Jak je to s CVVT u motorů i20
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Jak je to s CVVT u motorů i20
ahoj všichni. Mám jeden dotaz.jak se pozná .že motor je CVVT? Při prodeji mi dealer tvrdil.že ač mám pouze 1.2 Kappa,tak mám CVVT.
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
- Reklama
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Já bych mu moc nevěřil. Nevím sice jak se pozná plynulé variabilní časování ventilů (zřejmě by měl motor
mít dvě vačkové hřídele),ale když se podíváš na technická data k 1.4.2011 , tak CVVT je psaný
jen u motoru 1,4 (pokud vím,tak i u 1,6 zážeh.)
http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/i ... -data.html
mít dvě vačkové hřídele),ale když se podíváš na technická data k 1.4.2011 , tak CVVT je psaný
jen u motoru 1,4 (pokud vím,tak i u 1,6 zážeh.)
http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/i ... -data.html
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Motor 1,2 Kappa nemá variabilné časovanie sacích ventilov. Ventilový rozvod je DOHC, takže 2 vačkové hriadele má. Viac info o motore:
http://www.hyundai.sk/o-spolecnosti/tla ... Kappa.html
http://www.hyundai.sk/o-spolecnosti/tla ... Kappa.html
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Můj první kontakt s i20tkou
ahoj , tak je to fakt jen dealer, jak může po dvouletech prodeje vyslovit takovou blbostromishowski62 píše:ahoj všichni. Mám jeden dotaz.jak se pozná .že motor je CVVT? Při prodeji mi dealer tvrdil.že ač mám pouze 1.2 Kappa,tak mám CVVT.
je to jak píší ostatní
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
- romishowski62
- *
- Příspěvky: 25
- Registrován: 08 bře 2011, 21:20
- Bydliště: Ostrava - Kateřinice
Re: Můj první kontakt s i20tkou
O motoru opravdu zajímavé info. Díky za info
Hyundai i20 , 1.25 Kappa /57kW ,Electric green,inclusiv plus 3/2011
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
najeto prozatím 34500 km-velice spokojen, ex Mitsubishi galant 2.0 2004, ex Daewoo leganza 2.0 2011, Dacia Duster 10/2012,4x2 ,1.5 dCI, diesel spotřeba kolem 5litrů
Re: Můj první kontakt s i20tkou
však si mohl přijet na sobotní sraz byli jsme tam 4 x i20 a 2x 1,2 1x 1,4 a 1 x 1,6 benzín
teda bylo nás víc
teda bylo nás víc
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Jestli Tě to opravdu zajímá,tak porovnávej:romishowski62 píše:ahoj všichni. Mám jeden dotaz.jak se pozná .že motor je CVVT? Při prodeji mi dealer tvrdil.že ač mám pouze 1.2 Kappa,tak mám CVVT.
- Přílohy
-
- Motory Hyundai
- Porovnání.jpg (22.16 KiB) Zobrazeno 7587 x
Hyundai i20 Family Plus 1,2i / 57 kW Elektric Red
Re: Můj první kontakt s i20tkou
poka kde jsi sehnal tak krásné pastelky
ale jinak paráda
ale jinak paráda
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Můj první kontakt s i20tkou
1.2 ma rozvody CVVT. Neni to oznaceni motoru, ale znamena to plynule nastaveni vyfukovych a sacich ventilu. Nastavuji se v zavislosti na otackach a zatizeni motoru, pro optimalni vyuziti energie smesi. Kappa je jen oznaceni motoru 1.0 (ten se u nas neprodava) a 1.2 jako gamma je 1.4 a 1.6 Je to pouze pracovni oznaceni konstrukce.
Takze oznaceni jako je na obrazku 1.6 CVVT je nesmysl pokud je tam 1.2 kappa, tak 1.6 je gamma.
Takze oznaceni jako je na obrazku 1.6 CVVT je nesmysl pokud je tam 1.2 kappa, tak 1.6 je gamma.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Amalfi, 1,2 je Kappa a bez CVVT. V žiadnych materiáloch nie je zmienka o CVVT.
Hyundai i20 1,2 LPG BRC 02/2011 ice blue metallic 100.000 km
Re: Můj první kontakt s i20tkou
mne by taky zajímalo kde k tomu amalfi přišel , tady dám text ze srpna 2008 , byl to tenkrát myslím výtah z nějakého dojče časopisu , takže asi šlo o toto :
V i20 září motor Kappa
Společnost Hyundai předpokládá, že zákazníci kupující model i20 učiní z benzinového motoru o objemu 1,2 litru – přezdívaného ‘Kappa’ – nejprodávanější pohonnou jednotku v dané třídě. Tato nová, celoslitinová jednotka je výsledkem 48-měsíčního vývoje a kombinuje příznivou spotřebu paliva s nízkými emisemi CO2. Výsledný motor je velmi atraktivní a provozní náklady jsou nižší než u konkurenčních výrobků.
Kappa je nejnovějším příkladem kvalit společnosti Hyundai ve vývoji lehkých, velmi výkonných motorů s nízkou úrovní hluku, vibrací a tvrdosti (NVH). Navazuje na 4,6 l motor V8 ‘Tau’ 4.6-litre V8, který byl jmenován jedním z 10 nejlepších motorů roku 2009 automobilovým vydavatelstvím Ward’s.
Pří výtlaku pouhých 1248cc 16-válcová jednotka DOHC Kappa dosahuje impozantních 78 koní při 6000 rpm a nejvyššího točivého momentu ve své třídě, 119 Nm při 4000 rpm. Díky tomu má i20 rychle reagující akceleraci a excelentní jízdní vlastnosti. Točivý moment je rovněž významně vyšší než u konkurence.
Výkon a účinnost vozidla jsou umocněny i tím, že vlastní hmotnost motoru bez náplní Kappa je pouze 82,4 kg – méně než u jakéhokoli jiného benzinového motoru podobné kapacity. Rovněž bylo přijato mnoho opatření ke snížení tření a zvýšení jemnosti, včetně využití inovativní vyrovnávací klikové hřídele. Podobně působivá je minimální hladina hluku za volnoběhu, která v kombinaci s NVH ratingem motoru Kappa v modelu i20 dále dokazuje konstrukční dovednosti společnosti Hyundai.
V i20 září motor Kappa
Společnost Hyundai předpokládá, že zákazníci kupující model i20 učiní z benzinového motoru o objemu 1,2 litru – přezdívaného ‘Kappa’ – nejprodávanější pohonnou jednotku v dané třídě. Tato nová, celoslitinová jednotka je výsledkem 48-měsíčního vývoje a kombinuje příznivou spotřebu paliva s nízkými emisemi CO2. Výsledný motor je velmi atraktivní a provozní náklady jsou nižší než u konkurenčních výrobků.
Kappa je nejnovějším příkladem kvalit společnosti Hyundai ve vývoji lehkých, velmi výkonných motorů s nízkou úrovní hluku, vibrací a tvrdosti (NVH). Navazuje na 4,6 l motor V8 ‘Tau’ 4.6-litre V8, který byl jmenován jedním z 10 nejlepších motorů roku 2009 automobilovým vydavatelstvím Ward’s.
Pří výtlaku pouhých 1248cc 16-válcová jednotka DOHC Kappa dosahuje impozantních 78 koní při 6000 rpm a nejvyššího točivého momentu ve své třídě, 119 Nm při 4000 rpm. Díky tomu má i20 rychle reagující akceleraci a excelentní jízdní vlastnosti. Točivý moment je rovněž významně vyšší než u konkurence.
Výkon a účinnost vozidla jsou umocněny i tím, že vlastní hmotnost motoru bez náplní Kappa je pouze 82,4 kg – méně než u jakéhokoli jiného benzinového motoru podobné kapacity. Rovněž bylo přijato mnoho opatření ke snížení tření a zvýšení jemnosti, včetně využití inovativní vyrovnávací klikové hřídele. Podobně působivá je minimální hladina hluku za volnoběhu, která v kombinaci s NVH ratingem motoru Kappa v modelu i20 dále dokazuje konstrukční dovednosti společnosti Hyundai.
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
a ještě jsem našel toto : Kappa na AutoMoto
a i když toto : Srovnání výkonů je z 25.4.2009 je, si myslím stále aktuální
"možná" už někteří četli , ale dávám pro ty co nečetli
a i když toto : Srovnání výkonů je z 25.4.2009 je, si myslím stále aktuální
"možná" už někteří četli , ale dávám pro ty co nečetli
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
amaize: Ten marketingovy text ma dojima Bolo by vsak vhodne dodat, ze podobne kvalitny motor ma napriklad aj Suzuki (a verim, ze keby som podrobne popozeral aj ostatne cenniky, adeptov by sa naslo viac), ktore pri rovnakom objeme (1242cc) dokaze ziskat 94 konikov oproti 78 u Hyundaia, co moze byt v niektorych rezimoch viac poznat..
Kazdopadne, keby ho montovali aj k vybave Style, bol by som o nom aspon uvazoval
Kazdopadne, keby ho montovali aj k vybave Style, bol by som o nom aspon uvazoval
Re: Jak je to s CVVT u motorů i20
CVVT je zkratka continuous valve timing viz wikipedia je to obdoba i-VTEC od Hondy.
A CVVT ma kazdy novy motor od dival jsem se na specifikace a fakt to ta 1.2 nema podle ceskeho webu, to bych ale nebral jako smerodatny zdroj, cesky importer ma dost chyb a nepresnosti na svych strankach. zde je napriklad videt ze 1.2 CVVT ma
Jinak to maji 1.4, 1.6, 2.0 a dalsi motory . Verte si kazdy cemu chcete, je to vase vec, jen michat nazvy motoru s technologii, je fakt blbost.
A CVVT ma kazdy novy motor od dival jsem se na specifikace a fakt to ta 1.2 nema podle ceskeho webu, to bych ale nebral jako smerodatny zdroj, cesky importer ma dost chyb a nepresnosti na svych strankach. zde je napriklad videt ze 1.2 CVVT ma
Jinak to maji 1.4, 1.6, 2.0 a dalsi motory . Verte si kazdy cemu chcete, je to vase vec, jen michat nazvy motoru s technologii, je fakt blbost.
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj první kontakt s i20tkou
[quote="amaize"
Pří výtlaku pouhých 1248cc 16-válcová jednotka DOHC Kappa dosahuje impozantních 78 koní [/quote]
Tyyyyy brďo-1248cc 16-VÁLEC .
Konečně správná cesta.A potom,že objem prý ničím nenahradíš.
Pří výtlaku pouhých 1248cc 16-válcová jednotka DOHC Kappa dosahuje impozantních 78 koní [/quote]
Tyyyyy brďo-1248cc 16-VÁLEC .
Konečně správná cesta.A potom,že objem prý ničím nenahradíš.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži