Nova Santa Fe - zkusenosti cerstveho majitele
Moderátoři: miooo, Moderátoři
No konečně další benzíňák.Mám najeto skoro 6000 km a jsem víc než spokojený.
Ten šestiválec je skrátka skvělý.CHromovanou mřížku chladiče mám taky a je rozhodně lepší než černá. Nepůsobí tak lacině. Taky nerezový práh pátých dveří je lepší a odolnější než ten plastový.
Podle informace z brněnského autosalonu připadá jeden benzíňák na asi 20 prodaných dieslů. Řekl bych, že ti, co trvají na naftě nevědí o co přichází.
Nevěřím, že všem těm dvaceti jde hlavně o spotřebu , mají-li auto za milion.
Rozhodně budu rád, když těch 6-tiválců bude víc.
Mám dotaz: v kufru mám připojenou ledničku do 12V zásuvky, ale ta funguje jen, když jede motor . Lednička má kontrolu napětí autobaterie. Byla by to moc velká blbost, kdybych chtěl aby lednička chladila i při vypnutém zapalování? Poraďte.
Díky.
Přeji mnoho kilometrů bez nehody a radarů.
Ten šestiválec je skrátka skvělý.CHromovanou mřížku chladiče mám taky a je rozhodně lepší než černá. Nepůsobí tak lacině. Taky nerezový práh pátých dveří je lepší a odolnější než ten plastový.
Podle informace z brněnského autosalonu připadá jeden benzíňák na asi 20 prodaných dieslů. Řekl bych, že ti, co trvají na naftě nevědí o co přichází.
Nevěřím, že všem těm dvaceti jde hlavně o spotřebu , mají-li auto za milion.
Rozhodně budu rád, když těch 6-tiválců bude víc.
Mám dotaz: v kufru mám připojenou ledničku do 12V zásuvky, ale ta funguje jen, když jede motor . Lednička má kontrolu napětí autobaterie. Byla by to moc velká blbost, kdybych chtěl aby lednička chladila i při vypnutém zapalování? Poraďte.
Díky.
Přeji mnoho kilometrů bez nehody a radarů.
- Reklama
Ahoj,Pepa píše:No konečně další benzíňák.Mám najeto skoro 6000 km a jsem víc než spokojený.
Ten šestiválec je skrátka skvělý.CHromovanou mřížku chladiče mám taky a je rozhodně lepší než černá. Nepůsobí tak lacině. Taky nerezový práh pátých dveří je lepší a odolnější než ten plastový.
Podle informace z brněnského autosalonu připadá jeden benzíňák na asi 20 prodaných dieslů. Řekl bych, že ti, co trvají na naftě nevědí o co přichází.
Nevěřím, že všem těm dvaceti jde hlavně o spotřebu , mají-li auto za milion.
Rozhodně budu rád, když těch 6-tiválců bude víc.
Mám dotaz: v kufru mám připojenou ledničku do 12V zásuvky, ale ta funguje jen, když jede motor . Lednička má kontrolu napětí autobaterie. Byla by to moc velká blbost, kdybych chtěl aby lednička chladila i při vypnutém zapalování? Poraďte.
Díky.
Přeji mnoho kilometrů bez nehody a radarů.
kupoval jsem v březnu jednu z prvních SF, a chromovaná maska v nabídce nebyla. Kde jsi jí koupil? Jako náhradní díl? Nebo už byla na autě?
A kolik stála ty maska a nerez lišta pod 5.dveře.
Dík, a hodně radosti s autíčkem.
Hyundai Santa Fe 3/2006 Dynamic 2,2CRDi VGT 4x4 5míst M/T
Tak mám za sebou prvních 10.000km
Tak mám za sebou prvních 10.000km. Auto pořád miluju. Nikde nic nevrže, neskřípe ( až na přepážku N1- viz jinde), spotřeba podle stylu jízdy (kochání krajinou) 5,8 až po 9,1 ( už jsem tam měl sakra být ). Náklady kromě nafty - 3x 5l směs do ostřikovače, a 3X5l destilky. Auto jsem ještě neumyl ( ... když na něm to bláto vypadá tak úžasně... ) Kufr je geniální, a kdyby vymysleli soudruzi co vyrábějí mříž N1, něco aby nevrzala, tak mají jedničku s hvězdičkou. Mříž se dá posouvat až za skolopenou druhou řadu, nebo lze položit do kufru, i prostorný průvlak v ní je... Nemám Santě co vytknout, až na neměkčené plasty na dveřích ( otlačené lokty při delších cestách ), palubní pseudopočítač co ukazuje jen tři údaje z nichž jeden je počítadlo ujetých kilometrů a ovládá se prapodivně pod volantem, a ovladací spínače vlevo pod volantem, co je nemůžu nikdy v noci po hmatu najít, protože je cloní volant. Ale to jsou detaily, a nějakou tu mouchu má každé auto včeJinak dávám ze sta možných bodů 96....
Hyundai Santa Fe 3/2006 Dynamic 2,2CRDi VGT 4x4 5míst M/T
NEW SANTA
Pokud se týká chrom.masky stojí 5 350.-Kč zadní plech na nár.rovněž a je to v příslušenství k New Santě přímo u prodejce - stačí si tam vybrat a lépe je vyzvednout si u prodejce dodatek katalogu příslušenství a tam to máš i zobrazené.Já jsem objednal masku,boční ochr.lištu na dveře proti otukání a vše je u prodejce do 10 dnů. čau
New Santa
Zdravím všechny majitele (kterým zatím závidím) a všechny fanoušky nové Santy. Zatím tu čtu dost chvály a při prvním setkání s ní se ani nedivím
Mám dotaz ohledně prodejců. Kdo máte jaké zkušenosti s prodejci v Čechách ?? Především se jedná o jednání, cena a další služby. Mohlo by to pomoci dalším zájemcům o koupi.
A moc děkuji za vaše příspěvky, které mi taky pomáhají při rozhodování ohledně výběru.
Mám dotaz ohledně prodejců. Kdo máte jaké zkušenosti s prodejci v Čechách ?? Především se jedná o jednání, cena a další služby. Mohlo by to pomoci dalším zájemcům o koupi.
A moc děkuji za vaše příspěvky, které mi taky pomáhají při rozhodování ohledně výběru.
Re: Tak mám za sebou prvních 10.000km
Čau,SantaNew píše:Tak mám za sebou prvních 10.000km. Auto pořád miluju. Nikde nic nevrže, neskřípe ( až na přepážku N1- viz jinde), spotřeba podle stylu jízdy (kochání krajinou) 5,8 až po 9,1 ( už jsem tam měl sakra být ). Náklady kromě nafty - 3x 5l směs do ostřikovače, a 3X5l destilky. Auto jsem ještě neumyl ( ... když na něm to bláto vypadá tak úžasně... ) Kufr je geniální, a kdyby vymysleli soudruzi co vyrábějí mříž N1, něco aby nevrzala, tak mají jedničku s hvězdičkou. Mříž se dá posouvat až za skolopenou druhou řadu, nebo lze položit do kufru, i prostorný průvlak v ní je... Nemám Santě co vytknout, až na neměkčené plasty na dveřích ( otlačené lokty při delších cestách ), palubní pseudopočítač co ukazuje jen tři údaje z nichž jeden je počítadlo ujetých kilometrů a ovládá se prapodivně pod volantem, a ovladací spínače vlevo pod volantem, co je nemůžu nikdy v noci po hmatu najít, protože je cloní volant. Ale to jsou detaily, a nějakou tu mouchu má každé auto včeJinak dávám ze sta možných bodů 96....
zkusil jsi to, co jsem radil ?
Pokud to s pazvuky přepážky nepomůže, dej vědět. Mám najeto 8.500 km a od uvedené úpravy jsem přepážku ani nezaslechl.
Už brzy Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D Paris AT
Santa Fe 2006, 2,2 CRDi VGT Dynamic, Manual, Blue Onyx
Santa Fe 2006, 2,2 CRDi VGT Dynamic, Manual, Blue Onyx
-
- *
- Příspěvky: 43
- Registrován: 20 srp 2006, 20:08
- Bydliště: Karlovy Vary
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem se snad již definitivně stal šťastným majitelem tohohle autíčka.
I kyž je to docela fuška si vybrat z toho co dealeři nabízejí. Původně jsem chtěl černou v dieselu s automatem Elegance. No a odpověď byla v lednu možná bude... Svezl jsem se v dieselu s manuálem a motor mě docela vyhovoval, ale když fofr klacek tak jen benzín. No ale ten zase nemají v černý barvě. Takže sláva našla se aspoň v té hnědo červeno fialovo, vlstn ani nevím co to je za barvu, ale je to tmavý...
Ale to svezení se 190 kobylkama STOJÍ ZA TO....
I kyž je to docela fuška si vybrat z toho co dealeři nabízejí. Původně jsem chtěl černou v dieselu s automatem Elegance. No a odpověď byla v lednu možná bude... Svezl jsem se v dieselu s manuálem a motor mě docela vyhovoval, ale když fofr klacek tak jen benzín. No ale ten zase nemají v černý barvě. Takže sláva našla se aspoň v té hnědo červeno fialovo, vlstn ani nevím co to je za barvu, ale je to tmavý...
Ale to svezení se 190 kobylkama STOJÍ ZA TO....
Hyundai Sonata 2.0 Elegance 2004
Hyundai Santa Fe 2006 2.7 V6
Hyundai ix55 3.0 V6 ropa
Hyundai Santa Fe 2006 2.7 V6
Hyundai ix55 3.0 V6 ropa
gratulace, ta staronová 2.7V6 je fakt super motor, podle toho co jsem kde četl, tak zřejmě nejlepší korejský za posledních x let
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Na své nové stříbrné Santě 2,2CRDI Dynamic Manual mám najeto cca 5000km, 7 místné provedení, zatmavená skla, tažné zařízení, přední a zadní parkovací senzory. Stejně jako ostatní velká spokojenost, kromě již zmiňovaných detailů ještě pár poznámek (srovnávám s koncernovými vozy VW - do práce jezdím Škodou Superb 1,9TDI/96kW):
- chybí automatické stahování a vytahování předních oken při delším stisku tlačítka
- zbytečně robustní (široký) integrovaný střešnínosič (viz. můj dotaz v separátním předmětu)
- upozorňování na nezapnutý pás v okamžiku, kdy auto zastavíte a necháte běžet motor a odpásáte se. Pak jsem se ale z návodu dočetl drobnou fintu jak to obejít.
Jsou to ale jen detaily.
- chybí automatické stahování a vytahování předních oken při delším stisku tlačítka
- zbytečně robustní (široký) integrovaný střešnínosič (viz. můj dotaz v separátním předmětu)
- upozorňování na nezapnutý pás v okamžiku, kdy auto zastavíte a necháte běžet motor a odpásáte se. Pak jsem se ale z návodu dočetl drobnou fintu jak to obejít.
Jsou to ale jen detaily.
co kdybys sem tu fintu napsal?kozich píše:- upozorňování na nezapnutý pás v okamžiku, kdy auto zastavíte a necháte běžet motor a odpásáte se. Pak jsem se ale z návodu dočetl drobnou fintu jak to obejít...
jinak další věc co mi na santě chybí je automatický dovírání oken při zamknutí vozu. Což se ale lehce dá změnit - dovírací modul stojí cca 1.000,-kč
Dovírací modul jde běžně koupit v oficiálním servisu? Ve standardní nabídce příslušenství jsem to myslím neviděl.dream23 píše: jinak další věc co mi na santě chybí je automatický dovírání oken při zamknutí vozu. Což se ale lehce dá změnit - dovírací modul stojí cca 1.000,-kč
Už brzy Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D Paris AT
Santa Fe 2006, 2,2 CRDi VGT Dynamic, Manual, Blue Onyx
Santa Fe 2006, 2,2 CRDi VGT Dynamic, Manual, Blue Onyx
jde o univerzální dovírací modulMarty píše:Dovírací modul jde běžně koupit v oficiálním servisu? Ve standardní nabídce příslušenství jsem to myslím neviděl.dream23 píše: jinak další věc co mi na santě chybí je automatický dovírání oken při zamknutí vozu. Což se ale lehce dá změnit - dovírací modul stojí cca 1.000,-kč
viz http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... l&id=46414
No rozhodne se to nesnaz napojit primo, protoze na to jiste zapomenes a vybijes si baterku a nepujde ti nic .... Pri kratkem zastaveni neni problem, ale na delsi dobu by to byl hazard s baterkou .....Pepa píše: Mám dotaz: v kufru mám připojenou ledničku do 12V zásuvky, ale ta funguje jen, když jede motor . Lednička má kontrolu napětí autobaterie. Byla by to moc velká blbost, kdybych chtěl aby lednička chladila i při vypnutém zapalování? Poraďte.
Bud rad, ze tam ta kontola napeti je .....
Coupe 2.0 r.v. 2005 GK - 105.1/6000
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Lantra 1.6 r.v. 1992 16V G4CR DOHC 84/6200
Tak jsem se konečně dočkal. Od včera mám doma novou Santu 2.2 CRDi AT v Eleganci, barva stříbrná (jsem prostě magor na stříbrnou barvu) a béžová kůže. Samozřejmě jsem hned vyjel na menší výlet (cca 400 km) a tady jsou moje první postřehy:
+ je to velmi ale opravdu velmi tichý auto, při cestování 90 - 100kmh vlastně motor není téměř slyšet, 130 na dálnici je odpočinková jízda
+ je to opravdu velké auto - nemoh jsem ji dostat do garáže, ale to bude možná i těma krámama tamtéž
+ jízdní vlastnosti mě mile překvapily - na tak vysoké a mohutné auto se vodí v zatáčkách lehoučce (ve srovnání s mým předešlým Golfem+ je to téměř shodné - nejsem ale žádnej leteckej blázen
+ automat pracuje v pohodě, řadí měkce, pouze při potřebě předjetí je lepší používat manuální mód. Ale to mě přijde spíše jako zábava a nevidím v tom, na rozdíl možná od jiných, nevýhodu.
+ výkon motoru (zatím velmi syrového) je určitě dostačující a skoro bych řekl, že tam bude víc než 150 koní. Docela by bylo zajímavý nechat to na brzdě změřit Ale ve srovnání s předešlím načipovanýn Golfem (150koní/320 nm to samozřejmě tak neodpaluje z křižovatek. Ale jsem teprve na začátku a tak to samozřejmě nechci moc drásat, na to se dozajista ještě dostane
+ standartní radio s MP3 je oproti příplatkovému (a řádně předraženému)u VW prostě bomba
+ xenonová světla dodělávaná v servisu jsou opravdu velmi funkční
+ parkovací čidla (mám P/Z) jsou užitečná věc - ta dozadu určitě
+ fantastická vnější zrcátka - obrovská plocha a parádní přehled
a teď několik "negativních" minipostřehů
- ovládání tempomatu na volantu se mě nezdá šťastné. Tlačítka jsou daleko od sebe a tak musíte přehmatávat, ale je to samozřejmě o zvyku. Ale řešení na páčce pod volantem (VW) se mě zdá lepší.
- nemožnost zakrytí zavazadlového prostoru roletkou - mám 7 místnou verzi a ta má v místě úchytu roletky výdechy zadní klimatizace
- nemožnost utlumení osvětlení rádia a klimatizace - při kratší jízdě to určitě nevadí, ale myslím, že při jízdě tzv. přes noc by to mohlo trošínku vadit.
Takže - jsem z tohoto "autíčka" neskutečně nadšenej a smekám před těma korejskejma šikulama.
Jarda.
+ je to velmi ale opravdu velmi tichý auto, při cestování 90 - 100kmh vlastně motor není téměř slyšet, 130 na dálnici je odpočinková jízda
+ je to opravdu velké auto - nemoh jsem ji dostat do garáže, ale to bude možná i těma krámama tamtéž
+ jízdní vlastnosti mě mile překvapily - na tak vysoké a mohutné auto se vodí v zatáčkách lehoučce (ve srovnání s mým předešlým Golfem+ je to téměř shodné - nejsem ale žádnej leteckej blázen
+ automat pracuje v pohodě, řadí měkce, pouze při potřebě předjetí je lepší používat manuální mód. Ale to mě přijde spíše jako zábava a nevidím v tom, na rozdíl možná od jiných, nevýhodu.
+ výkon motoru (zatím velmi syrového) je určitě dostačující a skoro bych řekl, že tam bude víc než 150 koní. Docela by bylo zajímavý nechat to na brzdě změřit Ale ve srovnání s předešlím načipovanýn Golfem (150koní/320 nm to samozřejmě tak neodpaluje z křižovatek. Ale jsem teprve na začátku a tak to samozřejmě nechci moc drásat, na to se dozajista ještě dostane
+ standartní radio s MP3 je oproti příplatkovému (a řádně předraženému)u VW prostě bomba
+ xenonová světla dodělávaná v servisu jsou opravdu velmi funkční
+ parkovací čidla (mám P/Z) jsou užitečná věc - ta dozadu určitě
+ fantastická vnější zrcátka - obrovská plocha a parádní přehled
a teď několik "negativních" minipostřehů
- ovládání tempomatu na volantu se mě nezdá šťastné. Tlačítka jsou daleko od sebe a tak musíte přehmatávat, ale je to samozřejmě o zvyku. Ale řešení na páčce pod volantem (VW) se mě zdá lepší.
- nemožnost zakrytí zavazadlového prostoru roletkou - mám 7 místnou verzi a ta má v místě úchytu roletky výdechy zadní klimatizace
- nemožnost utlumení osvětlení rádia a klimatizace - při kratší jízdě to určitě nevadí, ale myslím, že při jízdě tzv. přes noc by to mohlo trošínku vadit.
Takže - jsem z tohoto "autíčka" neskutečně nadšenej a smekám před těma korejskejma šikulama.
Jarda.