Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Tak mi ten ukazatel řazení ukázal i směrem dolů ,rozjetý na pětku jsem najel do 12cti stupňového stoupání a chytrý počítač si řekl o šestku.Tak jsem ji tam fouknul a čekal co bude.Samo,že to motor nemohl utáhnout a řekl si znovu o pětku ale to už jsem měl tak malou rychlost že to vzala trojka.A potom,že to nejde .
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
- Reklama
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Dyť jsem to říkal. Sice už se auto cuká jak sviň,ale ukáže
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Ne ne necukalo,jenom jsem chtěl vyzkoušet co musí člověk udělat pro to aby si řeklo o nižší kvalt.Extrémní stoupání PP nemohl tušit proto ta 6ka,dlouhé čekání něž si to auto přebere a pak nahlásil 5 a to už bylo pozdě.Potom už to nevzala ani čtverka.Normálně bych do takového kopce (kde Pražáci lezou po čtyřech a dolů jedou po prdeli )jel za 5 a potom podřadil.Já chtěl jenom říct,že při extrémních podmínkách a extrémně blbé jízdě to ukazuje i směrem dolů,proto se vám to nikomu nestalo. A 1,6 zabírá na dvojku plynule už od 15km,schválně jsem to několikrát zkoušel,žádné skákaní.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Tak co ta šestka u 1.6 CVVT? Už má někdo nějakou praktickou zkušenost?
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Mám do dneška něco přes 900 km,všechno po okreskách a dneska jsem se přistihl,že po rovince ve dvou jede auto na šestku klidně od šedesáti (taková ta udržovací rychlost na 70 km omezení ) Nemám zkušenosti z 1,4 kou,ale 1,6 tahá na 50-ti v pohodě 5-tka,samozřejmě i čtyřka záleží kolik vezeš lidí,ale na pětku jezdím v obci docela častěji i počítač si o to říká.Mimo obec od 70 dávám běžně 6 a do stovky to jenom lechtáš do 3000 ot. Na130 točí 3700.Spotřebu zatím neřeším,včera jsem naschvál najezdil 130km po kopcích a po návratu byla dokonce o desetinku nižší (z 8,0 na 7,9)Průměr mohl být i nižší ale už jsem se třikrát neudržel a trochu si zazávodil .Jo a mám krátkého comforta.
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Šestka môže byť super, hodila by sa aj na 1.4-ku na diaľnici, ale 70-tkou by som na nej nejazdil. To už musíš (podľa mňa) dosť brutálne podtáčať benzínový motor - môže sa ti to vymstít, Jaromíre . Kdesi tu ktosi celkom pekne popísal dopady dlhodobého podtáčania motora.walach píše:Ať si kdo chce co chce říká,šestka je určitě krok správným směrem a nikde není napsáno,že to musíme po dálnici hrnout 130.A i na okreskách najde své využití (dá se na ní jed i 70,aniž by motor nějak protestoval)až budu mít víc odjezděno,dám vědět .
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Ale to si děláš zbytečné starosti,nato jsem si 1,6ku nekupoval abych se s ní trckal na šestku 70 ,na to rychle zapomeň ,to jsi mne blbě pochopil .
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011
Re: Hurá je to doma -1,6 benzín šestikvalt
Já se pro 1,6 rozhodoval ještě v době kdy to byly pětikvalty,nějak mi ta 1,4 připadala výkonově nahnaná otáčkama.A to byl rozdíl cen 30 klacků .Když pak po novém roce vyšly 1,6 se šestkou,a rozdíl cen se snížil o polovinu ,tak nebylo co řešit.A hádejte se o benzínovém šestikvaltu tady .
Hyundai i 30 comfort 1,6i (93 kw)šestikvalt, glowing red, 03 2011