě s povozem co má benzinový motor nebo mít nezávislé topení, ohřát naftový motor v zimě na provozní teplotu je na hodně dlouho, nebo aspon zkontrolovat zda je termostat ok a kryt pod motorem, ten taky hodně ovlivnuje teplotu.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Ledové peklo
Nevím, jestli nejsem mimo téma, ale mě v zimě taky trápila vlhkost v autě umocněná tím, že parkuju na ulici a ne v teplé garáži.
Jako řešení se mi osvědčily sáčky Ceresit Stop proti vlhkosti, které pohlcují vlhkost. Měl jsem v autě dva, jeden pod zadním oknem
a druhý před zadní sedačkou na zemi(na zadních sedačkách se mi cestující objevují jen sporadicky).
Bohužel už je v žádné kamenné prodejně v okolí nemůžu sehnat
a to mluvím o všech drogeriích i supermarketech. Všude mají jenom náhradní tablety. Sáčky už nikde nemají.
Jako řešení se mi osvědčily sáčky Ceresit Stop proti vlhkosti, které pohlcují vlhkost. Měl jsem v autě dva, jeden pod zadním oknem
a druhý před zadní sedačkou na zemi(na zadních sedačkách se mi cestující objevují jen sporadicky).
Bohužel už je v žádné kamenné prodejně v okolí nemůžu sehnat
a to mluvím o všech drogeriích i supermarketech. Všude mají jenom náhradní tablety. Sáčky už nikde nemají.
Re: Ledové peklo
Pánové, díky za rady. Je nezpochybnitelným faktem, že litina dieselmotoru se pohříchu velmi pomalu zahřívá, proto i topení je první dlouhé minuty neúčinné. Ceresit je jistě fajn, ale je to asi taky drahé řešení. Nicméně teď už nám snad až do zimy nic takového nehrozí, budeme se těšit na teplíčko.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Re: Ledové peklo
o to nejde, diesel spotřebuje více vzniklého tepla na vnitřní pracovní cyklus, je účinější než benzin, proto méně žere, ale taky později topí...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Ledové peklo
vyvetrat a pustit klimu s ofukem prednih oskla na max, ta odmlzi a vyrazne pomuze. Nejlepsi je vyhrivani predniho skla, ford to ma, skoda, ze to Hyundai nemontuje.
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ledové peklo
Už je asi trochu mimo dobu pro to tohle probírat ale já jsem to řešil u skupáčů absorbérem vnitřní vlhkosti.
Jmenuje se to Pingi a má to tvar tučňáka, pověsil jsem ho na úchyt střešního okna do prostoru a zamlžování v zimě se výrazně snížilo
Jednou za čas mi stačí zavřít ho na pár minut do mikrovlnky a a zase se může absorbovat
Ale pozor Pingi posbírá jenom to co se uvnitř nedýchá, v případě přetopenýho auta kdy se vlhkost sráží na čelním skle moc nepomůže
Jmenuje se to Pingi a má to tvar tučňáka, pověsil jsem ho na úchyt střešního okna do prostoru a zamlžování v zimě se výrazně snížilo
Jednou za čas mi stačí zavřít ho na pár minut do mikrovlnky a a zase se může absorbovat
Ale pozor Pingi posbírá jenom to co se uvnitř nedýchá, v případě přetopenýho auta kdy se vlhkost sráží na čelním skle moc nepomůže
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Ledové peklo
Tak to jsem zažíval první zimu taky. Puštěný ofuk předního skla, puštěná klima, ale sklo se stále potilo.Donald píše:Chlapi, titulek jsem si vypůjčil z Novy, nicméně chci popsat jeden nepříjemný jev. Ráno jsem odjížděl za mrazu, auto ojíněné. Vzal jsem na to škrabku. Vyjel jsem, ale přední sklo se zvnitřku neustále namražovalo, i když jsem pustil topení na max a ofuk taky. Nejhorší bylo, že jsem jel proti vycházejícímu slunci, takže si dovedete představit, co jsem viděl. Dvakrát jsem musel zastavit a čekat.
Mám dotaz, jestli nemáte nějakou fintu, jak i v takových případech vidět na cestu. Díky za každou dobrou radu!
Mně pomohla tato rada. Vyndat a vysušit filtr klimatizace, nebo dát nový. Po vysušení se situace opravdu zlepšila.
Elantra 1.6, r.v.2006
Re: Ledové peklo
Díky, vše vyzkouším. Pravda, filtr klimatizace je tam od výroby auta, tedy už 82 tisíc km a 8 let. Jak ho najdu a dostanu ven? Pingi taky zkusím.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ledové peklo
http://www.pingi.com/ Koupil jsem ho v bauhausu nebo tak někde
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Re: Ledové peklo
Toz ja mam v aute preventivne tri sacky (20x10cm cca), stejne se pouzivaji treba do krabic s botami, ale pochopitelne v mensim meritku. Jelikoz to ma nejakou zivotnost, o ktere bych jiz po 5 mesicich pochyboval, objenal jsem dump-off, zitra by mi mel dojit. U Getze se v desti rochu rosi okna a klimu nema. U tricitky to ma ciste preveneivni charakter.
http://www.gadar.cz/zibis/eshop/14-1-PR ... A-NEJEN-TO
http://www.gadar.cz/zibis/eshop/14-1-PR ... A-NEJEN-TO
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Ledové peklo
Dík, vše vyzkouším.
Ford Mondeo TDCi 96 kW, Euro 4
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)
Elantra, model 2004, CRDi (zůstala v rodině)
Dříve: Accent, model 2003, CRDi (zůstal v rodině)