Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Přítulkyně má taky peugeota a kocuři taky zlobí . V jsem je ještě nevezl
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- Reklama
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Na renault foru jsem aktivni uz 7 let.
Jak jsem psala tak jsem mela Lagunu a Thalii. Thalii me ukradli po 4 mesicich a ted se rozhoduju co koupit vetsiho.
Renault ma nejvetsi problem s elektrikou. O tom vim.
HA me zase stval s tim jak plaval po silnici.
Ted nevim co koupit. V teto situaci jsem poprve. Vzdy jsem vedela presne co chci a ted nevim.
Kocky jsou nadherna a chytra zvirata. A hlavne vychytrala Ten usmev britek me vzdy dostane.
Jak jsem psala tak jsem mela Lagunu a Thalii. Thalii me ukradli po 4 mesicich a ted se rozhoduju co koupit vetsiho.
Renault ma nejvetsi problem s elektrikou. O tom vim.
HA me zase stval s tim jak plaval po silnici.
Ted nevim co koupit. V teto situaci jsem poprve. Vzdy jsem vedela presne co chci a ted nevim.
Kocky jsou nadherna a chytra zvirata. A hlavne vychytrala Ten usmev britek me vzdy dostane.
???
Opel Vectra '98, 1.8
Renault Thalia '2010, 1,2 - mile auticko do mesta - ukradena
Renault Laguna '97, 1,8 - perfektni stehovak
Mazda 121 '97, 1,4 - litajici beruska
Hyundai Accent '96, 1,3 - rodicu
VW Jetta '82, 1,6 - vykopavka
Opel Vectra '98, 1.8
Renault Thalia '2010, 1,2 - mile auticko do mesta - ukradena
Renault Laguna '97, 1,8 - perfektni stehovak
Mazda 121 '97, 1,4 - litajici beruska
Hyundai Accent '96, 1,3 - rodicu
VW Jetta '82, 1,6 - vykopavka
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Starsi Hyundaie obcas s plavanim bojovali, ale nemuzes srovnavat 1996 a 2011, to se na me nezlob, ale to je proste nesmyslny.
Megane je hezky, lepe receno extravagantni auto a bohuzel v ocich zlodeju je Renault oblibeny. Tady na Kladensku byly kdysi davno Megany hitem. Ja jakozto clovek bez garaze si takovy luxus nemuzu dovolit, aby mi auto ukradli, obzvlast po 4 mesisich. Pro me je auto clen rodiny
Megane je hezky, lepe receno extravagantni auto a bohuzel v ocich zlodeju je Renault oblibeny. Tady na Kladensku byly kdysi davno Megany hitem. Ja jakozto clovek bez garaze si takovy luxus nemuzu dovolit, aby mi auto ukradli, obzvlast po 4 mesisich. Pro me je auto clen rodiny
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Ja vim ze nemuzu srovnavat auta 96 a 2011, ale znas to. Jakmile mas nejaky predsudek tak se ho spatne vzdavas.
Jako kdyz lidi tvrdi, ze Renaulty jsou smejdy, ale ja na ne nemam ani jedno spatne slovo.
Jako kdyz lidi tvrdi, ze Renaulty jsou smejdy, ale ja na ne nemam ani jedno spatne slovo.
???
Opel Vectra '98, 1.8
Renault Thalia '2010, 1,2 - mile auticko do mesta - ukradena
Renault Laguna '97, 1,8 - perfektni stehovak
Mazda 121 '97, 1,4 - litajici beruska
Hyundai Accent '96, 1,3 - rodicu
VW Jetta '82, 1,6 - vykopavka
Opel Vectra '98, 1.8
Renault Thalia '2010, 1,2 - mile auticko do mesta - ukradena
Renault Laguna '97, 1,8 - perfektni stehovak
Mazda 121 '97, 1,4 - litajici beruska
Hyundai Accent '96, 1,3 - rodicu
VW Jetta '82, 1,6 - vykopavka
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Tak pro převoz koček, bych ti doporučil Wartburga v combíku, s upraveným vývodem zplodin do zavazadlového prostoru Nějak prostě kočky nemusím. Ale bylo to myšleno ode mě samozřejmě jako černý humor. Živému tvorovi bych neublížil. I když, Paroubek ... Těžko radit, každý má svá pro i proti. Rozhodni se podle svých priorit. Když oslovíš dealera Háša v Bohušovicích nad Ohří, tak ti půjčí auto na víkend domů, pak si to samé zajisti u jiného, tvého vybraného vozu a rozhodni se. Nevím, jestli to je standard, ale mě to auto na víkend půjčily a pak jsem se rozhodl. Šel jsem do něj.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Koukam, ze vetsina lidi, co si i30 porizizuje, trpi predsudky vuci H. To se holt budes muset rozhodnout sama. Ale kdyz uz srovnavas dve auta s 50ti tisicovym rozdilem, volil bych radeji v pripade i30 1.6ku, precejen si s nakladem i dalnici poradi lip a se stejnou spotrebou.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
no nechci moc radit,ale napsala jsi tu jen dvě auta,ale já bych ti doporučil hondu Jazz, a to myslím fakt vážně
edit : souhlasím s tím co píše hard..
edit : souhlasím s tím co píše hard..
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
lucie2165 : Co do pohodlí při cestování, bych určitě bral Renaulta ... sám jsem měl frantika 6,5 roku a můj jezevčík se v něm nikdy nepoblil ....... v už při první jízdě a hnedle tři krát .... teda, když to bereme přes ty zvířátka ..
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Ale tim chtel Vilda samozrejme rict, ze vsechno se da vypilovat a ted uz nim jezevec jezdi i do Mnichova a vzdycky ma tu spravnou barvu (hnedou? )
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Hardcam : Nojo, už si můj klobása dlouhej zvyknul i na Hyundaie jeden z mála jezevčíků, kterej projel půlku Evropy ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
hele, kdyz uz, tak i30, tak s motorem 1,6 ... kvuli prevodovce.. priplatek je jen 15tisic, coz neni moc za 13kW navic a sestistupnovou prevodovku k tomu.... na dalnici s 1,4 ani "omylem"
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Mám loňskou i30cw a v interiéru nic nevrže, byl jsem celkem zvědavý, co s autem udělá balkánská šotolina v lednu, a vše v pohodě, auto jako nové. Škoda těch vysokých otáček při 150 km/h... to bude jediné, co by mohlo hovořit pro Megane. Jo a cena, hodně teď zlevňovali - museli
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Je fakt že Design Renaultu je líbivej, ale jak sem koukal na ceník a to srovnání s i30cw tak má navrh asi v lepším podvozku na ty naše tankodromní silnice (hlavně pokud se jezděj častějš dálky) a taky dvouzonová klimoška. Jinak to srovnání ohledně výbavy by mělo bít myslím spíš s Dynamiqe. Jinak co se týče záruky, pár koníků navíc a prostornosti uvnitř je jasně v čele i30. Renault chce příplatek za záruku 48 měsíců ( vlastně tedy jen 2 roky navíc,nad standartní záruku) to si klucí Francouzský tedy moc nevěřej
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
Taky jsem stál začátkem roku před podobným rozhodnutím. Z cca 5-ti aut jsem to stáhl na tyto dvě. i30CW Classic 1.4 mě byla zapůjčena v rámci akce na týden. Daný kus měl najeto kolem 5t z toho skoro 1t sem najel osobně. S Renckem sem 'nejezdil' tak 20km a to ještě s funglovkou. Také jsem si původně myslel, že bude megan, jakožto frantík, co do tlumení příčných nerovností pohodlnější, musím však konstatovat, že mě v tomto duelu vyšel lépe (testováno na příčných prazích ve městě).
Pokud jde o otáčky při dálničních 130 megan s 6-ti kvaltem točí při této rychlosti stejně jak s 5-ti kv. v 1.6-ce a to 4000. i30CW 1.6 s 6-ti kv. točí kol 3600-3700.
Vnitřním prostorem zde kraluje suvereně i30CW. Testovaný vůz jsem zapůjčil kolegovi na výletu z hor a sám sem se posadil dozadu a byl jsem velmi překvapen jak se tam v zadu cestuje. Sedačky vpředu příjemnější v H, maji lepší boční vedení i vychytaně stavitelnou opěrku hlavy. Megan má lépe utlumen hluk od podvozku. U i30CW občas rušivě působí narážející kaménky do podběhů, které mohly být zatlumeny lépe.
V meganu je větší kufr, téměř pravidelných pravoúhlých tvarů a i spodní hranu má níž. U se mi líbilo, že lze roletku schovat pod dno kufru, ale pouze s dojezdovou rezervou. U plnohodnotné se roletka už nevleze.
Ve výbavě bych se opět přiklonil k meganu. Má v základu dvouzónovku (pro mě stejně jako autom.kl. nebylo potřeba) ,ESP i tempomat (to už by se mohlo hodit), jako dobrá věcička mi přijde od řidiče el.zamykání zadních dveří, výdechy klimy vzadu (od Dynamiku výše), muzika je mnohem lepší v H nehledě na konektivitu rádia.
Ovládání mi přišlo živější a přesnější u . Na testovaném modelu byly použity zimní pneu od Kleber. Megan měl letní Contošky. Standardně H obouvá Hankooky a s těmi to chování v zatáčkách až tak bombové není. Auto je s nimi oproti Klebrům více nedotáčivé.
Jako velkej nesmysl u Rencků všeobecně mi přijde nemožnost vyklopení stěračů nahoru. Prostě jsou schované pod kapotou. Už sem tu někde četl stížnosti na i30-ku, že se špatně vymetá sníh z pod př.skla. Chtěl bych slyšet dotyčné co by říkali u megana.
Jelikož jsem bral auto na úvěr tak záruka vychází fifty:fifty. V hotovosti je to 5:2.
Zpracování obou aut mi přijde zhruba stejné. Jedno je lepší v tom druhé v onom. Kolega renolťák mě odrazoval od novějšího motoru s 6-ti kvaltem, kde prý dost často odcházel přesuvník a je i o 20t dražší než s 5-ti kv.
Jinak mě nakonec přesvědčil v trikolóře s plus paketem v 1.6. I vzhledově je mi blíž hlavně interiér (modrá je dost dobrá ). Velký podíl na tom měla i možnost otestovat si auto na celý týden. Tato možnost u rencka nebyla, není no a co bude to nevim .
Co se týče zvracejících mazlíčků tak náš Jack Russell jel s námi jen kousek a obsah jeho žaludku zůstal kde měl. To se však už nedá říci o našem bejbínu. Tomu bylo fuk, že sedí nejen v nové autosedačce, ale hlavně i v novém autě no a po průjezdu serpentýnama to tam uvnitř trochen vymaloval. Naštěstí většinu schytala sedačka a v kufru sme vezli ještě jeho starou 'kolýbku' takže ho bylo i kam přesadit. Vinu bych ale nehledal v autě .
No trochu sem se rozkecal. Už bych měl asi končit. Každopádně doporučuji si auto někde zapůjčit aspoň na víkend, zkusit do něj naložit vše potřebné a projet se s nim.
Pokud jde o otáčky při dálničních 130 megan s 6-ti kvaltem točí při této rychlosti stejně jak s 5-ti kv. v 1.6-ce a to 4000. i30CW 1.6 s 6-ti kv. točí kol 3600-3700.
Vnitřním prostorem zde kraluje suvereně i30CW. Testovaný vůz jsem zapůjčil kolegovi na výletu z hor a sám sem se posadil dozadu a byl jsem velmi překvapen jak se tam v zadu cestuje. Sedačky vpředu příjemnější v H, maji lepší boční vedení i vychytaně stavitelnou opěrku hlavy. Megan má lépe utlumen hluk od podvozku. U i30CW občas rušivě působí narážející kaménky do podběhů, které mohly být zatlumeny lépe.
V meganu je větší kufr, téměř pravidelných pravoúhlých tvarů a i spodní hranu má níž. U se mi líbilo, že lze roletku schovat pod dno kufru, ale pouze s dojezdovou rezervou. U plnohodnotné se roletka už nevleze.
Ve výbavě bych se opět přiklonil k meganu. Má v základu dvouzónovku (pro mě stejně jako autom.kl. nebylo potřeba) ,ESP i tempomat (to už by se mohlo hodit), jako dobrá věcička mi přijde od řidiče el.zamykání zadních dveří, výdechy klimy vzadu (od Dynamiku výše), muzika je mnohem lepší v H nehledě na konektivitu rádia.
Ovládání mi přišlo živější a přesnější u . Na testovaném modelu byly použity zimní pneu od Kleber. Megan měl letní Contošky. Standardně H obouvá Hankooky a s těmi to chování v zatáčkách až tak bombové není. Auto je s nimi oproti Klebrům více nedotáčivé.
Jako velkej nesmysl u Rencků všeobecně mi přijde nemožnost vyklopení stěračů nahoru. Prostě jsou schované pod kapotou. Už sem tu někde četl stížnosti na i30-ku, že se špatně vymetá sníh z pod př.skla. Chtěl bych slyšet dotyčné co by říkali u megana.
Jelikož jsem bral auto na úvěr tak záruka vychází fifty:fifty. V hotovosti je to 5:2.
Zpracování obou aut mi přijde zhruba stejné. Jedno je lepší v tom druhé v onom. Kolega renolťák mě odrazoval od novějšího motoru s 6-ti kvaltem, kde prý dost často odcházel přesuvník a je i o 20t dražší než s 5-ti kv.
Jinak mě nakonec přesvědčil v trikolóře s plus paketem v 1.6. I vzhledově je mi blíž hlavně interiér (modrá je dost dobrá ). Velký podíl na tom měla i možnost otestovat si auto na celý týden. Tato možnost u rencka nebyla, není no a co bude to nevim .
Co se týče zvracejících mazlíčků tak náš Jack Russell jel s námi jen kousek a obsah jeho žaludku zůstal kde měl. To se však už nedá říci o našem bejbínu. Tomu bylo fuk, že sedí nejen v nové autosedačce, ale hlavně i v novém autě no a po průjezdu serpentýnama to tam uvnitř trochen vymaloval. Naštěstí většinu schytala sedačka a v kufru sme vezli ještě jeho starou 'kolýbku' takže ho bylo i kam přesadit. Vinu bych ale nehledal v autě .
No trochu sem se rozkecal. Už bych měl asi končit. Každopádně doporučuji si auto někde zapůjčit aspoň na víkend, zkusit do něj naložit vše potřebné a projet se s nim.
i30U CW Trikolor+ 1.6CVVT CrystalWhite 2/11
SUZUKI Ignis Speed 12/05
VAZ 2102 r.v. 1973
SUZUKI Ignis Speed 12/05
VAZ 2102 r.v. 1973
Re: Hyundai i30CW 1,4 Comfort x Renault Megane 1,6 Advantage
To plávanie nie je predsudok, je to "vlastnosť" hyundaia, ale accenta, nie i30-tky. I30 má úplne iný podvozok, je tak trochu "športovejšie" stavaný a naozaj nepláva, ani v náznakoch.lucie2165 píše:Ja vim ze nemuzu srovnavat auta 96 a 2011, ale znas to. Jakmile mas nejaky predsudek tak se ho spatne vzdavas.
Jako kdyz lidi tvrdi, ze Renaulty jsou smejdy, ale ja na ne nemam ani jedno spatne slovo.
Staré modely renaultov zrejme neboli šmejdy. Neviem osobne potvrdiť, mal som len peugeoty (309 a 306) a na tie tiež nemám špatné slovo (tú 306-tku má otec v plnej výbave ešte doteraz). Do nového peugeotu by som už však asi nešiel. Recenzie sú de facto nanič, štatistiky už majú trochu vyššiu výpovednú hodnotu, ale aj tie sa dajú upraviť. Pre mňa sú však rozhodujúce osobné skúsenosti ľudí, ktorí jazdia autom niekoľko desiatok tisíc km ročne a často menia auto (díleri, obchodníci, a pod.). Ani tam sa nedá samozrejme vylúčiť subjektivita, ale ak získaš podobné informácie z viacerých, navzájom nezávislých zdrojov, tak to už o niečom hovorí, si myslím. Ak teda vychádzam z toho, tak žiadne francúzske auto (aspoň teraz) rozhodne nie. O hyundai som mal síce dosť málo (skoro žiadne) informácií od takýchto ľudí, na druhej strane som ich však mal dosť o ostatných autách a vylučovacou metódou som dospel k hyundaiu - bol som limitovaný aj financiami. Chcel som pôvodne accenta, ale práve ten "plávajúci" podvozok (okrem iného) bol jeden z dôvodov prečo radšej i30.
Takže ak sa rozhoduješ medzi renaultom a hyundaiom, tak pre mňa je to jednoznačné - aj teraz po niektorých drobných rozčarovaniach s i30-tkou (dokonalé auto neexistuje a za tie peniaze s tou výbavou?). Teraz by som však už bral asi radšej 1.6-tku a 6 st. prevodovku, som často na diaľnici.
Ale možno je to tiež len môj predsudok voči francúzom, ktorého sa neviem zbaviť...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)